Multimedia

Οι ταινίες της εβδομάδας

Πέμπτη, 15 Φεβρουαρίου 2018 08:05

Μια υπερβατική αγάπη πέρα από κάθε στερεότυπο, μια ευφάνταστη ματιά στο προσφυγικό ζήτημα, το πιο στοιχειωμένο σπίτι του κόσμου, ένα αδηφάγο μητρικό ένστικτο, το ξύπνημα μιας άγριας δύναμης και μια ανεπιθύμητη μεταμόρφωση υφαίνουν τις ιστορίες τους  στον κινηματογραφικό ιστό αυτής της εβδομάδας.

Η μορφή του νερού. Η στιγμή που ερωτεύεσαι κάποιον δεν είναι η στιγμή που τον κοιτάς και του αρέσεις, αλλά η στιγμή που σε κοιτά και αντιλαμβάνεσαι ότι υπάρχεις» αναφέρει χαρακτηριστικά ο Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο. (Η μορφή του νερού)

Η στιγμή που ερωτεύεσαι κάποιον δεν είναι η στιγμή που τον κοιτάς και του αρέσεις, αλλά η στιγμή που σε κοιτά και αντιλαμβάνεσαι ότι υπάρχεις» αναφέρει χαρακτηριστικά ο Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο. (Η μορφή του νερού)

Η μορφή του νερού. Η στιγμή που ερωτεύεσαι κάποιον δεν είναι η στιγμή που τον κοιτάς και του αρέσεις, αλλά η στιγμή που σε κοιτά και αντιλαμβάνεσαι ότι υπάρχεις» αναφέρει χαρακτηριστικά ο Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο. (Η μορφή του νερού).

Η στιγμή που ερωτεύεσαι κάποιον δεν είναι η στιγμή που τον κοιτάς και του αρέσεις, αλλά η στιγμή που σε κοιτά και αντιλαμβάνεσαι ότι υπάρχεις» αναφέρει χαρακτηριστικά ο Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο. (Η μορφή του νερού).

Η μορφή του νερού. Η στιγμή που ερωτεύεσαι κάποιον δεν είναι η στιγμή που τον κοιτάς και του αρέσεις, αλλά η στιγμή που σε κοιτά και αντιλαμβάνεσαι ότι υπάρχεις» αναφέρει χαρακτηριστικά ο Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο. (Η μορφή του νερού).

Η στιγμή που ερωτεύεσαι κάποιον δεν είναι η στιγμή που τον κοιτάς και του αρέσεις, αλλά η στιγμή που σε κοιτά και αντιλαμβάνεσαι ότι υπάρχεις» αναφέρει χαρακτηριστικά ο Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο. (Η μορφή του νερού).

Η μορφή του νερού. Η στιγμή που ερωτεύεσαι κάποιον δεν είναι η στιγμή που τον κοιτάς και του αρέσεις, αλλά η στιγμή που σε κοιτά και αντιλαμβάνεσαι ότι υπάρχεις» αναφέρει χαρακτηριστικά ο Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο. (Η μορφή του νερού).

Η στιγμή που ερωτεύεσαι κάποιον δεν είναι η στιγμή που τον κοιτάς και του αρέσεις, αλλά η στιγμή που σε κοιτά και αντιλαμβάνεσαι ότι υπάρχεις» αναφέρει χαρακτηριστικά ο Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο. (Η μορφή του νερού).

Η μορφή του νερού. Η στιγμή που ερωτεύεσαι κάποιον δεν είναι η στιγμή που τον κοιτάς και του αρέσεις, αλλά η στιγμή που σε κοιτά και αντιλαμβάνεσαι ότι υπάρχεις» αναφέρει χαρακτηριστικά ο Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο. (Η μορφή του νερού).

Η στιγμή που ερωτεύεσαι κάποιον δεν είναι η στιγμή που τον κοιτάς και του αρέσεις, αλλά η στιγμή που σε κοιτά και αντιλαμβάνεσαι ότι υπάρχεις» αναφέρει χαρακτηριστικά ο Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο. (Η μορφή του νερού).

Η μορφή του νερού. Η στιγμή που ερωτεύεσαι κάποιον δεν είναι η στιγμή που τον κοιτάς και του αρέσεις, αλλά η στιγμή που σε κοιτά και αντιλαμβάνεσαι ότι υπάρχεις» αναφέρει χαρακτηριστικά ο Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο. (Η μορφή του νερού).

Η στιγμή που ερωτεύεσαι κάποιον δεν είναι η στιγμή που τον κοιτάς και του αρέσεις, αλλά η στιγμή που σε κοιτά και αντιλαμβάνεσαι ότι υπάρχεις» αναφέρει χαρακτηριστικά ο Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο. (Η μορφή του νερού).

Η μορφή του νερού. Η στιγμή που ερωτεύεσαι κάποιον δεν είναι η στιγμή που τον κοιτάς και του αρέσεις, αλλά η στιγμή που σε κοιτά και αντιλαμβάνεσαι ότι υπάρχεις» αναφέρει χαρακτηριστικά ο Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο. (Η μορφή του νερού).

Η στιγμή που ερωτεύεσαι κάποιον δεν είναι η στιγμή που τον κοιτάς και του αρέσεις, αλλά η στιγμή που σε κοιτά και αντιλαμβάνεσαι ότι υπάρχεις» αναφέρει χαρακτηριστικά ο Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο. (Η μορφή του νερού).

Η μορφή του νερού. Η στιγμή που ερωτεύεσαι κάποιον δεν είναι η στιγμή που τον κοιτάς και του αρέσεις, αλλά η στιγμή που σε κοιτά και αντιλαμβάνεσαι ότι υπάρχεις» αναφέρει χαρακτηριστικά ο Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο. (Η μορφή του νερού).

Η στιγμή που ερωτεύεσαι κάποιον δεν είναι η στιγμή που τον κοιτάς και του αρέσεις, αλλά η στιγμή που σε κοιτά και αντιλαμβάνεσαι ότι υπάρχεις» αναφέρει χαρακτηριστικά ο Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο. (Η μορφή του νερού).

Η μορφή του νερού. Η στιγμή που ερωτεύεσαι κάποιον δεν είναι η στιγμή που τον κοιτάς και του αρέσεις, αλλά η στιγμή που σε κοιτά και αντιλαμβάνεσαι ότι υπάρχεις» αναφέρει χαρακτηριστικά ο Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο. (Η μορφή του νερού).

Η στιγμή που ερωτεύεσαι κάποιον δεν είναι η στιγμή που τον κοιτάς και του αρέσεις, αλλά η στιγμή που σε κοιτά και αντιλαμβάνεσαι ότι υπάρχεις» αναφέρει χαρακτηριστικά ο Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο. (Η μορφή του νερού).

Η μορφή του νερού. Η στιγμή που ερωτεύεσαι κάποιον δεν είναι η στιγμή που τον κοιτάς και του αρέσεις, αλλά η στιγμή που σε κοιτά και αντιλαμβάνεσαι ότι υπάρχεις» αναφέρει χαρακτηριστικά ο Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο. (Η μορφή του νερού).

Η στιγμή που ερωτεύεσαι κάποιον δεν είναι η στιγμή που τον κοιτάς και του αρέσεις, αλλά η στιγμή που σε κοιτά και αντιλαμβάνεσαι ότι υπάρχεις» αναφέρει χαρακτηριστικά ο Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο. (Η μορφή του νερού).

Η μορφή του νερού. Η στιγμή που ερωτεύεσαι κάποιον δεν είναι η στιγμή που τον κοιτάς και του αρέσεις, αλλά η στιγμή που σε κοιτά και αντιλαμβάνεσαι ότι υπάρχεις» αναφέρει χαρακτηριστικά ο Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο. (Η μορφή του νερού).

Η στιγμή που ερωτεύεσαι κάποιον δεν είναι η στιγμή που τον κοιτάς και του αρέσεις, αλλά η στιγμή που σε κοιτά και αντιλαμβάνεσαι ότι υπάρχεις» αναφέρει χαρακτηριστικά ο Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο. (Η μορφή του νερού).

Το φεγγάρι του Δία. Μετά τον «Λευκό θεό», ο Ούγγρος σκηνοθέτης Κορνέλ Μουντρούτσο επιστρέφει με μία κοινωνική αλληγορία φαντασίας, καταθέτοντας το σχόλιό του για το φλέγον προσφυγικό ζήτημα (Το φεγγάρι του Δία).

Μετά τον «Λευκό θεό», ο Ούγγρος σκηνοθέτης Κορνέλ Μουντρούτσο επιστρέφει με μία κοινωνική αλληγορία φαντασίας, καταθέτοντας το σχόλιό του για το φλέγον προσφυγικό ζήτημα (Το φεγγάρι του Δία).

Το φεγγάρι του Δία. Μετά τον «Λευκό θεό», ο Ούγγρος σκηνοθέτης Κορνέλ Μουντρούτσο επιστρέφει με μία κοινωνική αλληγορία φαντασίας, καταθέτοντας το σχόλιό του για το φλέγον προσφυγικό ζήτημα (Το φεγγάρι του Δία).

Μετά τον «Λευκό θεό», ο Ούγγρος σκηνοθέτης Κορνέλ Μουντρούτσο επιστρέφει με μία κοινωνική αλληγορία φαντασίας, καταθέτοντας το σχόλιό του για το φλέγον προσφυγικό ζήτημα (Το φεγγάρι του Δία).

Το φεγγάρι του Δία. Μετά τον «Λευκό θεό», ο Ούγγρος σκηνοθέτης Κορνέλ Μουντρούτσο επιστρέφει με μία κοινωνική αλληγορία φαντασίας, καταθέτοντας το σχόλιό του για το φλέγον προσφυγικό ζήτημα (Το φεγγάρι του Δία).

Μετά τον «Λευκό θεό», ο Ούγγρος σκηνοθέτης Κορνέλ Μουντρούτσο επιστρέφει με μία κοινωνική αλληγορία φαντασίας, καταθέτοντας το σχόλιό του για το φλέγον προσφυγικό ζήτημα (Το φεγγάρι του Δία).

Το φεγγάρι του Δία. Μετά τον «Λευκό θεό», ο Ούγγρος σκηνοθέτης Κορνέλ Μουντρούτσο επιστρέφει με μία κοινωνική αλληγορία φαντασίας, καταθέτοντας το σχόλιό του για το φλέγον προσφυγικό ζήτημα (Το φεγγάρι του Δία).

Μετά τον «Λευκό θεό», ο Ούγγρος σκηνοθέτης Κορνέλ Μουντρούτσο επιστρέφει με μία κοινωνική αλληγορία φαντασίας, καταθέτοντας το σχόλιό του για το φλέγον προσφυγικό ζήτημα (Το φεγγάρι του Δία).

Το φεγγάρι του Δία. Μετά τον «Λευκό θεό», ο Ούγγρος σκηνοθέτης Κορνέλ Μουντρούτσο επιστρέφει με μία κοινωνική αλληγορία φαντασίας, καταθέτοντας το σχόλιό του για το φλέγον προσφυγικό ζήτημα (Το φεγγάρι του Δία).

Μετά τον «Λευκό θεό», ο Ούγγρος σκηνοθέτης Κορνέλ Μουντρούτσο επιστρέφει με μία κοινωνική αλληγορία φαντασίας, καταθέτοντας το σχόλιό του για το φλέγον προσφυγικό ζήτημα (Το φεγγάρι του Δία).

Το φεγγάρι του Δία. Μετά τον «Λευκό θεό», ο Ούγγρος σκηνοθέτης Κορνέλ Μουντρούτσο επιστρέφει με μία κοινωνική αλληγορία φαντασίας, καταθέτοντας το σχόλιό του για το φλέγον προσφυγικό ζήτημα (Το φεγγάρι του Δία).

Μετά τον «Λευκό θεό», ο Ούγγρος σκηνοθέτης Κορνέλ Μουντρούτσο επιστρέφει με μία κοινωνική αλληγορία φαντασίας, καταθέτοντας το σχόλιό του για το φλέγον προσφυγικό ζήτημα (Το φεγγάρι του Δία).

Το φεγγάρι του Δία. Μετά τον «Λευκό θεό», ο Ούγγρος σκηνοθέτης Κορνέλ Μουντρούτσο επιστρέφει με μία κοινωνική αλληγορία φαντασίας, καταθέτοντας το σχόλιό του για το φλέγον προσφυγικό ζήτημα (Το φεγγάρι του Δία).

Μετά τον «Λευκό θεό», ο Ούγγρος σκηνοθέτης Κορνέλ Μουντρούτσο επιστρέφει με μία κοινωνική αλληγορία φαντασίας, καταθέτοντας το σχόλιό του για το φλέγον προσφυγικό ζήτημα (Το φεγγάρι του Δία).

Το φεγγάρι του Δία. Μετά τον «Λευκό θεό», ο Ούγγρος σκηνοθέτης Κορνέλ Μουντρούτσο επιστρέφει με μία κοινωνική αλληγορία φαντασίας, καταθέτοντας το σχόλιό του για το φλέγον προσφυγικό ζήτημα (Το φεγγάρι του Δία).

Μετά τον «Λευκό θεό», ο Ούγγρος σκηνοθέτης Κορνέλ Μουντρούτσο επιστρέφει με μία κοινωνική αλληγορία φαντασίας, καταθέτοντας το σχόλιό του για το φλέγον προσφυγικό ζήτημα (Το φεγγάρι του Δία).

Το φεγγάρι του Δία. Μετά τον «Λευκό θεό», ο Ούγγρος σκηνοθέτης Κορνέλ Μουντρούτσο επιστρέφει με μία κοινωνική αλληγορία φαντασίας, καταθέτοντας το σχόλιό του για το φλέγον προσφυγικό ζήτημα (Το φεγγάρι του Δία).

Μετά τον «Λευκό θεό», ο Ούγγρος σκηνοθέτης Κορνέλ Μουντρούτσο επιστρέφει με μία κοινωνική αλληγορία φαντασίας, καταθέτοντας το σχόλιό του για το φλέγον προσφυγικό ζήτημα (Το φεγγάρι του Δία).

Το φεγγάρι του Δία. Μετά τον «Λευκό θεό», ο Ούγγρος σκηνοθέτης Κορνέλ Μουντρούτσο επιστρέφει με μία κοινωνική αλληγορία φαντασίας, καταθέτοντας το σχόλιό του για το φλέγον προσφυγικό ζήτημα (Το φεγγάρι του Δία).

Μετά τον «Λευκό θεό», ο Ούγγρος σκηνοθέτης Κορνέλ Μουντρούτσο επιστρέφει με μία κοινωνική αλληγορία φαντασίας, καταθέτοντας το σχόλιό του για το φλέγον προσφυγικό ζήτημα (Το φεγγάρι του Δία).

Winchester: Το σπίτι των φαντασμάτων. Βασισμένο σε αληθινά γεγονότα, το μεταφυσικό γοτθικό θρίλερ των Μάικλ και Πίτερ Σπίριγκ - με τους Τζέισον Κλαρκ, Έλεν Μίρεν και Σάρα Σνουκ - ζωντανεύει την ιστορία της Σάρα Ουίντσεστερ και του πιο στοιχειωμένου σπιτιού στον κόσμο (Winchester: Το σπίτι των φαντασμάτων).

Βασισμένο σε αληθινά γεγονότα, το μεταφυσικό γοτθικό θρίλερ των Μάικλ και Πίτερ Σπίριγκ - με τους Τζέισον Κλαρκ, Έλεν Μίρεν και Σάρα Σνουκ - ζωντανεύει την ιστορία της Σάρα Ουίντσεστερ και του πιο στοιχειωμένου σπιτιού στον κόσμο (Winchester: Το σπίτι των φαντασμάτων).

Winchester: Το σπίτι των φαντασμάτων. Βασισμένο σε αληθινά γεγονότα, το μεταφυσικό γοτθικό θρίλερ των Μάικλ και Πίτερ Σπίριγκ - με τους Τζέισον Κλαρκ, Έλεν Μίρεν και Σάρα Σνουκ - ζωντανεύει την ιστορία της Σάρα Ουίντσεστερ και του πιο στοιχειωμένου σπιτιού στον κόσμο (Winchester: Το σπίτι των φαντασμάτων).

Βασισμένο σε αληθινά γεγονότα, το μεταφυσικό γοτθικό θρίλερ των Μάικλ και Πίτερ Σπίριγκ - με τους Τζέισον Κλαρκ, Έλεν Μίρεν και Σάρα Σνουκ - ζωντανεύει την ιστορία της Σάρα Ουίντσεστερ και του πιο στοιχειωμένου σπιτιού στον κόσμο (Winchester: Το σπίτι των φαντασμάτων).

Winchester: Το σπίτι των φαντασμάτων. Βασισμένο σε αληθινά γεγονότα, το μεταφυσικό γοτθικό θρίλερ των Μάικλ και Πίτερ Σπίριγκ - με τους Τζέισον Κλαρκ, Έλεν Μίρεν και Σάρα Σνουκ - ζωντανεύει την ιστορία της Σάρα Ουίντσεστερ και του πιο στοιχειωμένου σπιτιού στον κόσμο (Winchester: Το σπίτι των φαντασμάτων).

Βασισμένο σε αληθινά γεγονότα, το μεταφυσικό γοτθικό θρίλερ των Μάικλ και Πίτερ Σπίριγκ - με τους Τζέισον Κλαρκ, Έλεν Μίρεν και Σάρα Σνουκ - ζωντανεύει την ιστορία της Σάρα Ουίντσεστερ και του πιο στοιχειωμένου σπιτιού στον κόσμο (Winchester: Το σπίτι των φαντασμάτων).

Winchester: Το σπίτι των φαντασμάτων. Βασισμένο σε αληθινά γεγονότα, το μεταφυσικό γοτθικό θρίλερ των Μάικλ και Πίτερ Σπίριγκ - με τους Τζέισον Κλαρκ, Έλεν Μίρεν και Σάρα Σνουκ - ζωντανεύει την ιστορία της Σάρα Ουίντσεστερ και του πιο στοιχειωμένου σπιτιού στον κόσμο (Winchester: Το σπίτι των φαντασμάτων).

Βασισμένο σε αληθινά γεγονότα, το μεταφυσικό γοτθικό θρίλερ των Μάικλ και Πίτερ Σπίριγκ - με τους Τζέισον Κλαρκ, Έλεν Μίρεν και Σάρα Σνουκ - ζωντανεύει την ιστορία της Σάρα Ουίντσεστερ και του πιο στοιχειωμένου σπιτιού στον κόσμο (Winchester: Το σπίτι των φαντασμάτων).

Winchester: Το σπίτι των φαντασμάτων. Βασισμένο σε αληθινά γεγονότα, το μεταφυσικό γοτθικό θρίλερ των Μάικλ και Πίτερ Σπίριγκ - με τους Τζέισον Κλαρκ, Έλεν Μίρεν και Σάρα Σνουκ - ζωντανεύει την ιστορία της Σάρα Ουίντσεστερ και του πιο στοιχειωμένου σπιτιού στον κόσμο (Winchester: Το σπίτι των φαντασμάτων).

Βασισμένο σε αληθινά γεγονότα, το μεταφυσικό γοτθικό θρίλερ των Μάικλ και Πίτερ Σπίριγκ - με τους Τζέισον Κλαρκ, Έλεν Μίρεν και Σάρα Σνουκ - ζωντανεύει την ιστορία της Σάρα Ουίντσεστερ και του πιο στοιχειωμένου σπιτιού στον κόσμο (Winchester: Το σπίτι των φαντασμάτων).

Winchester: Το σπίτι των φαντασμάτων. Βασισμένο σε αληθινά γεγονότα, το μεταφυσικό γοτθικό θρίλερ των Μάικλ και Πίτερ Σπίριγκ - με τους Τζέισον Κλαρκ, Έλεν Μίρεν και Σάρα Σνουκ - ζωντανεύει την ιστορία της Σάρα Ουίντσεστερ και του πιο στοιχειωμένου σπιτιού στον κόσμο (Winchester: Το σπίτι των φαντασμάτων).

Βασισμένο σε αληθινά γεγονότα, το μεταφυσικό γοτθικό θρίλερ των Μάικλ και Πίτερ Σπίριγκ - με τους Τζέισον Κλαρκ, Έλεν Μίρεν και Σάρα Σνουκ - ζωντανεύει την ιστορία της Σάρα Ουίντσεστερ και του πιο στοιχειωμένου σπιτιού στον κόσμο (Winchester: Το σπίτι των φαντασμάτων).

Winchester: Το σπίτι των φαντασμάτων. Βασισμένο σε αληθινά γεγονότα, το μεταφυσικό γοτθικό θρίλερ των Μάικλ και Πίτερ Σπίριγκ - με τους Τζέισον Κλαρκ, Έλεν Μίρεν και Σάρα Σνουκ - ζωντανεύει την ιστορία της Σάρα Ουίντσεστερ και του πιο στοιχειωμένου σπιτιού στον κόσμο (Winchester: Το σπίτι των φαντασμάτων).

Βασισμένο σε αληθινά γεγονότα, το μεταφυσικό γοτθικό θρίλερ των Μάικλ και Πίτερ Σπίριγκ - με τους Τζέισον Κλαρκ, Έλεν Μίρεν και Σάρα Σνουκ - ζωντανεύει την ιστορία της Σάρα Ουίντσεστερ και του πιο στοιχειωμένου σπιτιού στον κόσμο (Winchester: Το σπίτι των φαντασμάτων).

Η κόρη της Άπριλ. Μία μάνα κλέβει τη ζωή της κόρης της σαν άλλος θηλυκός Κρόνος, στο μεξικάνικο αγωνιώδες δράμα του Μισέλ Φράνκο, το οποίο απέσπασε το Βραβείο της Επιτροπής στο Τμήμα «Ένα Κάποιο Βλέμμα» του 70ού Φεστιβάλ Καννών (Η κόρη της Άπριλ).

Μία μάνα κλέβει τη ζωή της κόρης της σαν άλλος θηλυκός Κρόνος, στο μεξικάνικο αγωνιώδες δράμα του Μισέλ Φράνκο, το οποίο απέσπασε το Βραβείο της Επιτροπής στο Τμήμα «Ένα Κάποιο Βλέμμα» του 70ού Φεστιβάλ Καννών (Η κόρη της Άπριλ).

Η κόρη της Άπριλ. Μία μάνα κλέβει τη ζωή της κόρης της σαν άλλος θηλυκός Κρόνος, στο μεξικάνικο αγωνιώδες δράμα του Μισέλ Φράνκο, το οποίο απέσπασε το Βραβείο της Επιτροπής στο Τμήμα «Ένα Κάποιο Βλέμμα» του 70ού Φεστιβάλ Καννών (Η κόρη της Άπριλ).

Μία μάνα κλέβει τη ζωή της κόρης της σαν άλλος θηλυκός Κρόνος, στο μεξικάνικο αγωνιώδες δράμα του Μισέλ Φράνκο, το οποίο απέσπασε το Βραβείο της Επιτροπής στο Τμήμα «Ένα Κάποιο Βλέμμα» του 70ού Φεστιβάλ Καννών (Η κόρη της Άπριλ).

Η κόρη της Άπριλ. Μία μάνα κλέβει τη ζωή της κόρης της σαν άλλος θηλυκός Κρόνος, στο μεξικάνικο αγωνιώδες δράμα του Μισέλ Φράνκο, το οποίο απέσπασε το Βραβείο της Επιτροπής στο Τμήμα «Ένα Κάποιο Βλέμμα» του 70ού Φεστιβάλ Καννών (Η κόρη της Άπριλ).

Μία μάνα κλέβει τη ζωή της κόρης της σαν άλλος θηλυκός Κρόνος, στο μεξικάνικο αγωνιώδες δράμα του Μισέλ Φράνκο, το οποίο απέσπασε το Βραβείο της Επιτροπής στο Τμήμα «Ένα Κάποιο Βλέμμα» του 70ού Φεστιβάλ Καννών (Η κόρη της Άπριλ).

Η κόρη της Άπριλ. Μία μάνα κλέβει τη ζωή της κόρης της σαν άλλος θηλυκός Κρόνος, στο μεξικάνικο αγωνιώδες δράμα του Μισέλ Φράνκο, το οποίο απέσπασε το Βραβείο της Επιτροπής στο Τμήμα «Ένα Κάποιο Βλέμμα» του 70ού Φεστιβάλ Καννών (Η κόρη της Άπριλ).

Μία μάνα κλέβει τη ζωή της κόρης της σαν άλλος θηλυκός Κρόνος, στο μεξικάνικο αγωνιώδες δράμα του Μισέλ Φράνκο, το οποίο απέσπασε το Βραβείο της Επιτροπής στο Τμήμα «Ένα Κάποιο Βλέμμα» του 70ού Φεστιβάλ Καννών (Η κόρη της Άπριλ).

Η κόρη της Άπριλ. Μία μάνα κλέβει τη ζωή της κόρης της σαν άλλος θηλυκός Κρόνος, στο μεξικάνικο αγωνιώδες δράμα του Μισέλ Φράνκο, το οποίο απέσπασε το Βραβείο της Επιτροπής στο Τμήμα «Ένα Κάποιο Βλέμμα» του 70ού Φεστιβάλ Καννών (Η κόρη της Άπριλ).

Μία μάνα κλέβει τη ζωή της κόρης της σαν άλλος θηλυκός Κρόνος, στο μεξικάνικο αγωνιώδες δράμα του Μισέλ Φράνκο, το οποίο απέσπασε το Βραβείο της Επιτροπής στο Τμήμα «Ένα Κάποιο Βλέμμα» του 70ού Φεστιβάλ Καννών (Η κόρη της Άπριλ).

Η κόρη της Άπριλ. Μία μάνα κλέβει τη ζωή της κόρης της σαν άλλος θηλυκός Κρόνος, στο μεξικάνικο αγωνιώδες δράμα του Μισέλ Φράνκο, το οποίο απέσπασε το Βραβείο της Επιτροπής στο Τμήμα «Ένα Κάποιο Βλέμμα» του 70ού Φεστιβάλ Καννών (Η κόρη της Άπριλ).

Μία μάνα κλέβει τη ζωή της κόρης της σαν άλλος θηλυκός Κρόνος, στο μεξικάνικο αγωνιώδες δράμα του Μισέλ Φράνκο, το οποίο απέσπασε το Βραβείο της Επιτροπής στο Τμήμα «Ένα Κάποιο Βλέμμα» του 70ού Φεστιβάλ Καννών (Η κόρη της Άπριλ).

Η κόρη της Άπριλ. Μία μάνα κλέβει τη ζωή της κόρης της σαν άλλος θηλυκός Κρόνος, στο μεξικάνικο αγωνιώδες δράμα του Μισέλ Φράνκο, το οποίο απέσπασε το Βραβείο της Επιτροπής στο Τμήμα «Ένα Κάποιο Βλέμμα» του 70ού Φεστιβάλ Καννών (Η κόρη της Άπριλ).

Μία μάνα κλέβει τη ζωή της κόρης της σαν άλλος θηλυκός Κρόνος, στο μεξικάνικο αγωνιώδες δράμα του Μισέλ Φράνκο, το οποίο απέσπασε το Βραβείο της Επιτροπής στο Τμήμα «Ένα Κάποιο Βλέμμα» του 70ού Φεστιβάλ Καννών (Η κόρη της Άπριλ).

Μαύρος πάνθηρας. Ήρωας της περιπέτειας επιστημονικής φαντασίας της Marvel, είναι ο Τ’ Τσάλα, ο οποίος, μετά τον θάνατο του πατέρα του που ήταν βασιλιάς ενός τεχνολογικά εξελιγμένου, αλλά απομονωμένου αφρικανικού κράτους, επιστρέφει στην πατρίδα του, για να αναλάβει τη θέση του (Μαύρος πάνθηρας).

Ήρωας της περιπέτειας επιστημονικής φαντασίας της Marvel, είναι ο Τ’ Τσάλα, ο οποίος, μετά τον θάνατο του πατέρα του που ήταν βασιλιάς ενός τεχνολογικά εξελιγμένου, αλλά απομονωμένου αφρικανικού κράτους, επιστρέφει στην πατρίδα του, για να αναλάβει τη θέση του (Μαύρος πάνθηρας).

Μαύρος πάνθηρας. Ήρωας της περιπέτειας επιστημονικής φαντασίας της Marvel, είναι ο Τ’ Τσάλα, ο οποίος, μετά τον θάνατο του πατέρα του που ήταν βασιλιάς ενός τεχνολογικά εξελιγμένου, αλλά απομονωμένου αφρικανικού κράτους, επιστρέφει στην πατρίδα του, για να αναλάβει τη θέση του (Μαύρος πάνθηρας).

Ήρωας της περιπέτειας επιστημονικής φαντασίας της Marvel, είναι ο Τ’ Τσάλα, ο οποίος, μετά τον θάνατο του πατέρα του που ήταν βασιλιάς ενός τεχνολογικά εξελιγμένου, αλλά απομονωμένου αφρικανικού κράτους, επιστρέφει στην πατρίδα του, για να αναλάβει τη θέση του (Μαύρος πάνθηρας).

Μαύρος πάνθηρας. Ήρωας της περιπέτειας επιστημονικής φαντασίας της Marvel, είναι ο Τ’ Τσάλα, ο οποίος, μετά τον θάνατο του πατέρα του που ήταν βασιλιάς ενός τεχνολογικά εξελιγμένου, αλλά απομονωμένου αφρικανικού κράτους, επιστρέφει στην πατρίδα του, για να αναλάβει τη θέση του (Μαύρος πάνθηρας).

Ήρωας της περιπέτειας επιστημονικής φαντασίας της Marvel, είναι ο Τ’ Τσάλα, ο οποίος, μετά τον θάνατο του πατέρα του που ήταν βασιλιάς ενός τεχνολογικά εξελιγμένου, αλλά απομονωμένου αφρικανικού κράτους, επιστρέφει στην πατρίδα του, για να αναλάβει τη θέση του (Μαύρος πάνθηρας).

Μαύρος πάνθηρας. Ήρωας της περιπέτειας επιστημονικής φαντασίας της Marvel, είναι ο Τ’ Τσάλα, ο οποίος, μετά τον θάνατο του πατέρα του που ήταν βασιλιάς ενός τεχνολογικά εξελιγμένου, αλλά απομονωμένου αφρικανικού κράτους, επιστρέφει στην πατρίδα του, για να αναλάβει τη θέση του (Μαύρος πάνθηρας).

Ήρωας της περιπέτειας επιστημονικής φαντασίας της Marvel, είναι ο Τ’ Τσάλα, ο οποίος, μετά τον θάνατο του πατέρα του που ήταν βασιλιάς ενός τεχνολογικά εξελιγμένου, αλλά απομονωμένου αφρικανικού κράτους, επιστρέφει στην πατρίδα του, για να αναλάβει τη θέση του (Μαύρος πάνθηρας).

Μαύρος πάνθηρας. Ήρωας της περιπέτειας επιστημονικής φαντασίας της Marvel, είναι ο Τ’ Τσάλα, ο οποίος, μετά τον θάνατο του πατέρα του που ήταν βασιλιάς ενός τεχνολογικά εξελιγμένου, αλλά απομονωμένου αφρικανικού κράτους, επιστρέφει στην πατρίδα του, για να αναλάβει τη θέση του (Μαύρος πάνθηρας).

Ήρωας της περιπέτειας επιστημονικής φαντασίας της Marvel, είναι ο Τ’ Τσάλα, ο οποίος, μετά τον θάνατο του πατέρα του που ήταν βασιλιάς ενός τεχνολογικά εξελιγμένου, αλλά απομονωμένου αφρικανικού κράτους, επιστρέφει στην πατρίδα του, για να αναλάβει τη θέση του (Μαύρος πάνθηρας).

Μαύρος πάνθηρας. Ήρωας της περιπέτειας επιστημονικής φαντασίας της Marvel, είναι ο Τ’ Τσάλα, ο οποίος, μετά τον θάνατο του πατέρα του που ήταν βασιλιάς ενός τεχνολογικά εξελιγμένου, αλλά απομονωμένου αφρικανικού κράτους, επιστρέφει στην πατρίδα του, για να αναλάβει τη θέση του (Μαύρος πάνθηρας).

Ήρωας της περιπέτειας επιστημονικής φαντασίας της Marvel, είναι ο Τ’ Τσάλα, ο οποίος, μετά τον θάνατο του πατέρα του που ήταν βασιλιάς ενός τεχνολογικά εξελιγμένου, αλλά απομονωμένου αφρικανικού κράτους, επιστρέφει στην πατρίδα του, για να αναλάβει τη θέση του (Μαύρος πάνθηρας).

Μαύρος πάνθηρας. Ήρωας της περιπέτειας επιστημονικής φαντασίας της Marvel, είναι ο Τ’ Τσάλα, ο οποίος, μετά τον θάνατο του πατέρα του που ήταν βασιλιάς ενός τεχνολογικά εξελιγμένου, αλλά απομονωμένου αφρικανικού κράτους, επιστρέφει στην πατρίδα του, για να αναλάβει τη θέση του (Μαύρος πάνθηρας).

Ήρωας της περιπέτειας επιστημονικής φαντασίας της Marvel, είναι ο Τ’ Τσάλα, ο οποίος, μετά τον θάνατο του πατέρα του που ήταν βασιλιάς ενός τεχνολογικά εξελιγμένου, αλλά απομονωμένου αφρικανικού κράτους, επιστρέφει στην πατρίδα του, για να αναλάβει τη θέση του (Μαύρος πάνθηρας).

Μαύρος πάνθηρας. Ήρωας της περιπέτειας επιστημονικής φαντασίας της Marvel, είναι ο Τ’ Τσάλα, ο οποίος, μετά τον θάνατο του πατέρα του που ήταν βασιλιάς ενός τεχνολογικά εξελιγμένου, αλλά απομονωμένου αφρικανικού κράτους, επιστρέφει στην πατρίδα του, για να αναλάβει τη θέση του (Μαύρος πάνθηρας).

Ήρωας της περιπέτειας επιστημονικής φαντασίας της Marvel, είναι ο Τ’ Τσάλα, ο οποίος, μετά τον θάνατο του πατέρα του που ήταν βασιλιάς ενός τεχνολογικά εξελιγμένου, αλλά απομονωμένου αφρικανικού κράτους, επιστρέφει στην πατρίδα του, για να αναλάβει τη θέση του (Μαύρος πάνθηρας).

Μαύρος πάνθηρας. Ήρωας της περιπέτειας επιστημονικής φαντασίας της Marvel, είναι ο Τ’ Τσάλα, ο οποίος, μετά τον θάνατο του πατέρα του που ήταν βασιλιάς ενός τεχνολογικά εξελιγμένου, αλλά απομονωμένου αφρικανικού κράτους, επιστρέφει στην πατρίδα του, για να αναλάβει τη θέση του (Μαύρος πάνθηρας).

Ήρωας της περιπέτειας επιστημονικής φαντασίας της Marvel, είναι ο Τ’ Τσάλα, ο οποίος, μετά τον θάνατο του πατέρα του που ήταν βασιλιάς ενός τεχνολογικά εξελιγμένου, αλλά απομονωμένου αφρικανικού κράτους, επιστρέφει στην πατρίδα του, για να αναλάβει τη θέση του (Μαύρος πάνθηρας).

Μαύρος πάνθηρας. Ήρωας της περιπέτειας επιστημονικής φαντασίας της Marvel, είναι ο Τ’ Τσάλα, ο οποίος, μετά τον θάνατο του πατέρα του που ήταν βασιλιάς ενός τεχνολογικά εξελιγμένου, αλλά απομονωμένου αφρικανικού κράτους, επιστρέφει στην πατρίδα του, για να αναλάβει τη θέση του (Μαύρος πάνθηρας).

Ήρωας της περιπέτειας επιστημονικής φαντασίας της Marvel, είναι ο Τ’ Τσάλα, ο οποίος, μετά τον θάνατο του πατέρα του που ήταν βασιλιάς ενός τεχνολογικά εξελιγμένου, αλλά απομονωμένου αφρικανικού κράτους, επιστρέφει στην πατρίδα του, για να αναλάβει τη θέση του (Μαύρος πάνθηρας).

Μαύρος πάνθηρας. Ήρωας της περιπέτειας επιστημονικής φαντασίας της Marvel, είναι ο Τ’ Τσάλα, ο οποίος, μετά τον θάνατο του πατέρα του που ήταν βασιλιάς ενός τεχνολογικά εξελιγμένου, αλλά απομονωμένου αφρικανικού κράτους, επιστρέφει στην πατρίδα του, για να αναλάβει τη θέση του (Μαύρος πάνθηρας).

Ήρωας της περιπέτειας επιστημονικής φαντασίας της Marvel, είναι ο Τ’ Τσάλα, ο οποίος, μετά τον θάνατο του πατέρα του που ήταν βασιλιάς ενός τεχνολογικά εξελιγμένου, αλλά απομονωμένου αφρικανικού κράτους, επιστρέφει στην πατρίδα του, για να αναλάβει τη θέση του (Μαύρος πάνθηρας).

Μαύρος πάνθηρας. Ήρωας της περιπέτειας επιστημονικής φαντασίας της Marvel, είναι ο Τ’ Τσάλα, ο οποίος, μετά τον θάνατο του πατέρα του που ήταν βασιλιάς ενός τεχνολογικά εξελιγμένου, αλλά απομονωμένου αφρικανικού κράτους, επιστρέφει στην πατρίδα του, για να αναλάβει τη θέση του (Μαύρος πάνθηρας).

Ήρωας της περιπέτειας επιστημονικής φαντασίας της Marvel, είναι ο Τ’ Τσάλα, ο οποίος, μετά τον θάνατο του πατέρα του που ήταν βασιλιάς ενός τεχνολογικά εξελιγμένου, αλλά απομονωμένου αφρικανικού κράτους, επιστρέφει στην πατρίδα του, για να αναλάβει τη θέση του (Μαύρος πάνθηρας).

Μαύρος πάνθηρας. Ήρωας της περιπέτειας επιστημονικής φαντασίας της Marvel, είναι ο Τ’ Τσάλα, ο οποίος, μετά τον θάνατο του πατέρα του που ήταν βασιλιάς ενός τεχνολογικά εξελιγμένου, αλλά απομονωμένου αφρικανικού κράτους, επιστρέφει στην πατρίδα του, για να αναλάβει τη θέση του (Μαύρος πάνθηρας).

Ήρωας της περιπέτειας επιστημονικής φαντασίας της Marvel, είναι ο Τ’ Τσάλα, ο οποίος, μετά τον θάνατο του πατέρα του που ήταν βασιλιάς ενός τεχνολογικά εξελιγμένου, αλλά απομονωμένου αφρικανικού κράτους, επιστρέφει στην πατρίδα του, για να αναλάβει τη θέση του (Μαύρος πάνθηρας).

Το γατοξόρκι. Ένας διασκεδαστής σε παιδικά πάρτι, ο οποίος δεν αντέχει άλλο τη ρουτίνα του και το γατοκοστούμι που φοράει, είναι ο ήρωας της περιπέτειας κινουμένων σχεδίων του Ραφαέλ Ρίμπας (Το γατοξόρκι).

Ένας διασκεδαστής σε παιδικά πάρτι, ο οποίος δεν αντέχει άλλο τη ρουτίνα του και το γατοκοστούμι που φοράει, είναι ο ήρωας της περιπέτειας κινουμένων σχεδίων του Ραφαέλ Ρίμπας (Το γατοξόρκι).

Το γατοξόρκι. Ένας διασκεδαστής σε παιδικά πάρτι, ο οποίος δεν αντέχει άλλο τη ρουτίνα του και το γατοκοστούμι που φοράει, είναι ο ήρωας της περιπέτειας κινουμένων σχεδίων του Ραφαέλ Ρίμπας (Το γατοξόρκι).

Ένας διασκεδαστής σε παιδικά πάρτι, ο οποίος δεν αντέχει άλλο τη ρουτίνα του και το γατοκοστούμι που φοράει, είναι ο ήρωας της περιπέτειας κινουμένων σχεδίων του Ραφαέλ Ρίμπας (Το γατοξόρκι).

Το γατοξόρκι. Ένας διασκεδαστής σε παιδικά πάρτι, ο οποίος δεν αντέχει άλλο τη ρουτίνα του και το γατοκοστούμι που φοράει, είναι ο ήρωας της περιπέτειας κινουμένων σχεδίων του Ραφαέλ Ρίμπας (Το γατοξόρκι).

Ένας διασκεδαστής σε παιδικά πάρτι, ο οποίος δεν αντέχει άλλο τη ρουτίνα του και το γατοκοστούμι που φοράει, είναι ο ήρωας της περιπέτειας κινουμένων σχεδίων του Ραφαέλ Ρίμπας (Το γατοξόρκι).

Το γατοξόρκι. Ένας διασκεδαστής σε παιδικά πάρτι, ο οποίος δεν αντέχει άλλο τη ρουτίνα του και το γατοκοστούμι που φοράει, είναι ο ήρωας της περιπέτειας κινουμένων σχεδίων του Ραφαέλ Ρίμπας (Το γατοξόρκι).

Ένας διασκεδαστής σε παιδικά πάρτι, ο οποίος δεν αντέχει άλλο τη ρουτίνα του και το γατοκοστούμι που φοράει, είναι ο ήρωας της περιπέτειας κινουμένων σχεδίων του Ραφαέλ Ρίμπας (Το γατοξόρκι).

Το γατοξόρκι. Ένας διασκεδαστής σε παιδικά πάρτι, ο οποίος δεν αντέχει άλλο τη ρουτίνα του και το γατοκοστούμι που φοράει, είναι ο ήρωας της περιπέτειας κινουμένων σχεδίων του Ραφαέλ Ρίμπας (Το γατοξόρκι).

Ένας διασκεδαστής σε παιδικά πάρτι, ο οποίος δεν αντέχει άλλο τη ρουτίνα του και το γατοκοστούμι που φοράει, είναι ο ήρωας της περιπέτειας κινουμένων σχεδίων του Ραφαέλ Ρίμπας (Το γατοξόρκι).