Multimedia

Οι ταινίες της εβδομάδας

Πέμπτη, 14 Δεκεμβρίου 2017 05:57

Ο «Πόλεμος των άστρων» επιστρέφει, δύο άγνωστοι βλέπουν το ίδιο όνειρο, μια απατημένη σύζυγος παλεύει να βρει το δίκιο της, ένα αγόρι ταξιδεύει στη χώρα των νεκρών, ο Άι Βασίλης προσπαθεί να αποδείξει ποιος είναι και μια αδιέξοδη αγάπη γκρεμίζεται βίαια, στα κινηματογραφικά πλάνα αυτής της εβδομάδας. 

Star Wars: Οι τελευταίοι Τζεντάι. Η επιτυχημένη σειρά ταινιών επιστημονικής φαντασίας επιστρέφει με την όγδοη συνέχειά της, η οποία, σκηνοθετημένη από τον Ρίαν Τζόνσον, αποτελεί τη δεύτερη ταινία της τριλογίας σίκουελ.

Η επιτυχημένη σειρά ταινιών επιστημονικής φαντασίας επιστρέφει με την όγδοη συνέχειά της, η οποία, σκηνοθετημένη από τον Ρίαν Τζόνσον, αποτελεί τη δεύτερη ταινία της τριλογίας σίκουελ.

Star Wars: Οι τελευταίοι Τζεντάι. Η επιτυχημένη σειρά ταινιών επιστημονικής φαντασίας επιστρέφει με την όγδοη συνέχειά της, η οποία, σκηνοθετημένη από τον Ρίαν Τζόνσον, αποτελεί τη δεύτερη ταινία της τριλογίας σίκουελ.

Η επιτυχημένη σειρά ταινιών επιστημονικής φαντασίας επιστρέφει με την όγδοη συνέχειά της, η οποία, σκηνοθετημένη από τον Ρίαν Τζόνσον, αποτελεί τη δεύτερη ταινία της τριλογίας σίκουελ.

Star Wars: Οι τελευταίοι Τζεντάι. Η επιτυχημένη σειρά ταινιών επιστημονικής φαντασίας επιστρέφει με την όγδοη συνέχειά της, η οποία, σκηνοθετημένη από τον Ρίαν Τζόνσον, αποτελεί τη δεύτερη ταινία της τριλογίας σίκουελ.

Η επιτυχημένη σειρά ταινιών επιστημονικής φαντασίας επιστρέφει με την όγδοη συνέχειά της, η οποία, σκηνοθετημένη από τον Ρίαν Τζόνσον, αποτελεί τη δεύτερη ταινία της τριλογίας σίκουελ.

Star Wars: Οι τελευταίοι Τζεντάι. Η επιτυχημένη σειρά ταινιών επιστημονικής φαντασίας επιστρέφει με την όγδοη συνέχειά της, η οποία, σκηνοθετημένη από τον Ρίαν Τζόνσον, αποτελεί τη δεύτερη ταινία της τριλογίας σίκουελ.

Η επιτυχημένη σειρά ταινιών επιστημονικής φαντασίας επιστρέφει με την όγδοη συνέχειά της, η οποία, σκηνοθετημένη από τον Ρίαν Τζόνσον, αποτελεί τη δεύτερη ταινία της τριλογίας σίκουελ.

Star Wars: Οι τελευταίοι Τζεντάι. Η επιτυχημένη σειρά ταινιών επιστημονικής φαντασίας επιστρέφει με την όγδοη συνέχειά της, η οποία, σκηνοθετημένη από τον Ρίαν Τζόνσον, αποτελεί τη δεύτερη ταινία της τριλογίας σίκουελ.

Η επιτυχημένη σειρά ταινιών επιστημονικής φαντασίας επιστρέφει με την όγδοη συνέχειά της, η οποία, σκηνοθετημένη από τον Ρίαν Τζόνσον, αποτελεί τη δεύτερη ταινία της τριλογίας σίκουελ.

Star Wars: Οι τελευταίοι Τζεντάι. Η επιτυχημένη σειρά ταινιών επιστημονικής φαντασίας επιστρέφει με την όγδοη συνέχειά της, η οποία, σκηνοθετημένη από τον Ρίαν Τζόνσον, αποτελεί τη δεύτερη ταινία της τριλογίας σίκουελ.

Η επιτυχημένη σειρά ταινιών επιστημονικής φαντασίας επιστρέφει με την όγδοη συνέχειά της, η οποία, σκηνοθετημένη από τον Ρίαν Τζόνσον, αποτελεί τη δεύτερη ταινία της τριλογίας σίκουελ.

Star Wars: Οι τελευταίοι Τζεντάι. Η επιτυχημένη σειρά ταινιών επιστημονικής φαντασίας επιστρέφει με την όγδοη συνέχειά της, η οποία, σκηνοθετημένη από τον Ρίαν Τζόνσον, αποτελεί τη δεύτερη ταινία της τριλογίας σίκουελ.

Η επιτυχημένη σειρά ταινιών επιστημονικής φαντασίας επιστρέφει με την όγδοη συνέχειά της, η οποία, σκηνοθετημένη από τον Ρίαν Τζόνσον, αποτελεί τη δεύτερη ταινία της τριλογίας σίκουελ.

Star Wars: Οι τελευταίοι Τζεντάι. Η επιτυχημένη σειρά ταινιών επιστημονικής φαντασίας επιστρέφει με την όγδοη συνέχειά της, η οποία, σκηνοθετημένη από τον Ρίαν Τζόνσον, αποτελεί τη δεύτερη ταινία της τριλογίας σίκουελ.

Η επιτυχημένη σειρά ταινιών επιστημονικής φαντασίας επιστρέφει με την όγδοη συνέχειά της, η οποία, σκηνοθετημένη από τον Ρίαν Τζόνσον, αποτελεί τη δεύτερη ταινία της τριλογίας σίκουελ.

Star Wars: Οι τελευταίοι Τζεντάι. Η επιτυχημένη σειρά ταινιών επιστημονικής φαντασίας επιστρέφει με την όγδοη συνέχειά της, η οποία, σκηνοθετημένη από τον Ρίαν Τζόνσον, αποτελεί τη δεύτερη ταινία της τριλογίας σίκουελ.

Η επιτυχημένη σειρά ταινιών επιστημονικής φαντασίας επιστρέφει με την όγδοη συνέχειά της, η οποία, σκηνοθετημένη από τον Ρίαν Τζόνσον, αποτελεί τη δεύτερη ταινία της τριλογίας σίκουελ.

Star Wars: Οι τελευταίοι Τζεντάι. Η επιτυχημένη σειρά ταινιών επιστημονικής φαντασίας επιστρέφει με την όγδοη συνέχειά της, η οποία, σκηνοθετημένη από τον Ρίαν Τζόνσον, αποτελεί τη δεύτερη ταινία της τριλογίας σίκουελ.

Η επιτυχημένη σειρά ταινιών επιστημονικής φαντασίας επιστρέφει με την όγδοη συνέχειά της, η οποία, σκηνοθετημένη από τον Ρίαν Τζόνσον, αποτελεί τη δεύτερη ταινία της τριλογίας σίκουελ.

Star Wars: Οι τελευταίοι Τζεντάι. Η επιτυχημένη σειρά ταινιών επιστημονικής φαντασίας επιστρέφει με την όγδοη συνέχειά της, η οποία, σκηνοθετημένη από τον Ρίαν Τζόνσον, αποτελεί τη δεύτερη ταινία της τριλογίας σίκουελ.

Η επιτυχημένη σειρά ταινιών επιστημονικής φαντασίας επιστρέφει με την όγδοη συνέχειά της, η οποία, σκηνοθετημένη από τον Ρίαν Τζόνσον, αποτελεί τη δεύτερη ταινία της τριλογίας σίκουελ.

Η ψυχή και το σώμα. Έχοντας αποσπάσει τέσσερα βραβεία στο φετινό Φεστιβάλ Βερολίνου και το βραβείο καλύτερης γυναικείας ερμηνείας, για την Αλεξάντρα Μπορμπέλι, από την Ευρωπαϊκή Ακαδημία Κινηματογράφου, το δράμα της Ίλντιγκο Ενιέντι είναι η επίσημη υποψηφιότητα της Ουγγαρίας για το Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας.

Έχοντας αποσπάσει τέσσερα βραβεία στο φετινό Φεστιβάλ Βερολίνου και το βραβείο καλύτερης γυναικείας ερμηνείας, για την Αλεξάντρα Μπορμπέλι, από την Ευρωπαϊκή Ακαδημία Κινηματογράφου, το δράμα της Ίλντιγκο Ενιέντι είναι η επίσημη υποψηφιότητα της Ουγγαρίας για το Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας.

Η ψυχή και το σώμα. Έχοντας αποσπάσει τέσσερα βραβεία στο φετινό Φεστιβάλ Βερολίνου και το βραβείο καλύτερης γυναικείας ερμηνείας, για την Αλεξάντρα Μπορμπέλι, από την Ευρωπαϊκή Ακαδημία Κινηματογράφου, το δράμα της Ίλντιγκο Ενιέντι είναι η επίσημη υποψηφιότητα της Ουγγαρίας για το Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας.

Έχοντας αποσπάσει τέσσερα βραβεία στο φετινό Φεστιβάλ Βερολίνου και το βραβείο καλύτερης γυναικείας ερμηνείας, για την Αλεξάντρα Μπορμπέλι, από την Ευρωπαϊκή Ακαδημία Κινηματογράφου, το δράμα της Ίλντιγκο Ενιέντι είναι η επίσημη υποψηφιότητα της Ουγγαρίας για το Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας.

Η ψυχή και το σώμα. Έχοντας αποσπάσει τέσσερα βραβεία στο φετινό Φεστιβάλ Βερολίνου και το βραβείο καλύτερης γυναικείας ερμηνείας, για την Αλεξάντρα Μπορμπέλι, από την Ευρωπαϊκή Ακαδημία Κινηματογράφου, το δράμα της Ίλντιγκο Ενιέντι είναι η επίσημη υποψηφιότητα της Ουγγαρίας για το Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας.

Έχοντας αποσπάσει τέσσερα βραβεία στο φετινό Φεστιβάλ Βερολίνου και το βραβείο καλύτερης γυναικείας ερμηνείας, για την Αλεξάντρα Μπορμπέλι, από την Ευρωπαϊκή Ακαδημία Κινηματογράφου, το δράμα της Ίλντιγκο Ενιέντι είναι η επίσημη υποψηφιότητα της Ουγγαρίας για το Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας.

Η ψυχή και το σώμα. Έχοντας αποσπάσει τέσσερα βραβεία στο φετινό Φεστιβάλ Βερολίνου και το βραβείο καλύτερης γυναικείας ερμηνείας, για την Αλεξάντρα Μπορμπέλι, από την Ευρωπαϊκή Ακαδημία Κινηματογράφου, το δράμα της Ίλντιγκο Ενιέντι είναι η επίσημη υποψηφιότητα της Ουγγαρίας για το Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας.

Έχοντας αποσπάσει τέσσερα βραβεία στο φετινό Φεστιβάλ Βερολίνου και το βραβείο καλύτερης γυναικείας ερμηνείας, για την Αλεξάντρα Μπορμπέλι, από την Ευρωπαϊκή Ακαδημία Κινηματογράφου, το δράμα της Ίλντιγκο Ενιέντι είναι η επίσημη υποψηφιότητα της Ουγγαρίας για το Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας.

Η ψυχή και το σώμα. Έχοντας αποσπάσει τέσσερα βραβεία στο φετινό Φεστιβάλ Βερολίνου και το βραβείο καλύτερης γυναικείας ερμηνείας, για την Αλεξάντρα Μπορμπέλι, από την Ευρωπαϊκή Ακαδημία Κινηματογράφου, το δράμα της Ίλντιγκο Ενιέντι είναι η επίσημη υποψηφιότητα της Ουγγαρίας για το Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας.

Έχοντας αποσπάσει τέσσερα βραβεία στο φετινό Φεστιβάλ Βερολίνου και το βραβείο καλύτερης γυναικείας ερμηνείας, για την Αλεξάντρα Μπορμπέλι, από την Ευρωπαϊκή Ακαδημία Κινηματογράφου, το δράμα της Ίλντιγκο Ενιέντι είναι η επίσημη υποψηφιότητα της Ουγγαρίας για το Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας.

Η ψυχή και το σώμα. Έχοντας αποσπάσει τέσσερα βραβεία στο φετινό Φεστιβάλ Βερολίνου και το βραβείο καλύτερης γυναικείας ερμηνείας, για την Αλεξάντρα Μπορμπέλι, από την Ευρωπαϊκή Ακαδημία Κινηματογράφου, το δράμα της Ίλντιγκο Ενιέντι είναι η επίσημη υποψηφιότητα της Ουγγαρίας για το Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας.

Έχοντας αποσπάσει τέσσερα βραβεία στο φετινό Φεστιβάλ Βερολίνου και το βραβείο καλύτερης γυναικείας ερμηνείας, για την Αλεξάντρα Μπορμπέλι, από την Ευρωπαϊκή Ακαδημία Κινηματογράφου, το δράμα της Ίλντιγκο Ενιέντι είναι η επίσημη υποψηφιότητα της Ουγγαρίας για το Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας.

Η ψυχή και το σώμα. Έχοντας αποσπάσει τέσσερα βραβεία στο φετινό Φεστιβάλ Βερολίνου και το βραβείο καλύτερης γυναικείας ερμηνείας, για την Αλεξάντρα Μπορμπέλι, από την Ευρωπαϊκή Ακαδημία Κινηματογράφου, το δράμα της Ίλντιγκο Ενιέντι είναι η επίσημη υποψηφιότητα της Ουγγαρίας για το Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας.

Έχοντας αποσπάσει τέσσερα βραβεία στο φετινό Φεστιβάλ Βερολίνου και το βραβείο καλύτερης γυναικείας ερμηνείας, για την Αλεξάντρα Μπορμπέλι, από την Ευρωπαϊκή Ακαδημία Κινηματογράφου, το δράμα της Ίλντιγκο Ενιέντι είναι η επίσημη υποψηφιότητα της Ουγγαρίας για το Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας.

Η ψυχή και το σώμα. Έχοντας αποσπάσει τέσσερα βραβεία στο φετινό Φεστιβάλ Βερολίνου και το βραβείο καλύτερης γυναικείας ερμηνείας, για την Αλεξάντρα Μπορμπέλι, από την Ευρωπαϊκή Ακαδημία Κινηματογράφου, το δράμα της Ίλντιγκο Ενιέντι είναι η επίσημη υποψηφιότητα της Ουγγαρίας για το Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας.

Έχοντας αποσπάσει τέσσερα βραβεία στο φετινό Φεστιβάλ Βερολίνου και το βραβείο καλύτερης γυναικείας ερμηνείας, για την Αλεξάντρα Μπορμπέλι, από την Ευρωπαϊκή Ακαδημία Κινηματογράφου, το δράμα της Ίλντιγκο Ενιέντι είναι η επίσημη υποψηφιότητα της Ουγγαρίας για το Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας.

Η ψυχή και το σώμα. Έχοντας αποσπάσει τέσσερα βραβεία στο φετινό Φεστιβάλ Βερολίνου και το βραβείο καλύτερης γυναικείας ερμηνείας, για την Αλεξάντρα Μπορμπέλι, από την Ευρωπαϊκή Ακαδημία Κινηματογράφου, το δράμα της Ίλντιγκο Ενιέντι είναι η επίσημη υποψηφιότητα της Ουγγαρίας για το Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας.

Έχοντας αποσπάσει τέσσερα βραβεία στο φετινό Φεστιβάλ Βερολίνου και το βραβείο καλύτερης γυναικείας ερμηνείας, για την Αλεξάντρα Μπορμπέλι, από την Ευρωπαϊκή Ακαδημία Κινηματογράφου, το δράμα της Ίλντιγκο Ενιέντι είναι η επίσημη υποψηφιότητα της Ουγγαρίας για το Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας.

Η ψυχή και το σώμα. Έχοντας αποσπάσει τέσσερα βραβεία στο φετινό Φεστιβάλ Βερολίνου και το βραβείο καλύτερης γυναικείας ερμηνείας, για την Αλεξάντρα Μπορμπέλι, από την Ευρωπαϊκή Ακαδημία Κινηματογράφου, το δράμα της Ίλντιγκο Ενιέντι είναι η επίσημη υποψηφιότητα της Ουγγαρίας για το Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας.

Έχοντας αποσπάσει τέσσερα βραβεία στο φετινό Φεστιβάλ Βερολίνου και το βραβείο καλύτερης γυναικείας ερμηνείας, για την Αλεξάντρα Μπορμπέλι, από την Ευρωπαϊκή Ακαδημία Κινηματογράφου, το δράμα της Ίλντιγκο Ενιέντι είναι η επίσημη υποψηφιότητα της Ουγγαρίας για το Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας.

Η ψυχή και το σώμα. Έχοντας αποσπάσει τέσσερα βραβεία στο φετινό Φεστιβάλ Βερολίνου και το βραβείο καλύτερης γυναικείας ερμηνείας, για την Αλεξάντρα Μπορμπέλι, από την Ευρωπαϊκή Ακαδημία Κινηματογράφου, το δράμα της Ίλντιγκο Ενιέντι είναι η επίσημη υποψηφιότητα της Ουγγαρίας για το Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας.

Έχοντας αποσπάσει τέσσερα βραβεία στο φετινό Φεστιβάλ Βερολίνου και το βραβείο καλύτερης γυναικείας ερμηνείας, για την Αλεξάντρα Μπορμπέλι, από την Ευρωπαϊκή Ακαδημία Κινηματογράφου, το δράμα της Ίλντιγκο Ενιέντι είναι η επίσημη υποψηφιότητα της Ουγγαρίας για το Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας.

Η ψυχή και το σώμα. Έχοντας αποσπάσει τέσσερα βραβεία στο φετινό Φεστιβάλ Βερολίνου και το βραβείο καλύτερης γυναικείας ερμηνείας, για την Αλεξάντρα Μπορμπέλι, από την Ευρωπαϊκή Ακαδημία Κινηματογράφου, το δράμα της Ίλντιγκο Ενιέντι είναι η επίσημη υποψηφιότητα της Ουγγαρίας για το Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας.

Έχοντας αποσπάσει τέσσερα βραβεία στο φετινό Φεστιβάλ Βερολίνου και το βραβείο καλύτερης γυναικείας ερμηνείας, για την Αλεξάντρα Μπορμπέλι, από την Ευρωπαϊκή Ακαδημία Κινηματογράφου, το δράμα της Ίλντιγκο Ενιέντι είναι η επίσημη υποψηφιότητα της Ουγγαρίας για το Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας.

Δεν είμαι η Μαντάμ Μποβαρί. Με πρωτοφανή εικαστική ματιά και βασισμένη στο μυθιστόρημα του Ζενγιούν Λιου, «Δεν σκότωσα τον άντρα μου», η βραβευμένη κινεζική καυστική ταινία του Ξιάογκανγκ Φενγκ - με τον ίδιο και τους Τσένγκπενγκ Ντονγκ, Μπίνγμπινγκ Φαν, Γουέι Φαν και Τάο Γκούο - είναι ένα κωμικό σχόλιο πάνω στη γραφειοκρατία.

Με πρωτοφανή εικαστική ματιά και βασισμένη στο μυθιστόρημα του Ζενγιούν Λιου, «Δεν σκότωσα τον άντρα μου», η βραβευμένη κινεζική καυστική ταινία του Ξιάογκανγκ Φενγκ - με τον ίδιο και τους Τσένγκπενγκ Ντονγκ, Μπίνγμπινγκ Φαν, Γουέι Φαν και Τάο Γκούο - είναι ένα κωμικό σχόλιο πάνω στη γραφειοκρατία.

Δεν είμαι η Μαντάμ Μποβαρί. Με πρωτοφανή εικαστική ματιά και βασισμένη στο μυθιστόρημα του Ζενγιούν Λιου, «Δεν σκότωσα τον άντρα μου», η βραβευμένη κινεζική καυστική ταινία του Ξιάογκανγκ Φενγκ - με τον ίδιο και τους Τσένγκπενγκ Ντονγκ, Μπίνγμπινγκ Φαν, Γουέι Φαν και Τάο Γκούο - είναι ένα κωμικό σχόλιο πάνω στη γραφειοκρατία.

Με πρωτοφανή εικαστική ματιά και βασισμένη στο μυθιστόρημα του Ζενγιούν Λιου, «Δεν σκότωσα τον άντρα μου», η βραβευμένη κινεζική καυστική ταινία του Ξιάογκανγκ Φενγκ - με τον ίδιο και τους Τσένγκπενγκ Ντονγκ, Μπίνγμπινγκ Φαν, Γουέι Φαν και Τάο Γκούο - είναι ένα κωμικό σχόλιο πάνω στη γραφειοκρατία.

Δεν είμαι η Μαντάμ Μποβαρί. Με πρωτοφανή εικαστική ματιά και βασισμένη στο μυθιστόρημα του Ζενγιούν Λιου, «Δεν σκότωσα τον άντρα μου», η βραβευμένη κινεζική καυστική ταινία του Ξιάογκανγκ Φενγκ - με τον ίδιο και τους Τσένγκπενγκ Ντονγκ, Μπίνγμπινγκ Φαν, Γουέι Φαν και Τάο Γκούο - είναι ένα κωμικό σχόλιο πάνω στη γραφειοκρατία.

Με πρωτοφανή εικαστική ματιά και βασισμένη στο μυθιστόρημα του Ζενγιούν Λιου, «Δεν σκότωσα τον άντρα μου», η βραβευμένη κινεζική καυστική ταινία του Ξιάογκανγκ Φενγκ - με τον ίδιο και τους Τσένγκπενγκ Ντονγκ, Μπίνγμπινγκ Φαν, Γουέι Φαν και Τάο Γκούο - είναι ένα κωμικό σχόλιο πάνω στη γραφειοκρατία.

Δεν είμαι η Μαντάμ Μποβαρί. Με πρωτοφανή εικαστική ματιά και βασισμένη στο μυθιστόρημα του Ζενγιούν Λιου, «Δεν σκότωσα τον άντρα μου», η βραβευμένη κινεζική καυστική ταινία του Ξιάογκανγκ Φενγκ - με τον ίδιο και τους Τσένγκπενγκ Ντονγκ, Μπίνγμπινγκ Φαν, Γουέι Φαν και Τάο Γκούο - είναι ένα κωμικό σχόλιο πάνω στη γραφειοκρατία.

Με πρωτοφανή εικαστική ματιά και βασισμένη στο μυθιστόρημα του Ζενγιούν Λιου, «Δεν σκότωσα τον άντρα μου», η βραβευμένη κινεζική καυστική ταινία του Ξιάογκανγκ Φενγκ - με τον ίδιο και τους Τσένγκπενγκ Ντονγκ, Μπίνγμπινγκ Φαν, Γουέι Φαν και Τάο Γκούο - είναι ένα κωμικό σχόλιο πάνω στη γραφειοκρατία.

Δεν είμαι η Μαντάμ Μποβαρί. Με πρωτοφανή εικαστική ματιά και βασισμένη στο μυθιστόρημα του Ζενγιούν Λιου, «Δεν σκότωσα τον άντρα μου», η βραβευμένη κινεζική καυστική ταινία του Ξιάογκανγκ Φενγκ - με τον ίδιο και τους Τσένγκπενγκ Ντονγκ, Μπίνγμπινγκ Φαν, Γουέι Φαν και Τάο Γκούο - είναι ένα κωμικό σχόλιο πάνω στη γραφειοκρατία.

Με πρωτοφανή εικαστική ματιά και βασισμένη στο μυθιστόρημα του Ζενγιούν Λιου, «Δεν σκότωσα τον άντρα μου», η βραβευμένη κινεζική καυστική ταινία του Ξιάογκανγκ Φενγκ - με τον ίδιο και τους Τσένγκπενγκ Ντονγκ, Μπίνγμπινγκ Φαν, Γουέι Φαν και Τάο Γκούο - είναι ένα κωμικό σχόλιο πάνω στη γραφειοκρατία.

Coco: Το Γεύμα του Δάντη - Μία σύντομη ιστορία. Επηρεασμένη από τη μεξικανική παράδοση, η περιπέτεια φαντασίας κινουμένων σχεδίων των Λι Άνκριτς και Άντριαν Μολίνα, που έχει ήδη γνωρίσει τεράστια επιτυχία παγκοσμίως, διαδραματίζεται στον κόσμο των νεκρών.

Επηρεασμένη από τη μεξικανική παράδοση, η περιπέτεια φαντασίας κινουμένων σχεδίων των Λι Άνκριτς και Άντριαν Μολίνα, που έχει ήδη γνωρίσει τεράστια επιτυχία παγκοσμίως, διαδραματίζεται στον κόσμο των νεκρών.

Coco: Το Γεύμα του Δάντη - Μία σύντομη ιστορία. Επηρεασμένη από τη μεξικανική παράδοση, η περιπέτεια φαντασίας κινουμένων σχεδίων των Λι Άνκριτς και Άντριαν Μολίνα, που έχει ήδη γνωρίσει τεράστια επιτυχία παγκοσμίως, διαδραματίζεται στον κόσμο των νεκρών.

Επηρεασμένη από τη μεξικανική παράδοση, η περιπέτεια φαντασίας κινουμένων σχεδίων των Λι Άνκριτς και Άντριαν Μολίνα, που έχει ήδη γνωρίσει τεράστια επιτυχία παγκοσμίως, διαδραματίζεται στον κόσμο των νεκρών.

Coco: Το Γεύμα του Δάντη - Μία σύντομη ιστορία. Επηρεασμένη από τη μεξικανική παράδοση, η περιπέτεια φαντασίας κινουμένων σχεδίων των Λι Άνκριτς και Άντριαν Μολίνα, που έχει ήδη γνωρίσει τεράστια επιτυχία παγκοσμίως, διαδραματίζεται στον κόσμο των νεκρών.

Επηρεασμένη από τη μεξικανική παράδοση, η περιπέτεια φαντασίας κινουμένων σχεδίων των Λι Άνκριτς και Άντριαν Μολίνα, που έχει ήδη γνωρίσει τεράστια επιτυχία παγκοσμίως, διαδραματίζεται στον κόσμο των νεκρών.

Coco: Το Γεύμα του Δάντη - Μία σύντομη ιστορία. Επηρεασμένη από τη μεξικανική παράδοση, η περιπέτεια φαντασίας κινουμένων σχεδίων των Λι Άνκριτς και Άντριαν Μολίνα, που έχει ήδη γνωρίσει τεράστια επιτυχία παγκοσμίως, διαδραματίζεται στον κόσμο των νεκρών.

Επηρεασμένη από τη μεξικανική παράδοση, η περιπέτεια φαντασίας κινουμένων σχεδίων των Λι Άνκριτς και Άντριαν Μολίνα, που έχει ήδη γνωρίσει τεράστια επιτυχία παγκοσμίως, διαδραματίζεται στον κόσμο των νεκρών.

Coco: Το Γεύμα του Δάντη - Μία σύντομη ιστορία. Επηρεασμένη από τη μεξικανική παράδοση, η περιπέτεια φαντασίας κινουμένων σχεδίων των Λι Άνκριτς και Άντριαν Μολίνα, που έχει ήδη γνωρίσει τεράστια επιτυχία παγκοσμίως, διαδραματίζεται στον κόσμο των νεκρών.

Επηρεασμένη από τη μεξικανική παράδοση, η περιπέτεια φαντασίας κινουμένων σχεδίων των Λι Άνκριτς και Άντριαν Μολίνα, που έχει ήδη γνωρίσει τεράστια επιτυχία παγκοσμίως, διαδραματίζεται στον κόσμο των νεκρών.

Χριστούγεννα & ΣΙΑ. Στη γαλλική κωμωδία του Αλέν Σαμπά, με τον ίδιο και τους Οντρέ Τοτού, Πιο Μαρμάι και Γκολσιφτέ Φαραχανί, την παραμονή των Χριστουγέννων, όλα τα ξωτικά του Άι Βασίλη, τα οποία φτιάχνουν τα παιχνίδια για όλα τα παιδιά του κόσμου, αρρωσταίνουν βαριά.

Στη γαλλική κωμωδία του Αλέν Σαμπά, με τον ίδιο και τους Οντρέ Τοτού, Πιο Μαρμάι και Γκολσιφτέ Φαραχανί, την παραμονή των Χριστουγέννων, όλα τα ξωτικά του Άι Βασίλη, τα οποία φτιάχνουν τα παιχνίδια για όλα τα παιδιά του κόσμου, αρρωσταίνουν βαριά.

Χριστούγεννα & ΣΙΑ. Στη γαλλική κωμωδία του Αλέν Σαμπά, με τον ίδιο και τους Οντρέ Τοτού, Πιο Μαρμάι και Γκολσιφτέ Φαραχανί, την παραμονή των Χριστουγέννων, όλα τα ξωτικά του Άι Βασίλη, τα οποία φτιάχνουν τα παιχνίδια για όλα τα παιδιά του κόσμου, αρρωσταίνουν βαριά.

Στη γαλλική κωμωδία του Αλέν Σαμπά, με τον ίδιο και τους Οντρέ Τοτού, Πιο Μαρμάι και Γκολσιφτέ Φαραχανί, την παραμονή των Χριστουγέννων, όλα τα ξωτικά του Άι Βασίλη, τα οποία φτιάχνουν τα παιχνίδια για όλα τα παιδιά του κόσμου, αρρωσταίνουν βαριά.

Χριστούγεννα & ΣΙΑ. Στη γαλλική κωμωδία του Αλέν Σαμπά, με τον ίδιο και τους Οντρέ Τοτού, Πιο Μαρμάι και Γκολσιφτέ Φαραχανί, την παραμονή των Χριστουγέννων, όλα τα ξωτικά του Άι Βασίλη, τα οποία φτιάχνουν τα παιχνίδια για όλα τα παιδιά του κόσμου, αρρωσταίνουν βαριά.

Στη γαλλική κωμωδία του Αλέν Σαμπά, με τον ίδιο και τους Οντρέ Τοτού, Πιο Μαρμάι και Γκολσιφτέ Φαραχανί, την παραμονή των Χριστουγέννων, όλα τα ξωτικά του Άι Βασίλη, τα οποία φτιάχνουν τα παιχνίδια για όλα τα παιδιά του κόσμου, αρρωσταίνουν βαριά.

Χριστούγεννα & ΣΙΑ. Στη γαλλική κωμωδία του Αλέν Σαμπά, με τον ίδιο και τους Οντρέ Τοτού, Πιο Μαρμάι και Γκολσιφτέ Φαραχανί, την παραμονή των Χριστουγέννων, όλα τα ξωτικά του Άι Βασίλη, τα οποία φτιάχνουν τα παιχνίδια για όλα τα παιδιά του κόσμου, αρρωσταίνουν βαριά.

Στη γαλλική κωμωδία του Αλέν Σαμπά, με τον ίδιο και τους Οντρέ Τοτού, Πιο Μαρμάι και Γκολσιφτέ Φαραχανί, την παραμονή των Χριστουγέννων, όλα τα ξωτικά του Άι Βασίλη, τα οποία φτιάχνουν τα παιχνίδια για όλα τα παιδιά του κόσμου, αρρωσταίνουν βαριά.

Χριστούγεννα & ΣΙΑ. Στη γαλλική κωμωδία του Αλέν Σαμπά, με τον ίδιο και τους Οντρέ Τοτού, Πιο Μαρμάι και Γκολσιφτέ Φαραχανί, την παραμονή των Χριστουγέννων, όλα τα ξωτικά του Άι Βασίλη, τα οποία φτιάχνουν τα παιχνίδια για όλα τα παιδιά του κόσμου, αρρωσταίνουν βαριά.

Στη γαλλική κωμωδία του Αλέν Σαμπά, με τον ίδιο και τους Οντρέ Τοτού, Πιο Μαρμάι και Γκολσιφτέ Φαραχανί, την παραμονή των Χριστουγέννων, όλα τα ξωτικά του Άι Βασίλη, τα οποία φτιάχνουν τα παιχνίδια για όλα τα παιδιά του κόσμου, αρρωσταίνουν βαριά.

Χριστούγεννα & ΣΙΑ. Στη γαλλική κωμωδία του Αλέν Σαμπά, με τον ίδιο και τους Οντρέ Τοτού, Πιο Μαρμάι και Γκολσιφτέ Φαραχανί, την παραμονή των Χριστουγέννων, όλα τα ξωτικά του Άι Βασίλη, τα οποία φτιάχνουν τα παιχνίδια για όλα τα παιδιά του κόσμου, αρρωσταίνουν βαριά.

Στη γαλλική κωμωδία του Αλέν Σαμπά, με τον ίδιο και τους Οντρέ Τοτού, Πιο Μαρμάι και Γκολσιφτέ Φαραχανί, την παραμονή των Χριστουγέννων, όλα τα ξωτικά του Άι Βασίλη, τα οποία φτιάχνουν τα παιχνίδια για όλα τα παιδιά του κόσμου, αρρωσταίνουν βαριά.

Χριστούγεννα & ΣΙΑ. Στη γαλλική κωμωδία του Αλέν Σαμπά, με τον ίδιο και τους Οντρέ Τοτού, Πιο Μαρμάι και Γκολσιφτέ Φαραχανί, την παραμονή των Χριστουγέννων, όλα τα ξωτικά του Άι Βασίλη, τα οποία φτιάχνουν τα παιχνίδια για όλα τα παιδιά του κόσμου, αρρωσταίνουν βαριά.

Στη γαλλική κωμωδία του Αλέν Σαμπά, με τον ίδιο και τους Οντρέ Τοτού, Πιο Μαρμάι και Γκολσιφτέ Φαραχανί, την παραμονή των Χριστουγέννων, όλα τα ξωτικά του Άι Βασίλη, τα οποία φτιάχνουν τα παιχνίδια για όλα τα παιδιά του κόσμου, αρρωσταίνουν βαριά.

Χριστούγεννα & ΣΙΑ. Στη γαλλική κωμωδία του Αλέν Σαμπά, με τον ίδιο και τους Οντρέ Τοτού, Πιο Μαρμάι και Γκολσιφτέ Φαραχανί, την παραμονή των Χριστουγέννων, όλα τα ξωτικά του Άι Βασίλη, τα οποία φτιάχνουν τα παιχνίδια για όλα τα παιδιά του κόσμου, αρρωσταίνουν βαριά.

Στη γαλλική κωμωδία του Αλέν Σαμπά, με τον ίδιο και τους Οντρέ Τοτού, Πιο Μαρμάι και Γκολσιφτέ Φαραχανί, την παραμονή των Χριστουγέννων, όλα τα ξωτικά του Άι Βασίλη, τα οποία φτιάχνουν τα παιχνίδια για όλα τα παιδιά του κόσμου, αρρωσταίνουν βαριά.

Χριστούγεννα & ΣΙΑ. Στη γαλλική κωμωδία του Αλέν Σαμπά, με τον ίδιο και τους Οντρέ Τοτού, Πιο Μαρμάι και Γκολσιφτέ Φαραχανί, την παραμονή των Χριστουγέννων, όλα τα ξωτικά του Άι Βασίλη, τα οποία φτιάχνουν τα παιχνίδια για όλα τα παιδιά του κόσμου, αρρωσταίνουν βαριά.

Στη γαλλική κωμωδία του Αλέν Σαμπά, με τον ίδιο και τους Οντρέ Τοτού, Πιο Μαρμάι και Γκολσιφτέ Φαραχανί, την παραμονή των Χριστουγέννων, όλα τα ξωτικά του Άι Βασίλη, τα οποία φτιάχνουν τα παιχνίδια για όλα τα παιδιά του κόσμου, αρρωσταίνουν βαριά.

Χριστούγεννα & ΣΙΑ. Στη γαλλική κωμωδία του Αλέν Σαμπά, με τον ίδιο και τους Οντρέ Τοτού, Πιο Μαρμάι και Γκολσιφτέ Φαραχανί, την παραμονή των Χριστουγέννων, όλα τα ξωτικά του Άι Βασίλη, τα οποία φτιάχνουν τα παιχνίδια για όλα τα παιδιά του κόσμου, αρρωσταίνουν βαριά.

Στη γαλλική κωμωδία του Αλέν Σαμπά, με τον ίδιο και τους Οντρέ Τοτού, Πιο Μαρμάι και Γκολσιφτέ Φαραχανί, την παραμονή των Χριστουγέννων, όλα τα ξωτικά του Άι Βασίλη, τα οποία φτιάχνουν τα παιχνίδια για όλα τα παιδιά του κόσμου, αρρωσταίνουν βαριά.

Πολυξένη: Μια ιστορία από την Πόλη. Χωρίς να μπορεί να υποψιαστεί και να διαχειριστεί το σχέδιο εξόντωσης που στήνεται πίσω από την πλάτη της με στόχο την κληρονομιά της, μία γυναίκα βιώνει μια απαγορευμένη και αδιέξοδη αγάπη που γκρεμίζεται βίαια, θυσιαζόμενη ανελέητα στο «πανηγύρι της ματαιοδοξίας» ενός περιβάλλοντος αθλίων ανθρώπων.

Χωρίς να μπορεί να υποψιαστεί και να διαχειριστεί το σχέδιο εξόντωσης που στήνεται πίσω από την πλάτη της με στόχο την κληρονομιά της, μία γυναίκα βιώνει μια απαγορευμένη και αδιέξοδη αγάπη που γκρεμίζεται βίαια, θυσιαζόμενη ανελέητα στο «πανηγύρι της ματαιοδοξίας» ενός περιβάλλοντος αθλίων ανθρώπων.

Πολυξένη: Μια ιστορία από την Πόλη. Χωρίς να μπορεί να υποψιαστεί και να διαχειριστεί το σχέδιο εξόντωσης που στήνεται πίσω από την πλάτη της με στόχο την κληρονομιά της, μία γυναίκα βιώνει μια απαγορευμένη και αδιέξοδη αγάπη που γκρεμίζεται βίαια, θυσιαζόμενη ανελέητα στο «πανηγύρι της ματαιοδοξίας» ενός περιβάλλοντος αθλίων ανθρώπων.

Χωρίς να μπορεί να υποψιαστεί και να διαχειριστεί το σχέδιο εξόντωσης που στήνεται πίσω από την πλάτη της με στόχο την κληρονομιά της, μία γυναίκα βιώνει μια απαγορευμένη και αδιέξοδη αγάπη που γκρεμίζεται βίαια, θυσιαζόμενη ανελέητα στο «πανηγύρι της ματαιοδοξίας» ενός περιβάλλοντος αθλίων ανθρώπων.

Πολυξένη: Μια ιστορία από την Πόλη. Χωρίς να μπορεί να υποψιαστεί και να διαχειριστεί το σχέδιο εξόντωσης που στήνεται πίσω από την πλάτη της με στόχο την κληρονομιά της, μία γυναίκα βιώνει μια απαγορευμένη και αδιέξοδη αγάπη που γκρεμίζεται βίαια, θυσιαζόμενη ανελέητα στο «πανηγύρι της ματαιοδοξίας» ενός περιβάλλοντος αθλίων ανθρώπων.

Χωρίς να μπορεί να υποψιαστεί και να διαχειριστεί το σχέδιο εξόντωσης που στήνεται πίσω από την πλάτη της με στόχο την κληρονομιά της, μία γυναίκα βιώνει μια απαγορευμένη και αδιέξοδη αγάπη που γκρεμίζεται βίαια, θυσιαζόμενη ανελέητα στο «πανηγύρι της ματαιοδοξίας» ενός περιβάλλοντος αθλίων ανθρώπων.

Πολυξένη: Μια ιστορία από την Πόλη. Χωρίς να μπορεί να υποψιαστεί και να διαχειριστεί το σχέδιο εξόντωσης που στήνεται πίσω από την πλάτη της με στόχο την κληρονομιά της, μία γυναίκα βιώνει μια απαγορευμένη και αδιέξοδη αγάπη που γκρεμίζεται βίαια, θυσιαζόμενη ανελέητα στο «πανηγύρι της ματαιοδοξίας» ενός περιβάλλοντος αθλίων ανθρώπων.

Χωρίς να μπορεί να υποψιαστεί και να διαχειριστεί το σχέδιο εξόντωσης που στήνεται πίσω από την πλάτη της με στόχο την κληρονομιά της, μία γυναίκα βιώνει μια απαγορευμένη και αδιέξοδη αγάπη που γκρεμίζεται βίαια, θυσιαζόμενη ανελέητα στο «πανηγύρι της ματαιοδοξίας» ενός περιβάλλοντος αθλίων ανθρώπων.

Πολυξένη: Μια ιστορία από την Πόλη. Χωρίς να μπορεί να υποψιαστεί και να διαχειριστεί το σχέδιο εξόντωσης που στήνεται πίσω από την πλάτη της με στόχο την κληρονομιά της, μία γυναίκα βιώνει μια απαγορευμένη και αδιέξοδη αγάπη που γκρεμίζεται βίαια, θυσιαζόμενη ανελέητα στο «πανηγύρι της ματαιοδοξίας» ενός περιβάλλοντος αθλίων ανθρώπων.

Χωρίς να μπορεί να υποψιαστεί και να διαχειριστεί το σχέδιο εξόντωσης που στήνεται πίσω από την πλάτη της με στόχο την κληρονομιά της, μία γυναίκα βιώνει μια απαγορευμένη και αδιέξοδη αγάπη που γκρεμίζεται βίαια, θυσιαζόμενη ανελέητα στο «πανηγύρι της ματαιοδοξίας» ενός περιβάλλοντος αθλίων ανθρώπων.