Multimedia

Οι ταινίες της εβδομάδας

Πέμπτη, 20 Οκτωβρίου 2016 08:00

Μια χαμένη μνήμη, μια θανατηφόρα λογιστική απόκλιση, ένα κακόβουλο πνεύμα, μια μυστηριώδης σχέση, μια ιλιγγιώδης νυχτερινή ζωή, μια απρόσμενη εγκατάλειψη, μια παραμυθένια φιλία, μια αντιδραστική παράβαση κανόνων και μια ατυχής δικαστική συνάντηση υφαίνουν τις ιστορίες των ταινιών αυτής της εβδομάδας.

Eπιμέλεια φωτογραφιών Ασημένια Πέτση
[email protected]

Αμνήμων γυρισμός, λογιστική απόκλιση και μακάβριο παιχνίδι.
«Η μεγάλη επιστροφή». «Η μεγάλη επιστροφή»: Ένας άνδρας απομακρύνεται από τη σύζυγό του, μετά τη σύλληψή του ως πολιτικός κρατούμενος. Όταν επιστρέφει, ανακαλύπτει ότι η γυναίκα του αδυνατεί να τον αναγνωρίσει και αποφασίζει να κάνει τα πάντα, για να τον θυμηθεί.

«Η μεγάλη επιστροφή»: Ένας άνδρας απομακρύνεται από τη σύζυγό του, μετά τη σύλληψή του ως πολιτικός κρατούμενος. Όταν επιστρέφει, ανακαλύπτει ότι η γυναίκα του αδυνατεί να τον αναγνωρίσει και αποφασίζει να κάνει τα πάντα, για να τον θυμηθεί.

«Η μεγάλη επιστροφή». «Η μεγάλη επιστροφή»: Ένας άνδρας απομακρύνεται από τη σύζυγό του, μετά τη σύλληψή του ως πολιτικός κρατούμενος. Όταν επιστρέφει, ανακαλύπτει ότι η γυναίκα του αδυνατεί να τον αναγνωρίσει και αποφασίζει να κάνει τα πάντα, για να τον θυμηθεί.

«Η μεγάλη επιστροφή»: Ένας άνδρας απομακρύνεται από τη σύζυγό του, μετά τη σύλληψή του ως πολιτικός κρατούμενος. Όταν επιστρέφει, ανακαλύπτει ότι η γυναίκα του αδυνατεί να τον αναγνωρίσει και αποφασίζει να κάνει τα πάντα, για να τον θυμηθεί.

«Η μεγάλη επιστροφή». «Η μεγάλη επιστροφή»: Ένας άνδρας απομακρύνεται από τη σύζυγό του, μετά τη σύλληψή του ως πολιτικός κρατούμενος. Όταν επιστρέφει, ανακαλύπτει ότι η γυναίκα του αδυνατεί να τον αναγνωρίσει και αποφασίζει να κάνει τα πάντα, για να τον θυμηθεί.

«Η μεγάλη επιστροφή»: Ένας άνδρας απομακρύνεται από τη σύζυγό του, μετά τη σύλληψή του ως πολιτικός κρατούμενος. Όταν επιστρέφει, ανακαλύπτει ότι η γυναίκα του αδυνατεί να τον αναγνωρίσει και αποφασίζει να κάνει τα πάντα, για να τον θυμηθεί.

«Η μεγάλη επιστροφή». «Η μεγάλη επιστροφή»: Ένας άνδρας απομακρύνεται από τη σύζυγό του, μετά τη σύλληψή του ως πολιτικός κρατούμενος. Όταν επιστρέφει, ανακαλύπτει ότι η γυναίκα του αδυνατεί να τον αναγνωρίσει και αποφασίζει να κάνει τα πάντα, για να τον θυμηθεί.

«Η μεγάλη επιστροφή»: Ένας άνδρας απομακρύνεται από τη σύζυγό του, μετά τη σύλληψή του ως πολιτικός κρατούμενος. Όταν επιστρέφει, ανακαλύπτει ότι η γυναίκα του αδυνατεί να τον αναγνωρίσει και αποφασίζει να κάνει τα πάντα, για να τον θυμηθεί.

«Η μεγάλη επιστροφή». «Η μεγάλη επιστροφή»: Ένας άνδρας απομακρύνεται από τη σύζυγό του, μετά τη σύλληψή του ως πολιτικός κρατούμενος. Όταν επιστρέφει, ανακαλύπτει ότι η γυναίκα του αδυνατεί να τον αναγνωρίσει και αποφασίζει να κάνει τα πάντα, για να τον θυμηθεί.

«Η μεγάλη επιστροφή»: Ένας άνδρας απομακρύνεται από τη σύζυγό του, μετά τη σύλληψή του ως πολιτικός κρατούμενος. Όταν επιστρέφει, ανακαλύπτει ότι η γυναίκα του αδυνατεί να τον αναγνωρίσει και αποφασίζει να κάνει τα πάντα, για να τον θυμηθεί.

«Η μεγάλη επιστροφή». «Η μεγάλη επιστροφή»: Ένας άνδρας απομακρύνεται από τη σύζυγό του, μετά τη σύλληψή του ως πολιτικός κρατούμενος. Όταν επιστρέφει, ανακαλύπτει ότι η γυναίκα του αδυνατεί να τον αναγνωρίσει και αποφασίζει να κάνει τα πάντα, για να τον θυμηθεί.

«Η μεγάλη επιστροφή»: Ένας άνδρας απομακρύνεται από τη σύζυγό του, μετά τη σύλληψή του ως πολιτικός κρατούμενος. Όταν επιστρέφει, ανακαλύπτει ότι η γυναίκα του αδυνατεί να τον αναγνωρίσει και αποφασίζει να κάνει τα πάντα, για να τον θυμηθεί.

«Η μεγάλη επιστροφή». «Η μεγάλη επιστροφή»: Ένας άνδρας απομακρύνεται από τη σύζυγό του, μετά τη σύλληψή του ως πολιτικός κρατούμενος. Όταν επιστρέφει, ανακαλύπτει ότι η γυναίκα του αδυνατεί να τον αναγνωρίσει και αποφασίζει να κάνει τα πάντα, για να τον θυμηθεί.

«Η μεγάλη επιστροφή»: Ένας άνδρας απομακρύνεται από τη σύζυγό του, μετά τη σύλληψή του ως πολιτικός κρατούμενος. Όταν επιστρέφει, ανακαλύπτει ότι η γυναίκα του αδυνατεί να τον αναγνωρίσει και αποφασίζει να κάνει τα πάντα, για να τον θυμηθεί.

«Ο λογιστής». Στο δράμα του Γκάβιν Ο

Στο δράμα του Γκάβιν Ο' Κόνορ, «Ο λογιστής»,ένας ευφυής μαθηματικός διατηρεί ως βιτρίνα ένα συνοικιακό λογιστικό γραφείο και κρατάει τα βιβλία κάποιων πολύ επικίνδυνων εγκληματικών οργανώσεων.

«Ο λογιστής». Στο δράμα του Γκάβιν Ο

Στο δράμα του Γκάβιν Ο' Κόνορ, «Ο λογιστής»,ένας ευφυής μαθηματικός διατηρεί ως βιτρίνα ένα συνοικιακό λογιστικό γραφείο και κρατάει τα βιβλία κάποιων πολύ επικίνδυνων εγκληματικών οργανώσεων.

«Ο λογιστής». Στο δράμα του Γκάβιν Ο

Στο δράμα του Γκάβιν Ο' Κόνορ, «Ο λογιστής»,ένας ευφυής μαθηματικός διατηρεί ως βιτρίνα ένα συνοικιακό λογιστικό γραφείο και κρατάει τα βιβλία κάποιων πολύ επικίνδυνων εγκληματικών οργανώσεων.

«Ο λογιστής». Στο δράμα του Γκάβιν Ο

Στο δράμα του Γκάβιν Ο' Κόνορ, «Ο λογιστής»,ένας ευφυής μαθηματικός διατηρεί ως βιτρίνα ένα συνοικιακό λογιστικό γραφείο και κρατάει τα βιβλία κάποιων πολύ επικίνδυνων εγκληματικών οργανώσεων.

«Ο λογιστής». Στο δράμα του Γκάβιν Ο

Στο δράμα του Γκάβιν Ο' Κόνορ, «Ο λογιστής»,ένας ευφυής μαθηματικός διατηρεί ως βιτρίνα ένα συνοικιακό λογιστικό γραφείο και κρατάει τα βιβλία κάποιων πολύ επικίνδυνων εγκληματικών οργανώσεων.

«Ο λογιστής». Στο δράμα του Γκάβιν Ο

Στο δράμα του Γκάβιν Ο' Κόνορ, «Ο λογιστής»,ένας ευφυής μαθηματικός διατηρεί ως βιτρίνα ένα συνοικιακό λογιστικό γραφείο και κρατάει τα βιβλία κάποιων πολύ επικίνδυνων εγκληματικών οργανώσεων.

«Ο λογιστής». Στο δράμα του Γκάβιν Ο

Στο δράμα του Γκάβιν Ο' Κόνορ, «Ο λογιστής»,ένας ευφυής μαθηματικός διατηρεί ως βιτρίνα ένα συνοικιακό λογιστικό γραφείο και κρατάει τα βιβλία κάποιων πολύ επικίνδυνων εγκληματικών οργανώσεων.

«Ο λογιστής». Στο δράμα του Γκάβιν Ο

Στο δράμα του Γκάβιν Ο' Κόνορ, «Ο λογιστής»,ένας ευφυής μαθηματικός διατηρεί ως βιτρίνα ένα συνοικιακό λογιστικό γραφείο και κρατάει τα βιβλία κάποιων πολύ επικίνδυνων εγκληματικών οργανώσεων.

«Ο λογιστής». Στο δράμα του Γκάβιν Ο

Στο δράμα του Γκάβιν Ο' Κόνορ, «Ο λογιστής»,ένας ευφυής μαθηματικός διατηρεί ως βιτρίνα ένα συνοικιακό λογιστικό γραφείο και κρατάει τα βιβλία κάποιων πολύ επικίνδυνων εγκληματικών οργανώσεων.

«Ο λογιστής». Στο δράμα του Γκάβιν Ο

Στο δράμα του Γκάβιν Ο' Κόνορ, «Ο λογιστής»,ένας ευφυής μαθηματικός διατηρεί ως βιτρίνα ένα συνοικιακό λογιστικό γραφείο και κρατάει τα βιβλία κάποιων πολύ επικίνδυνων εγκληματικών οργανώσεων.

«Ο λογιστής». Στο δράμα του Γκάβιν Ο

Στο δράμα του Γκάβιν Ο' Κόνορ, «Ο λογιστής»,ένας ευφυής μαθηματικός διατηρεί ως βιτρίνα ένα συνοικιακό λογιστικό γραφείο και κρατάει τα βιβλία κάποιων πολύ επικίνδυνων εγκληματικών οργανώσεων.

«Ο λογιστής». Στο δράμα του Γκάβιν Ο

Στο δράμα του Γκάβιν Ο' Κόνορ, «Ο λογιστής»,ένας ευφυής μαθηματικός διατηρεί ως βιτρίνα ένα συνοικιακό λογιστικό γραφείο και κρατάει τα βιβλία κάποιων πολύ επικίνδυνων εγκληματικών οργανώσεων.

«Ο λογιστής». Στο δράμα του Γκάβιν Ο

Στο δράμα του Γκάβιν Ο' Κόνορ, «Ο λογιστής»,ένας ευφυής μαθηματικός διατηρεί ως βιτρίνα ένα συνοικιακό λογιστικό γραφείο και κρατάει τα βιβλία κάποιων πολύ επικίνδυνων εγκληματικών οργανώσεων.

«Ouija 2: H πηγή του κακού». Αποδεικνύοντας και πάλι ότι ο πίνακας Ouija δεν είναι απλά ένα παιχνίδι, αλλά μια πύλη εισόδου σε μακάβρια μυστικά, το επιτυχημένο μεταφυσικό θρίλερ τρόμου του 2014 επιστρέφει με τη συνέχειά του, «Ouija 2: H πηγή του κακού».

Αποδεικνύοντας και πάλι ότι ο πίνακας Ouija δεν είναι απλά ένα παιχνίδι, αλλά μια πύλη εισόδου σε μακάβρια μυστικά, το επιτυχημένο μεταφυσικό θρίλερ τρόμου του 2014 επιστρέφει με τη συνέχειά του, «Ouija 2: H πηγή του κακού».

«Ouija 2: H πηγή του κακού». Αποδεικνύοντας και πάλι ότι ο πίνακας Ouija δεν είναι απλά ένα παιχνίδι, αλλά μια πύλη εισόδου σε μακάβρια μυστικά, το επιτυχημένο μεταφυσικό θρίλερ τρόμου του 2014 επιστρέφει με τη συνέχειά του, «Ouija 2: H πηγή του κακού».

Αποδεικνύοντας και πάλι ότι ο πίνακας Ouija δεν είναι απλά ένα παιχνίδι, αλλά μια πύλη εισόδου σε μακάβρια μυστικά, το επιτυχημένο μεταφυσικό θρίλερ τρόμου του 2014 επιστρέφει με τη συνέχειά του, «Ouija 2: H πηγή του κακού».

«Ouija 2: H πηγή του κακού». Αποδεικνύοντας και πάλι ότι ο πίνακας Ouija δεν είναι απλά ένα παιχνίδι, αλλά μια πύλη εισόδου σε μακάβρια μυστικά, το επιτυχημένο μεταφυσικό θρίλερ τρόμου του 2014 επιστρέφει με τη συνέχειά του, «Ouija 2: H πηγή του κακού».

Αποδεικνύοντας και πάλι ότι ο πίνακας Ouija δεν είναι απλά ένα παιχνίδι, αλλά μια πύλη εισόδου σε μακάβρια μυστικά, το επιτυχημένο μεταφυσικό θρίλερ τρόμου του 2014 επιστρέφει με τη συνέχειά του, «Ouija 2: H πηγή του κακού».

«Ouija 2: H πηγή του κακού». Αποδεικνύοντας και πάλι ότι ο πίνακας Ouija δεν είναι απλά ένα παιχνίδι, αλλά μια πύλη εισόδου σε μακάβρια μυστικά, το επιτυχημένο μεταφυσικό θρίλερ τρόμου του 2014 επιστρέφει με τη συνέχειά του, «Ouija 2: H πηγή του κακού».

Αποδεικνύοντας και πάλι ότι ο πίνακας Ouija δεν είναι απλά ένα παιχνίδι, αλλά μια πύλη εισόδου σε μακάβρια μυστικά, το επιτυχημένο μεταφυσικό θρίλερ τρόμου του 2014 επιστρέφει με τη συνέχειά του, «Ouija 2: H πηγή του κακού».

«Ouija 2: H πηγή του κακού». Αποδεικνύοντας και πάλι ότι ο πίνακας Ouija δεν είναι απλά ένα παιχνίδι, αλλά μια πύλη εισόδου σε μακάβρια μυστικά, το επιτυχημένο μεταφυσικό θρίλερ τρόμου του 2014 επιστρέφει με τη συνέχειά του, «Ouija 2: H πηγή του κακού».

Αποδεικνύοντας και πάλι ότι ο πίνακας Ouija δεν είναι απλά ένα παιχνίδι, αλλά μια πύλη εισόδου σε μακάβρια μυστικά, το επιτυχημένο μεταφυσικό θρίλερ τρόμου του 2014 επιστρέφει με τη συνέχειά του, «Ouija 2: H πηγή του κακού».

«Ouija 2: H πηγή του κακού». Αποδεικνύοντας και πάλι ότι ο πίνακας Ouija δεν είναι απλά ένα παιχνίδι, αλλά μια πύλη εισόδου σε μακάβρια μυστικά, το επιτυχημένο μεταφυσικό θρίλερ τρόμου του 2014 επιστρέφει με τη συνέχειά του, «Ouija 2: H πηγή του κακού».

Αποδεικνύοντας και πάλι ότι ο πίνακας Ouija δεν είναι απλά ένα παιχνίδι, αλλά μια πύλη εισόδου σε μακάβρια μυστικά, το επιτυχημένο μεταφυσικό θρίλερ τρόμου του 2014 επιστρέφει με τη συνέχειά του, «Ouija 2: H πηγή του κακού».

«Ouija 2: H πηγή του κακού». Αποδεικνύοντας και πάλι ότι ο πίνακας Ouija δεν είναι απλά ένα παιχνίδι, αλλά μια πύλη εισόδου σε μακάβρια μυστικά, το επιτυχημένο μεταφυσικό θρίλερ τρόμου του 2014 επιστρέφει με τη συνέχειά του, «Ouija 2: H πηγή του κακού».

Αποδεικνύοντας και πάλι ότι ο πίνακας Ouija δεν είναι απλά ένα παιχνίδι, αλλά μια πύλη εισόδου σε μακάβρια μυστικά, το επιτυχημένο μεταφυσικό θρίλερ τρόμου του 2014 επιστρέφει με τη συνέχειά του, «Ouija 2: H πηγή του κακού».

«Frantz». Στο ασπρόμαυρο δράμα,«Frantz», σε μια μικρή γερμανική πόλη, μετά τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, μια κοπέλα θρηνεί καθημερινά στον τάφο του αγαπημένου της αρραβωνιαστικού, που σκοτώθηκε σε γαλλικό έδαφος. Η εμφάνιση ενός νεαρού Γάλλου που αφήνει λουλούδια στον τάφο θα προκαλέσει όχι μόνο αντιδράσεις, αλλά και πάθη.

Στο ασπρόμαυρο δράμα,«Frantz», σε μια μικρή γερμανική πόλη, μετά τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, μια κοπέλα θρηνεί καθημερινά στον τάφο του αγαπημένου της αρραβωνιαστικού, που σκοτώθηκε σε γαλλικό έδαφος. Η εμφάνιση ενός νεαρού Γάλλου που αφήνει λουλούδια στον τάφο θα προκαλέσει όχι μόνο αντιδράσεις, αλλά και πάθη.

«Frantz». Στο ασπρόμαυρο δράμα,«Frantz», σε μια μικρή γερμανική πόλη, μετά τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, μια κοπέλα θρηνεί καθημερινά στον τάφο του αγαπημένου της αρραβωνιαστικού, που σκοτώθηκε σε γαλλικό έδαφος. Η εμφάνιση ενός νεαρού Γάλλου που αφήνει λουλούδια στον τάφο θα προκαλέσει όχι μόνο αντιδράσεις, αλλά και πάθη.

Στο ασπρόμαυρο δράμα,«Frantz», σε μια μικρή γερμανική πόλη, μετά τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, μια κοπέλα θρηνεί καθημερινά στον τάφο του αγαπημένου της αρραβωνιαστικού, που σκοτώθηκε σε γαλλικό έδαφος. Η εμφάνιση ενός νεαρού Γάλλου που αφήνει λουλούδια στον τάφο θα προκαλέσει όχι μόνο αντιδράσεις, αλλά και πάθη.

«Frantz». Στο ασπρόμαυρο δράμα,«Frantz», σε μια μικρή γερμανική πόλη, μετά τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, μια κοπέλα θρηνεί καθημερινά στον τάφο του αγαπημένου της αρραβωνιαστικού, που σκοτώθηκε σε γαλλικό έδαφος. Η εμφάνιση ενός νεαρού Γάλλου που αφήνει λουλούδια στον τάφο θα προκαλέσει όχι μόνο αντιδράσεις, αλλά και πάθη.

Στο ασπρόμαυρο δράμα,«Frantz», σε μια μικρή γερμανική πόλη, μετά τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, μια κοπέλα θρηνεί καθημερινά στον τάφο του αγαπημένου της αρραβωνιαστικού, που σκοτώθηκε σε γαλλικό έδαφος. Η εμφάνιση ενός νεαρού Γάλλου που αφήνει λουλούδια στον τάφο θα προκαλέσει όχι μόνο αντιδράσεις, αλλά και πάθη.

«Frantz». Στο ασπρόμαυρο δράμα,«Frantz», σε μια μικρή γερμανική πόλη, μετά τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, μια κοπέλα θρηνεί καθημερινά στον τάφο του αγαπημένου της αρραβωνιαστικού, που σκοτώθηκε σε γαλλικό έδαφος. Η εμφάνιση ενός νεαρού Γάλλου που αφήνει λουλούδια στον τάφο θα προκαλέσει όχι μόνο αντιδράσεις, αλλά και πάθη.

Στο ασπρόμαυρο δράμα,«Frantz», σε μια μικρή γερμανική πόλη, μετά τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, μια κοπέλα θρηνεί καθημερινά στον τάφο του αγαπημένου της αρραβωνιαστικού, που σκοτώθηκε σε γαλλικό έδαφος. Η εμφάνιση ενός νεαρού Γάλλου που αφήνει λουλούδια στον τάφο θα προκαλέσει όχι μόνο αντιδράσεις, αλλά και πάθη.

«Frantz». Στο ασπρόμαυρο δράμα,«Frantz», σε μια μικρή γερμανική πόλη, μετά τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, μια κοπέλα θρηνεί καθημερινά στον τάφο του αγαπημένου της αρραβωνιαστικού, που σκοτώθηκε σε γαλλικό έδαφος. Η εμφάνιση ενός νεαρού Γάλλου που αφήνει λουλούδια στον τάφο θα προκαλέσει όχι μόνο αντιδράσεις, αλλά και πάθη.

Στο ασπρόμαυρο δράμα,«Frantz», σε μια μικρή γερμανική πόλη, μετά τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, μια κοπέλα θρηνεί καθημερινά στον τάφο του αγαπημένου της αρραβωνιαστικού, που σκοτώθηκε σε γαλλικό έδαφος. Η εμφάνιση ενός νεαρού Γάλλου που αφήνει λουλούδια στον τάφο θα προκαλέσει όχι μόνο αντιδράσεις, αλλά και πάθη.

«Frantz». Στο ασπρόμαυρο δράμα,«Frantz», σε μια μικρή γερμανική πόλη, μετά τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, μια κοπέλα θρηνεί καθημερινά στον τάφο του αγαπημένου της αρραβωνιαστικού, που σκοτώθηκε σε γαλλικό έδαφος. Η εμφάνιση ενός νεαρού Γάλλου που αφήνει λουλούδια στον τάφο θα προκαλέσει όχι μόνο αντιδράσεις, αλλά και πάθη.

Στο ασπρόμαυρο δράμα,«Frantz», σε μια μικρή γερμανική πόλη, μετά τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, μια κοπέλα θρηνεί καθημερινά στον τάφο του αγαπημένου της αρραβωνιαστικού, που σκοτώθηκε σε γαλλικό έδαφος. Η εμφάνιση ενός νεαρού Γάλλου που αφήνει λουλούδια στον τάφο θα προκαλέσει όχι μόνο αντιδράσεις, αλλά και πάθη.

«Frantz». Στο ασπρόμαυρο δράμα,«Frantz», σε μια μικρή γερμανική πόλη, μετά τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, μια κοπέλα θρηνεί καθημερινά στον τάφο του αγαπημένου της αρραβωνιαστικού, που σκοτώθηκε σε γαλλικό έδαφος. Η εμφάνιση ενός νεαρού Γάλλου που αφήνει λουλούδια στον τάφο θα προκαλέσει όχι μόνο αντιδράσεις, αλλά και πάθη.

Στο ασπρόμαυρο δράμα,«Frantz», σε μια μικρή γερμανική πόλη, μετά τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, μια κοπέλα θρηνεί καθημερινά στον τάφο του αγαπημένου της αρραβωνιαστικού, που σκοτώθηκε σε γαλλικό έδαφος. Η εμφάνιση ενός νεαρού Γάλλου που αφήνει λουλούδια στον τάφο θα προκαλέσει όχι μόνο αντιδράσεις, αλλά και πάθη.

«Belgica». Ήρωές της ταινίας,«Belgica», είναι δύο αδερφοί, οι οποίοι, με το μπαρ τους, αποτελούν το χρυσό δίδυμο της νυχτερινής ζωής της πόλης τους. Αλλά έχουν κλείσει θέσεις σε ένα εθιστικό ταξίδι και ο κόσμος γυρίζει με ιλιγγιώδη ταχύτητα γύρω τους.

Ήρωές της ταινίας,«Belgica», είναι δύο αδερφοί, οι οποίοι, με το μπαρ τους, αποτελούν το χρυσό δίδυμο της νυχτερινής ζωής της πόλης τους. Αλλά έχουν κλείσει θέσεις σε ένα εθιστικό ταξίδι και ο κόσμος γυρίζει με ιλιγγιώδη ταχύτητα γύρω τους.

«Belgica». Ήρωές της ταινίας,«Belgica», είναι δύο αδερφοί, οι οποίοι, με το μπαρ τους, αποτελούν το χρυσό δίδυμο της νυχτερινής ζωής της πόλης τους. Αλλά έχουν κλείσει θέσεις σε ένα εθιστικό ταξίδι και ο κόσμος γυρίζει με ιλιγγιώδη ταχύτητα γύρω τους.

Ήρωές της ταινίας,«Belgica», είναι δύο αδερφοί, οι οποίοι, με το μπαρ τους, αποτελούν το χρυσό δίδυμο της νυχτερινής ζωής της πόλης τους. Αλλά έχουν κλείσει θέσεις σε ένα εθιστικό ταξίδι και ο κόσμος γυρίζει με ιλιγγιώδη ταχύτητα γύρω τους.

«Belgica». Ήρωές της ταινίας,«Belgica», είναι δύο αδερφοί, οι οποίοι, με το μπαρ τους, αποτελούν το χρυσό δίδυμο της νυχτερινής ζωής της πόλης τους. Αλλά έχουν κλείσει θέσεις σε ένα εθιστικό ταξίδι και ο κόσμος γυρίζει με ιλιγγιώδη ταχύτητα γύρω τους.

Ήρωές της ταινίας,«Belgica», είναι δύο αδερφοί, οι οποίοι, με το μπαρ τους, αποτελούν το χρυσό δίδυμο της νυχτερινής ζωής της πόλης τους. Αλλά έχουν κλείσει θέσεις σε ένα εθιστικό ταξίδι και ο κόσμος γυρίζει με ιλιγγιώδη ταχύτητα γύρω τους.

«Belgica». Ήρωές της ταινίας,«Belgica», είναι δύο αδερφοί, οι οποίοι, με το μπαρ τους, αποτελούν το χρυσό δίδυμο της νυχτερινής ζωής της πόλης τους. Αλλά έχουν κλείσει θέσεις σε ένα εθιστικό ταξίδι και ο κόσμος γυρίζει με ιλιγγιώδη ταχύτητα γύρω τους.

Ήρωές της ταινίας,«Belgica», είναι δύο αδερφοί, οι οποίοι, με το μπαρ τους, αποτελούν το χρυσό δίδυμο της νυχτερινής ζωής της πόλης τους. Αλλά έχουν κλείσει θέσεις σε ένα εθιστικό ταξίδι και ο κόσμος γυρίζει με ιλιγγιώδη ταχύτητα γύρω τους.

«Belgica». Ήρωές της ταινίας,«Belgica», είναι δύο αδερφοί, οι οποίοι, με το μπαρ τους, αποτελούν το χρυσό δίδυμο της νυχτερινής ζωής της πόλης τους. Αλλά έχουν κλείσει θέσεις σε ένα εθιστικό ταξίδι και ο κόσμος γυρίζει με ιλιγγιώδη ταχύτητα γύρω τους.

Ήρωές της ταινίας,«Belgica», είναι δύο αδερφοί, οι οποίοι, με το μπαρ τους, αποτελούν το χρυσό δίδυμο της νυχτερινής ζωής της πόλης τους. Αλλά έχουν κλείσει θέσεις σε ένα εθιστικό ταξίδι και ο κόσμος γυρίζει με ιλιγγιώδη ταχύτητα γύρω τους.

«Belgica». Ήρωές της ταινίας,«Belgica», είναι δύο αδερφοί, οι οποίοι, με το μπαρ τους, αποτελούν το χρυσό δίδυμο της νυχτερινής ζωής της πόλης τους. Αλλά έχουν κλείσει θέσεις σε ένα εθιστικό ταξίδι και ο κόσμος γυρίζει με ιλιγγιώδη ταχύτητα γύρω τους.

Ήρωές της ταινίας,«Belgica», είναι δύο αδερφοί, οι οποίοι, με το μπαρ τους, αποτελούν το χρυσό δίδυμο της νυχτερινής ζωής της πόλης τους. Αλλά έχουν κλείσει θέσεις σε ένα εθιστικό ταξίδι και ο κόσμος γυρίζει με ιλιγγιώδη ταχύτητα γύρω τους.

«Belgica». Ήρωές της ταινίας,«Belgica», είναι δύο αδερφοί, οι οποίοι, με το μπαρ τους, αποτελούν το χρυσό δίδυμο της νυχτερινής ζωής της πόλης τους. Αλλά έχουν κλείσει θέσεις σε ένα εθιστικό ταξίδι και ο κόσμος γυρίζει με ιλιγγιώδη ταχύτητα γύρω τους.

Ήρωές της ταινίας,«Belgica», είναι δύο αδερφοί, οι οποίοι, με το μπαρ τους, αποτελούν το χρυσό δίδυμο της νυχτερινής ζωής της πόλης τους. Αλλά έχουν κλείσει θέσεις σε ένα εθιστικό ταξίδι και ο κόσμος γυρίζει με ιλιγγιώδη ταχύτητα γύρω τους.

«Belgica». Ήρωές της ταινίας,«Belgica», είναι δύο αδερφοί, οι οποίοι, με το μπαρ τους, αποτελούν το χρυσό δίδυμο της νυχτερινής ζωής της πόλης τους. Αλλά έχουν κλείσει θέσεις σε ένα εθιστικό ταξίδι και ο κόσμος γυρίζει με ιλιγγιώδη ταχύτητα γύρω τους.

Ήρωές της ταινίας,«Belgica», είναι δύο αδερφοί, οι οποίοι, με το μπαρ τους, αποτελούν το χρυσό δίδυμο της νυχτερινής ζωής της πόλης τους. Αλλά έχουν κλείσει θέσεις σε ένα εθιστικό ταξίδι και ο κόσμος γυρίζει με ιλιγγιώδη ταχύτητα γύρω τους.

«Julieta». Στη νέα του ταινία «Julieta» ο Ισπανός δημιουργός Πέδρο Αλμοδόβαρ αφηγείται την ιστορία μιας μητέρας, η οποία, έκπληκτη και συντετριμμένη που η 18άχρονη κόρη της την εγκατέλειψε, την αναζητά με κάθε τρόπο, για να ανακαλύψει, τελικά, πόσο λίγο γνωρίζει το ίδιο της το παιδί.

Στη νέα του ταινία «Julieta» ο Ισπανός δημιουργός Πέδρο Αλμοδόβαρ αφηγείται την ιστορία μιας μητέρας, η οποία, έκπληκτη και συντετριμμένη που η 18άχρονη κόρη της την εγκατέλειψε, την αναζητά με κάθε τρόπο, για να ανακαλύψει, τελικά, πόσο λίγο γνωρίζει το ίδιο της το παιδί.

«Julieta». Στη νέα του ταινία «Julieta» ο Ισπανός δημιουργός Πέδρο Αλμοδόβαρ αφηγείται την ιστορία μιας μητέρας, η οποία, έκπληκτη και συντετριμμένη που η 18άχρονη κόρη της την εγκατέλειψε, την αναζητά με κάθε τρόπο, για να ανακαλύψει, τελικά, πόσο λίγο γνωρίζει το ίδιο της το παιδί.

Στη νέα του ταινία «Julieta» ο Ισπανός δημιουργός Πέδρο Αλμοδόβαρ αφηγείται την ιστορία μιας μητέρας, η οποία, έκπληκτη και συντετριμμένη που η 18άχρονη κόρη της την εγκατέλειψε, την αναζητά με κάθε τρόπο, για να ανακαλύψει, τελικά, πόσο λίγο γνωρίζει το ίδιο της το παιδί.

«Julieta». Στη νέα του ταινία «Julieta» ο Ισπανός δημιουργός Πέδρο Αλμοδόβαρ αφηγείται την ιστορία μιας μητέρας, η οποία, έκπληκτη και συντετριμμένη που η 18άχρονη κόρη της την εγκατέλειψε, την αναζητά με κάθε τρόπο, για να ανακαλύψει, τελικά, πόσο λίγο γνωρίζει το ίδιο της το παιδί.

Στη νέα του ταινία «Julieta» ο Ισπανός δημιουργός Πέδρο Αλμοδόβαρ αφηγείται την ιστορία μιας μητέρας, η οποία, έκπληκτη και συντετριμμένη που η 18άχρονη κόρη της την εγκατέλειψε, την αναζητά με κάθε τρόπο, για να ανακαλύψει, τελικά, πόσο λίγο γνωρίζει το ίδιο της το παιδί.

«Julieta». Στη νέα του ταινία «Julieta» ο Ισπανός δημιουργός Πέδρο Αλμοδόβαρ αφηγείται την ιστορία μιας μητέρας, η οποία, έκπληκτη και συντετριμμένη που η 18άχρονη κόρη της την εγκατέλειψε, την αναζητά με κάθε τρόπο, για να ανακαλύψει, τελικά, πόσο λίγο γνωρίζει το ίδιο της το παιδί.

Στη νέα του ταινία «Julieta» ο Ισπανός δημιουργός Πέδρο Αλμοδόβαρ αφηγείται την ιστορία μιας μητέρας, η οποία, έκπληκτη και συντετριμμένη που η 18άχρονη κόρη της την εγκατέλειψε, την αναζητά με κάθε τρόπο, για να ανακαλύψει, τελικά, πόσο λίγο γνωρίζει το ίδιο της το παιδί.

«Julieta». Στη νέα του ταινία «Julieta» ο Ισπανός δημιουργός Πέδρο Αλμοδόβαρ αφηγείται την ιστορία μιας μητέρας, η οποία, έκπληκτη και συντετριμμένη που η 18άχρονη κόρη της την εγκατέλειψε, την αναζητά με κάθε τρόπο, για να ανακαλύψει, τελικά, πόσο λίγο γνωρίζει το ίδιο της το παιδί.

Στη νέα του ταινία «Julieta» ο Ισπανός δημιουργός Πέδρο Αλμοδόβαρ αφηγείται την ιστορία μιας μητέρας, η οποία, έκπληκτη και συντετριμμένη που η 18άχρονη κόρη της την εγκατέλειψε, την αναζητά με κάθε τρόπο, για να ανακαλύψει, τελικά, πόσο λίγο γνωρίζει το ίδιο της το παιδί.

«Julieta». Στη νέα του ταινία «Julieta» ο Ισπανός δημιουργός Πέδρο Αλμοδόβαρ αφηγείται την ιστορία μιας μητέρας, η οποία, έκπληκτη και συντετριμμένη που η 18άχρονη κόρη της την εγκατέλειψε, την αναζητά με κάθε τρόπο, για να ανακαλύψει, τελικά, πόσο λίγο γνωρίζει το ίδιο της το παιδί.

Στη νέα του ταινία «Julieta» ο Ισπανός δημιουργός Πέδρο Αλμοδόβαρ αφηγείται την ιστορία μιας μητέρας, η οποία, έκπληκτη και συντετριμμένη που η 18άχρονη κόρη της την εγκατέλειψε, την αναζητά με κάθε τρόπο, για να ανακαλύψει, τελικά, πόσο λίγο γνωρίζει το ίδιο της το παιδί.

«Julieta». Στη νέα του ταινία «Julieta» ο Ισπανός δημιουργός Πέδρο Αλμοδόβαρ αφηγείται την ιστορία μιας μητέρας, η οποία, έκπληκτη και συντετριμμένη που η 18άχρονη κόρη της την εγκατέλειψε, την αναζητά με κάθε τρόπο, για να ανακαλύψει, τελικά, πόσο λίγο γνωρίζει το ίδιο της το παιδί.

Στη νέα του ταινία «Julieta» ο Ισπανός δημιουργός Πέδρο Αλμοδόβαρ αφηγείται την ιστορία μιας μητέρας, η οποία, έκπληκτη και συντετριμμένη που η 18άχρονη κόρη της την εγκατέλειψε, την αναζητά με κάθε τρόπο, για να ανακαλύψει, τελικά, πόσο λίγο γνωρίζει το ίδιο της το παιδί.

«Julieta». Στη νέα του ταινία «Julieta» ο Ισπανός δημιουργός Πέδρο Αλμοδόβαρ αφηγείται την ιστορία μιας μητέρας, η οποία, έκπληκτη και συντετριμμένη που η 18άχρονη κόρη της την εγκατέλειψε, την αναζητά με κάθε τρόπο, για να ανακαλύψει, τελικά, πόσο λίγο γνωρίζει το ίδιο της το παιδί.

Στη νέα του ταινία «Julieta» ο Ισπανός δημιουργός Πέδρο Αλμοδόβαρ αφηγείται την ιστορία μιας μητέρας, η οποία, έκπληκτη και συντετριμμένη που η 18άχρονη κόρη της την εγκατέλειψε, την αναζητά με κάθε τρόπο, για να ανακαλύψει, τελικά, πόσο λίγο γνωρίζει το ίδιο της το παιδί.

«Julieta». Στη νέα του ταινία «Julieta» ο Ισπανός δημιουργός Πέδρο Αλμοδόβαρ αφηγείται την ιστορία μιας μητέρας, η οποία, έκπληκτη και συντετριμμένη που η 18άχρονη κόρη της την εγκατέλειψε, την αναζητά με κάθε τρόπο, για να ανακαλύψει, τελικά, πόσο λίγο γνωρίζει το ίδιο της το παιδί.

Στη νέα του ταινία «Julieta» ο Ισπανός δημιουργός Πέδρο Αλμοδόβαρ αφηγείται την ιστορία μιας μητέρας, η οποία, έκπληκτη και συντετριμμένη που η 18άχρονη κόρη της την εγκατέλειψε, την αναζητά με κάθε τρόπο, για να ανακαλύψει, τελικά, πόσο λίγο γνωρίζει το ίδιο της το παιδί.

«Julieta». Στη νέα του ταινία «Julieta» ο Ισπανός δημιουργός Πέδρο Αλμοδόβαρ αφηγείται την ιστορία μιας μητέρας, η οποία, έκπληκτη και συντετριμμένη που η 18άχρονη κόρη της την εγκατέλειψε, την αναζητά με κάθε τρόπο, για να ανακαλύψει, τελικά, πόσο λίγο γνωρίζει το ίδιο της το παιδί.

Στη νέα του ταινία «Julieta» ο Ισπανός δημιουργός Πέδρο Αλμοδόβαρ αφηγείται την ιστορία μιας μητέρας, η οποία, έκπληκτη και συντετριμμένη που η 18άχρονη κόρη της την εγκατέλειψε, την αναζητά με κάθε τρόπο, για να ανακαλύψει, τελικά, πόσο λίγο γνωρίζει το ίδιο της το παιδί.

«Ο Πιτ και ο δράκος του». Η ταινία «Ο Πιτ και ο δράκος του» ανακαλεί τη μαγική ιστορία της φιλίας ενός αγοριού κι ενός δράκου και την αφηγείται ξανά με διαχρονική ματιά και εντυπωσιακά εφέ.

Η ταινία «Ο Πιτ και ο δράκος του» ανακαλεί τη μαγική ιστορία της φιλίας ενός αγοριού κι ενός δράκου και την αφηγείται ξανά με διαχρονική ματιά και εντυπωσιακά εφέ.

«Ο Πιτ και ο δράκος του». Η ταινία «Ο Πιτ και ο δράκος του» ανακαλεί τη μαγική ιστορία της φιλίας ενός αγοριού κι ενός δράκου και την αφηγείται ξανά με διαχρονική ματιά και εντυπωσιακά εφέ.

Η ταινία «Ο Πιτ και ο δράκος του» ανακαλεί τη μαγική ιστορία της φιλίας ενός αγοριού κι ενός δράκου και την αφηγείται ξανά με διαχρονική ματιά και εντυπωσιακά εφέ.

«Ο Πιτ και ο δράκος του». Η ταινία «Ο Πιτ και ο δράκος του» ανακαλεί τη μαγική ιστορία της φιλίας ενός αγοριού κι ενός δράκου και την αφηγείται ξανά με διαχρονική ματιά και εντυπωσιακά εφέ.

Η ταινία «Ο Πιτ και ο δράκος του» ανακαλεί τη μαγική ιστορία της φιλίας ενός αγοριού κι ενός δράκου και την αφηγείται ξανά με διαχρονική ματιά και εντυπωσιακά εφέ.

«Ο Πιτ και ο δράκος του». Η ταινία «Ο Πιτ και ο δράκος του» ανακαλεί τη μαγική ιστορία της φιλίας ενός αγοριού κι ενός δράκου και την αφηγείται ξανά με διαχρονική ματιά και εντυπωσιακά εφέ.
Matt Klitscher

Η ταινία «Ο Πιτ και ο δράκος του» ανακαλεί τη μαγική ιστορία της φιλίας ενός αγοριού κι ενός δράκου και την αφηγείται ξανά με διαχρονική ματιά και εντυπωσιακά εφέ.

«Ο Πιτ και ο δράκος του». Η ταινία «Ο Πιτ και ο δράκος του» ανακαλεί τη μαγική ιστορία της φιλίας ενός αγοριού κι ενός δράκου και την αφηγείται ξανά με διαχρονική ματιά και εντυπωσιακά εφέ.

Η ταινία «Ο Πιτ και ο δράκος του» ανακαλεί τη μαγική ιστορία της φιλίας ενός αγοριού κι ενός δράκου και την αφηγείται ξανά με διαχρονική ματιά και εντυπωσιακά εφέ.

«Σχολικά γυμνάσια». Ένα αγόρι με αχαλίνωτη φαντασία και ένα μικρό πρόβλημα με την εξουσία και τους κανόνες, μεταφέρεται σε ένα άκρως αυστηρό και καταπιεστικό σχολείο, στην κωμωδία «Σχολικά γυμνάσια».

Ένα αγόρι με αχαλίνωτη φαντασία και ένα μικρό πρόβλημα με την εξουσία και τους κανόνες, μεταφέρεται σε ένα άκρως αυστηρό και καταπιεστικό σχολείο, στην κωμωδία «Σχολικά γυμνάσια».

«Σχολικά γυμνάσια». Ένα αγόρι με αχαλίνωτη φαντασία και ένα μικρό πρόβλημα με την εξουσία και τους κανόνες, μεταφέρεται σε ένα άκρως αυστηρό και καταπιεστικό σχολείο, στην κωμωδία «Σχολικά γυμνάσια».

Ένα αγόρι με αχαλίνωτη φαντασία και ένα μικρό πρόβλημα με την εξουσία και τους κανόνες, μεταφέρεται σε ένα άκρως αυστηρό και καταπιεστικό σχολείο, στην κωμωδία «Σχολικά γυμνάσια».

«Σχολικά γυμνάσια». Ένα αγόρι με αχαλίνωτη φαντασία και ένα μικρό πρόβλημα με την εξουσία και τους κανόνες, μεταφέρεται σε ένα άκρως αυστηρό και καταπιεστικό σχολείο, στην κωμωδία «Σχολικά γυμνάσια».

Ένα αγόρι με αχαλίνωτη φαντασία και ένα μικρό πρόβλημα με την εξουσία και τους κανόνες, μεταφέρεται σε ένα άκρως αυστηρό και καταπιεστικό σχολείο, στην κωμωδία «Σχολικά γυμνάσια».

«Σχολικά γυμνάσια». Ένα αγόρι με αχαλίνωτη φαντασία και ένα μικρό πρόβλημα με την εξουσία και τους κανόνες, μεταφέρεται σε ένα άκρως αυστηρό και καταπιεστικό σχολείο, στην κωμωδία «Σχολικά γυμνάσια».

Ένα αγόρι με αχαλίνωτη φαντασία και ένα μικρό πρόβλημα με την εξουσία και τους κανόνες, μεταφέρεται σε ένα άκρως αυστηρό και καταπιεστικό σχολείο, στην κωμωδία «Σχολικά γυμνάσια».

«Σχολικά γυμνάσια». Ένα αγόρι με αχαλίνωτη φαντασία και ένα μικρό πρόβλημα με την εξουσία και τους κανόνες, μεταφέρεται σε ένα άκρως αυστηρό και καταπιεστικό σχολείο, στην κωμωδία «Σχολικά γυμνάσια».

Ένα αγόρι με αχαλίνωτη φαντασία και ένα μικρό πρόβλημα με την εξουσία και τους κανόνες, μεταφέρεται σε ένα άκρως αυστηρό και καταπιεστικό σχολείο, στην κωμωδία «Σχολικά γυμνάσια».

«Σχολικά γυμνάσια». Ένα αγόρι με αχαλίνωτη φαντασία και ένα μικρό πρόβλημα με την εξουσία και τους κανόνες, μεταφέρεται σε ένα άκρως αυστηρό και καταπιεστικό σχολείο, στην κωμωδία «Σχολικά γυμνάσια».

Ένα αγόρι με αχαλίνωτη φαντασία και ένα μικρό πρόβλημα με την εξουσία και τους κανόνες, μεταφέρεται σε ένα άκρως αυστηρό και καταπιεστικό σχολείο, στην κωμωδία «Σχολικά γυμνάσια».

Γκάγκστερ και Φιλάνθρωποι . Η πολωνική ασπρόμαυρη σάτιρα του 1963, «Γκάγκστερ και φιλάνθρωποι», αποτελείται από δύο ξεχωριστές νουβέλες, οι πρωταγωνιστές των οποίων, στο τέλος, θα συναντηθούν στην αίθουσα του δικαστηρίου. Πρόκειται για έναν ληστή και για έναν άβουλο άνθρωπο που, από ένα λάθος, αρχίζει να δωροδοκείται.

Η πολωνική ασπρόμαυρη σάτιρα του 1963, «Γκάγκστερ και φιλάνθρωποι», αποτελείται από δύο ξεχωριστές νουβέλες, οι πρωταγωνιστές των οποίων, στο τέλος, θα συναντηθούν στην αίθουσα του δικαστηρίου. Πρόκειται για έναν ληστή και για έναν άβουλο άνθρωπο που, από ένα λάθος, αρχίζει να δωροδοκείται.

Γκάγκστερ και Φιλάνθρωποι . Η πολωνική ασπρόμαυρη σάτιρα του 1963, «Γκάγκστερ και φιλάνθρωποι», αποτελείται από δύο ξεχωριστές νουβέλες, οι πρωταγωνιστές των οποίων, στο τέλος, θα συναντηθούν στην αίθουσα του δικαστηρίου. Πρόκειται για έναν ληστή και για έναν άβουλο άνθρωπο που, από ένα λάθος, αρχίζει να δωροδοκείται.

Η πολωνική ασπρόμαυρη σάτιρα του 1963, «Γκάγκστερ και φιλάνθρωποι», αποτελείται από δύο ξεχωριστές νουβέλες, οι πρωταγωνιστές των οποίων, στο τέλος, θα συναντηθούν στην αίθουσα του δικαστηρίου. Πρόκειται για έναν ληστή και για έναν άβουλο άνθρωπο που, από ένα λάθος, αρχίζει να δωροδοκείται.

Γκάγκστερ και Φιλάνθρωποι . Η πολωνική ασπρόμαυρη σάτιρα του 1963, «Γκάγκστερ και φιλάνθρωποι», αποτελείται από δύο ξεχωριστές νουβέλες, οι πρωταγωνιστές των οποίων, στο τέλος, θα συναντηθούν στην αίθουσα του δικαστηρίου. Πρόκειται για έναν ληστή και για έναν άβουλο άνθρωπο που, από ένα λάθος, αρχίζει να δωροδοκείται.

Η πολωνική ασπρόμαυρη σάτιρα του 1963, «Γκάγκστερ και φιλάνθρωποι», αποτελείται από δύο ξεχωριστές νουβέλες, οι πρωταγωνιστές των οποίων, στο τέλος, θα συναντηθούν στην αίθουσα του δικαστηρίου. Πρόκειται για έναν ληστή και για έναν άβουλο άνθρωπο που, από ένα λάθος, αρχίζει να δωροδοκείται.

Γκάγκστερ και Φιλάνθρωποι . Η πολωνική ασπρόμαυρη σάτιρα του 1963, «Γκάγκστερ και φιλάνθρωποι», αποτελείται από δύο ξεχωριστές νουβέλες, οι πρωταγωνιστές των οποίων, στο τέλος, θα συναντηθούν στην αίθουσα του δικαστηρίου. Πρόκειται για έναν ληστή και για έναν άβουλο άνθρωπο που, από ένα λάθος, αρχίζει να δωροδοκείται.

Η πολωνική ασπρόμαυρη σάτιρα του 1963, «Γκάγκστερ και φιλάνθρωποι», αποτελείται από δύο ξεχωριστές νουβέλες, οι πρωταγωνιστές των οποίων, στο τέλος, θα συναντηθούν στην αίθουσα του δικαστηρίου. Πρόκειται για έναν ληστή και για έναν άβουλο άνθρωπο που, από ένα λάθος, αρχίζει να δωροδοκείται.

Γκάγκστερ και Φιλάνθρωποι . Η πολωνική ασπρόμαυρη σάτιρα του 1963, «Γκάγκστερ και φιλάνθρωποι», αποτελείται από δύο ξεχωριστές νουβέλες, οι πρωταγωνιστές των οποίων, στο τέλος, θα συναντηθούν στην αίθουσα του δικαστηρίου. Πρόκειται για έναν ληστή και για έναν άβουλο άνθρωπο που, από ένα λάθος, αρχίζει να δωροδοκείται.

Η πολωνική ασπρόμαυρη σάτιρα του 1963, «Γκάγκστερ και φιλάνθρωποι», αποτελείται από δύο ξεχωριστές νουβέλες, οι πρωταγωνιστές των οποίων, στο τέλος, θα συναντηθούν στην αίθουσα του δικαστηρίου. Πρόκειται για έναν ληστή και για έναν άβουλο άνθρωπο που, από ένα λάθος, αρχίζει να δωροδοκείται.

Λόγος Καθρέφτης. Στο ντοκιμαντέρ του Διαμαντή Παπαδόπουλου, «Λόγος καθρέφτης», επιχειρείται, μέσα από την καταγραφή της πορείας των απολυμένων καθαριστριών του υπουργείου Οικονομικών, η ανάδειξη του διεκδικητικού λόγου ως θεμελιώδους στοιχείου αφύπνισης.

Στο ντοκιμαντέρ του Διαμαντή Παπαδόπουλου, «Λόγος καθρέφτης», επιχειρείται, μέσα από την καταγραφή της πορείας των απολυμένων καθαριστριών του υπουργείου Οικονομικών, η ανάδειξη του διεκδικητικού λόγου ως θεμελιώδους στοιχείου αφύπνισης.

Λόγος Καθρέφτης. Στο ντοκιμαντέρ του Διαμαντή Παπαδόπουλου, «Λόγος καθρέφτης», επιχειρείται, μέσα από την καταγραφή της πορείας των απολυμένων καθαριστριών του υπουργείου Οικονομικών, η ανάδειξη του διεκδικητικού λόγου ως θεμελιώδους στοιχείου αφύπνισης.

Στο ντοκιμαντέρ του Διαμαντή Παπαδόπουλου, «Λόγος καθρέφτης», επιχειρείται, μέσα από την καταγραφή της πορείας των απολυμένων καθαριστριών του υπουργείου Οικονομικών, η ανάδειξη του διεκδικητικού λόγου ως θεμελιώδους στοιχείου αφύπνισης.

Λόγος Καθρέφτης. Στο ντοκιμαντέρ του Διαμαντή Παπαδόπουλου, «Λόγος καθρέφτης», επιχειρείται, μέσα από την καταγραφή της πορείας των απολυμένων καθαριστριών του υπουργείου Οικονομικών, η ανάδειξη του διεκδικητικού λόγου ως θεμελιώδους στοιχείου αφύπνισης.

Στο ντοκιμαντέρ του Διαμαντή Παπαδόπουλου, «Λόγος καθρέφτης», επιχειρείται, μέσα από την καταγραφή της πορείας των απολυμένων καθαριστριών του υπουργείου Οικονομικών, η ανάδειξη του διεκδικητικού λόγου ως θεμελιώδους στοιχείου αφύπνισης.

Λόγος Καθρέφτης. Στο ντοκιμαντέρ του Διαμαντή Παπαδόπουλου, «Λόγος καθρέφτης», επιχειρείται, μέσα από την καταγραφή της πορείας των απολυμένων καθαριστριών του υπουργείου Οικονομικών, η ανάδειξη του διεκδικητικού λόγου ως θεμελιώδους στοιχείου αφύπνισης.

Στο ντοκιμαντέρ του Διαμαντή Παπαδόπουλου, «Λόγος καθρέφτης», επιχειρείται, μέσα από την καταγραφή της πορείας των απολυμένων καθαριστριών του υπουργείου Οικονομικών, η ανάδειξη του διεκδικητικού λόγου ως θεμελιώδους στοιχείου αφύπνισης.

Λόγος Καθρέφτης. Στο ντοκιμαντέρ του Διαμαντή Παπαδόπουλου, «Λόγος καθρέφτης», επιχειρείται, μέσα από την καταγραφή της πορείας των απολυμένων καθαριστριών του υπουργείου Οικονομικών, η ανάδειξη του διεκδικητικού λόγου ως θεμελιώδους στοιχείου αφύπνισης.

Στο ντοκιμαντέρ του Διαμαντή Παπαδόπουλου, «Λόγος καθρέφτης», επιχειρείται, μέσα από την καταγραφή της πορείας των απολυμένων καθαριστριών του υπουργείου Οικονομικών, η ανάδειξη του διεκδικητικού λόγου ως θεμελιώδους στοιχείου αφύπνισης.

Λόγος Καθρέφτης. Στο ντοκιμαντέρ του Διαμαντή Παπαδόπουλου, «Λόγος καθρέφτης», επιχειρείται, μέσα από την καταγραφή της πορείας των απολυμένων καθαριστριών του υπουργείου Οικονομικών, η ανάδειξη του διεκδικητικού λόγου ως θεμελιώδους στοιχείου αφύπνισης.

Στο ντοκιμαντέρ του Διαμαντή Παπαδόπουλου, «Λόγος καθρέφτης», επιχειρείται, μέσα από την καταγραφή της πορείας των απολυμένων καθαριστριών του υπουργείου Οικονομικών, η ανάδειξη του διεκδικητικού λόγου ως θεμελιώδους στοιχείου αφύπνισης.