Multimedia

Οι ταινίες της εβδομάδας

Πέμπτη, 06 Οκτωβρίου 2016 08:00

Eπιμέλεια φωτογραφιών Ασημένια Πέτση
[email protected]

Πλούσιο είναι το κινηματογραφικό μενού αυτής της εβδομάδας, με τα θρίλερ να κρατούν τα ηνία, συνοδευόμενα από δράματα, ντοκιμαντέρ και την κωμική ιστορία ενός χαριτωμένου πελαργού.

 

Επικίνδυνες φαντασιώσεις, αιματοβαμμένα οράματα και απαγορευμένη ανάσα.
«Το κορίτσι του τρένου». «Το κορίτσι του τρένου»: Μία χωρισμένη γυναίκα, κάθε μέρα, στο τρένο καθοδόν για τη δουλειά της, βλέπει το παλιό της σπίτι, όπου ζει ο πρώην άντρας της με τη νέα του σύζυγο, αλλά και το σπίτι ενός άλλου ευτυχισμένου ζευγαριού, και αρχίζει να φαντάζεται την ιδανική ζωή τους.

«Το κορίτσι του τρένου»: Μία χωρισμένη γυναίκα, κάθε μέρα, στο τρένο καθοδόν για τη δουλειά της, βλέπει το παλιό της σπίτι, όπου ζει ο πρώην άντρας της με τη νέα του σύζυγο, αλλά και το σπίτι ενός άλλου ευτυχισμένου ζευγαριού, και αρχίζει να φαντάζεται την ιδανική ζωή τους.

«Το κορίτσι του τρένου». «Το κορίτσι του τρένου»: Μία χωρισμένη γυναίκα, κάθε μέρα, στο τρένο καθοδόν για τη δουλειά της, βλέπει το παλιό της σπίτι, όπου ζει ο πρώην άντρας της με τη νέα του σύζυγο, αλλά και το σπίτι ενός άλλου ευτυχισμένου ζευγαριού, και αρχίζει να φαντάζεται την ιδανική ζωή τους.

«Το κορίτσι του τρένου»: Μία χωρισμένη γυναίκα, κάθε μέρα, στο τρένο καθοδόν για τη δουλειά της, βλέπει το παλιό της σπίτι, όπου ζει ο πρώην άντρας της με τη νέα του σύζυγο, αλλά και το σπίτι ενός άλλου ευτυχισμένου ζευγαριού, και αρχίζει να φαντάζεται την ιδανική ζωή τους.

«Το κορίτσι του τρένου». «Το κορίτσι του τρένου»: Μία χωρισμένη γυναίκα, κάθε μέρα, στο τρένο καθοδόν για τη δουλειά της, βλέπει το παλιό της σπίτι, όπου ζει ο πρώην άντρας της με τη νέα του σύζυγο, αλλά και το σπίτι ενός άλλου ευτυχισμένου ζευγαριού, και αρχίζει να φαντάζεται την ιδανική ζωή τους.

«Το κορίτσι του τρένου»: Μία χωρισμένη γυναίκα, κάθε μέρα, στο τρένο καθοδόν για τη δουλειά της, βλέπει το παλιό της σπίτι, όπου ζει ο πρώην άντρας της με τη νέα του σύζυγο, αλλά και το σπίτι ενός άλλου ευτυχισμένου ζευγαριού, και αρχίζει να φαντάζεται την ιδανική ζωή τους.

«Το κορίτσι του τρένου». «Το κορίτσι του τρένου»: Μία χωρισμένη γυναίκα, κάθε μέρα, στο τρένο καθοδόν για τη δουλειά της, βλέπει το παλιό της σπίτι, όπου ζει ο πρώην άντρας της με τη νέα του σύζυγο, αλλά και το σπίτι ενός άλλου ευτυχισμένου ζευγαριού, και αρχίζει να φαντάζεται την ιδανική ζωή τους.

«Το κορίτσι του τρένου»: Μία χωρισμένη γυναίκα, κάθε μέρα, στο τρένο καθοδόν για τη δουλειά της, βλέπει το παλιό της σπίτι, όπου ζει ο πρώην άντρας της με τη νέα του σύζυγο, αλλά και το σπίτι ενός άλλου ευτυχισμένου ζευγαριού, και αρχίζει να φαντάζεται την ιδανική ζωή τους.

«Το κορίτσι του τρένου». «Το κορίτσι του τρένου»: Μία χωρισμένη γυναίκα, κάθε μέρα, στο τρένο καθοδόν για τη δουλειά της, βλέπει το παλιό της σπίτι, όπου ζει ο πρώην άντρας της με τη νέα του σύζυγο, αλλά και το σπίτι ενός άλλου ευτυχισμένου ζευγαριού, και αρχίζει να φαντάζεται την ιδανική ζωή τους.

«Το κορίτσι του τρένου»: Μία χωρισμένη γυναίκα, κάθε μέρα, στο τρένο καθοδόν για τη δουλειά της, βλέπει το παλιό της σπίτι, όπου ζει ο πρώην άντρας της με τη νέα του σύζυγο, αλλά και το σπίτι ενός άλλου ευτυχισμένου ζευγαριού, και αρχίζει να φαντάζεται την ιδανική ζωή τους.

«Το κορίτσι του τρένου». «Το κορίτσι του τρένου»: Μία χωρισμένη γυναίκα, κάθε μέρα, στο τρένο καθοδόν για τη δουλειά της, βλέπει το παλιό της σπίτι, όπου ζει ο πρώην άντρας της με τη νέα του σύζυγο, αλλά και το σπίτι ενός άλλου ευτυχισμένου ζευγαριού, και αρχίζει να φαντάζεται την ιδανική ζωή τους.

«Το κορίτσι του τρένου»: Μία χωρισμένη γυναίκα, κάθε μέρα, στο τρένο καθοδόν για τη δουλειά της, βλέπει το παλιό της σπίτι, όπου ζει ο πρώην άντρας της με τη νέα του σύζυγο, αλλά και το σπίτι ενός άλλου ευτυχισμένου ζευγαριού, και αρχίζει να φαντάζεται την ιδανική ζωή τους.

«Το κορίτσι του τρένου». «Το κορίτσι του τρένου»: Μία χωρισμένη γυναίκα, κάθε μέρα, στο τρένο καθοδόν για τη δουλειά της, βλέπει το παλιό της σπίτι, όπου ζει ο πρώην άντρας της με τη νέα του σύζυγο, αλλά και το σπίτι ενός άλλου ευτυχισμένου ζευγαριού, και αρχίζει να φαντάζεται την ιδανική ζωή τους.

«Το κορίτσι του τρένου»: Μία χωρισμένη γυναίκα, κάθε μέρα, στο τρένο καθοδόν για τη δουλειά της, βλέπει το παλιό της σπίτι, όπου ζει ο πρώην άντρας της με τη νέα του σύζυγο, αλλά και το σπίτι ενός άλλου ευτυχισμένου ζευγαριού, και αρχίζει να φαντάζεται την ιδανική ζωή τους.

«Το κορίτσι του τρένου». «Το κορίτσι του τρένου»: Μία χωρισμένη γυναίκα, κάθε μέρα, στο τρένο καθοδόν για τη δουλειά της, βλέπει το παλιό της σπίτι, όπου ζει ο πρώην άντρας της με τη νέα του σύζυγο, αλλά και το σπίτι ενός άλλου ευτυχισμένου ζευγαριού, και αρχίζει να φαντάζεται την ιδανική ζωή τους.

«Το κορίτσι του τρένου»: Μία χωρισμένη γυναίκα, κάθε μέρα, στο τρένο καθοδόν για τη δουλειά της, βλέπει το παλιό της σπίτι, όπου ζει ο πρώην άντρας της με τη νέα του σύζυγο, αλλά και το σπίτι ενός άλλου ευτυχισμένου ζευγαριού, και αρχίζει να φαντάζεται την ιδανική ζωή τους.

«The neon demon». Γεμάτο τεχνικολόρ παροξυσμό, αιματοβαμμένα οράματα και νέον φώτα, το θρίλερ του Δανού σκηνοθέτη Νίκολας Γουίντινγκ Ρεφν, «The neon demon», θέτει το ερώτημα: Είναι η ομορφιά το παν;

Γεμάτο τεχνικολόρ παροξυσμό, αιματοβαμμένα οράματα και νέον φώτα, το θρίλερ του Δανού σκηνοθέτη Νίκολας Γουίντινγκ Ρεφν, «The neon demon», θέτει το ερώτημα: Είναι η ομορφιά το παν;

«The neon demon». Γεμάτο τεχνικολόρ παροξυσμό, αιματοβαμμένα οράματα και νέον φώτα, το θρίλερ του Δανού σκηνοθέτη Νίκολας Γουίντινγκ Ρεφν, «The neon demon», θέτει το ερώτημα: Είναι η ομορφιά το παν;

Γεμάτο τεχνικολόρ παροξυσμό, αιματοβαμμένα οράματα και νέον φώτα, το θρίλερ του Δανού σκηνοθέτη Νίκολας Γουίντινγκ Ρεφν, «The neon demon», θέτει το ερώτημα: Είναι η ομορφιά το παν;

«The neon demon». Γεμάτο τεχνικολόρ παροξυσμό, αιματοβαμμένα οράματα και νέον φώτα, το θρίλερ του Δανού σκηνοθέτη Νίκολας Γουίντινγκ Ρεφν, «The neon demon», θέτει το ερώτημα: Είναι η ομορφιά το παν;

Γεμάτο τεχνικολόρ παροξυσμό, αιματοβαμμένα οράματα και νέον φώτα, το θρίλερ του Δανού σκηνοθέτη Νίκολας Γουίντινγκ Ρεφν, «The neon demon», θέτει το ερώτημα: Είναι η ομορφιά το παν;

«The neon demon». Γεμάτο τεχνικολόρ παροξυσμό, αιματοβαμμένα οράματα και νέον φώτα, το θρίλερ του Δανού σκηνοθέτη Νίκολας Γουίντινγκ Ρεφν, «The neon demon», θέτει το ερώτημα: Είναι η ομορφιά το παν;

Γεμάτο τεχνικολόρ παροξυσμό, αιματοβαμμένα οράματα και νέον φώτα, το θρίλερ του Δανού σκηνοθέτη Νίκολας Γουίντινγκ Ρεφν, «The neon demon», θέτει το ερώτημα: Είναι η ομορφιά το παν;

«The neon demon». Γεμάτο τεχνικολόρ παροξυσμό, αιματοβαμμένα οράματα και νέον φώτα, το θρίλερ του Δανού σκηνοθέτη Νίκολας Γουίντινγκ Ρεφν, «The neon demon», θέτει το ερώτημα: Είναι η ομορφιά το παν;

Γεμάτο τεχνικολόρ παροξυσμό, αιματοβαμμένα οράματα και νέον φώτα, το θρίλερ του Δανού σκηνοθέτη Νίκολας Γουίντινγκ Ρεφν, «The neon demon», θέτει το ερώτημα: Είναι η ομορφιά το παν;

«The neon demon». Γεμάτο τεχνικολόρ παροξυσμό, αιματοβαμμένα οράματα και νέον φώτα, το θρίλερ του Δανού σκηνοθέτη Νίκολας Γουίντινγκ Ρεφν, «The neon demon», θέτει το ερώτημα: Είναι η ομορφιά το παν;

Γεμάτο τεχνικολόρ παροξυσμό, αιματοβαμμένα οράματα και νέον φώτα, το θρίλερ του Δανού σκηνοθέτη Νίκολας Γουίντινγκ Ρεφν, «The neon demon», θέτει το ερώτημα: Είναι η ομορφιά το παν;

«The neon demon». Γεμάτο τεχνικολόρ παροξυσμό, αιματοβαμμένα οράματα και νέον φώτα, το θρίλερ του Δανού σκηνοθέτη Νίκολας Γουίντινγκ Ρεφν, «The neon demon», θέτει το ερώτημα: Είναι η ομορφιά το παν;

Γεμάτο τεχνικολόρ παροξυσμό, αιματοβαμμένα οράματα και νέον φώτα, το θρίλερ του Δανού σκηνοθέτη Νίκολας Γουίντινγκ Ρεφν, «The neon demon», θέτει το ερώτημα: Είναι η ομορφιά το παν;

«The neon demon». Γεμάτο τεχνικολόρ παροξυσμό, αιματοβαμμένα οράματα και νέον φώτα, το θρίλερ του Δανού σκηνοθέτη Νίκολας Γουίντινγκ Ρεφν, «The neon demon», θέτει το ερώτημα: Είναι η ομορφιά το παν;

Γεμάτο τεχνικολόρ παροξυσμό, αιματοβαμμένα οράματα και νέον φώτα, το θρίλερ του Δανού σκηνοθέτη Νίκολας Γουίντινγκ Ρεφν, «The neon demon», θέτει το ερώτημα: Είναι η ομορφιά το παν;

«The neon demon». Γεμάτο τεχνικολόρ παροξυσμό, αιματοβαμμένα οράματα και νέον φώτα, το θρίλερ του Δανού σκηνοθέτη Νίκολας Γουίντινγκ Ρεφν, «The neon demon», θέτει το ερώτημα: Είναι η ομορφιά το παν;

Γεμάτο τεχνικολόρ παροξυσμό, αιματοβαμμένα οράματα και νέον φώτα, το θρίλερ του Δανού σκηνοθέτη Νίκολας Γουίντινγκ Ρεφν, «The neon demon», θέτει το ερώτημα: Είναι η ομορφιά το παν;

«The neon demon». Γεμάτο τεχνικολόρ παροξυσμό, αιματοβαμμένα οράματα και νέον φώτα, το θρίλερ του Δανού σκηνοθέτη Νίκολας Γουίντινγκ Ρεφν, «The neon demon», θέτει το ερώτημα: Είναι η ομορφιά το παν;

Γεμάτο τεχνικολόρ παροξυσμό, αιματοβαμμένα οράματα και νέον φώτα, το θρίλερ του Δανού σκηνοθέτη Νίκολας Γουίντινγκ Ρεφν, «The neon demon», θέτει το ερώτημα: Είναι η ομορφιά το παν;

«Μην ανασαίνεις». Και ο παραμικρός ήχος μπορεί να αποβεί μοιραίος στο αγωνιώδες θρίλερ του Φέντε Άλβαρεζ, «Μην ανασαίνεις», στο οποίο τρεις νέοι κάνουν μικροληστείες, προκειμένου να μαζέψουν χρήματα. Όταν μαθαίνουν ότι ένας τυφλός ερημίτης κρύβει μια μικρή περιουσία, αποφασίζουν να κάνουν την τελευταία τους ληστεία.

Και ο παραμικρός ήχος μπορεί να αποβεί μοιραίος στο αγωνιώδες θρίλερ του Φέντε Άλβαρεζ, «Μην ανασαίνεις», στο οποίο τρεις νέοι κάνουν μικροληστείες, προκειμένου να μαζέψουν χρήματα. Όταν μαθαίνουν ότι ένας τυφλός ερημίτης κρύβει μια μικρή περιουσία, αποφασίζουν να κάνουν την τελευταία τους ληστεία.

«Μην ανασαίνεις». Και ο παραμικρός ήχος μπορεί να αποβεί μοιραίος στο αγωνιώδες θρίλερ του Φέντε Άλβαρεζ, «Μην ανασαίνεις», στο οποίο τρεις νέοι κάνουν μικροληστείες, προκειμένου να μαζέψουν χρήματα. Όταν μαθαίνουν ότι ένας τυφλός ερημίτης κρύβει μια μικρή περιουσία, αποφασίζουν να κάνουν την τελευταία τους ληστεία.

Και ο παραμικρός ήχος μπορεί να αποβεί μοιραίος στο αγωνιώδες θρίλερ του Φέντε Άλβαρεζ, «Μην ανασαίνεις», στο οποίο τρεις νέοι κάνουν μικροληστείες, προκειμένου να μαζέψουν χρήματα. Όταν μαθαίνουν ότι ένας τυφλός ερημίτης κρύβει μια μικρή περιουσία, αποφασίζουν να κάνουν την τελευταία τους ληστεία.

«Μην ανασαίνεις». Και ο παραμικρός ήχος μπορεί να αποβεί μοιραίος στο αγωνιώδες θρίλερ του Φέντε Άλβαρεζ, «Μην ανασαίνεις», στο οποίο τρεις νέοι κάνουν μικροληστείες, προκειμένου να μαζέψουν χρήματα. Όταν μαθαίνουν ότι ένας τυφλός ερημίτης κρύβει μια μικρή περιουσία, αποφασίζουν να κάνουν την τελευταία τους ληστεία.

Και ο παραμικρός ήχος μπορεί να αποβεί μοιραίος στο αγωνιώδες θρίλερ του Φέντε Άλβαρεζ, «Μην ανασαίνεις», στο οποίο τρεις νέοι κάνουν μικροληστείες, προκειμένου να μαζέψουν χρήματα. Όταν μαθαίνουν ότι ένας τυφλός ερημίτης κρύβει μια μικρή περιουσία, αποφασίζουν να κάνουν την τελευταία τους ληστεία.

«Μην ανασαίνεις». Και ο παραμικρός ήχος μπορεί να αποβεί μοιραίος στο αγωνιώδες θρίλερ του Φέντε Άλβαρεζ, «Μην ανασαίνεις», στο οποίο τρεις νέοι κάνουν μικροληστείες, προκειμένου να μαζέψουν χρήματα. Όταν μαθαίνουν ότι ένας τυφλός ερημίτης κρύβει μια μικρή περιουσία, αποφασίζουν να κάνουν την τελευταία τους ληστεία.

Και ο παραμικρός ήχος μπορεί να αποβεί μοιραίος στο αγωνιώδες θρίλερ του Φέντε Άλβαρεζ, «Μην ανασαίνεις», στο οποίο τρεις νέοι κάνουν μικροληστείες, προκειμένου να μαζέψουν χρήματα. Όταν μαθαίνουν ότι ένας τυφλός ερημίτης κρύβει μια μικρή περιουσία, αποφασίζουν να κάνουν την τελευταία τους ληστεία.

«Μην ανασαίνεις». Και ο παραμικρός ήχος μπορεί να αποβεί μοιραίος στο αγωνιώδες θρίλερ του Φέντε Άλβαρεζ, «Μην ανασαίνεις», στο οποίο τρεις νέοι κάνουν μικροληστείες, προκειμένου να μαζέψουν χρήματα. Όταν μαθαίνουν ότι ένας τυφλός ερημίτης κρύβει μια μικρή περιουσία, αποφασίζουν να κάνουν την τελευταία τους ληστεία.

Και ο παραμικρός ήχος μπορεί να αποβεί μοιραίος στο αγωνιώδες θρίλερ του Φέντε Άλβαρεζ, «Μην ανασαίνεις», στο οποίο τρεις νέοι κάνουν μικροληστείες, προκειμένου να μαζέψουν χρήματα. Όταν μαθαίνουν ότι ένας τυφλός ερημίτης κρύβει μια μικρή περιουσία, αποφασίζουν να κάνουν την τελευταία τους ληστεία.

«Μην ανασαίνεις». Και ο παραμικρός ήχος μπορεί να αποβεί μοιραίος στο αγωνιώδες θρίλερ του Φέντε Άλβαρεζ, «Μην ανασαίνεις», στο οποίο τρεις νέοι κάνουν μικροληστείες, προκειμένου να μαζέψουν χρήματα. Όταν μαθαίνουν ότι ένας τυφλός ερημίτης κρύβει μια μικρή περιουσία, αποφασίζουν να κάνουν την τελευταία τους ληστεία.

Και ο παραμικρός ήχος μπορεί να αποβεί μοιραίος στο αγωνιώδες θρίλερ του Φέντε Άλβαρεζ, «Μην ανασαίνεις», στο οποίο τρεις νέοι κάνουν μικροληστείες, προκειμένου να μαζέψουν χρήματα. Όταν μαθαίνουν ότι ένας τυφλός ερημίτης κρύβει μια μικρή περιουσία, αποφασίζουν να κάνουν την τελευταία τους ληστεία.

«Μην ανασαίνεις». Και ο παραμικρός ήχος μπορεί να αποβεί μοιραίος στο αγωνιώδες θρίλερ του Φέντε Άλβαρεζ, «Μην ανασαίνεις», στο οποίο τρεις νέοι κάνουν μικροληστείες, προκειμένου να μαζέψουν χρήματα. Όταν μαθαίνουν ότι ένας τυφλός ερημίτης κρύβει μια μικρή περιουσία, αποφασίζουν να κάνουν την τελευταία τους ληστεία.

Και ο παραμικρός ήχος μπορεί να αποβεί μοιραίος στο αγωνιώδες θρίλερ του Φέντε Άλβαρεζ, «Μην ανασαίνεις», στο οποίο τρεις νέοι κάνουν μικροληστείες, προκειμένου να μαζέψουν χρήματα. Όταν μαθαίνουν ότι ένας τυφλός ερημίτης κρύβει μια μικρή περιουσία, αποφασίζουν να κάνουν την τελευταία τους ληστεία.

«Εκείνη». «Εκείνη»: Μια δυναμική γυναίκα, που πέφτει θύμα βιασμού, αντί να το καταγγείλει στην αστυνομία, προσπαθεί μόνη της να εντοπίσει τον δράστη. Όταν τον βρίσκει, όλα παίρνουν μια απροσδόκητη τροπή.

«Εκείνη»: Μια δυναμική γυναίκα, που πέφτει θύμα βιασμού, αντί να το καταγγείλει στην αστυνομία, προσπαθεί μόνη της να εντοπίσει τον δράστη. Όταν τον βρίσκει, όλα παίρνουν μια απροσδόκητη τροπή.

«Εκείνη». «Εκείνη»: Μια δυναμική γυναίκα, που πέφτει θύμα βιασμού, αντί να το καταγγείλει στην αστυνομία, προσπαθεί μόνη της να εντοπίσει τον δράστη. Όταν τον βρίσκει, όλα παίρνουν μια απροσδόκητη τροπή.

«Εκείνη»: Μια δυναμική γυναίκα, που πέφτει θύμα βιασμού, αντί να το καταγγείλει στην αστυνομία, προσπαθεί μόνη της να εντοπίσει τον δράστη. Όταν τον βρίσκει, όλα παίρνουν μια απροσδόκητη τροπή.

«Εκείνη». «Εκείνη»: Μια δυναμική γυναίκα, που πέφτει θύμα βιασμού, αντί να το καταγγείλει στην αστυνομία, προσπαθεί μόνη της να εντοπίσει τον δράστη. Όταν τον βρίσκει, όλα παίρνουν μια απροσδόκητη τροπή.

«Εκείνη»: Μια δυναμική γυναίκα, που πέφτει θύμα βιασμού, αντί να το καταγγείλει στην αστυνομία, προσπαθεί μόνη της να εντοπίσει τον δράστη. Όταν τον βρίσκει, όλα παίρνουν μια απροσδόκητη τροπή.

«Εκείνη». «Εκείνη»: Μια δυναμική γυναίκα, που πέφτει θύμα βιασμού, αντί να το καταγγείλει στην αστυνομία, προσπαθεί μόνη της να εντοπίσει τον δράστη. Όταν τον βρίσκει, όλα παίρνουν μια απροσδόκητη τροπή.

«Εκείνη»: Μια δυναμική γυναίκα, που πέφτει θύμα βιασμού, αντί να το καταγγείλει στην αστυνομία, προσπαθεί μόνη της να εντοπίσει τον δράστη. Όταν τον βρίσκει, όλα παίρνουν μια απροσδόκητη τροπή.

«Εκείνη». «Εκείνη»: Μια δυναμική γυναίκα, που πέφτει θύμα βιασμού, αντί να το καταγγείλει στην αστυνομία, προσπαθεί μόνη της να εντοπίσει τον δράστη. Όταν τον βρίσκει, όλα παίρνουν μια απροσδόκητη τροπή.

«Εκείνη»: Μια δυναμική γυναίκα, που πέφτει θύμα βιασμού, αντί να το καταγγείλει στην αστυνομία, προσπαθεί μόνη της να εντοπίσει τον δράστη. Όταν τον βρίσκει, όλα παίρνουν μια απροσδόκητη τροπή.

«Εκείνη». «Εκείνη»: Μια δυναμική γυναίκα, που πέφτει θύμα βιασμού, αντί να το καταγγείλει στην αστυνομία, προσπαθεί μόνη της να εντοπίσει τον δράστη. Όταν τον βρίσκει, όλα παίρνουν μια απροσδόκητη τροπή.

«Εκείνη»: Μια δυναμική γυναίκα, που πέφτει θύμα βιασμού, αντί να το καταγγείλει στην αστυνομία, προσπαθεί μόνη της να εντοπίσει τον δράστη. Όταν τον βρίσκει, όλα παίρνουν μια απροσδόκητη τροπή.

«Εκείνη». «Εκείνη»: Μια δυναμική γυναίκα, που πέφτει θύμα βιασμού, αντί να το καταγγείλει στην αστυνομία, προσπαθεί μόνη της να εντοπίσει τον δράστη. Όταν τον βρίσκει, όλα παίρνουν μια απροσδόκητη τροπή.

«Εκείνη»: Μια δυναμική γυναίκα, που πέφτει θύμα βιασμού, αντί να το καταγγείλει στην αστυνομία, προσπαθεί μόνη της να εντοπίσει τον δράστη. Όταν τον βρίσκει, όλα παίρνουν μια απροσδόκητη τροπή.

«Εκείνη». «Εκείνη»: Μια δυναμική γυναίκα, που πέφτει θύμα βιασμού, αντί να το καταγγείλει στην αστυνομία, προσπαθεί μόνη της να εντοπίσει τον δράστη. Όταν τον βρίσκει, όλα παίρνουν μια απροσδόκητη τροπή.

«Εκείνη»: Μια δυναμική γυναίκα, που πέφτει θύμα βιασμού, αντί να το καταγγείλει στην αστυνομία, προσπαθεί μόνη της να εντοπίσει τον δράστη. Όταν τον βρίσκει, όλα παίρνουν μια απροσδόκητη τροπή.

«Εκείνη». «Εκείνη»: Μια δυναμική γυναίκα, που πέφτει θύμα βιασμού, αντί να το καταγγείλει στην αστυνομία, προσπαθεί μόνη της να εντοπίσει τον δράστη. Όταν τον βρίσκει, όλα παίρνουν μια απροσδόκητη τροπή.

«Εκείνη»: Μια δυναμική γυναίκα, που πέφτει θύμα βιασμού, αντί να το καταγγείλει στην αστυνομία, προσπαθεί μόνη της να εντοπίσει τον δράστη. Όταν τον βρίσκει, όλα παίρνουν μια απροσδόκητη τροπή.

«Ο συγγραφέας». Στο γαλλικό θρίλερ του Γιαν Γκοζλάν,«Ο συγγραφέας» , ένας νεαρός επίδοξος συγγραφέας, ανακαλύπτει τυχαία ένα κρυμμένο χειρόγραφο και το εκδίδει ως δικό του.

Στο γαλλικό θρίλερ του Γιαν Γκοζλάν,«Ο συγγραφέας» , ένας νεαρός επίδοξος συγγραφέας, ανακαλύπτει τυχαία ένα κρυμμένο χειρόγραφο και το εκδίδει ως δικό του.

«Ο συγγραφέας». Στο γαλλικό θρίλερ του Γιαν Γκοζλάν,«Ο συγγραφέας» , ένας νεαρός επίδοξος συγγραφέας, ανακαλύπτει τυχαία ένα κρυμμένο χειρόγραφο και το εκδίδει ως δικό του.

Στο γαλλικό θρίλερ του Γιαν Γκοζλάν,«Ο συγγραφέας» , ένας νεαρός επίδοξος συγγραφέας, ανακαλύπτει τυχαία ένα κρυμμένο χειρόγραφο και το εκδίδει ως δικό του.

«Ο συγγραφέας». Στο γαλλικό θρίλερ του Γιαν Γκοζλάν,«Ο συγγραφέας» , ένας νεαρός επίδοξος συγγραφέας, ανακαλύπτει τυχαία ένα κρυμμένο χειρόγραφο και το εκδίδει ως δικό του.

Στο γαλλικό θρίλερ του Γιαν Γκοζλάν,«Ο συγγραφέας» , ένας νεαρός επίδοξος συγγραφέας, ανακαλύπτει τυχαία ένα κρυμμένο χειρόγραφο και το εκδίδει ως δικό του.

«Ο συγγραφέας». Στο γαλλικό θρίλερ του Γιαν Γκοζλάν,«Ο συγγραφέας» , ένας νεαρός επίδοξος συγγραφέας, ανακαλύπτει τυχαία ένα κρυμμένο χειρόγραφο και το εκδίδει ως δικό του.

Στο γαλλικό θρίλερ του Γιαν Γκοζλάν,«Ο συγγραφέας» , ένας νεαρός επίδοξος συγγραφέας, ανακαλύπτει τυχαία ένα κρυμμένο χειρόγραφο και το εκδίδει ως δικό του.

«Ο συγγραφέας». Στο γαλλικό θρίλερ του Γιαν Γκοζλάν,«Ο συγγραφέας» , ένας νεαρός επίδοξος συγγραφέας, ανακαλύπτει τυχαία ένα κρυμμένο χειρόγραφο και το εκδίδει ως δικό του.

Στο γαλλικό θρίλερ του Γιαν Γκοζλάν,«Ο συγγραφέας» , ένας νεαρός επίδοξος συγγραφέας, ανακαλύπτει τυχαία ένα κρυμμένο χειρόγραφο και το εκδίδει ως δικό του.

«Ο συγγραφέας». Στο γαλλικό θρίλερ του Γιαν Γκοζλάν,«Ο συγγραφέας» , ένας νεαρός επίδοξος συγγραφέας, ανακαλύπτει τυχαία ένα κρυμμένο χειρόγραφο και το εκδίδει ως δικό του.

Στο γαλλικό θρίλερ του Γιαν Γκοζλάν,«Ο συγγραφέας» , ένας νεαρός επίδοξος συγγραφέας, ανακαλύπτει τυχαία ένα κρυμμένο χειρόγραφο και το εκδίδει ως δικό του.

«Αγανάκτηση». Στο γαλλικό θρίλερ του Γιαν Γκοζλάν,«Ο συγγραφέας» , ένας νεαρός επίδοξος συγγραφέας, ανακαλύπτει τυχαία ένα κρυμμένο χειρόγραφο και το εκδίδει ως δικό του.

Στο γαλλικό θρίλερ του Γιαν Γκοζλάν,«Ο συγγραφέας» , ένας νεαρός επίδοξος συγγραφέας, ανακαλύπτει τυχαία ένα κρυμμένο χειρόγραφο και το εκδίδει ως δικό του.

«Αγανάκτηση». Στην ταινία, «Αγανάκτηση», ένας ιδεαλιστής φοιτητής, εβραϊκής καταγωγής, που ζει στη συντηρητική κοινωνία των ΗΠΑ, στις αρχές την δεκαετίας του ’50. Ανυποχώρητος στις απόψεις του, αρνείται να υποταχθεί στους πανεπιστημιακούς κανόνες.

Στην ταινία, «Αγανάκτηση», ένας ιδεαλιστής φοιτητής, εβραϊκής καταγωγής, που ζει στη συντηρητική κοινωνία των ΗΠΑ, στις αρχές την δεκαετίας του ’50. Ανυποχώρητος στις απόψεις του, αρνείται να υποταχθεί στους πανεπιστημιακούς κανόνες.

«Αγανάκτηση». Στην ταινία, «Αγανάκτηση», ένας ιδεαλιστής φοιτητής, εβραϊκής καταγωγής, που ζει στη συντηρητική κοινωνία των ΗΠΑ, στις αρχές την δεκαετίας του ’50. Ανυποχώρητος στις απόψεις του, αρνείται να υποταχθεί στους πανεπιστημιακούς κανόνες.

Στην ταινία, «Αγανάκτηση», ένας ιδεαλιστής φοιτητής, εβραϊκής καταγωγής, που ζει στη συντηρητική κοινωνία των ΗΠΑ, στις αρχές την δεκαετίας του ’50. Ανυποχώρητος στις απόψεις του, αρνείται να υποταχθεί στους πανεπιστημιακούς κανόνες.

«Αγανάκτηση». Στην ταινία, «Αγανάκτηση», ένας ιδεαλιστής φοιτητής, εβραϊκής καταγωγής, που ζει στη συντηρητική κοινωνία των ΗΠΑ, στις αρχές την δεκαετίας του ’50. Ανυποχώρητος στις απόψεις του, αρνείται να υποταχθεί στους πανεπιστημιακούς κανόνες.

Στην ταινία, «Αγανάκτηση», ένας ιδεαλιστής φοιτητής, εβραϊκής καταγωγής, που ζει στη συντηρητική κοινωνία των ΗΠΑ, στις αρχές την δεκαετίας του ’50. Ανυποχώρητος στις απόψεις του, αρνείται να υποταχθεί στους πανεπιστημιακούς κανόνες.

«Αγανάκτηση». Στην ταινία, «Αγανάκτηση», ένας ιδεαλιστής φοιτητής, εβραϊκής καταγωγής, που ζει στη συντηρητική κοινωνία των ΗΠΑ, στις αρχές την δεκαετίας του ’50. Ανυποχώρητος στις απόψεις του, αρνείται να υποταχθεί στους πανεπιστημιακούς κανόνες.

Στην ταινία, «Αγανάκτηση», ένας ιδεαλιστής φοιτητής, εβραϊκής καταγωγής, που ζει στη συντηρητική κοινωνία των ΗΠΑ, στις αρχές την δεκαετίας του ’50. Ανυποχώρητος στις απόψεις του, αρνείται να υποταχθεί στους πανεπιστημιακούς κανόνες.

«24 εβδομάδες». Μέσα από την ιστορία ενός ζευγαριού που καλείται να αντιμετωπίσει ένα μεγάλο δίλημμα, καθώς το παιδί που περιμένει ενδέχεται να πάσχει από σύνδρομο Down, το γερμανικό δράμα, «24 εβδομάδες», πραγματεύεται το θέμα της έκτρωσης.

Μέσα από την ιστορία ενός ζευγαριού που καλείται να αντιμετωπίσει ένα μεγάλο δίλημμα, καθώς το παιδί που περιμένει ενδέχεται να πάσχει από σύνδρομο Down, το γερμανικό δράμα, «24 εβδομάδες», πραγματεύεται το θέμα της έκτρωσης.

«24 εβδομάδες». Μέσα από την ιστορία ενός ζευγαριού που καλείται να αντιμετωπίσει ένα μεγάλο δίλημμα, καθώς το παιδί που περιμένει ενδέχεται να πάσχει από σύνδρομο Down, το γερμανικό δράμα, «24 εβδομάδες», πραγματεύεται το θέμα της έκτρωσης.

Μέσα από την ιστορία ενός ζευγαριού που καλείται να αντιμετωπίσει ένα μεγάλο δίλημμα, καθώς το παιδί που περιμένει ενδέχεται να πάσχει από σύνδρομο Down, το γερμανικό δράμα, «24 εβδομάδες», πραγματεύεται το θέμα της έκτρωσης.

«24 εβδομάδες». Μέσα από την ιστορία ενός ζευγαριού που καλείται να αντιμετωπίσει ένα μεγάλο δίλημμα, καθώς το παιδί που περιμένει ενδέχεται να πάσχει από σύνδρομο Down, το γερμανικό δράμα, «24 εβδομάδες», πραγματεύεται το θέμα της έκτρωσης.

Μέσα από την ιστορία ενός ζευγαριού που καλείται να αντιμετωπίσει ένα μεγάλο δίλημμα, καθώς το παιδί που περιμένει ενδέχεται να πάσχει από σύνδρομο Down, το γερμανικό δράμα, «24 εβδομάδες», πραγματεύεται το θέμα της έκτρωσης.

«24 εβδομάδες». Μέσα από την ιστορία ενός ζευγαριού που καλείται να αντιμετωπίσει ένα μεγάλο δίλημμα, καθώς το παιδί που περιμένει ενδέχεται να πάσχει από σύνδρομο Down, το γερμανικό δράμα, «24 εβδομάδες», πραγματεύεται το θέμα της έκτρωσης.

Μέσα από την ιστορία ενός ζευγαριού που καλείται να αντιμετωπίσει ένα μεγάλο δίλημμα, καθώς το παιδί που περιμένει ενδέχεται να πάσχει από σύνδρομο Down, το γερμανικό δράμα, «24 εβδομάδες», πραγματεύεται το θέμα της έκτρωσης.

«Η τρελή χαρά». Στο ιταλικό δράμα «Η τρελή χαρά», δύο γυναίκες σε αναζήτηση της αγάπης, εγκαταλείπουν την ψυχιατρική κλινική, στην οποία νοσηλεύονται.

Στο ιταλικό δράμα «Η τρελή χαρά», δύο γυναίκες σε αναζήτηση της αγάπης, εγκαταλείπουν την ψυχιατρική κλινική, στην οποία νοσηλεύονται.

«Η τρελή χαρά». Στο ιταλικό δράμα «Η τρελή χαρά», δύο γυναίκες σε αναζήτηση της αγάπης, εγκαταλείπουν την ψυχιατρική κλινική, στην οποία νοσηλεύονται.

Στο ιταλικό δράμα «Η τρελή χαρά», δύο γυναίκες σε αναζήτηση της αγάπης, εγκαταλείπουν την ψυχιατρική κλινική, στην οποία νοσηλεύονται.

«Η τρελή χαρά». Στο ιταλικό δράμα «Η τρελή χαρά», δύο γυναίκες σε αναζήτηση της αγάπης, εγκαταλείπουν την ψυχιατρική κλινική, στην οποία νοσηλεύονται.

Στο ιταλικό δράμα «Η τρελή χαρά», δύο γυναίκες σε αναζήτηση της αγάπης, εγκαταλείπουν την ψυχιατρική κλινική, στην οποία νοσηλεύονται.

«Η τρελή χαρά». Στο ιταλικό δράμα «Η τρελή χαρά», δύο γυναίκες σε αναζήτηση της αγάπης, εγκαταλείπουν την ψυχιατρική κλινική, στην οποία νοσηλεύονται.

Στο ιταλικό δράμα «Η τρελή χαρά», δύο γυναίκες σε αναζήτηση της αγάπης, εγκαταλείπουν την ψυχιατρική κλινική, στην οποία νοσηλεύονται.

«Η τρελή χαρά». Στο ιταλικό δράμα «Η τρελή χαρά», δύο γυναίκες σε αναζήτηση της αγάπης, εγκαταλείπουν την ψυχιατρική κλινική, στην οποία νοσηλεύονται.

Στο ιταλικό δράμα «Η τρελή χαρά», δύο γυναίκες σε αναζήτηση της αγάπης, εγκαταλείπουν την ψυχιατρική κλινική, στην οποία νοσηλεύονται.

«Η τρελή χαρά». Στο ιταλικό δράμα «Η τρελή χαρά», δύο γυναίκες σε αναζήτηση της αγάπης, εγκαταλείπουν την ψυχιατρική κλινική, στην οποία νοσηλεύονται.

Στο ιταλικό δράμα «Η τρελή χαρά», δύο γυναίκες σε αναζήτηση της αγάπης, εγκαταλείπουν την ψυχιατρική κλινική, στην οποία νοσηλεύονται.

«Η τρελή χαρά». Στο ιταλικό δράμα «Η τρελή χαρά», δύο γυναίκες σε αναζήτηση της αγάπης, εγκαταλείπουν την ψυχιατρική κλινική, στην οποία νοσηλεύονται.

Στο ιταλικό δράμα «Η τρελή χαρά», δύο γυναίκες σε αναζήτηση της αγάπης, εγκαταλείπουν την ψυχιατρική κλινική, στην οποία νοσηλεύονται.

«Η τρελή χαρά». Στο ιταλικό δράμα «Η τρελή χαρά», δύο γυναίκες σε αναζήτηση της αγάπης, εγκαταλείπουν την ψυχιατρική κλινική, στην οποία νοσηλεύονται.

Στο ιταλικό δράμα «Η τρελή χαρά», δύο γυναίκες σε αναζήτηση της αγάπης, εγκαταλείπουν την ψυχιατρική κλινική, στην οποία νοσηλεύονται.

«Η τρελή χαρά». Στο ιταλικό δράμα «Η τρελή χαρά», δύο γυναίκες σε αναζήτηση της αγάπης, εγκαταλείπουν την ψυχιατρική κλινική, στην οποία νοσηλεύονται.

Στο ιταλικό δράμα «Η τρελή χαρά», δύο γυναίκες σε αναζήτηση της αγάπης, εγκαταλείπουν την ψυχιατρική κλινική, στην οποία νοσηλεύονται.

«Η τρελή χαρά». Στο ιταλικό δράμα «Η τρελή χαρά», δύο γυναίκες σε αναζήτηση της αγάπης, εγκαταλείπουν την ψυχιατρική κλινική, στην οποία νοσηλεύονται.

Στο ιταλικό δράμα «Η τρελή χαρά», δύο γυναίκες σε αναζήτηση της αγάπης, εγκαταλείπουν την ψυχιατρική κλινική, στην οποία νοσηλεύονται.

«Πελαργοί». «Πελαργοί»: Μήπως, όντως, οι πελαργοί φέρνουν τα μωρά; Ο καλύτερος πελαργοπωλητής ενός παγκόσμιου διαδικτυακού γίγαντα πωλήσεων πρόκειται να πάρει προαγωγή, όταν, κατά λάθος, θέτει σε λειτουργία τη μηχανή παραγωγής μωρών.

«Πελαργοί»: Μήπως, όντως, οι πελαργοί φέρνουν τα μωρά; Ο καλύτερος πελαργοπωλητής ενός παγκόσμιου διαδικτυακού γίγαντα πωλήσεων πρόκειται να πάρει προαγωγή, όταν, κατά λάθος, θέτει σε λειτουργία τη μηχανή παραγωγής μωρών.

«Πελαργοί». «Πελαργοί»: Μήπως, όντως, οι πελαργοί φέρνουν τα μωρά; Ο καλύτερος πελαργοπωλητής ενός παγκόσμιου διαδικτυακού γίγαντα πωλήσεων πρόκειται να πάρει προαγωγή, όταν, κατά λάθος, θέτει σε λειτουργία τη μηχανή παραγωγής μωρών.

«Πελαργοί»: Μήπως, όντως, οι πελαργοί φέρνουν τα μωρά; Ο καλύτερος πελαργοπωλητής ενός παγκόσμιου διαδικτυακού γίγαντα πωλήσεων πρόκειται να πάρει προαγωγή, όταν, κατά λάθος, θέτει σε λειτουργία τη μηχανή παραγωγής μωρών.

«Πελαργοί». «Πελαργοί»: Μήπως, όντως, οι πελαργοί φέρνουν τα μωρά; Ο καλύτερος πελαργοπωλητής ενός παγκόσμιου διαδικτυακού γίγαντα πωλήσεων πρόκειται να πάρει προαγωγή, όταν, κατά λάθος, θέτει σε λειτουργία τη μηχανή παραγωγής μωρών.

«Πελαργοί»: Μήπως, όντως, οι πελαργοί φέρνουν τα μωρά; Ο καλύτερος πελαργοπωλητής ενός παγκόσμιου διαδικτυακού γίγαντα πωλήσεων πρόκειται να πάρει προαγωγή, όταν, κατά λάθος, θέτει σε λειτουργία τη μηχανή παραγωγής μωρών.

«Πελαργοί». «Πελαργοί»: Μήπως, όντως, οι πελαργοί φέρνουν τα μωρά; Ο καλύτερος πελαργοπωλητής ενός παγκόσμιου διαδικτυακού γίγαντα πωλήσεων πρόκειται να πάρει προαγωγή, όταν, κατά λάθος, θέτει σε λειτουργία τη μηχανή παραγωγής μωρών.

«Πελαργοί»: Μήπως, όντως, οι πελαργοί φέρνουν τα μωρά; Ο καλύτερος πελαργοπωλητής ενός παγκόσμιου διαδικτυακού γίγαντα πωλήσεων πρόκειται να πάρει προαγωγή, όταν, κατά λάθος, θέτει σε λειτουργία τη μηχανή παραγωγής μωρών.

«Πελαργοί». «Πελαργοί»: Μήπως, όντως, οι πελαργοί φέρνουν τα μωρά; Ο καλύτερος πελαργοπωλητής ενός παγκόσμιου διαδικτυακού γίγαντα πωλήσεων πρόκειται να πάρει προαγωγή, όταν, κατά λάθος, θέτει σε λειτουργία τη μηχανή παραγωγής μωρών.

«Πελαργοί»: Μήπως, όντως, οι πελαργοί φέρνουν τα μωρά; Ο καλύτερος πελαργοπωλητής ενός παγκόσμιου διαδικτυακού γίγαντα πωλήσεων πρόκειται να πάρει προαγωγή, όταν, κατά λάθος, θέτει σε λειτουργία τη μηχανή παραγωγής μωρών.

«Πελαργοί». «Πελαργοί»: Μήπως, όντως, οι πελαργοί φέρνουν τα μωρά; Ο καλύτερος πελαργοπωλητής ενός παγκόσμιου διαδικτυακού γίγαντα πωλήσεων πρόκειται να πάρει προαγωγή, όταν, κατά λάθος, θέτει σε λειτουργία τη μηχανή παραγωγής μωρών.

«Πελαργοί»: Μήπως, όντως, οι πελαργοί φέρνουν τα μωρά; Ο καλύτερος πελαργοπωλητής ενός παγκόσμιου διαδικτυακού γίγαντα πωλήσεων πρόκειται να πάρει προαγωγή, όταν, κατά λάθος, θέτει σε λειτουργία τη μηχανή παραγωγής μωρών.

«Πελαργοί». «Πελαργοί»: Μήπως, όντως, οι πελαργοί φέρνουν τα μωρά; Ο καλύτερος πελαργοπωλητής ενός παγκόσμιου διαδικτυακού γίγαντα πωλήσεων πρόκειται να πάρει προαγωγή, όταν, κατά λάθος, θέτει σε λειτουργία τη μηχανή παραγωγής μωρών.

«Πελαργοί»: Μήπως, όντως, οι πελαργοί φέρνουν τα μωρά; Ο καλύτερος πελαργοπωλητής ενός παγκόσμιου διαδικτυακού γίγαντα πωλήσεων πρόκειται να πάρει προαγωγή, όταν, κατά λάθος, θέτει σε λειτουργία τη μηχανή παραγωγής μωρών.

«Η τελευταία παραλία». Η ταινία «Η τελευταία παραλία» αποτελεί μια συγκινητική, αλλά και αστεία περιήγηση στον μικρόκοσμο μιας λαϊκής παραλίας στην Τεργέστη της Ιταλίας, όπου ένας τοίχος τριών μέτρων χωρίζει ακόμα και σήμερα τους άντρες από τις γυναίκες.

Η ταινία «Η τελευταία παραλία» αποτελεί μια συγκινητική, αλλά και αστεία περιήγηση στον μικρόκοσμο μιας λαϊκής παραλίας στην Τεργέστη της Ιταλίας, όπου ένας τοίχος τριών μέτρων χωρίζει ακόμα και σήμερα τους άντρες από τις γυναίκες.

«Η τελευταία παραλία». Η ταινία «Η τελευταία παραλία» αποτελεί μια συγκινητική, αλλά και αστεία περιήγηση στον μικρόκοσμο μιας λαϊκής παραλίας στην Τεργέστη της Ιταλίας, όπου ένας τοίχος τριών μέτρων χωρίζει ακόμα και σήμερα τους άντρες από τις γυναίκες.

Η ταινία «Η τελευταία παραλία» αποτελεί μια συγκινητική, αλλά και αστεία περιήγηση στον μικρόκοσμο μιας λαϊκής παραλίας στην Τεργέστη της Ιταλίας, όπου ένας τοίχος τριών μέτρων χωρίζει ακόμα και σήμερα τους άντρες από τις γυναίκες.

«Η τελευταία παραλία». Η ταινία «Η τελευταία παραλία» αποτελεί μια συγκινητική, αλλά και αστεία περιήγηση στον μικρόκοσμο μιας λαϊκής παραλίας στην Τεργέστη της Ιταλίας, όπου ένας τοίχος τριών μέτρων χωρίζει ακόμα και σήμερα τους άντρες από τις γυναίκες.

Η ταινία «Η τελευταία παραλία» αποτελεί μια συγκινητική, αλλά και αστεία περιήγηση στον μικρόκοσμο μιας λαϊκής παραλίας στην Τεργέστη της Ιταλίας, όπου ένας τοίχος τριών μέτρων χωρίζει ακόμα και σήμερα τους άντρες από τις γυναίκες.

«Η τελευταία παραλία». Η ταινία «Η τελευταία παραλία» αποτελεί μια συγκινητική, αλλά και αστεία περιήγηση στον μικρόκοσμο μιας λαϊκής παραλίας στην Τεργέστη της Ιταλίας, όπου ένας τοίχος τριών μέτρων χωρίζει ακόμα και σήμερα τους άντρες από τις γυναίκες.

Η ταινία «Η τελευταία παραλία» αποτελεί μια συγκινητική, αλλά και αστεία περιήγηση στον μικρόκοσμο μιας λαϊκής παραλίας στην Τεργέστη της Ιταλίας, όπου ένας τοίχος τριών μέτρων χωρίζει ακόμα και σήμερα τους άντρες από τις γυναίκες.

«Η τελευταία παραλία». Η ταινία «Η τελευταία παραλία» αποτελεί μια συγκινητική, αλλά και αστεία περιήγηση στον μικρόκοσμο μιας λαϊκής παραλίας στην Τεργέστη της Ιταλίας, όπου ένας τοίχος τριών μέτρων χωρίζει ακόμα και σήμερα τους άντρες από τις γυναίκες.

Η ταινία «Η τελευταία παραλία» αποτελεί μια συγκινητική, αλλά και αστεία περιήγηση στον μικρόκοσμο μιας λαϊκής παραλίας στην Τεργέστη της Ιταλίας, όπου ένας τοίχος τριών μέτρων χωρίζει ακόμα και σήμερα τους άντρες από τις γυναίκες.

«Η τελευταία παραλία». Η ταινία «Η τελευταία παραλία» αποτελεί μια συγκινητική, αλλά και αστεία περιήγηση στον μικρόκοσμο μιας λαϊκής παραλίας στην Τεργέστη της Ιταλίας, όπου ένας τοίχος τριών μέτρων χωρίζει ακόμα και σήμερα τους άντρες από τις γυναίκες.

Η ταινία «Η τελευταία παραλία» αποτελεί μια συγκινητική, αλλά και αστεία περιήγηση στον μικρόκοσμο μιας λαϊκής παραλίας στην Τεργέστη της Ιταλίας, όπου ένας τοίχος τριών μέτρων χωρίζει ακόμα και σήμερα τους άντρες από τις γυναίκες.

«Un Condor». Το - βραβευμένο σε τέσσερα Φεστιβάλ - ντοκιμαντέρ του Γιάννη Κολόζη, «Un Condor», ακολουθεί το ταξίδι του επαναπατρισμού του Sergio Contreras.

Το - βραβευμένο σε τέσσερα Φεστιβάλ - ντοκιμαντέρ του Γιάννη Κολόζη, «Un Condor», ακολουθεί το ταξίδι του επαναπατρισμού του Sergio Contreras.

«Un Condor». Το - βραβευμένο σε τέσσερα Φεστιβάλ - ντοκιμαντέρ του Γιάννη Κολόζη, «Un Condor», ακολουθεί το ταξίδι του επαναπατρισμού του Sergio Contreras.

Το - βραβευμένο σε τέσσερα Φεστιβάλ - ντοκιμαντέρ του Γιάννη Κολόζη, «Un Condor», ακολουθεί το ταξίδι του επαναπατρισμού του Sergio Contreras.

«Un Condor». Το - βραβευμένο σε τέσσερα Φεστιβάλ - ντοκιμαντέρ του Γιάννη Κολόζη, «Un Condor», ακολουθεί το ταξίδι του επαναπατρισμού του Sergio Contreras.

Το - βραβευμένο σε τέσσερα Φεστιβάλ - ντοκιμαντέρ του Γιάννη Κολόζη, «Un Condor», ακολουθεί το ταξίδι του επαναπατρισμού του Sergio Contreras.

«Un Condor». Το - βραβευμένο σε τέσσερα Φεστιβάλ - ντοκιμαντέρ του Γιάννη Κολόζη, «Un Condor», ακολουθεί το ταξίδι του επαναπατρισμού του Sergio Contreras.

Το - βραβευμένο σε τέσσερα Φεστιβάλ - ντοκιμαντέρ του Γιάννη Κολόζη, «Un Condor», ακολουθεί το ταξίδι του επαναπατρισμού του Sergio Contreras.

«Un Condor». Το - βραβευμένο σε τέσσερα Φεστιβάλ - ντοκιμαντέρ του Γιάννη Κολόζη, «Un Condor», ακολουθεί το ταξίδι του επαναπατρισμού του Sergio Contreras.

Το - βραβευμένο σε τέσσερα Φεστιβάλ - ντοκιμαντέρ του Γιάννη Κολόζη, «Un Condor», ακολουθεί το ταξίδι του επαναπατρισμού του Sergio Contreras.

«Un Condor». Το - βραβευμένο σε τέσσερα Φεστιβάλ - ντοκιμαντέρ του Γιάννη Κολόζη, «Un Condor», ακολουθεί το ταξίδι του επαναπατρισμού του Sergio Contreras.

Το - βραβευμένο σε τέσσερα Φεστιβάλ - ντοκιμαντέρ του Γιάννη Κολόζη, «Un Condor», ακολουθεί το ταξίδι του επαναπατρισμού του Sergio Contreras.

«Un Condor». Το - βραβευμένο σε τέσσερα Φεστιβάλ - ντοκιμαντέρ του Γιάννη Κολόζη, «Un Condor», ακολουθεί το ταξίδι του επαναπατρισμού του Sergio Contreras.

Το - βραβευμένο σε τέσσερα Φεστιβάλ - ντοκιμαντέρ του Γιάννη Κολόζη, «Un Condor», ακολουθεί το ταξίδι του επαναπατρισμού του Sergio Contreras.

«Η Βάση των Νεκρών». Το ασπρόμαυρο πολωνικό δράμα του 1959, «Η Βάση των Νεκρών», εκτυλίσσεται σε μία απομονωμένη δασική περιοχή, όπου ζουν άνθρωποι παράνομοι ή δυσπροσάρμοστοι στην οργανωμένη κοινωνική ζωή.

Το ασπρόμαυρο πολωνικό δράμα του 1959, «Η Βάση των Νεκρών», εκτυλίσσεται σε μία απομονωμένη δασική περιοχή, όπου ζουν άνθρωποι παράνομοι ή δυσπροσάρμοστοι στην οργανωμένη κοινωνική ζωή.

«Η Βάση των Νεκρών». Το ασπρόμαυρο πολωνικό δράμα του 1959, «Η Βάση των Νεκρών», εκτυλίσσεται σε μία απομονωμένη δασική περιοχή, όπου ζουν άνθρωποι παράνομοι ή δυσπροσάρμοστοι στην οργανωμένη κοινωνική ζωή.

Το ασπρόμαυρο πολωνικό δράμα του 1959, «Η Βάση των Νεκρών», εκτυλίσσεται σε μία απομονωμένη δασική περιοχή, όπου ζουν άνθρωποι παράνομοι ή δυσπροσάρμοστοι στην οργανωμένη κοινωνική ζωή.

«Η Βάση των Νεκρών». Το ασπρόμαυρο πολωνικό δράμα του 1959, «Η Βάση των Νεκρών», εκτυλίσσεται σε μία απομονωμένη δασική περιοχή, όπου ζουν άνθρωποι παράνομοι ή δυσπροσάρμοστοι στην οργανωμένη κοινωνική ζωή.

Το ασπρόμαυρο πολωνικό δράμα του 1959, «Η Βάση των Νεκρών», εκτυλίσσεται σε μία απομονωμένη δασική περιοχή, όπου ζουν άνθρωποι παράνομοι ή δυσπροσάρμοστοι στην οργανωμένη κοινωνική ζωή.

«Η Βάση των Νεκρών». Το ασπρόμαυρο πολωνικό δράμα του 1959, «Η Βάση των Νεκρών», εκτυλίσσεται σε μία απομονωμένη δασική περιοχή, όπου ζουν άνθρωποι παράνομοι ή δυσπροσάρμοστοι στην οργανωμένη κοινωνική ζωή.

Το ασπρόμαυρο πολωνικό δράμα του 1959, «Η Βάση των Νεκρών», εκτυλίσσεται σε μία απομονωμένη δασική περιοχή, όπου ζουν άνθρωποι παράνομοι ή δυσπροσάρμοστοι στην οργανωμένη κοινωνική ζωή.

«Η Βάση των Νεκρών». Το ασπρόμαυρο πολωνικό δράμα του 1959, «Η Βάση των Νεκρών», εκτυλίσσεται σε μία απομονωμένη δασική περιοχή, όπου ζουν άνθρωποι παράνομοι ή δυσπροσάρμοστοι στην οργανωμένη κοινωνική ζωή.

Το ασπρόμαυρο πολωνικό δράμα του 1959, «Η Βάση των Νεκρών», εκτυλίσσεται σε μία απομονωμένη δασική περιοχή, όπου ζουν άνθρωποι παράνομοι ή δυσπροσάρμοστοι στην οργανωμένη κοινωνική ζωή.

«Η Βάση των Νεκρών». Το ασπρόμαυρο πολωνικό δράμα του 1959, «Η Βάση των Νεκρών», εκτυλίσσεται σε μία απομονωμένη δασική περιοχή, όπου ζουν άνθρωποι παράνομοι ή δυσπροσάρμοστοι στην οργανωμένη κοινωνική ζωή.

Το ασπρόμαυρο πολωνικό δράμα του 1959, «Η Βάση των Νεκρών», εκτυλίσσεται σε μία απομονωμένη δασική περιοχή, όπου ζουν άνθρωποι παράνομοι ή δυσπροσάρμοστοι στην οργανωμένη κοινωνική ζωή.

«Η Βάση των Νεκρών». Το ασπρόμαυρο πολωνικό δράμα του 1959, «Η Βάση των Νεκρών», εκτυλίσσεται σε μία απομονωμένη δασική περιοχή, όπου ζουν άνθρωποι παράνομοι ή δυσπροσάρμοστοι στην οργανωμένη κοινωνική ζωή.

Το ασπρόμαυρο πολωνικό δράμα του 1959, «Η Βάση των Νεκρών», εκτυλίσσεται σε μία απομονωμένη δασική περιοχή, όπου ζουν άνθρωποι παράνομοι ή δυσπροσάρμοστοι στην οργανωμένη κοινωνική ζωή.