Multimedia

Οι ταινίες της εβδομάδας

Πέμπτη, 28 Φεβρουαρίου 2019 11:00

Ο Ούγγρος Λάζλο Νέμες υπογράφει ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής, οι Λέα Σεϊντού με τον Γιούαν ΜακΓκρέγκορ  αποτελούν το πρωταγωνιστικό δίδυμο σε μια ιδιαίτερη ταινία επιστημονικής φαντασίας και ένα ελληνικό κοινωνικό δράμα με μια συγκλονιστική ερμηνεία κάνουν ντεμπούτο, στην πρώτη μεταοσκαρική κινηματογραφική εβδομάδα.

 Δύση Ηλίου. Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

 Δύση Ηλίου. Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

 Δύση Ηλίου. Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

 Δύση Ηλίου. Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

 Δύση Ηλίου. Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

 Δύση Ηλίου. Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

 Δύση Ηλίου. Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

 Δύση Ηλίου. Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

 Δύση Ηλίου. Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

 Δύση Ηλίου. Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

 Δύση Ηλίου. Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

 Δύση Ηλίου. Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

 Δύση Ηλίου. Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

 Δύση Ηλίου. Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

 Δύση Ηλίου. Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

 Δύση Ηλίου. Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

 Δύση Ηλίου. Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

 Δύση Ηλίου. Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

 Δύση Ηλίου. Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

 Δύση Ηλίου. Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

 Δύση Ηλίου. Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

 Δύση Ηλίου. Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

 Δύση Ηλίου. Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

 Δύση Ηλίου. Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

 Δύση Ηλίου. Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

 Δύση Ηλίου. Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

 Δύση Ηλίου. Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

 Δύση Ηλίου. Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

 Δύση Ηλίου. Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

 Δύση Ηλίου. Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

 Δύση Ηλίου. Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

 Δύση Ηλίου. Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

 Δύση Ηλίου. Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

 Δύση Ηλίου. Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

 Δύση Ηλίου. Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

Η δεύτερη ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ για το «Γιο του Σαούλ» Ούγγρου σκηνοθέτη Λάζλο Νέμες, αποτελεί ένα γυναικείο πορτραίτο εποχής.

«Η δουλειά της». Το ελληνικό κοινωνικό δράμα, ντεμπούτο του Νίκου Labôt -που έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ του Τορόντο, ταξίδεψε και διακρίθηκε στα Φεστιβάλ του κόσμου, ανάμεσά τους και στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης όπου κέρδισε το Βραβείο Γυναικείας Ερμηνείας για τη συγκλονιστική Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου- βασίζεται σε αληθινή ιστορία.
 

Το ελληνικό κοινωνικό δράμα, ντεμπούτο του Νίκου Labôt -που έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ του Τορόντο, ταξίδεψε και διακρίθηκε στα Φεστιβάλ του κόσμου, ανάμεσά τους και στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης όπου κέρδισε το Βραβείο Γυναικείας Ερμηνείας για τη συγκλονιστική Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου- βασίζεται σε αληθινή ιστορία.
 

«Η δουλειά της». Το ελληνικό κοινωνικό δράμα, ντεμπούτο του Νίκου Labôt -που έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ του Τορόντο, ταξίδεψε και διακρίθηκε στα Φεστιβάλ του κόσμου, ανάμεσά τους και στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης όπου κέρδισε το Βραβείο Γυναικείας Ερμηνείας για τη συγκλονιστική Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου- βασίζεται σε αληθινή ιστορία.
 

Το ελληνικό κοινωνικό δράμα, ντεμπούτο του Νίκου Labôt -που έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ του Τορόντο, ταξίδεψε και διακρίθηκε στα Φεστιβάλ του κόσμου, ανάμεσά τους και στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης όπου κέρδισε το Βραβείο Γυναικείας Ερμηνείας για τη συγκλονιστική Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου- βασίζεται σε αληθινή ιστορία.
 

«Η δουλειά της». Το ελληνικό κοινωνικό δράμα, ντεμπούτο του Νίκου Labôt -που έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ του Τορόντο, ταξίδεψε και διακρίθηκε στα Φεστιβάλ του κόσμου, ανάμεσά τους και στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης όπου κέρδισε το Βραβείο Γυναικείας Ερμηνείας για τη συγκλονιστική Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου- βασίζεται σε αληθινή ιστορία.
 

Το ελληνικό κοινωνικό δράμα, ντεμπούτο του Νίκου Labôt -που έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ του Τορόντο, ταξίδεψε και διακρίθηκε στα Φεστιβάλ του κόσμου, ανάμεσά τους και στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης όπου κέρδισε το Βραβείο Γυναικείας Ερμηνείας για τη συγκλονιστική Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου- βασίζεται σε αληθινή ιστορία.
 

«Η δουλειά της». Το ελληνικό κοινωνικό δράμα, ντεμπούτο του Νίκου Labôt -που έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ του Τορόντο, ταξίδεψε και διακρίθηκε στα Φεστιβάλ του κόσμου, ανάμεσά τους και στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης όπου κέρδισε το Βραβείο Γυναικείας Ερμηνείας για τη συγκλονιστική Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου- βασίζεται σε αληθινή ιστορία.
 

Το ελληνικό κοινωνικό δράμα, ντεμπούτο του Νίκου Labôt -που έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ του Τορόντο, ταξίδεψε και διακρίθηκε στα Φεστιβάλ του κόσμου, ανάμεσά τους και στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης όπου κέρδισε το Βραβείο Γυναικείας Ερμηνείας για τη συγκλονιστική Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου- βασίζεται σε αληθινή ιστορία.
 

«Η δουλειά της». Το ελληνικό κοινωνικό δράμα, ντεμπούτο του Νίκου Labôt -που έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ του Τορόντο, ταξίδεψε και διακρίθηκε στα Φεστιβάλ του κόσμου, ανάμεσά τους και στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης όπου κέρδισε το Βραβείο Γυναικείας Ερμηνείας για τη συγκλονιστική Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου- βασίζεται σε αληθινή ιστορία.
 

Το ελληνικό κοινωνικό δράμα, ντεμπούτο του Νίκου Labôt -που έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ του Τορόντο, ταξίδεψε και διακρίθηκε στα Φεστιβάλ του κόσμου, ανάμεσά τους και στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης όπου κέρδισε το Βραβείο Γυναικείας Ερμηνείας για τη συγκλονιστική Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου- βασίζεται σε αληθινή ιστορία.
 

«Η δουλειά της». Το ελληνικό κοινωνικό δράμα, ντεμπούτο του Νίκου Labôt -που έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ του Τορόντο, ταξίδεψε και διακρίθηκε στα Φεστιβάλ του κόσμου, ανάμεσά τους και στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης όπου κέρδισε το Βραβείο Γυναικείας Ερμηνείας για τη συγκλονιστική Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου- βασίζεται σε αληθινή ιστορία.
 

Το ελληνικό κοινωνικό δράμα, ντεμπούτο του Νίκου Labôt -που έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ του Τορόντο, ταξίδεψε και διακρίθηκε στα Φεστιβάλ του κόσμου, ανάμεσά τους και στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης όπου κέρδισε το Βραβείο Γυναικείας Ερμηνείας για τη συγκλονιστική Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου- βασίζεται σε αληθινή ιστορία.
 

«Η δουλειά της». Το ελληνικό κοινωνικό δράμα, ντεμπούτο του Νίκου Labôt -που έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ του Τορόντο, ταξίδεψε και διακρίθηκε στα Φεστιβάλ του κόσμου, ανάμεσά τους και στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης όπου κέρδισε το Βραβείο Γυναικείας Ερμηνείας για τη συγκλονιστική Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου- βασίζεται σε αληθινή ιστορία.
 

Το ελληνικό κοινωνικό δράμα, ντεμπούτο του Νίκου Labôt -που έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ του Τορόντο, ταξίδεψε και διακρίθηκε στα Φεστιβάλ του κόσμου, ανάμεσά τους και στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης όπου κέρδισε το Βραβείο Γυναικείας Ερμηνείας για τη συγκλονιστική Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου- βασίζεται σε αληθινή ιστορία.
 

«Η δουλειά της». Το ελληνικό κοινωνικό δράμα, ντεμπούτο του Νίκου Labôt -που έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ του Τορόντο, ταξίδεψε και διακρίθηκε στα Φεστιβάλ του κόσμου, ανάμεσά τους και στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης όπου κέρδισε το Βραβείο Γυναικείας Ερμηνείας για τη συγκλονιστική Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου- βασίζεται σε αληθινή ιστορία.
 

Το ελληνικό κοινωνικό δράμα, ντεμπούτο του Νίκου Labôt -που έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ του Τορόντο, ταξίδεψε και διακρίθηκε στα Φεστιβάλ του κόσμου, ανάμεσά τους και στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης όπου κέρδισε το Βραβείο Γυναικείας Ερμηνείας για τη συγκλονιστική Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου- βασίζεται σε αληθινή ιστορία.
 

 Ζωή . Στην ταινία επιστημονικής φαντασίας του Ντρέικ Ντορέμους -με πρωταγωνιστικό ζευγάρι τον Γιούαν ΜακΓκρέγκορ και την Λέα Σεϊντού-  ο Κόουλ είναι ένας μηχανικός τεχνητής νοημοσύνης, του οποίου η εταιρεία προσφέρει τεχνολογικά εργαλεία για ρομαντικές σχέσεις.

Στην ταινία επιστημονικής φαντασίας του Ντρέικ Ντορέμους -με πρωταγωνιστικό ζευγάρι τον Γιούαν ΜακΓκρέγκορ και την Λέα Σεϊντού-  ο Κόουλ είναι ένας μηχανικός τεχνητής νοημοσύνης, του οποίου η εταιρεία προσφέρει τεχνολογικά εργαλεία για ρομαντικές σχέσεις.

 Ζωή . Στην ταινία επιστημονικής φαντασίας του Ντρέικ Ντορέμους -με πρωταγωνιστικό ζευγάρι τον Γιούαν ΜακΓκρέγκορ και την Λέα Σεϊντού-  ο Κόουλ είναι ένας μηχανικός τεχνητής νοημοσύνης, του οποίου η εταιρεία προσφέρει τεχνολογικά εργαλεία για ρομαντικές σχέσεις.

Στην ταινία επιστημονικής φαντασίας του Ντρέικ Ντορέμους -με πρωταγωνιστικό ζευγάρι τον Γιούαν ΜακΓκρέγκορ και την Λέα Σεϊντού-  ο Κόουλ είναι ένας μηχανικός τεχνητής νοημοσύνης, του οποίου η εταιρεία προσφέρει τεχνολογικά εργαλεία για ρομαντικές σχέσεις.

 Ζωή . Στην ταινία επιστημονικής φαντασίας του Ντρέικ Ντορέμους -με πρωταγωνιστικό ζευγάρι τον Γιούαν ΜακΓκρέγκορ και την Λέα Σεϊντού-  ο Κόουλ είναι ένας μηχανικός τεχνητής νοημοσύνης, του οποίου η εταιρεία προσφέρει τεχνολογικά εργαλεία για ρομαντικές σχέσεις.

Στην ταινία επιστημονικής φαντασίας του Ντρέικ Ντορέμους -με πρωταγωνιστικό ζευγάρι τον Γιούαν ΜακΓκρέγκορ και την Λέα Σεϊντού-  ο Κόουλ είναι ένας μηχανικός τεχνητής νοημοσύνης, του οποίου η εταιρεία προσφέρει τεχνολογικά εργαλεία για ρομαντικές σχέσεις.

 Ζωή . Στην ταινία επιστημονικής φαντασίας του Ντρέικ Ντορέμους -με πρωταγωνιστικό ζευγάρι τον Γιούαν ΜακΓκρέγκορ και την Λέα Σεϊντού-  ο Κόουλ είναι ένας μηχανικός τεχνητής νοημοσύνης, του οποίου η εταιρεία προσφέρει τεχνολογικά εργαλεία για ρομαντικές σχέσεις.

Στην ταινία επιστημονικής φαντασίας του Ντρέικ Ντορέμους -με πρωταγωνιστικό ζευγάρι τον Γιούαν ΜακΓκρέγκορ και την Λέα Σεϊντού-  ο Κόουλ είναι ένας μηχανικός τεχνητής νοημοσύνης, του οποίου η εταιρεία προσφέρει τεχνολογικά εργαλεία για ρομαντικές σχέσεις.

 Ζωή . Στην ταινία επιστημονικής φαντασίας του Ντρέικ Ντορέμους -με πρωταγωνιστικό ζευγάρι τον Γιούαν ΜακΓκρέγκορ και την Λέα Σεϊντού-  ο Κόουλ είναι ένας μηχανικός τεχνητής νοημοσύνης, του οποίου η εταιρεία προσφέρει τεχνολογικά εργαλεία για ρομαντικές σχέσεις.

Στην ταινία επιστημονικής φαντασίας του Ντρέικ Ντορέμους -με πρωταγωνιστικό ζευγάρι τον Γιούαν ΜακΓκρέγκορ και την Λέα Σεϊντού-  ο Κόουλ είναι ένας μηχανικός τεχνητής νοημοσύνης, του οποίου η εταιρεία προσφέρει τεχνολογικά εργαλεία για ρομαντικές σχέσεις.

 Ζωή . Στην ταινία επιστημονικής φαντασίας του Ντρέικ Ντορέμους -με πρωταγωνιστικό ζευγάρι τον Γιούαν ΜακΓκρέγκορ και την Λέα Σεϊντού-  ο Κόουλ είναι ένας μηχανικός τεχνητής νοημοσύνης, του οποίου η εταιρεία προσφέρει τεχνολογικά εργαλεία για ρομαντικές σχέσεις.

Στην ταινία επιστημονικής φαντασίας του Ντρέικ Ντορέμους -με πρωταγωνιστικό ζευγάρι τον Γιούαν ΜακΓκρέγκορ και την Λέα Σεϊντού-  ο Κόουλ είναι ένας μηχανικός τεχνητής νοημοσύνης, του οποίου η εταιρεία προσφέρει τεχνολογικά εργαλεία για ρομαντικές σχέσεις.

 Ζωή . Στην ταινία επιστημονικής φαντασίας του Ντρέικ Ντορέμους -με πρωταγωνιστικό ζευγάρι τον Γιούαν ΜακΓκρέγκορ και την Λέα Σεϊντού-  ο Κόουλ είναι ένας μηχανικός τεχνητής νοημοσύνης, του οποίου η εταιρεία προσφέρει τεχνολογικά εργαλεία για ρομαντικές σχέσεις.

Στην ταινία επιστημονικής φαντασίας του Ντρέικ Ντορέμους -με πρωταγωνιστικό ζευγάρι τον Γιούαν ΜακΓκρέγκορ και την Λέα Σεϊντού-  ο Κόουλ είναι ένας μηχανικός τεχνητής νοημοσύνης, του οποίου η εταιρεία προσφέρει τεχνολογικά εργαλεία για ρομαντικές σχέσεις.

 Ζωή . Στην ταινία επιστημονικής φαντασίας του Ντρέικ Ντορέμους -με πρωταγωνιστικό ζευγάρι τον Γιούαν ΜακΓκρέγκορ και την Λέα Σεϊντού-  ο Κόουλ είναι ένας μηχανικός τεχνητής νοημοσύνης, του οποίου η εταιρεία προσφέρει τεχνολογικά εργαλεία για ρομαντικές σχέσεις.

Στην ταινία επιστημονικής φαντασίας του Ντρέικ Ντορέμους -με πρωταγωνιστικό ζευγάρι τον Γιούαν ΜακΓκρέγκορ και την Λέα Σεϊντού-  ο Κόουλ είναι ένας μηχανικός τεχνητής νοημοσύνης, του οποίου η εταιρεία προσφέρει τεχνολογικά εργαλεία για ρομαντικές σχέσεις.

 Ζωή . Στην ταινία επιστημονικής φαντασίας του Ντρέικ Ντορέμους -με πρωταγωνιστικό ζευγάρι τον Γιούαν ΜακΓκρέγκορ και την Λέα Σεϊντού-  ο Κόουλ είναι ένας μηχανικός τεχνητής νοημοσύνης, του οποίου η εταιρεία προσφέρει τεχνολογικά εργαλεία για ρομαντικές σχέσεις.

Στην ταινία επιστημονικής φαντασίας του Ντρέικ Ντορέμους -με πρωταγωνιστικό ζευγάρι τον Γιούαν ΜακΓκρέγκορ και την Λέα Σεϊντού-  ο Κόουλ είναι ένας μηχανικός τεχνητής νοημοσύνης, του οποίου η εταιρεία προσφέρει τεχνολογικά εργαλεία για ρομαντικές σχέσεις.

 Ζωή . Στην ταινία επιστημονικής φαντασίας του Ντρέικ Ντορέμους -με πρωταγωνιστικό ζευγάρι τον Γιούαν ΜακΓκρέγκορ και την Λέα Σεϊντού-  ο Κόουλ είναι ένας μηχανικός τεχνητής νοημοσύνης, του οποίου η εταιρεία προσφέρει τεχνολογικά εργαλεία για ρομαντικές σχέσεις.

Στην ταινία επιστημονικής φαντασίας του Ντρέικ Ντορέμους -με πρωταγωνιστικό ζευγάρι τον Γιούαν ΜακΓκρέγκορ και την Λέα Σεϊντού-  ο Κόουλ είναι ένας μηχανικός τεχνητής νοημοσύνης, του οποίου η εταιρεία προσφέρει τεχνολογικά εργαλεία για ρομαντικές σχέσεις.

 Ζωή . Στην ταινία επιστημονικής φαντασίας του Ντρέικ Ντορέμους -με πρωταγωνιστικό ζευγάρι τον Γιούαν ΜακΓκρέγκορ και την Λέα Σεϊντού-  ο Κόουλ είναι ένας μηχανικός τεχνητής νοημοσύνης, του οποίου η εταιρεία προσφέρει τεχνολογικά εργαλεία για ρομαντικές σχέσεις.

Στην ταινία επιστημονικής φαντασίας του Ντρέικ Ντορέμους -με πρωταγωνιστικό ζευγάρι τον Γιούαν ΜακΓκρέγκορ και την Λέα Σεϊντού-  ο Κόουλ είναι ένας μηχανικός τεχνητής νοημοσύνης, του οποίου η εταιρεία προσφέρει τεχνολογικά εργαλεία για ρομαντικές σχέσεις.

 Ζωή . Στην ταινία επιστημονικής φαντασίας του Ντρέικ Ντορέμους -με πρωταγωνιστικό ζευγάρι τον Γιούαν ΜακΓκρέγκορ και την Λέα Σεϊντού-  ο Κόουλ είναι ένας μηχανικός τεχνητής νοημοσύνης, του οποίου η εταιρεία προσφέρει τεχνολογικά εργαλεία για ρομαντικές σχέσεις.

Στην ταινία επιστημονικής φαντασίας του Ντρέικ Ντορέμους -με πρωταγωνιστικό ζευγάρι τον Γιούαν ΜακΓκρέγκορ και την Λέα Σεϊντού-  ο Κόουλ είναι ένας μηχανικός τεχνητής νοημοσύνης, του οποίου η εταιρεία προσφέρει τεχνολογικά εργαλεία για ρομαντικές σχέσεις.

 Ζωή . Στην ταινία επιστημονικής φαντασίας του Ντρέικ Ντορέμους -με πρωταγωνιστικό ζευγάρι τον Γιούαν ΜακΓκρέγκορ και την Λέα Σεϊντού-  ο Κόουλ είναι ένας μηχανικός τεχνητής νοημοσύνης, του οποίου η εταιρεία προσφέρει τεχνολογικά εργαλεία για ρομαντικές σχέσεις.

Στην ταινία επιστημονικής φαντασίας του Ντρέικ Ντορέμους -με πρωταγωνιστικό ζευγάρι τον Γιούαν ΜακΓκρέγκορ και την Λέα Σεϊντού-  ο Κόουλ είναι ένας μηχανικός τεχνητής νοημοσύνης, του οποίου η εταιρεία προσφέρει τεχνολογικά εργαλεία για ρομαντικές σχέσεις.

 Ζωή . Στην ταινία επιστημονικής φαντασίας του Ντρέικ Ντορέμους -με πρωταγωνιστικό ζευγάρι τον Γιούαν ΜακΓκρέγκορ και την Λέα Σεϊντού-  ο Κόουλ είναι ένας μηχανικός τεχνητής νοημοσύνης, του οποίου η εταιρεία προσφέρει τεχνολογικά εργαλεία για ρομαντικές σχέσεις.

Στην ταινία επιστημονικής φαντασίας του Ντρέικ Ντορέμους -με πρωταγωνιστικό ζευγάρι τον Γιούαν ΜακΓκρέγκορ και την Λέα Σεϊντού-  ο Κόουλ είναι ένας μηχανικός τεχνητής νοημοσύνης, του οποίου η εταιρεία προσφέρει τεχνολογικά εργαλεία για ρομαντικές σχέσεις.

 Ζωή . Στην ταινία επιστημονικής φαντασίας του Ντρέικ Ντορέμους -με πρωταγωνιστικό ζευγάρι τον Γιούαν ΜακΓκρέγκορ και την Λέα Σεϊντού-  ο Κόουλ είναι ένας μηχανικός τεχνητής νοημοσύνης, του οποίου η εταιρεία προσφέρει τεχνολογικά εργαλεία για ρομαντικές σχέσεις.

Στην ταινία επιστημονικής φαντασίας του Ντρέικ Ντορέμους -με πρωταγωνιστικό ζευγάρι τον Γιούαν ΜακΓκρέγκορ και την Λέα Σεϊντού-  ο Κόουλ είναι ένας μηχανικός τεχνητής νοημοσύνης, του οποίου η εταιρεία προσφέρει τεχνολογικά εργαλεία για ρομαντικές σχέσεις.

 Γενέθλια Θανάτου. Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

 Γενέθλια Θανάτου. Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

 Γενέθλια Θανάτου. Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

 Γενέθλια Θανάτου. Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

 Γενέθλια Θανάτου. Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

 Γενέθλια Θανάτου. Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

 Γενέθλια Θανάτου. Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

 Γενέθλια Θανάτου. Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

 Γενέθλια Θανάτου. Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

 Γενέθλια Θανάτου. Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

 Γενέθλια Θανάτου. Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

 Γενέθλια Θανάτου. Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

 Γενέθλια Θανάτου. Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

 Γενέθλια Θανάτου. Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

 Γενέθλια Θανάτου. Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

 Γενέθλια Θανάτου. Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

 Γενέθλια Θανάτου. Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

 Γενέθλια Θανάτου. Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

 Γενέθλια Θανάτου. Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

 Γενέθλια Θανάτου. Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

 Γενέθλια Θανάτου. Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

 Γενέθλια Θανάτου. Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

 Γενέθλια Θανάτου. Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

 Γενέθλια Θανάτου. Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

 Γενέθλια Θανάτου. Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

 Γενέθλια Θανάτου. Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

Στο δεύτερο μέρος του αναπάντεχου franchise -όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία- το ημερολόγιο θα κολλήσει ξανά στην ημέρα γενεθλίων της νεαρής ηρωίδας, η οποία συνειδητοποιεί πως ζει την ημέρα που δολοφονείται ξανά και ξανά. 

Το Μάτι της Κωνσταντινούπολης. Το ντοκιμαντέρ των Μπινούρ Καραεβλί και Φατίχ Καϊμάκ παρουσιάζει τον διάσημο Τούρκο φωτογράφο Αρά Γκιουλέρ, ο οποίος με τα καρέ του άφησε μια τεράστια πολιτισμική κληρονομιά στη γείτονα χώρα. 

Το ντοκιμαντέρ των Μπινούρ Καραεβλί και Φατίχ Καϊμάκ παρουσιάζει τον διάσημο Τούρκο φωτογράφο Αρά Γκιουλέρ, ο οποίος με τα καρέ του άφησε μια τεράστια πολιτισμική κληρονομιά στη γείτονα χώρα. 

Το Μάτι της Κωνσταντινούπολης. Το ντοκιμαντέρ των Μπινούρ Καραεβλί και Φατίχ Καϊμάκ παρουσιάζει τον διάσημο Τούρκο φωτογράφο Αρά Γκιουλέρ, ο οποίος με τα καρέ του άφησε μια τεράστια πολιτισμική κληρονομιά στη γείτονα χώρα. 

Το ντοκιμαντέρ των Μπινούρ Καραεβλί και Φατίχ Καϊμάκ παρουσιάζει τον διάσημο Τούρκο φωτογράφο Αρά Γκιουλέρ, ο οποίος με τα καρέ του άφησε μια τεράστια πολιτισμική κληρονομιά στη γείτονα χώρα. 

Το Μάτι της Κωνσταντινούπολης. Το ντοκιμαντέρ των Μπινούρ Καραεβλί και Φατίχ Καϊμάκ παρουσιάζει τον διάσημο Τούρκο φωτογράφο Αρά Γκιουλέρ, ο οποίος με τα καρέ του άφησε μια τεράστια πολιτισμική κληρονομιά στη γείτονα χώρα. 

Το ντοκιμαντέρ των Μπινούρ Καραεβλί και Φατίχ Καϊμάκ παρουσιάζει τον διάσημο Τούρκο φωτογράφο Αρά Γκιουλέρ, ο οποίος με τα καρέ του άφησε μια τεράστια πολιτισμική κληρονομιά στη γείτονα χώρα. 

Το Μάτι της Κωνσταντινούπολης. Το ντοκιμαντέρ των Μπινούρ Καραεβλί και Φατίχ Καϊμάκ παρουσιάζει τον διάσημο Τούρκο φωτογράφο Αρά Γκιουλέρ, ο οποίος με τα καρέ του άφησε μια τεράστια πολιτισμική κληρονομιά στη γείτονα χώρα. 

Το ντοκιμαντέρ των Μπινούρ Καραεβλί και Φατίχ Καϊμάκ παρουσιάζει τον διάσημο Τούρκο φωτογράφο Αρά Γκιουλέρ, ο οποίος με τα καρέ του άφησε μια τεράστια πολιτισμική κληρονομιά στη γείτονα χώρα. 

Το Μάτι της Κωνσταντινούπολης. Το ντοκιμαντέρ των Μπινούρ Καραεβλί και Φατίχ Καϊμάκ παρουσιάζει τον διάσημο Τούρκο φωτογράφο Αρά Γκιουλέρ, ο οποίος με τα καρέ του άφησε μια τεράστια πολιτισμική κληρονομιά στη γείτονα χώρα. 

Το ντοκιμαντέρ των Μπινούρ Καραεβλί και Φατίχ Καϊμάκ παρουσιάζει τον διάσημο Τούρκο φωτογράφο Αρά Γκιουλέρ, ο οποίος με τα καρέ του άφησε μια τεράστια πολιτισμική κληρονομιά στη γείτονα χώρα. 

Το Μάτι της Κωνσταντινούπολης. Το ντοκιμαντέρ των Μπινούρ Καραεβλί και Φατίχ Καϊμάκ παρουσιάζει τον διάσημο Τούρκο φωτογράφο Αρά Γκιουλέρ, ο οποίος με τα καρέ του άφησε μια τεράστια πολιτισμική κληρονομιά στη γείτονα χώρα. 

Το ντοκιμαντέρ των Μπινούρ Καραεβλί και Φατίχ Καϊμάκ παρουσιάζει τον διάσημο Τούρκο φωτογράφο Αρά Γκιουλέρ, ο οποίος με τα καρέ του άφησε μια τεράστια πολιτισμική κληρονομιά στη γείτονα χώρα. 

Το Μάτι της Κωνσταντινούπολης. Το ντοκιμαντέρ των Μπινούρ Καραεβλί και Φατίχ Καϊμάκ παρουσιάζει τον διάσημο Τούρκο φωτογράφο Αρά Γκιουλέρ, ο οποίος με τα καρέ του άφησε μια τεράστια πολιτισμική κληρονομιά στη γείτονα χώρα. 

Το ντοκιμαντέρ των Μπινούρ Καραεβλί και Φατίχ Καϊμάκ παρουσιάζει τον διάσημο Τούρκο φωτογράφο Αρά Γκιουλέρ, ο οποίος με τα καρέ του άφησε μια τεράστια πολιτισμική κληρονομιά στη γείτονα χώρα. 

 Ο Μαγικός Κήπος. Στο γαλλικό κινούμενο σχέδιο των Αρνό Μπουρόν και Άντον Κρινγκς, ένας περιπλανώμενος καλλιτέχνης καταφθάνει στο χωριό όπου κατοικούν τα Ζουζούνια όταν πέφτει θύμα μιας παγίδας, η οποία τον ενοχοποιεί για την απαγωγή της βασίλισσας.

Στο γαλλικό κινούμενο σχέδιο των Αρνό Μπουρόν και Άντον Κρινγκς, ένας περιπλανώμενος καλλιτέχνης καταφθάνει στο χωριό όπου κατοικούν τα Ζουζούνια όταν πέφτει θύμα μιας παγίδας, η οποία τον ενοχοποιεί για την απαγωγή της βασίλισσας.

 Ο Μαγικός Κήπος. Στο γαλλικό κινούμενο σχέδιο των Αρνό Μπουρόν και Άντον Κρινγκς, ένας περιπλανώμενος καλλιτέχνης καταφθάνει στο χωριό όπου κατοικούν τα Ζουζούνια όταν πέφτει θύμα μιας παγίδας, η οποία τον ενοχοποιεί για την απαγωγή της βασίλισσας.

Στο γαλλικό κινούμενο σχέδιο των Αρνό Μπουρόν και Άντον Κρινγκς, ένας περιπλανώμενος καλλιτέχνης καταφθάνει στο χωριό όπου κατοικούν τα Ζουζούνια όταν πέφτει θύμα μιας παγίδας, η οποία τον ενοχοποιεί για την απαγωγή της βασίλισσας.

 Ο Μαγικός Κήπος. Στο γαλλικό κινούμενο σχέδιο των Αρνό Μπουρόν και Άντον Κρινγκς, ένας περιπλανώμενος καλλιτέχνης καταφθάνει στο χωριό όπου κατοικούν τα Ζουζούνια όταν πέφτει θύμα μιας παγίδας, η οποία τον ενοχοποιεί για την απαγωγή της βασίλισσας.

Στο γαλλικό κινούμενο σχέδιο των Αρνό Μπουρόν και Άντον Κρινγκς, ένας περιπλανώμενος καλλιτέχνης καταφθάνει στο χωριό όπου κατοικούν τα Ζουζούνια όταν πέφτει θύμα μιας παγίδας, η οποία τον ενοχοποιεί για την απαγωγή της βασίλισσας.

 Ο Μαγικός Κήπος. Στο γαλλικό κινούμενο σχέδιο των Αρνό Μπουρόν και Άντον Κρινγκς, ένας περιπλανώμενος καλλιτέχνης καταφθάνει στο χωριό όπου κατοικούν τα Ζουζούνια όταν πέφτει θύμα μιας παγίδας, η οποία τον ενοχοποιεί για την απαγωγή της βασίλισσας.

Στο γαλλικό κινούμενο σχέδιο των Αρνό Μπουρόν και Άντον Κρινγκς, ένας περιπλανώμενος καλλιτέχνης καταφθάνει στο χωριό όπου κατοικούν τα Ζουζούνια όταν πέφτει θύμα μιας παγίδας, η οποία τον ενοχοποιεί για την απαγωγή της βασίλισσας.

 Ο Μαγικός Κήπος. Στο γαλλικό κινούμενο σχέδιο των Αρνό Μπουρόν και Άντον Κρινγκς, ένας περιπλανώμενος καλλιτέχνης καταφθάνει στο χωριό όπου κατοικούν τα Ζουζούνια όταν πέφτει θύμα μιας παγίδας, η οποία τον ενοχοποιεί για την απαγωγή της βασίλισσας.

Στο γαλλικό κινούμενο σχέδιο των Αρνό Μπουρόν και Άντον Κρινγκς, ένας περιπλανώμενος καλλιτέχνης καταφθάνει στο χωριό όπου κατοικούν τα Ζουζούνια όταν πέφτει θύμα μιας παγίδας, η οποία τον ενοχοποιεί για την απαγωγή της βασίλισσας.

 Ο Μαγικός Κήπος. Στο γαλλικό κινούμενο σχέδιο των Αρνό Μπουρόν και Άντον Κρινγκς, ένας περιπλανώμενος καλλιτέχνης καταφθάνει στο χωριό όπου κατοικούν τα Ζουζούνια όταν πέφτει θύμα μιας παγίδας, η οποία τον ενοχοποιεί για την απαγωγή της βασίλισσας.

Στο γαλλικό κινούμενο σχέδιο των Αρνό Μπουρόν και Άντον Κρινγκς, ένας περιπλανώμενος καλλιτέχνης καταφθάνει στο χωριό όπου κατοικούν τα Ζουζούνια όταν πέφτει θύμα μιας παγίδας, η οποία τον ενοχοποιεί για την απαγωγή της βασίλισσας.

 Ο Μαγικός Κήπος. Στο γαλλικό κινούμενο σχέδιο των Αρνό Μπουρόν και Άντον Κρινγκς, ένας περιπλανώμενος καλλιτέχνης καταφθάνει στο χωριό όπου κατοικούν τα Ζουζούνια όταν πέφτει θύμα μιας παγίδας, η οποία τον ενοχοποιεί για την απαγωγή της βασίλισσας.

Στο γαλλικό κινούμενο σχέδιο των Αρνό Μπουρόν και Άντον Κρινγκς, ένας περιπλανώμενος καλλιτέχνης καταφθάνει στο χωριό όπου κατοικούν τα Ζουζούνια όταν πέφτει θύμα μιας παγίδας, η οποία τον ενοχοποιεί για την απαγωγή της βασίλισσας.

 Ο Μαγικός Κήπος. Στο γαλλικό κινούμενο σχέδιο των Αρνό Μπουρόν και Άντον Κρινγκς, ένας περιπλανώμενος καλλιτέχνης καταφθάνει στο χωριό όπου κατοικούν τα Ζουζούνια όταν πέφτει θύμα μιας παγίδας, η οποία τον ενοχοποιεί για την απαγωγή της βασίλισσας.

Στο γαλλικό κινούμενο σχέδιο των Αρνό Μπουρόν και Άντον Κρινγκς, ένας περιπλανώμενος καλλιτέχνης καταφθάνει στο χωριό όπου κατοικούν τα Ζουζούνια όταν πέφτει θύμα μιας παγίδας, η οποία τον ενοχοποιεί για την απαγωγή της βασίλισσας.

 Ο Μαγικός Κήπος. Στο γαλλικό κινούμενο σχέδιο των Αρνό Μπουρόν και Άντον Κρινγκς, ένας περιπλανώμενος καλλιτέχνης καταφθάνει στο χωριό όπου κατοικούν τα Ζουζούνια όταν πέφτει θύμα μιας παγίδας, η οποία τον ενοχοποιεί για την απαγωγή της βασίλισσας.

Στο γαλλικό κινούμενο σχέδιο των Αρνό Μπουρόν και Άντον Κρινγκς, ένας περιπλανώμενος καλλιτέχνης καταφθάνει στο χωριό όπου κατοικούν τα Ζουζούνια όταν πέφτει θύμα μιας παγίδας, η οποία τον ενοχοποιεί για την απαγωγή της βασίλισσας.

 Ο Μαγικός Κήπος. Στο γαλλικό κινούμενο σχέδιο των Αρνό Μπουρόν και Άντον Κρινγκς, ένας περιπλανώμενος καλλιτέχνης καταφθάνει στο χωριό όπου κατοικούν τα Ζουζούνια όταν πέφτει θύμα μιας παγίδας, η οποία τον ενοχοποιεί για την απαγωγή της βασίλισσας.

Στο γαλλικό κινούμενο σχέδιο των Αρνό Μπουρόν και Άντον Κρινγκς, ένας περιπλανώμενος καλλιτέχνης καταφθάνει στο χωριό όπου κατοικούν τα Ζουζούνια όταν πέφτει θύμα μιας παγίδας, η οποία τον ενοχοποιεί για την απαγωγή της βασίλισσας.