Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Ένας δυνατός έρωτας προσπαθεί να επιβιώσει σε πολεμικές συνθήκες, η ψυχική ομορφιά επισκιάζει την ασχήμια ενός τέρατος, η δύναμη της θέλησης νικά την αδυναμία του σώματος, μια τρομακτική αλήθεια καταδιώκει έναν ανυποψίαστο νέο, μία επιπόλαιη άρνηση οδηγεί σε τραγική κατάληξη και μια έντονη έλξη απελευθερώνει δυο εγκλωβισμένους ανθρώπους, στις ταινίες αυτής της εβδομάδας.
Επιμέλεια Φωτογραφιών: Τατιάνα Μιχαηλίδου - [email protected].
«The last face»: O - βραβευμένος με δύο Όσκαρ - Σον Πεν σκηνοθετεί ένα χρονικό πολέμου και έρωτα, με πρωταγωνιστές τους - επίσης βραβευμένους με Όσκαρ - Σαρλίζ Θερόν και Χαβιέ Μπαρδέμ και τους Ζαν Ρενό, Αντέλ Εξαρχόπουλος και Τζάρεντ Χάρις. Ντυμένη με τη μουσική τού - βραβευμένου με Όσκαρ - Χανς Ζίμερ, η ιστορία διαδραματίζεται στην ταλαιπωρημένη από τον πόλεμο Λιβερία, όπου, κάτω από τρομακτικά δύσκολες συνθήκες, η διευθύντρια ενός διεθνούς Οργανισμού ανθρωπιστικής βοήθειας και ένα μέλος των Γιατρών του Κόσμου, πρέπει να βρουν έναν τρόπο να κρατήσουν τη σχέση τους ζωντανή, καθώς το πάθος τους για την αξία της ανθρώπινης ζωής τούς φέρνει σε αντιπαράθεση, λόγω των εκ διαμέτρου αντίθετων απόψεών τους για την επίλυση των συγκρούσεων που τους περιβάλλουν.
«Η Πεντάμορφη και το Τέρας»: Αποδεικνύοντας πως η πραγματική ομορφιά βρίσκεται στην ψυχή, ο - βραβευμένος με Όσκαρ - Μπιλ Κόντον εμπνέεται από την ταινία κινουμένων σχεδίων του 1991, που βασίζεται σε μια από τις πιο συμβολικές ιστορίες αγάπης, στο κλασικό παραμύθι της Γκαμπριέλ - Σουζάν Μπαρμπό ντε Βιλνέβ, και δημιουργεί ένα μιούζικαλ φαντασίας, μια εντυπωσιακή live action υπερπαραγωγή από τη Disney, που προβάλλεται και σε τρισδιάστατη έκδοση. Με τους - βραβευμένους με Όσκαρ - Έμα Τόμσον και Κέβιν Κλάιν και τους Έμα Γουότσον, Γιούαν Μακγκρέγκορ, Νταν Στίβενς, Ίαν Μακέλεν, Τζος Γκαντ, Στάνλεϊ Τούτσι και Γκούγκου Μπάθα - Ρο.
«Ένα βήμα τη φορά»: Με τη σύμπραξη του Μεντί Ιντίρ, ο διάσημος Γάλλος μουσικός Γκραν Κορ Μαλάντ σκηνοθετεί μία συγκινητική, αλλά γεμάτη χιούμορ ταινία - ύμνο της ανθρώπινης θέλησης, εμπνευσμένη από προσωπικά του βιώματα, τα οποία αποτύπωσε στο βιβλίο «Patients». Ήταν το 1997, όταν ο Φαμπιέν Μαρσό, όπως είναι το πραγματικό του όνομα, επόπτευε μία αθλητική κατασκήνωση και είχε ένα σοβαρό ατύχημα μετά από βουτιά σε πισίνα. Το αποτέλεσμα ήταν να εξαρθρώσει τη σπονδυλική του στήλη και οι γιατροί να εκτιμούν ότι δεν θα καταφέρει να περπατήσει ποτέ ξανά. Παρ’ όλα αυτά, διέψευσε κάθε προσδοκία. Όχι μόνο τα κατάφερε, αλλά, υιοθετώντας, το ψευδώνυμο Γκραν Κορ Μαλάντ (μεγάλο άρρωστο σώμα), έγινε ένας από τους πιο επιτυχημένους καλλιτέχνες της γαλλικής μουσικής σκηνής.
«Τρέξε!»: Στην πρώτη του σκηνοθετική απόπειρα, ο σεναριογράφος Τζόρνταν Πιλ δημιουργεί ένα πρωτότυπο θρίλερ τρόμου με διαφυλετικές προεκτάσεις. Ήρωάς του είναι ένας Αφροαμερικανός, ο οποίος συνοδεύει τη λευκή κοπέλα του στο πατρικό της, για να περάσουν ένα Σαββατοκύριακο με τους γονείς της και τον αδερφό της. Αρχικά, θεωρεί πως η παράξενη ατμόσφαιρα που επικρατεί στο σπίτι, όπου οι υπηρέτες είναι μαύροι, αλλά και κατά τη διάρκεια μιας ετήσιας οικογενειακής συνάθροισης, οφείλεται στη δυσαρέσκεια της οικογένειας για την «έγχρωμη» επιλογή της κοπέλας. Όμως, σύντομα, βρίσκεται αντιμέτωπος με την τρομακτική αλήθεια…
«Το άγνωστο κορίτσι»: Στο γαλλικό δράμα των Ζαν Πιέρ Νταρντέν και Λικ Νταρντέν, με τους Αντέλ Ενέλ, Ολιβιέ Μπονό, Ζερεμί Ρενιέ, Λούκα Μινέλι, Κριστέλ Κορνίλ, Ολιβιέ Γκουρμέ και Φαμπρίτζιο Ροντζιόνε, μια νεαρή ειδικευόμενη, μετά από μια μεγάλη και κουραστική μέρα, ακούει το κουδούνι να χτυπά στο ιατρείο της από μια γυναίκα που χρειάζεται βοήθεια, αλλά δεν ανοίγει την πόρτα. Το επόμενο πρωί, η αστυνομία την ενημερώνει ότι μια άγνωστη γυναίκα βρέθηκε νεκρή κοντά στο σπίτι της. Γεμάτη ενοχές, θέτει σκοπό της ζωής της να ανακαλύψει την ταυτότητά της.
«Παράδοξη ευτυχία»: Βασισμένο στο βιβλίο της Α. Λ. Κένεντι, «Original bliss», το γερμανικό δράμα του - υποψήφιου για Όσκαρ - Σβεν Τάντικεν μιλά για την πίστη και τη σεξουαλικότητα, τον πόθο και τη βία, την ανάγκη να αγαπηθούμε και την αμφιβολία για το αν το αξίζουμε.