Multimedia

Οι ταινίες της εβδομάδας

Πέμπτη, 16 Ιουνίου 2016 08:10

Λιγοστές είναι οι κινηματογραφικές επιλογές αυτής της εβδομάδας, οι οποίες ξετυλίγουν τη σοκαριστική πραγματική ιστορία μιας δολοφονικής οικογένειας, την επίσης αληθινή ιστορία μιας κακόφωνης τραγουδίστριας της όπερας, την τρελή περιπέτεια μιας  γιγαντόσωμης και μιας μικροσκοπικής επανένωσης και τις διασκεδαστικές προσπάθειες ενός άνδρα να πάρει την έγκριση του μέλλοντα πεθερού του.

«Florence: Φάλτσο σοπράνο». Στη κωμωδία του Στίβεν Φρίαρς, «Florence: Φάλτσο σοπράνο», μια κακόφωνη καλτ τραγουδίστρια όπερας πίστευε πως είναι το αηδόνι της όπερας, ενώ, στην πραγματικότητα, ήταν εντελώς φάλτση. Ο σύζυγος και ατζέντης της, ένας Άγγλος αριστοκράτης και ηθοποιός, συντηρούσε αυτήν της την ψευδαίσθηση και, όταν η Φλόρενς θέλησε να δώσει κονσέρτο στο θρυλικό Carnegie Hall, το 1944, ήξερε ότι καλείτο να αντιμετωπίσει τη μεγαλύτερη πρόκληση της ζωής του.

Στη κωμωδία του Στίβεν Φρίαρς, «Florence: Φάλτσο σοπράνο», μια κακόφωνη καλτ τραγουδίστρια όπερας πίστευε πως είναι το αηδόνι της όπερας, ενώ, στην πραγματικότητα, ήταν εντελώς φάλτση. Ο σύζυγος και ατζέντης της, ένας Άγγλος αριστοκράτης και ηθοποιός, συντηρούσε αυτήν της την ψευδαίσθηση και, όταν η Φλόρενς θέλησε να δώσει κονσέρτο στο θρυλικό Carnegie Hall, το 1944, ήξερε ότι καλείτο να αντιμετωπίσει τη μεγαλύτερη πρόκληση της ζωής του.

«Florence: Φάλτσο σοπράνο». Στη κωμωδία του Στίβεν Φρίαρς, «Florence: Φάλτσο σοπράνο», μια κακόφωνη καλτ τραγουδίστρια όπερας πίστευε πως είναι το αηδόνι της όπερας, ενώ, στην πραγματικότητα, ήταν εντελώς φάλτση. Ο σύζυγος και ατζέντης της, ένας Άγγλος αριστοκράτης και ηθοποιός, συντηρούσε αυτήν της την ψευδαίσθηση και, όταν η Φλόρενς θέλησε να δώσει κονσέρτο στο θρυλικό Carnegie Hall, το 1944, ήξερε ότι καλείτο να αντιμετωπίσει τη μεγαλύτερη πρόκληση της ζωής του.

Στη κωμωδία του Στίβεν Φρίαρς, «Florence: Φάλτσο σοπράνο», μια κακόφωνη καλτ τραγουδίστρια όπερας πίστευε πως είναι το αηδόνι της όπερας, ενώ, στην πραγματικότητα, ήταν εντελώς φάλτση. Ο σύζυγος και ατζέντης της, ένας Άγγλος αριστοκράτης και ηθοποιός, συντηρούσε αυτήν της την ψευδαίσθηση και, όταν η Φλόρενς θέλησε να δώσει κονσέρτο στο θρυλικό Carnegie Hall, το 1944, ήξερε ότι καλείτο να αντιμετωπίσει τη μεγαλύτερη πρόκληση της ζωής του.

«Florence: Φάλτσο σοπράνο». Στη κωμωδία του Στίβεν Φρίαρς, «Florence: Φάλτσο σοπράνο», μια κακόφωνη καλτ τραγουδίστρια όπερας πίστευε πως είναι το αηδόνι της όπερας, ενώ, στην πραγματικότητα, ήταν εντελώς φάλτση. Ο σύζυγος και ατζέντης της, ένας Άγγλος αριστοκράτης και ηθοποιός, συντηρούσε αυτήν της την ψευδαίσθηση και, όταν η Φλόρενς θέλησε να δώσει κονσέρτο στο θρυλικό Carnegie Hall, το 1944, ήξερε ότι καλείτο να αντιμετωπίσει τη μεγαλύτερη πρόκληση της ζωής του.

Στη κωμωδία του Στίβεν Φρίαρς, «Florence: Φάλτσο σοπράνο», μια κακόφωνη καλτ τραγουδίστρια όπερας πίστευε πως είναι το αηδόνι της όπερας, ενώ, στην πραγματικότητα, ήταν εντελώς φάλτση. Ο σύζυγος και ατζέντης της, ένας Άγγλος αριστοκράτης και ηθοποιός, συντηρούσε αυτήν της την ψευδαίσθηση και, όταν η Φλόρενς θέλησε να δώσει κονσέρτο στο θρυλικό Carnegie Hall, το 1944, ήξερε ότι καλείτο να αντιμετωπίσει τη μεγαλύτερη πρόκληση της ζωής του.

«Florence: Φάλτσο σοπράνο». Στη κωμωδία του Στίβεν Φρίαρς, «Florence: Φάλτσο σοπράνο», μια κακόφωνη καλτ τραγουδίστρια όπερας πίστευε πως είναι το αηδόνι της όπερας, ενώ, στην πραγματικότητα, ήταν εντελώς φάλτση. Ο σύζυγος και ατζέντης της, ένας Άγγλος αριστοκράτης και ηθοποιός, συντηρούσε αυτήν της την ψευδαίσθηση και, όταν η Φλόρενς θέλησε να δώσει κονσέρτο στο θρυλικό Carnegie Hall, το 1944, ήξερε ότι καλείτο να αντιμετωπίσει τη μεγαλύτερη πρόκληση της ζωής του.

Στη κωμωδία του Στίβεν Φρίαρς, «Florence: Φάλτσο σοπράνο», μια κακόφωνη καλτ τραγουδίστρια όπερας πίστευε πως είναι το αηδόνι της όπερας, ενώ, στην πραγματικότητα, ήταν εντελώς φάλτση. Ο σύζυγος και ατζέντης της, ένας Άγγλος αριστοκράτης και ηθοποιός, συντηρούσε αυτήν της την ψευδαίσθηση και, όταν η Φλόρενς θέλησε να δώσει κονσέρτο στο θρυλικό Carnegie Hall, το 1944, ήξερε ότι καλείτο να αντιμετωπίσει τη μεγαλύτερη πρόκληση της ζωής του.

«Florence: Φάλτσο σοπράνο». Στη κωμωδία του Στίβεν Φρίαρς, «Florence: Φάλτσο σοπράνο», μια κακόφωνη καλτ τραγουδίστρια όπερας πίστευε πως είναι το αηδόνι της όπερας, ενώ, στην πραγματικότητα, ήταν εντελώς φάλτση. Ο σύζυγος και ατζέντης της, ένας Άγγλος αριστοκράτης και ηθοποιός, συντηρούσε αυτήν της την ψευδαίσθηση και, όταν η Φλόρενς θέλησε να δώσει κονσέρτο στο θρυλικό Carnegie Hall, το 1944, ήξερε ότι καλείτο να αντιμετωπίσει τη μεγαλύτερη πρόκληση της ζωής του.

Στη κωμωδία του Στίβεν Φρίαρς, «Florence: Φάλτσο σοπράνο», μια κακόφωνη καλτ τραγουδίστρια όπερας πίστευε πως είναι το αηδόνι της όπερας, ενώ, στην πραγματικότητα, ήταν εντελώς φάλτση. Ο σύζυγος και ατζέντης της, ένας Άγγλος αριστοκράτης και ηθοποιός, συντηρούσε αυτήν της την ψευδαίσθηση και, όταν η Φλόρενς θέλησε να δώσει κονσέρτο στο θρυλικό Carnegie Hall, το 1944, ήξερε ότι καλείτο να αντιμετωπίσει τη μεγαλύτερη πρόκληση της ζωής του.

«Florence: Φάλτσο σοπράνο». Στη κωμωδία του Στίβεν Φρίαρς, «Florence: Φάλτσο σοπράνο», μια κακόφωνη καλτ τραγουδίστρια όπερας πίστευε πως είναι το αηδόνι της όπερας, ενώ, στην πραγματικότητα, ήταν εντελώς φάλτση. Ο σύζυγος και ατζέντης της, ένας Άγγλος αριστοκράτης και ηθοποιός, συντηρούσε αυτήν της την ψευδαίσθηση και, όταν η Φλόρενς θέλησε να δώσει κονσέρτο στο θρυλικό Carnegie Hall, το 1944, ήξερε ότι καλείτο να αντιμετωπίσει τη μεγαλύτερη πρόκληση της ζωής του.

Στη κωμωδία του Στίβεν Φρίαρς, «Florence: Φάλτσο σοπράνο», μια κακόφωνη καλτ τραγουδίστρια όπερας πίστευε πως είναι το αηδόνι της όπερας, ενώ, στην πραγματικότητα, ήταν εντελώς φάλτση. Ο σύζυγος και ατζέντης της, ένας Άγγλος αριστοκράτης και ηθοποιός, συντηρούσε αυτήν της την ψευδαίσθηση και, όταν η Φλόρενς θέλησε να δώσει κονσέρτο στο θρυλικό Carnegie Hall, το 1944, ήξερε ότι καλείτο να αντιμετωπίσει τη μεγαλύτερη πρόκληση της ζωής του.

«Η φαμίλια». «Η φαμίλια»:  Πρόκειται για την αληθινή ιστορία της οικογένειας Πούτσιο, η οποία, ενώ, φαινομενικά, ζούσε μια φυσιολογική ζωή σε ένα ήσυχο προάστιο, τη δεκαετία του ’80, κατά τη διάρκεια της δικτατορίας του Βιντέλα, παράλληλα διέπραττε απαγωγές και δολοφονίες, σοκάροντας την κοινωνία της Αργεντινής.

«Η φαμίλια»: Πρόκειται για την αληθινή ιστορία της οικογένειας Πούτσιο, η οποία, ενώ, φαινομενικά, ζούσε μια φυσιολογική ζωή σε ένα ήσυχο προάστιο, τη δεκαετία του ’80, κατά τη διάρκεια της δικτατορίας του Βιντέλα, παράλληλα διέπραττε απαγωγές και δολοφονίες, σοκάροντας την κοινωνία της Αργεντινής.

«Η φαμίλια». «Η φαμίλια»:  Πρόκειται για την αληθινή ιστορία της οικογένειας Πούτσιο, η οποία, ενώ, φαινομενικά, ζούσε μια φυσιολογική ζωή σε ένα ήσυχο προάστιο, τη δεκαετία του ’80, κατά τη διάρκεια της δικτατορίας του Βιντέλα, παράλληλα διέπραττε απαγωγές και δολοφονίες, σοκάροντας την κοινωνία της Αργεντινής.

«Η φαμίλια»: Πρόκειται για την αληθινή ιστορία της οικογένειας Πούτσιο, η οποία, ενώ, φαινομενικά, ζούσε μια φυσιολογική ζωή σε ένα ήσυχο προάστιο, τη δεκαετία του ’80, κατά τη διάρκεια της δικτατορίας του Βιντέλα, παράλληλα διέπραττε απαγωγές και δολοφονίες, σοκάροντας την κοινωνία της Αργεντινής.

«Η φαμίλια». «Η φαμίλια»:  Πρόκειται για την αληθινή ιστορία της οικογένειας Πούτσιο, η οποία, ενώ, φαινομενικά, ζούσε μια φυσιολογική ζωή σε ένα ήσυχο προάστιο, τη δεκαετία του ’80, κατά τη διάρκεια της δικτατορίας του Βιντέλα, παράλληλα διέπραττε απαγωγές και δολοφονίες, σοκάροντας την κοινωνία της Αργεντινής.

«Η φαμίλια»: Πρόκειται για την αληθινή ιστορία της οικογένειας Πούτσιο, η οποία, ενώ, φαινομενικά, ζούσε μια φυσιολογική ζωή σε ένα ήσυχο προάστιο, τη δεκαετία του ’80, κατά τη διάρκεια της δικτατορίας του Βιντέλα, παράλληλα διέπραττε απαγωγές και δολοφονίες, σοκάροντας την κοινωνία της Αργεντινής.

«Η φαμίλια». «Η φαμίλια»:  Πρόκειται για την αληθινή ιστορία της οικογένειας Πούτσιο, η οποία, ενώ, φαινομενικά, ζούσε μια φυσιολογική ζωή σε ένα ήσυχο προάστιο, τη δεκαετία του ’80, κατά τη διάρκεια της δικτατορίας του Βιντέλα, παράλληλα διέπραττε απαγωγές και δολοφονίες, σοκάροντας την κοινωνία της Αργεντινής.

«Η φαμίλια»: Πρόκειται για την αληθινή ιστορία της οικογένειας Πούτσιο, η οποία, ενώ, φαινομενικά, ζούσε μια φυσιολογική ζωή σε ένα ήσυχο προάστιο, τη δεκαετία του ’80, κατά τη διάρκεια της δικτατορίας του Βιντέλα, παράλληλα διέπραττε απαγωγές και δολοφονίες, σοκάροντας την κοινωνία της Αργεντινής.

«Η φαμίλια». «Η φαμίλια»:  Πρόκειται για την αληθινή ιστορία της οικογένειας Πούτσιο, η οποία, ενώ, φαινομενικά, ζούσε μια φυσιολογική ζωή σε ένα ήσυχο προάστιο, τη δεκαετία του ’80, κατά τη διάρκεια της δικτατορίας του Βιντέλα, παράλληλα διέπραττε απαγωγές και δολοφονίες, σοκάροντας την κοινωνία της Αργεντινής.

«Η φαμίλια»: Πρόκειται για την αληθινή ιστορία της οικογένειας Πούτσιο, η οποία, ενώ, φαινομενικά, ζούσε μια φυσιολογική ζωή σε ένα ήσυχο προάστιο, τη δεκαετία του ’80, κατά τη διάρκεια της δικτατορίας του Βιντέλα, παράλληλα διέπραττε απαγωγές και δολοφονίες, σοκάροντας την κοινωνία της Αργεντινής.

«Κέντρο ευφυΐας». Στην κωμωδία «Κέντρο ευφυΐας»  ο άλλοτε υπέρβαρος του σχολείου, που τον καταδίωκαν και τον ταπείνωναν οι νταήδες, μεγαλώνοντας, έγινε ένας από τους καλύτερους πράκτορες της CIA. Όταν επιστρέφει στο μέρος όπου μεγάλωσε, για το reunion του σχολείου του, συναντά τον πάλαι ποτέ πιο δημοφιλή μαθητή του σχολείου, που, πλέον, είναι ένας απλός συμβιβασμένος λογιστής, που νοσταλγεί τα μεγαλεία της νιότης του.

Στην κωμωδία «Κέντρο ευφυΐας» ο άλλοτε υπέρβαρος του σχολείου, που τον καταδίωκαν και τον ταπείνωναν οι νταήδες, μεγαλώνοντας, έγινε ένας από τους καλύτερους πράκτορες της CIA. Όταν επιστρέφει στο μέρος όπου μεγάλωσε, για το reunion του σχολείου του, συναντά τον πάλαι ποτέ πιο δημοφιλή μαθητή του σχολείου, που, πλέον, είναι ένας απλός συμβιβασμένος λογιστής, που νοσταλγεί τα μεγαλεία της νιότης του.

«Κέντρο ευφυΐας». Στην κωμωδία «Κέντρο ευφυΐας»  ο άλλοτε υπέρβαρος του σχολείου, που τον καταδίωκαν και τον ταπείνωναν οι νταήδες, μεγαλώνοντας, έγινε ένας από τους καλύτερους πράκτορες της CIA. Όταν επιστρέφει στο μέρος όπου μεγάλωσε, για το reunion του σχολείου του, συναντά τον πάλαι ποτέ πιο δημοφιλή μαθητή του σχολείου, που, πλέον, είναι ένας απλός συμβιβασμένος λογιστής, που νοσταλγεί τα μεγαλεία της νιότης του.

Στην κωμωδία «Κέντρο ευφυΐας» ο άλλοτε υπέρβαρος του σχολείου, που τον καταδίωκαν και τον ταπείνωναν οι νταήδες, μεγαλώνοντας, έγινε ένας από τους καλύτερους πράκτορες της CIA. Όταν επιστρέφει στο μέρος όπου μεγάλωσε, για το reunion του σχολείου του, συναντά τον πάλαι ποτέ πιο δημοφιλή μαθητή του σχολείου, που, πλέον, είναι ένας απλός συμβιβασμένος λογιστής, που νοσταλγεί τα μεγαλεία της νιότης του.

«Κέντρο ευφυΐας». Στην κωμωδία «Κέντρο ευφυΐας»  ο άλλοτε υπέρβαρος του σχολείου, που τον καταδίωκαν και τον ταπείνωναν οι νταήδες, μεγαλώνοντας, έγινε ένας από τους καλύτερους πράκτορες της CIA. Όταν επιστρέφει στο μέρος όπου μεγάλωσε, για το reunion του σχολείου του, συναντά τον πάλαι ποτέ πιο δημοφιλή μαθητή του σχολείου, που, πλέον, είναι ένας απλός συμβιβασμένος λογιστής, που νοσταλγεί τα μεγαλεία της νιότης του.

Στην κωμωδία «Κέντρο ευφυΐας» ο άλλοτε υπέρβαρος του σχολείου, που τον καταδίωκαν και τον ταπείνωναν οι νταήδες, μεγαλώνοντας, έγινε ένας από τους καλύτερους πράκτορες της CIA. Όταν επιστρέφει στο μέρος όπου μεγάλωσε, για το reunion του σχολείου του, συναντά τον πάλαι ποτέ πιο δημοφιλή μαθητή του σχολείου, που, πλέον, είναι ένας απλός συμβιβασμένος λογιστής, που νοσταλγεί τα μεγαλεία της νιότης του.

«Κέντρο ευφυΐας». Στην κωμωδία «Κέντρο ευφυΐας»  ο άλλοτε υπέρβαρος του σχολείου, που τον καταδίωκαν και τον ταπείνωναν οι νταήδες, μεγαλώνοντας, έγινε ένας από τους καλύτερους πράκτορες της CIA. Όταν επιστρέφει στο μέρος όπου μεγάλωσε, για το reunion του σχολείου του, συναντά τον πάλαι ποτέ πιο δημοφιλή μαθητή του σχολείου, που, πλέον, είναι ένας απλός συμβιβασμένος λογιστής, που νοσταλγεί τα μεγαλεία της νιότης του.

Στην κωμωδία «Κέντρο ευφυΐας» ο άλλοτε υπέρβαρος του σχολείου, που τον καταδίωκαν και τον ταπείνωναν οι νταήδες, μεγαλώνοντας, έγινε ένας από τους καλύτερους πράκτορες της CIA. Όταν επιστρέφει στο μέρος όπου μεγάλωσε, για το reunion του σχολείου του, συναντά τον πάλαι ποτέ πιο δημοφιλή μαθητή του σχολείου, που, πλέον, είναι ένας απλός συμβιβασμένος λογιστής, που νοσταλγεί τα μεγαλεία της νιότης του.

«Κέντρο ευφυΐας». Στην κωμωδία «Κέντρο ευφυΐας»  ο άλλοτε υπέρβαρος του σχολείου, που τον καταδίωκαν και τον ταπείνωναν οι νταήδες, μεγαλώνοντας, έγινε ένας από τους καλύτερους πράκτορες της CIA. Όταν επιστρέφει στο μέρος όπου μεγάλωσε, για το reunion του σχολείου του, συναντά τον πάλαι ποτέ πιο δημοφιλή μαθητή του σχολείου, που, πλέον, είναι ένας απλός συμβιβασμένος λογιστής, που νοσταλγεί τα μεγαλεία της νιότης του.

Στην κωμωδία «Κέντρο ευφυΐας» ο άλλοτε υπέρβαρος του σχολείου, που τον καταδίωκαν και τον ταπείνωναν οι νταήδες, μεγαλώνοντας, έγινε ένας από τους καλύτερους πράκτορες της CIA. Όταν επιστρέφει στο μέρος όπου μεγάλωσε, για το reunion του σχολείου του, συναντά τον πάλαι ποτέ πιο δημοφιλή μαθητή του σχολείου, που, πλέον, είναι ένας απλός συμβιβασμένος λογιστής, που νοσταλγεί τα μεγαλεία της νιότης του.

«Όλα θα πάνε στραβά». «Όλα θα πάνε στραβά»: Ο Φρανκ σχεδιάζει κρυφά να κάνει πρόταση γάμου στη Σόνια, προσκαλούν τους φίλους τους στο πολυτελές ξενοδοχείο του ξιπασμένου πατέρα της κοπέλας. Όμως, οι απόπειρές του να κερδίσει την έγκριση του μέλλοντα πεθερού του είναι καταστροφικές.

«Όλα θα πάνε στραβά»: Ο Φρανκ σχεδιάζει κρυφά να κάνει πρόταση γάμου στη Σόνια, προσκαλούν τους φίλους τους στο πολυτελές ξενοδοχείο του ξιπασμένου πατέρα της κοπέλας. Όμως, οι απόπειρές του να κερδίσει την έγκριση του μέλλοντα πεθερού του είναι καταστροφικές.

«Όλα θα πάνε στραβά». «Όλα θα πάνε στραβά»: Ο Φρανκ σχεδιάζει κρυφά να κάνει πρόταση γάμου στη Σόνια, προσκαλούν τους φίλους τους στο πολυτελές ξενοδοχείο του ξιπασμένου πατέρα της κοπέλας. Όμως, οι απόπειρές του να κερδίσει την έγκριση του μέλλοντα πεθερού του είναι καταστροφικές.

«Όλα θα πάνε στραβά»: Ο Φρανκ σχεδιάζει κρυφά να κάνει πρόταση γάμου στη Σόνια, προσκαλούν τους φίλους τους στο πολυτελές ξενοδοχείο του ξιπασμένου πατέρα της κοπέλας. Όμως, οι απόπειρές του να κερδίσει την έγκριση του μέλλοντα πεθερού του είναι καταστροφικές.

«Όλα θα πάνε στραβά». «Όλα θα πάνε στραβά»: Ο Φρανκ σχεδιάζει κρυφά να κάνει πρόταση γάμου στη Σόνια, προσκαλούν τους φίλους τους στο πολυτελές ξενοδοχείο του ξιπασμένου πατέρα της κοπέλας. Όμως, οι απόπειρές του να κερδίσει την έγκριση του μέλλοντα πεθερού του είναι καταστροφικές.

«Όλα θα πάνε στραβά»: Ο Φρανκ σχεδιάζει κρυφά να κάνει πρόταση γάμου στη Σόνια, προσκαλούν τους φίλους τους στο πολυτελές ξενοδοχείο του ξιπασμένου πατέρα της κοπέλας. Όμως, οι απόπειρές του να κερδίσει την έγκριση του μέλλοντα πεθερού του είναι καταστροφικές.

«Όλα θα πάνε στραβά». «Όλα θα πάνε στραβά»: Ο Φρανκ σχεδιάζει κρυφά να κάνει πρόταση γάμου στη Σόνια, προσκαλούν τους φίλους τους στο πολυτελές ξενοδοχείο του ξιπασμένου πατέρα της κοπέλας. Όμως, οι απόπειρές του να κερδίσει την έγκριση του μέλλοντα πεθερού του είναι καταστροφικές.

«Όλα θα πάνε στραβά»: Ο Φρανκ σχεδιάζει κρυφά να κάνει πρόταση γάμου στη Σόνια, προσκαλούν τους φίλους τους στο πολυτελές ξενοδοχείο του ξιπασμένου πατέρα της κοπέλας. Όμως, οι απόπειρές του να κερδίσει την έγκριση του μέλλοντα πεθερού του είναι καταστροφικές.

«Όλα θα πάνε στραβά». «Όλα θα πάνε στραβά»: Ο Φρανκ σχεδιάζει κρυφά να κάνει πρόταση γάμου στη Σόνια, προσκαλούν τους φίλους τους στο πολυτελές ξενοδοχείο του ξιπασμένου πατέρα της κοπέλας. Όμως, οι απόπειρές του να κερδίσει την έγκριση του μέλλοντα πεθερού του είναι καταστροφικές.

«Όλα θα πάνε στραβά»: Ο Φρανκ σχεδιάζει κρυφά να κάνει πρόταση γάμου στη Σόνια, προσκαλούν τους φίλους τους στο πολυτελές ξενοδοχείο του ξιπασμένου πατέρα της κοπέλας. Όμως, οι απόπειρές του να κερδίσει την έγκριση του μέλλοντα πεθερού του είναι καταστροφικές.