Multimedia

Οι ταινίες της εβδομάδας

Πέμπτη, 12 Μαΐου 2016 08:10

Ένας υπερήλικας αποφασίζει να εκδικηθεί για την εκτέλεση της οικογένειάς του, μια τρομερή ευφυΐα αναστατώνει την παγκόσμια επιστημονική κοινότητα, ένας νοσηλευτής αναπτύσσει ισχυρούς δεσμούς με τους ασθενείς, το νησί των θυμωμένων πουλιών γεμίζει από μυστηριώδη πράσινα γουρούνια, το παρασκήνιο της οικονομικής κρίσης φωτίζεται εκ των έσω, οι πτυχές ενός επικού έργου του Νίκου Καζαντζάκη ξεδιπλώνονται, η ιστορία του τρεξίματος ξετυλίγεται βήμα βήμα και ο ιδρυτής του Μουσείου Λυχνοστάτης μάς ξεναγεί στην κιβωτό των αναμνήσεών του, στις κινηματογραφικές επιλογές αυτής της εβδομάδας.

Καθυστερημένη ανταπόδοση, τρομακτική ευφυΐα και αμήχανη αφοσίωση.
«Γράμμα από το παρελθόν». «Γράμμα από το παρελθόν»: Στο δραματικό θρίλερ του - υποψήφιου για Όσκαρ - Ατόμ Εγκογιάν, ένας υπερήλικας αποφασίζει να βρει και να σκοτώσει τον υπεύθυνο στρατιωτικό για την εκτέλεση της οικογένειάς του στο στρατόπεδο συγκέντρωσης του Άουσβιτς, πριν από 70 χρόνια. Γνωρίζει το όνομά του. Όμως, υπάρχουν τέσσερις διαφορετικοί άνθρωποι με αυτό το όνομα.

«Γράμμα από το παρελθόν»: Στο δραματικό θρίλερ του - υποψήφιου για Όσκαρ - Ατόμ Εγκογιάν, ένας υπερήλικας αποφασίζει να βρει και να σκοτώσει τον υπεύθυνο στρατιωτικό για την εκτέλεση της οικογένειάς του στο στρατόπεδο συγκέντρωσης του Άουσβιτς, πριν από 70 χρόνια. Γνωρίζει το όνομά του. Όμως, υπάρχουν τέσσερις διαφορετικοί άνθρωποι με αυτό το όνομα.

«Γράμμα από το παρελθόν». «Γράμμα από το παρελθόν»: Στο δραματικό θρίλερ του - υποψήφιου για Όσκαρ - Ατόμ Εγκογιάν, ένας υπερήλικας αποφασίζει να βρει και να σκοτώσει τον υπεύθυνο στρατιωτικό για την εκτέλεση της οικογένειάς του στο στρατόπεδο συγκέντρωσης του Άουσβιτς, πριν από 70 χρόνια. Γνωρίζει το όνομά του. Όμως, υπάρχουν τέσσερις διαφορετικοί άνθρωποι με αυτό το όνομα.

«Γράμμα από το παρελθόν»: Στο δραματικό θρίλερ του - υποψήφιου για Όσκαρ - Ατόμ Εγκογιάν, ένας υπερήλικας αποφασίζει να βρει και να σκοτώσει τον υπεύθυνο στρατιωτικό για την εκτέλεση της οικογένειάς του στο στρατόπεδο συγκέντρωσης του Άουσβιτς, πριν από 70 χρόνια. Γνωρίζει το όνομά του. Όμως, υπάρχουν τέσσερις διαφορετικοί άνθρωποι με αυτό το όνομα.

«Γράμμα από το παρελθόν». «Γράμμα από το παρελθόν»: Στο δραματικό θρίλερ του - υποψήφιου για Όσκαρ - Ατόμ Εγκογιάν, ένας υπερήλικας αποφασίζει να βρει και να σκοτώσει τον υπεύθυνο στρατιωτικό για την εκτέλεση της οικογένειάς του στο στρατόπεδο συγκέντρωσης του Άουσβιτς, πριν από 70 χρόνια. Γνωρίζει το όνομά του. Όμως, υπάρχουν τέσσερις διαφορετικοί άνθρωποι με αυτό το όνομα.

«Γράμμα από το παρελθόν»: Στο δραματικό θρίλερ του - υποψήφιου για Όσκαρ - Ατόμ Εγκογιάν, ένας υπερήλικας αποφασίζει να βρει και να σκοτώσει τον υπεύθυνο στρατιωτικό για την εκτέλεση της οικογένειάς του στο στρατόπεδο συγκέντρωσης του Άουσβιτς, πριν από 70 χρόνια. Γνωρίζει το όνομά του. Όμως, υπάρχουν τέσσερις διαφορετικοί άνθρωποι με αυτό το όνομα.

«Γράμμα από το παρελθόν». «Γράμμα από το παρελθόν»: Στο δραματικό θρίλερ του - υποψήφιου για Όσκαρ - Ατόμ Εγκογιάν, ένας υπερήλικας αποφασίζει να βρει και να σκοτώσει τον υπεύθυνο στρατιωτικό για την εκτέλεση της οικογένειάς του στο στρατόπεδο συγκέντρωσης του Άουσβιτς, πριν από 70 χρόνια. Γνωρίζει το όνομά του. Όμως, υπάρχουν τέσσερις διαφορετικοί άνθρωποι με αυτό το όνομα.

«Γράμμα από το παρελθόν»: Στο δραματικό θρίλερ του - υποψήφιου για Όσκαρ - Ατόμ Εγκογιάν, ένας υπερήλικας αποφασίζει να βρει και να σκοτώσει τον υπεύθυνο στρατιωτικό για την εκτέλεση της οικογένειάς του στο στρατόπεδο συγκέντρωσης του Άουσβιτς, πριν από 70 χρόνια. Γνωρίζει το όνομά του. Όμως, υπάρχουν τέσσερις διαφορετικοί άνθρωποι με αυτό το όνομα.

«Γράμμα από το παρελθόν». «Γράμμα από το παρελθόν»: Στο δραματικό θρίλερ του - υποψήφιου για Όσκαρ - Ατόμ Εγκογιάν, ένας υπερήλικας αποφασίζει να βρει και να σκοτώσει τον υπεύθυνο στρατιωτικό για την εκτέλεση της οικογένειάς του στο στρατόπεδο συγκέντρωσης του Άουσβιτς, πριν από 70 χρόνια. Γνωρίζει το όνομά του. Όμως, υπάρχουν τέσσερις διαφορετικοί άνθρωποι με αυτό το όνομα.

«Γράμμα από το παρελθόν»: Στο δραματικό θρίλερ του - υποψήφιου για Όσκαρ - Ατόμ Εγκογιάν, ένας υπερήλικας αποφασίζει να βρει και να σκοτώσει τον υπεύθυνο στρατιωτικό για την εκτέλεση της οικογένειάς του στο στρατόπεδο συγκέντρωσης του Άουσβιτς, πριν από 70 χρόνια. Γνωρίζει το όνομά του. Όμως, υπάρχουν τέσσερις διαφορετικοί άνθρωποι με αυτό το όνομα.

«Γράμμα από το παρελθόν». «Γράμμα από το παρελθόν»: Στο δραματικό θρίλερ του - υποψήφιου για Όσκαρ - Ατόμ Εγκογιάν, ένας υπερήλικας αποφασίζει να βρει και να σκοτώσει τον υπεύθυνο στρατιωτικό για την εκτέλεση της οικογένειάς του στο στρατόπεδο συγκέντρωσης του Άουσβιτς, πριν από 70 χρόνια. Γνωρίζει το όνομά του. Όμως, υπάρχουν τέσσερις διαφορετικοί άνθρωποι με αυτό το όνομα.

«Γράμμα από το παρελθόν»: Στο δραματικό θρίλερ του - υποψήφιου για Όσκαρ - Ατόμ Εγκογιάν, ένας υπερήλικας αποφασίζει να βρει και να σκοτώσει τον υπεύθυνο στρατιωτικό για την εκτέλεση της οικογένειάς του στο στρατόπεδο συγκέντρωσης του Άουσβιτς, πριν από 70 χρόνια. Γνωρίζει το όνομά του. Όμως, υπάρχουν τέσσερις διαφορετικοί άνθρωποι με αυτό το όνομα.

«Γράμμα από το παρελθόν». «Γράμμα από το παρελθόν»: Στο δραματικό θρίλερ του - υποψήφιου για Όσκαρ - Ατόμ Εγκογιάν, ένας υπερήλικας αποφασίζει να βρει και να σκοτώσει τον υπεύθυνο στρατιωτικό για την εκτέλεση της οικογένειάς του στο στρατόπεδο συγκέντρωσης του Άουσβιτς, πριν από 70 χρόνια. Γνωρίζει το όνομά του. Όμως, υπάρχουν τέσσερις διαφορετικοί άνθρωποι με αυτό το όνομα.

«Γράμμα από το παρελθόν»: Στο δραματικό θρίλερ του - υποψήφιου για Όσκαρ - Ατόμ Εγκογιάν, ένας υπερήλικας αποφασίζει να βρει και να σκοτώσει τον υπεύθυνο στρατιωτικό για την εκτέλεση της οικογένειάς του στο στρατόπεδο συγκέντρωσης του Άουσβιτς, πριν από 70 χρόνια. Γνωρίζει το όνομά του. Όμως, υπάρχουν τέσσερις διαφορετικοί άνθρωποι με αυτό το όνομα.

«Ο άνθρωπος που γνώριζε το Άπειρο». «Ο άνθρωπος που γνώριζε το Άπειρο»: Την πραγματική ιστορία του ανθρώπου, που, το 1913, στην Ινδία, αναστάτωσε την παγκόσμια επιστημονική κοινότητα με τον πιο ρομαντικό τρόπο, αφηγείται το βιογραφικό δράμα του Ματ Μπράουν, με τον - βραβευμένο με Όσκαρ - Τζέρεμι Άιρονς και τους Ντεβ Πάτελ, Τόμπι Τζόουνς, Στίβεν Φράι, Τζέρεμι Νόρθαμ και Ντέβικα Μπισέ. Πρόκειται για τον 25άχρονο Σρινιβάσα Ραμανουτζάν, έναν ιδιωτικό υπάλληλο με τρομακτική ευφυΐα, που έφερε την επανάσταση στο πεδίο των μαθηματικών, ξεπερνώντας τις αγκυλώσεις της άκαμπτης ακαδημαϊκής κοινότητας και αφήνοντας πίσω μια μυθική κληρονομιά, τα μυστικά της οποίας οι επιστήμονες πάσχιζαν να αποκρυπτογραφήσουν για τον επόμενο αιώνα.

«Ο άνθρωπος που γνώριζε το Άπειρο»: Την πραγματική ιστορία του ανθρώπου, που, το 1913, στην Ινδία, αναστάτωσε την παγκόσμια επιστημονική κοινότητα με τον πιο ρομαντικό τρόπο, αφηγείται το βιογραφικό δράμα του Ματ Μπράουν, με τον - βραβευμένο με Όσκαρ - Τζέρεμι Άιρονς και τους Ντεβ Πάτελ, Τόμπι Τζόουνς, Στίβεν Φράι, Τζέρεμι Νόρθαμ και Ντέβικα Μπισέ. Πρόκειται για τον 25άχρονο Σρινιβάσα Ραμανουτζάν, έναν ιδιωτικό υπάλληλο με τρομακτική ευφυΐα, που έφερε την επανάσταση στο πεδίο των μαθηματικών, ξεπερνώντας τις αγκυλώσεις της άκαμπτης ακαδημαϊκής κοινότητας και αφήνοντας πίσω μια μυθική κληρονομιά, τα μυστικά της οποίας οι επιστήμονες πάσχιζαν να αποκρυπτογραφήσουν για τον επόμενο αιώνα.

«Ο άνθρωπος που γνώριζε το Άπειρο». «Ο άνθρωπος που γνώριζε το Άπειρο»: Την πραγματική ιστορία του ανθρώπου, που, το 1913, στην Ινδία, αναστάτωσε την παγκόσμια επιστημονική κοινότητα με τον πιο ρομαντικό τρόπο, αφηγείται το βιογραφικό δράμα του Ματ Μπράουν, με τον - βραβευμένο με Όσκαρ - Τζέρεμι Άιρονς και τους Ντεβ Πάτελ, Τόμπι Τζόουνς, Στίβεν Φράι, Τζέρεμι Νόρθαμ και Ντέβικα Μπισέ. Πρόκειται για τον 25άχρονο Σρινιβάσα Ραμανουτζάν, έναν ιδιωτικό υπάλληλο με τρομακτική ευφυΐα, που έφερε την επανάσταση στο πεδίο των μαθηματικών, ξεπερνώντας τις αγκυλώσεις της άκαμπτης ακαδημαϊκής κοινότητας και αφήνοντας πίσω μια μυθική κληρονομιά, τα μυστικά της οποίας οι επιστήμονες πάσχιζαν να αποκρυπτογραφήσουν για τον επόμενο αιώνα.

«Ο άνθρωπος που γνώριζε το Άπειρο»: Την πραγματική ιστορία του ανθρώπου, που, το 1913, στην Ινδία, αναστάτωσε την παγκόσμια επιστημονική κοινότητα με τον πιο ρομαντικό τρόπο, αφηγείται το βιογραφικό δράμα του Ματ Μπράουν, με τον - βραβευμένο με Όσκαρ - Τζέρεμι Άιρονς και τους Ντεβ Πάτελ, Τόμπι Τζόουνς, Στίβεν Φράι, Τζέρεμι Νόρθαμ και Ντέβικα Μπισέ. Πρόκειται για τον 25άχρονο Σρινιβάσα Ραμανουτζάν, έναν ιδιωτικό υπάλληλο με τρομακτική ευφυΐα, που έφερε την επανάσταση στο πεδίο των μαθηματικών, ξεπερνώντας τις αγκυλώσεις της άκαμπτης ακαδημαϊκής κοινότητας και αφήνοντας πίσω μια μυθική κληρονομιά, τα μυστικά της οποίας οι επιστήμονες πάσχιζαν να αποκρυπτογραφήσουν για τον επόμενο αιώνα.

«Ο άνθρωπος που γνώριζε το Άπειρο». «Ο άνθρωπος που γνώριζε το Άπειρο»: Την πραγματική ιστορία του ανθρώπου, που, το 1913, στην Ινδία, αναστάτωσε την παγκόσμια επιστημονική κοινότητα με τον πιο ρομαντικό τρόπο, αφηγείται το βιογραφικό δράμα του Ματ Μπράουν, με τον - βραβευμένο με Όσκαρ - Τζέρεμι Άιρονς και τους Ντεβ Πάτελ, Τόμπι Τζόουνς, Στίβεν Φράι, Τζέρεμι Νόρθαμ και Ντέβικα Μπισέ. Πρόκειται για τον 25άχρονο Σρινιβάσα Ραμανουτζάν, έναν ιδιωτικό υπάλληλο με τρομακτική ευφυΐα, που έφερε την επανάσταση στο πεδίο των μαθηματικών, ξεπερνώντας τις αγκυλώσεις της άκαμπτης ακαδημαϊκής κοινότητας και αφήνοντας πίσω μια μυθική κληρονομιά, τα μυστικά της οποίας οι επιστήμονες πάσχιζαν να αποκρυπτογραφήσουν για τον επόμενο αιώνα.

«Ο άνθρωπος που γνώριζε το Άπειρο»: Την πραγματική ιστορία του ανθρώπου, που, το 1913, στην Ινδία, αναστάτωσε την παγκόσμια επιστημονική κοινότητα με τον πιο ρομαντικό τρόπο, αφηγείται το βιογραφικό δράμα του Ματ Μπράουν, με τον - βραβευμένο με Όσκαρ - Τζέρεμι Άιρονς και τους Ντεβ Πάτελ, Τόμπι Τζόουνς, Στίβεν Φράι, Τζέρεμι Νόρθαμ και Ντέβικα Μπισέ. Πρόκειται για τον 25άχρονο Σρινιβάσα Ραμανουτζάν, έναν ιδιωτικό υπάλληλο με τρομακτική ευφυΐα, που έφερε την επανάσταση στο πεδίο των μαθηματικών, ξεπερνώντας τις αγκυλώσεις της άκαμπτης ακαδημαϊκής κοινότητας και αφήνοντας πίσω μια μυθική κληρονομιά, τα μυστικά της οποίας οι επιστήμονες πάσχιζαν να αποκρυπτογραφήσουν για τον επόμενο αιώνα.

«Ο άνθρωπος που γνώριζε το Άπειρο». «Ο άνθρωπος που γνώριζε το Άπειρο»: Την πραγματική ιστορία του ανθρώπου, που, το 1913, στην Ινδία, αναστάτωσε την παγκόσμια επιστημονική κοινότητα με τον πιο ρομαντικό τρόπο, αφηγείται το βιογραφικό δράμα του Ματ Μπράουν, με τον - βραβευμένο με Όσκαρ - Τζέρεμι Άιρονς και τους Ντεβ Πάτελ, Τόμπι Τζόουνς, Στίβεν Φράι, Τζέρεμι Νόρθαμ και Ντέβικα Μπισέ. Πρόκειται για τον 25άχρονο Σρινιβάσα Ραμανουτζάν, έναν ιδιωτικό υπάλληλο με τρομακτική ευφυΐα, που έφερε την επανάσταση στο πεδίο των μαθηματικών, ξεπερνώντας τις αγκυλώσεις της άκαμπτης ακαδημαϊκής κοινότητας και αφήνοντας πίσω μια μυθική κληρονομιά, τα μυστικά της οποίας οι επιστήμονες πάσχιζαν να αποκρυπτογραφήσουν για τον επόμενο αιώνα.

«Ο άνθρωπος που γνώριζε το Άπειρο»: Την πραγματική ιστορία του ανθρώπου, που, το 1913, στην Ινδία, αναστάτωσε την παγκόσμια επιστημονική κοινότητα με τον πιο ρομαντικό τρόπο, αφηγείται το βιογραφικό δράμα του Ματ Μπράουν, με τον - βραβευμένο με Όσκαρ - Τζέρεμι Άιρονς και τους Ντεβ Πάτελ, Τόμπι Τζόουνς, Στίβεν Φράι, Τζέρεμι Νόρθαμ και Ντέβικα Μπισέ. Πρόκειται για τον 25άχρονο Σρινιβάσα Ραμανουτζάν, έναν ιδιωτικό υπάλληλο με τρομακτική ευφυΐα, που έφερε την επανάσταση στο πεδίο των μαθηματικών, ξεπερνώντας τις αγκυλώσεις της άκαμπτης ακαδημαϊκής κοινότητας και αφήνοντας πίσω μια μυθική κληρονομιά, τα μυστικά της οποίας οι επιστήμονες πάσχιζαν να αποκρυπτογραφήσουν για τον επόμενο αιώνα.

«Ο άνθρωπος που γνώριζε το Άπειρο». «Ο άνθρωπος που γνώριζε το Άπειρο»: Την πραγματική ιστορία του ανθρώπου, που, το 1913, στην Ινδία, αναστάτωσε την παγκόσμια επιστημονική κοινότητα με τον πιο ρομαντικό τρόπο, αφηγείται το βιογραφικό δράμα του Ματ Μπράουν, με τον - βραβευμένο με Όσκαρ - Τζέρεμι Άιρονς και τους Ντεβ Πάτελ, Τόμπι Τζόουνς, Στίβεν Φράι, Τζέρεμι Νόρθαμ και Ντέβικα Μπισέ. Πρόκειται για τον 25άχρονο Σρινιβάσα Ραμανουτζάν, έναν ιδιωτικό υπάλληλο με τρομακτική ευφυΐα, που έφερε την επανάσταση στο πεδίο των μαθηματικών, ξεπερνώντας τις αγκυλώσεις της άκαμπτης ακαδημαϊκής κοινότητας και αφήνοντας πίσω μια μυθική κληρονομιά, τα μυστικά της οποίας οι επιστήμονες πάσχιζαν να αποκρυπτογραφήσουν για τον επόμενο αιώνα.

«Ο άνθρωπος που γνώριζε το Άπειρο»: Την πραγματική ιστορία του ανθρώπου, που, το 1913, στην Ινδία, αναστάτωσε την παγκόσμια επιστημονική κοινότητα με τον πιο ρομαντικό τρόπο, αφηγείται το βιογραφικό δράμα του Ματ Μπράουν, με τον - βραβευμένο με Όσκαρ - Τζέρεμι Άιρονς και τους Ντεβ Πάτελ, Τόμπι Τζόουνς, Στίβεν Φράι, Τζέρεμι Νόρθαμ και Ντέβικα Μπισέ. Πρόκειται για τον 25άχρονο Σρινιβάσα Ραμανουτζάν, έναν ιδιωτικό υπάλληλο με τρομακτική ευφυΐα, που έφερε την επανάσταση στο πεδίο των μαθηματικών, ξεπερνώντας τις αγκυλώσεις της άκαμπτης ακαδημαϊκής κοινότητας και αφήνοντας πίσω μια μυθική κληρονομιά, τα μυστικά της οποίας οι επιστήμονες πάσχιζαν να αποκρυπτογραφήσουν για τον επόμενο αιώνα.

«Ο άνθρωπος που γνώριζε το Άπειρο». «Ο άνθρωπος που γνώριζε το Άπειρο»: Την πραγματική ιστορία του ανθρώπου, που, το 1913, στην Ινδία, αναστάτωσε την παγκόσμια επιστημονική κοινότητα με τον πιο ρομαντικό τρόπο, αφηγείται το βιογραφικό δράμα του Ματ Μπράουν, με τον - βραβευμένο με Όσκαρ - Τζέρεμι Άιρονς και τους Ντεβ Πάτελ, Τόμπι Τζόουνς, Στίβεν Φράι, Τζέρεμι Νόρθαμ και Ντέβικα Μπισέ. Πρόκειται για τον 25άχρονο Σρινιβάσα Ραμανουτζάν, έναν ιδιωτικό υπάλληλο με τρομακτική ευφυΐα, που έφερε την επανάσταση στο πεδίο των μαθηματικών, ξεπερνώντας τις αγκυλώσεις της άκαμπτης ακαδημαϊκής κοινότητας και αφήνοντας πίσω μια μυθική κληρονομιά, τα μυστικά της οποίας οι επιστήμονες πάσχιζαν να αποκρυπτογραφήσουν για τον επόμενο αιώνα.

«Ο άνθρωπος που γνώριζε το Άπειρο»: Την πραγματική ιστορία του ανθρώπου, που, το 1913, στην Ινδία, αναστάτωσε την παγκόσμια επιστημονική κοινότητα με τον πιο ρομαντικό τρόπο, αφηγείται το βιογραφικό δράμα του Ματ Μπράουν, με τον - βραβευμένο με Όσκαρ - Τζέρεμι Άιρονς και τους Ντεβ Πάτελ, Τόμπι Τζόουνς, Στίβεν Φράι, Τζέρεμι Νόρθαμ και Ντέβικα Μπισέ. Πρόκειται για τον 25άχρονο Σρινιβάσα Ραμανουτζάν, έναν ιδιωτικό υπάλληλο με τρομακτική ευφυΐα, που έφερε την επανάσταση στο πεδίο των μαθηματικών, ξεπερνώντας τις αγκυλώσεις της άκαμπτης ακαδημαϊκής κοινότητας και αφήνοντας πίσω μια μυθική κληρονομιά, τα μυστικά της οποίας οι επιστήμονες πάσχιζαν να αποκρυπτογραφήσουν για τον επόμενο αιώνα.

«Το χρονικό μιας αθωότητας». «Το χρονικό μιας αθωότητας»: Ένας νοσηλευτής, που φροντίζει με αφοσίωση ασθενείς στο τελικό στάδιο της νόσου τους και αναπτύσσει ισχυρούς δεσμούς μαζί τους, είναι ο ήρωας του δράματος του Μισέλ Φράνκο, με τον - υποψήφιο για Όσκαρ - Τιμ Ροθ και τους Σάρα Σάδερλαντ, Ρόμπιν Μπάρτλετ και Ρέιτσελ Πικάπ. Το πρόβλημα είναι πως, εκτός του χώρου εργασίας του, είναι αναποτελεσματικός, αμήχανος και εσωστρεφής.

«Το χρονικό μιας αθωότητας»: Ένας νοσηλευτής, που φροντίζει με αφοσίωση ασθενείς στο τελικό στάδιο της νόσου τους και αναπτύσσει ισχυρούς δεσμούς μαζί τους, είναι ο ήρωας του δράματος του Μισέλ Φράνκο, με τον - υποψήφιο για Όσκαρ - Τιμ Ροθ και τους Σάρα Σάδερλαντ, Ρόμπιν Μπάρτλετ και Ρέιτσελ Πικάπ. Το πρόβλημα είναι πως, εκτός του χώρου εργασίας του, είναι αναποτελεσματικός, αμήχανος και εσωστρεφής.

«Το χρονικό μιας αθωότητας». «Το χρονικό μιας αθωότητας»: Ένας νοσηλευτής, που φροντίζει με αφοσίωση ασθενείς στο τελικό στάδιο της νόσου τους και αναπτύσσει ισχυρούς δεσμούς μαζί τους, είναι ο ήρωας του δράματος του Μισέλ Φράνκο, με τον - υποψήφιο για Όσκαρ - Τιμ Ροθ και τους Σάρα Σάδερλαντ, Ρόμπιν Μπάρτλετ και Ρέιτσελ Πικάπ. Το πρόβλημα είναι πως, εκτός του χώρου εργασίας του, είναι αναποτελεσματικός, αμήχανος και εσωστρεφής.

«Το χρονικό μιας αθωότητας»: Ένας νοσηλευτής, που φροντίζει με αφοσίωση ασθενείς στο τελικό στάδιο της νόσου τους και αναπτύσσει ισχυρούς δεσμούς μαζί τους, είναι ο ήρωας του δράματος του Μισέλ Φράνκο, με τον - υποψήφιο για Όσκαρ - Τιμ Ροθ και τους Σάρα Σάδερλαντ, Ρόμπιν Μπάρτλετ και Ρέιτσελ Πικάπ. Το πρόβλημα είναι πως, εκτός του χώρου εργασίας του, είναι αναποτελεσματικός, αμήχανος και εσωστρεφής.

«Το χρονικό μιας αθωότητας». «Το χρονικό μιας αθωότητας»: Ένας νοσηλευτής, που φροντίζει με αφοσίωση ασθενείς στο τελικό στάδιο της νόσου τους και αναπτύσσει ισχυρούς δεσμούς μαζί τους, είναι ο ήρωας του δράματος του Μισέλ Φράνκο, με τον - υποψήφιο για Όσκαρ - Τιμ Ροθ και τους Σάρα Σάδερλαντ, Ρόμπιν Μπάρτλετ και Ρέιτσελ Πικάπ. Το πρόβλημα είναι πως, εκτός του χώρου εργασίας του, είναι αναποτελεσματικός, αμήχανος και εσωστρεφής.

«Το χρονικό μιας αθωότητας»: Ένας νοσηλευτής, που φροντίζει με αφοσίωση ασθενείς στο τελικό στάδιο της νόσου τους και αναπτύσσει ισχυρούς δεσμούς μαζί τους, είναι ο ήρωας του δράματος του Μισέλ Φράνκο, με τον - υποψήφιο για Όσκαρ - Τιμ Ροθ και τους Σάρα Σάδερλαντ, Ρόμπιν Μπάρτλετ και Ρέιτσελ Πικάπ. Το πρόβλημα είναι πως, εκτός του χώρου εργασίας του, είναι αναποτελεσματικός, αμήχανος και εσωστρεφής.

«Το χρονικό μιας αθωότητας». «Το χρονικό μιας αθωότητας»: Ένας νοσηλευτής, που φροντίζει με αφοσίωση ασθενείς στο τελικό στάδιο της νόσου τους και αναπτύσσει ισχυρούς δεσμούς μαζί τους, είναι ο ήρωας του δράματος του Μισέλ Φράνκο, με τον - υποψήφιο για Όσκαρ - Τιμ Ροθ και τους Σάρα Σάδερλαντ, Ρόμπιν Μπάρτλετ και Ρέιτσελ Πικάπ. Το πρόβλημα είναι πως, εκτός του χώρου εργασίας του, είναι αναποτελεσματικός, αμήχανος και εσωστρεφής.

«Το χρονικό μιας αθωότητας»: Ένας νοσηλευτής, που φροντίζει με αφοσίωση ασθενείς στο τελικό στάδιο της νόσου τους και αναπτύσσει ισχυρούς δεσμούς μαζί τους, είναι ο ήρωας του δράματος του Μισέλ Φράνκο, με τον - υποψήφιο για Όσκαρ - Τιμ Ροθ και τους Σάρα Σάδερλαντ, Ρόμπιν Μπάρτλετ και Ρέιτσελ Πικάπ. Το πρόβλημα είναι πως, εκτός του χώρου εργασίας του, είναι αναποτελεσματικός, αμήχανος και εσωστρεφής.

«Το χρονικό μιας αθωότητας». «Το χρονικό μιας αθωότητας»: Ένας νοσηλευτής, που φροντίζει με αφοσίωση ασθενείς στο τελικό στάδιο της νόσου τους και αναπτύσσει ισχυρούς δεσμούς μαζί τους, είναι ο ήρωας του δράματος του Μισέλ Φράνκο, με τον - υποψήφιο για Όσκαρ - Τιμ Ροθ και τους Σάρα Σάδερλαντ, Ρόμπιν Μπάρτλετ και Ρέιτσελ Πικάπ. Το πρόβλημα είναι πως, εκτός του χώρου εργασίας του, είναι αναποτελεσματικός, αμήχανος και εσωστρεφής.

«Το χρονικό μιας αθωότητας»: Ένας νοσηλευτής, που φροντίζει με αφοσίωση ασθενείς στο τελικό στάδιο της νόσου τους και αναπτύσσει ισχυρούς δεσμούς μαζί τους, είναι ο ήρωας του δράματος του Μισέλ Φράνκο, με τον - υποψήφιο για Όσκαρ - Τιμ Ροθ και τους Σάρα Σάδερλαντ, Ρόμπιν Μπάρτλετ και Ρέιτσελ Πικάπ. Το πρόβλημα είναι πως, εκτός του χώρου εργασίας του, είναι αναποτελεσματικός, αμήχανος και εσωστρεφής.

«Angry birds». «Angry birds»: Οι Κλέι Κέιτις και Φέργκαλ Ράιλι αποκαλύπτουν τον λόγο που τα πουλιά είναι τόσο θυμωμένα, μέσα από αυτή την τρισδιάστατη κωμωδία κινουμένων σχεδίων, η οποία μας μεταφέρει σε ένα παραδεισένιο νησί, που κατοικείται από χαρούμενα, αλλά ανίκανα να πετάξουν, πτηνά. Όταν το νησί γεμίζει από μυστηριώδη πράσινα γουρούνια, έρχεται η ώρα για τρεις αφανείς ήρωες να αποδείξουν τι είναι ικανοί να κάνουν.

«Angry birds»: Οι Κλέι Κέιτις και Φέργκαλ Ράιλι αποκαλύπτουν τον λόγο που τα πουλιά είναι τόσο θυμωμένα, μέσα από αυτή την τρισδιάστατη κωμωδία κινουμένων σχεδίων, η οποία μας μεταφέρει σε ένα παραδεισένιο νησί, που κατοικείται από χαρούμενα, αλλά ανίκανα να πετάξουν, πτηνά. Όταν το νησί γεμίζει από μυστηριώδη πράσινα γουρούνια, έρχεται η ώρα για τρεις αφανείς ήρωες να αποδείξουν τι είναι ικανοί να κάνουν.

«Angry birds». «Angry birds»: Οι Κλέι Κέιτις και Φέργκαλ Ράιλι αποκαλύπτουν τον λόγο που τα πουλιά είναι τόσο θυμωμένα, μέσα από αυτή την τρισδιάστατη κωμωδία κινουμένων σχεδίων, η οποία μας μεταφέρει σε ένα παραδεισένιο νησί, που κατοικείται από χαρούμενα, αλλά ανίκανα να πετάξουν, πτηνά. Όταν το νησί γεμίζει από μυστηριώδη πράσινα γουρούνια, έρχεται η ώρα για τρεις αφανείς ήρωες να αποδείξουν τι είναι ικανοί να κάνουν.

«Angry birds»: Οι Κλέι Κέιτις και Φέργκαλ Ράιλι αποκαλύπτουν τον λόγο που τα πουλιά είναι τόσο θυμωμένα, μέσα από αυτή την τρισδιάστατη κωμωδία κινουμένων σχεδίων, η οποία μας μεταφέρει σε ένα παραδεισένιο νησί, που κατοικείται από χαρούμενα, αλλά ανίκανα να πετάξουν, πτηνά. Όταν το νησί γεμίζει από μυστηριώδη πράσινα γουρούνια, έρχεται η ώρα για τρεις αφανείς ήρωες να αποδείξουν τι είναι ικανοί να κάνουν.

«Angry birds». «Angry birds»: Οι Κλέι Κέιτις και Φέργκαλ Ράιλι αποκαλύπτουν τον λόγο που τα πουλιά είναι τόσο θυμωμένα, μέσα από αυτή την τρισδιάστατη κωμωδία κινουμένων σχεδίων, η οποία μας μεταφέρει σε ένα παραδεισένιο νησί, που κατοικείται από χαρούμενα, αλλά ανίκανα να πετάξουν, πτηνά. Όταν το νησί γεμίζει από μυστηριώδη πράσινα γουρούνια, έρχεται η ώρα για τρεις αφανείς ήρωες να αποδείξουν τι είναι ικανοί να κάνουν.

«Angry birds»: Οι Κλέι Κέιτις και Φέργκαλ Ράιλι αποκαλύπτουν τον λόγο που τα πουλιά είναι τόσο θυμωμένα, μέσα από αυτή την τρισδιάστατη κωμωδία κινουμένων σχεδίων, η οποία μας μεταφέρει σε ένα παραδεισένιο νησί, που κατοικείται από χαρούμενα, αλλά ανίκανα να πετάξουν, πτηνά. Όταν το νησί γεμίζει από μυστηριώδη πράσινα γουρούνια, έρχεται η ώρα για τρεις αφανείς ήρωες να αποδείξουν τι είναι ικανοί να κάνουν.

«Angry birds». «Angry birds»: Οι Κλέι Κέιτις και Φέργκαλ Ράιλι αποκαλύπτουν τον λόγο που τα πουλιά είναι τόσο θυμωμένα, μέσα από αυτή την τρισδιάστατη κωμωδία κινουμένων σχεδίων, η οποία μας μεταφέρει σε ένα παραδεισένιο νησί, που κατοικείται από χαρούμενα, αλλά ανίκανα να πετάξουν, πτηνά. Όταν το νησί γεμίζει από μυστηριώδη πράσινα γουρούνια, έρχεται η ώρα για τρεις αφανείς ήρωες να αποδείξουν τι είναι ικανοί να κάνουν.

«Angry birds»: Οι Κλέι Κέιτις και Φέργκαλ Ράιλι αποκαλύπτουν τον λόγο που τα πουλιά είναι τόσο θυμωμένα, μέσα από αυτή την τρισδιάστατη κωμωδία κινουμένων σχεδίων, η οποία μας μεταφέρει σε ένα παραδεισένιο νησί, που κατοικείται από χαρούμενα, αλλά ανίκανα να πετάξουν, πτηνά. Όταν το νησί γεμίζει από μυστηριώδη πράσινα γουρούνια, έρχεται η ώρα για τρεις αφανείς ήρωες να αποδείξουν τι είναι ικανοί να κάνουν.

«Angry birds». «Angry birds»: Οι Κλέι Κέιτις και Φέργκαλ Ράιλι αποκαλύπτουν τον λόγο που τα πουλιά είναι τόσο θυμωμένα, μέσα από αυτή την τρισδιάστατη κωμωδία κινουμένων σχεδίων, η οποία μας μεταφέρει σε ένα παραδεισένιο νησί, που κατοικείται από χαρούμενα, αλλά ανίκανα να πετάξουν, πτηνά. Όταν το νησί γεμίζει από μυστηριώδη πράσινα γουρούνια, έρχεται η ώρα για τρεις αφανείς ήρωες να αποδείξουν τι είναι ικανοί να κάνουν.
Rovio Animation

«Angry birds»: Οι Κλέι Κέιτις και Φέργκαλ Ράιλι αποκαλύπτουν τον λόγο που τα πουλιά είναι τόσο θυμωμένα, μέσα από αυτή την τρισδιάστατη κωμωδία κινουμένων σχεδίων, η οποία μας μεταφέρει σε ένα παραδεισένιο νησί, που κατοικείται από χαρούμενα, αλλά ανίκανα να πετάξουν, πτηνά. Όταν το νησί γεμίζει από μυστηριώδη πράσινα γουρούνια, έρχεται η ώρα για τρεις αφανείς ήρωες να αποδείξουν τι είναι ικανοί να κάνουν.

«Angry birds». «Angry birds»: Οι Κλέι Κέιτις και Φέργκαλ Ράιλι αποκαλύπτουν τον λόγο που τα πουλιά είναι τόσο θυμωμένα, μέσα από αυτή την τρισδιάστατη κωμωδία κινουμένων σχεδίων, η οποία μας μεταφέρει σε ένα παραδεισένιο νησί, που κατοικείται από χαρούμενα, αλλά ανίκανα να πετάξουν, πτηνά. Όταν το νησί γεμίζει από μυστηριώδη πράσινα γουρούνια, έρχεται η ώρα για τρεις αφανείς ήρωες να αποδείξουν τι είναι ικανοί να κάνουν.

«Angry birds»: Οι Κλέι Κέιτις και Φέργκαλ Ράιλι αποκαλύπτουν τον λόγο που τα πουλιά είναι τόσο θυμωμένα, μέσα από αυτή την τρισδιάστατη κωμωδία κινουμένων σχεδίων, η οποία μας μεταφέρει σε ένα παραδεισένιο νησί, που κατοικείται από χαρούμενα, αλλά ανίκανα να πετάξουν, πτηνά. Όταν το νησί γεμίζει από μυστηριώδη πράσινα γουρούνια, έρχεται η ώρα για τρεις αφανείς ήρωες να αποδείξουν τι είναι ικανοί να κάνουν.

«Angry birds». «Angry birds»: Οι Κλέι Κέιτις και Φέργκαλ Ράιλι αποκαλύπτουν τον λόγο που τα πουλιά είναι τόσο θυμωμένα, μέσα από αυτή την τρισδιάστατη κωμωδία κινουμένων σχεδίων, η οποία μας μεταφέρει σε ένα παραδεισένιο νησί, που κατοικείται από χαρούμενα, αλλά ανίκανα να πετάξουν, πτηνά. Όταν το νησί γεμίζει από μυστηριώδη πράσινα γουρούνια, έρχεται η ώρα για τρεις αφανείς ήρωες να αποδείξουν τι είναι ικανοί να κάνουν.

«Angry birds»: Οι Κλέι Κέιτις και Φέργκαλ Ράιλι αποκαλύπτουν τον λόγο που τα πουλιά είναι τόσο θυμωμένα, μέσα από αυτή την τρισδιάστατη κωμωδία κινουμένων σχεδίων, η οποία μας μεταφέρει σε ένα παραδεισένιο νησί, που κατοικείται από χαρούμενα, αλλά ανίκανα να πετάξουν, πτηνά. Όταν το νησί γεμίζει από μυστηριώδη πράσινα γουρούνια, έρχεται η ώρα για τρεις αφανείς ήρωες να αποδείξουν τι είναι ικανοί να κάνουν.

«Angry birds». «Angry birds»: Οι Κλέι Κέιτις και Φέργκαλ Ράιλι αποκαλύπτουν τον λόγο που τα πουλιά είναι τόσο θυμωμένα, μέσα από αυτή την τρισδιάστατη κωμωδία κινουμένων σχεδίων, η οποία μας μεταφέρει σε ένα παραδεισένιο νησί, που κατοικείται από χαρούμενα, αλλά ανίκανα να πετάξουν, πτηνά. Όταν το νησί γεμίζει από μυστηριώδη πράσινα γουρούνια, έρχεται η ώρα για τρεις αφανείς ήρωες να αποδείξουν τι είναι ικανοί να κάνουν.

«Angry birds»: Οι Κλέι Κέιτις και Φέργκαλ Ράιλι αποκαλύπτουν τον λόγο που τα πουλιά είναι τόσο θυμωμένα, μέσα από αυτή την τρισδιάστατη κωμωδία κινουμένων σχεδίων, η οποία μας μεταφέρει σε ένα παραδεισένιο νησί, που κατοικείται από χαρούμενα, αλλά ανίκανα να πετάξουν, πτηνά. Όταν το νησί γεμίζει από μυστηριώδη πράσινα γουρούνια, έρχεται η ώρα για τρεις αφανείς ήρωες να αποδείξουν τι είναι ικανοί να κάνουν.

«Angry birds». «Angry birds»: Οι Κλέι Κέιτις και Φέργκαλ Ράιλι αποκαλύπτουν τον λόγο που τα πουλιά είναι τόσο θυμωμένα, μέσα από αυτή την τρισδιάστατη κωμωδία κινουμένων σχεδίων, η οποία μας μεταφέρει σε ένα παραδεισένιο νησί, που κατοικείται από χαρούμενα, αλλά ανίκανα να πετάξουν, πτηνά. Όταν το νησί γεμίζει από μυστηριώδη πράσινα γουρούνια, έρχεται η ώρα για τρεις αφανείς ήρωες να αποδείξουν τι είναι ικανοί να κάνουν.

«Angry birds»: Οι Κλέι Κέιτις και Φέργκαλ Ράιλι αποκαλύπτουν τον λόγο που τα πουλιά είναι τόσο θυμωμένα, μέσα από αυτή την τρισδιάστατη κωμωδία κινουμένων σχεδίων, η οποία μας μεταφέρει σε ένα παραδεισένιο νησί, που κατοικείται από χαρούμενα, αλλά ανίκανα να πετάξουν, πτηνά. Όταν το νησί γεμίζει από μυστηριώδη πράσινα γουρούνια, έρχεται η ώρα για τρεις αφανείς ήρωες να αποδείξουν τι είναι ικανοί να κάνουν.

«This is not a coup». «This is not a coup»: Οι δημιουργοί των «Debtocracy», «Catastroika» και «Fascism Inc», τα οποία κατέκτησαν περισσότερα από 6,5 εκατομμύρια άτομα στο διαδίκτυο, επιστρέφουν με αυτό το ντοκιμαντέρ, που παρακολουθεί τις «πραξικοπηματικές» παρεμβάσεις της ΕΚΤ σε χώρες, όπως η Ιταλία, η Ιρλανδία, η Πορτογαλία, η Κύπρος και η Ελλάδα, και συνομιλεί με πρώην αρχηγούς κρατών και πολιτικούς, που καθόρισαν τις εξελίξεις μπροστά και πίσω από τα φώτα της δημοσιότητας.

«This is not a coup»: Οι δημιουργοί των «Debtocracy», «Catastroika» και «Fascism Inc», τα οποία κατέκτησαν περισσότερα από 6,5 εκατομμύρια άτομα στο διαδίκτυο, επιστρέφουν με αυτό το ντοκιμαντέρ, που παρακολουθεί τις «πραξικοπηματικές» παρεμβάσεις της ΕΚΤ σε χώρες, όπως η Ιταλία, η Ιρλανδία, η Πορτογαλία, η Κύπρος και η Ελλάδα, και συνομιλεί με πρώην αρχηγούς κρατών και πολιτικούς, που καθόρισαν τις εξελίξεις μπροστά και πίσω από τα φώτα της δημοσιότητας.

«This is not a coup». «This is not a coup»: Οι δημιουργοί των «Debtocracy», «Catastroika» και «Fascism Inc», τα οποία κατέκτησαν περισσότερα από 6,5 εκατομμύρια άτομα στο διαδίκτυο, επιστρέφουν με αυτό το ντοκιμαντέρ, που παρακολουθεί τις «πραξικοπηματικές» παρεμβάσεις της ΕΚΤ σε χώρες, όπως η Ιταλία, η Ιρλανδία, η Πορτογαλία, η Κύπρος και η Ελλάδα, και συνομιλεί με πρώην αρχηγούς κρατών και πολιτικούς, που καθόρισαν τις εξελίξεις μπροστά και πίσω από τα φώτα της δημοσιότητας.

«This is not a coup»: Οι δημιουργοί των «Debtocracy», «Catastroika» και «Fascism Inc», τα οποία κατέκτησαν περισσότερα από 6,5 εκατομμύρια άτομα στο διαδίκτυο, επιστρέφουν με αυτό το ντοκιμαντέρ, που παρακολουθεί τις «πραξικοπηματικές» παρεμβάσεις της ΕΚΤ σε χώρες, όπως η Ιταλία, η Ιρλανδία, η Πορτογαλία, η Κύπρος και η Ελλάδα, και συνομιλεί με πρώην αρχηγούς κρατών και πολιτικούς, που καθόρισαν τις εξελίξεις μπροστά και πίσω από τα φώτα της δημοσιότητας.

«This is not a coup». «This is not a coup»: Οι δημιουργοί των «Debtocracy», «Catastroika» και «Fascism Inc», τα οποία κατέκτησαν περισσότερα από 6,5 εκατομμύρια άτομα στο διαδίκτυο, επιστρέφουν με αυτό το ντοκιμαντέρ, που παρακολουθεί τις «πραξικοπηματικές» παρεμβάσεις της ΕΚΤ σε χώρες, όπως η Ιταλία, η Ιρλανδία, η Πορτογαλία, η Κύπρος και η Ελλάδα, και συνομιλεί με πρώην αρχηγούς κρατών και πολιτικούς, που καθόρισαν τις εξελίξεις μπροστά και πίσω από τα φώτα της δημοσιότητας.

«This is not a coup»: Οι δημιουργοί των «Debtocracy», «Catastroika» και «Fascism Inc», τα οποία κατέκτησαν περισσότερα από 6,5 εκατομμύρια άτομα στο διαδίκτυο, επιστρέφουν με αυτό το ντοκιμαντέρ, που παρακολουθεί τις «πραξικοπηματικές» παρεμβάσεις της ΕΚΤ σε χώρες, όπως η Ιταλία, η Ιρλανδία, η Πορτογαλία, η Κύπρος και η Ελλάδα, και συνομιλεί με πρώην αρχηγούς κρατών και πολιτικούς, που καθόρισαν τις εξελίξεις μπροστά και πίσω από τα φώτα της δημοσιότητας.

«This is not a coup». «This is not a coup»: Οι δημιουργοί των «Debtocracy», «Catastroika» και «Fascism Inc», τα οποία κατέκτησαν περισσότερα από 6,5 εκατομμύρια άτομα στο διαδίκτυο, επιστρέφουν με αυτό το ντοκιμαντέρ, που παρακολουθεί τις «πραξικοπηματικές» παρεμβάσεις της ΕΚΤ σε χώρες, όπως η Ιταλία, η Ιρλανδία, η Πορτογαλία, η Κύπρος και η Ελλάδα, και συνομιλεί με πρώην αρχηγούς κρατών και πολιτικούς, που καθόρισαν τις εξελίξεις μπροστά και πίσω από τα φώτα της δημοσιότητας.

«This is not a coup»: Οι δημιουργοί των «Debtocracy», «Catastroika» και «Fascism Inc», τα οποία κατέκτησαν περισσότερα από 6,5 εκατομμύρια άτομα στο διαδίκτυο, επιστρέφουν με αυτό το ντοκιμαντέρ, που παρακολουθεί τις «πραξικοπηματικές» παρεμβάσεις της ΕΚΤ σε χώρες, όπως η Ιταλία, η Ιρλανδία, η Πορτογαλία, η Κύπρος και η Ελλάδα, και συνομιλεί με πρώην αρχηγούς κρατών και πολιτικούς, που καθόρισαν τις εξελίξεις μπροστά και πίσω από τα φώτα της δημοσιότητας.

«This is not a coup». «This is not a coup»: Οι δημιουργοί των «Debtocracy», «Catastroika» και «Fascism Inc», τα οποία κατέκτησαν περισσότερα από 6,5 εκατομμύρια άτομα στο διαδίκτυο, επιστρέφουν με αυτό το ντοκιμαντέρ, που παρακολουθεί τις «πραξικοπηματικές» παρεμβάσεις της ΕΚΤ σε χώρες, όπως η Ιταλία, η Ιρλανδία, η Πορτογαλία, η Κύπρος και η Ελλάδα, και συνομιλεί με πρώην αρχηγούς κρατών και πολιτικούς, που καθόρισαν τις εξελίξεις μπροστά και πίσω από τα φώτα της δημοσιότητας.

«This is not a coup»: Οι δημιουργοί των «Debtocracy», «Catastroika» και «Fascism Inc», τα οποία κατέκτησαν περισσότερα από 6,5 εκατομμύρια άτομα στο διαδίκτυο, επιστρέφουν με αυτό το ντοκιμαντέρ, που παρακολουθεί τις «πραξικοπηματικές» παρεμβάσεις της ΕΚΤ σε χώρες, όπως η Ιταλία, η Ιρλανδία, η Πορτογαλία, η Κύπρος και η Ελλάδα, και συνομιλεί με πρώην αρχηγούς κρατών και πολιτικούς, που καθόρισαν τις εξελίξεις μπροστά και πίσω από τα φώτα της δημοσιότητας.

«This is not a coup». «This is not a coup»: Οι δημιουργοί των «Debtocracy», «Catastroika» και «Fascism Inc», τα οποία κατέκτησαν περισσότερα από 6,5 εκατομμύρια άτομα στο διαδίκτυο, επιστρέφουν με αυτό το ντοκιμαντέρ, που παρακολουθεί τις «πραξικοπηματικές» παρεμβάσεις της ΕΚΤ σε χώρες, όπως η Ιταλία, η Ιρλανδία, η Πορτογαλία, η Κύπρος και η Ελλάδα, και συνομιλεί με πρώην αρχηγούς κρατών και πολιτικούς, που καθόρισαν τις εξελίξεις μπροστά και πίσω από τα φώτα της δημοσιότητας.

«This is not a coup»: Οι δημιουργοί των «Debtocracy», «Catastroika» και «Fascism Inc», τα οποία κατέκτησαν περισσότερα από 6,5 εκατομμύρια άτομα στο διαδίκτυο, επιστρέφουν με αυτό το ντοκιμαντέρ, που παρακολουθεί τις «πραξικοπηματικές» παρεμβάσεις της ΕΚΤ σε χώρες, όπως η Ιταλία, η Ιρλανδία, η Πορτογαλία, η Κύπρος και η Ελλάδα, και συνομιλεί με πρώην αρχηγούς κρατών και πολιτικούς, που καθόρισαν τις εξελίξεις μπροστά και πίσω από τα φώτα της δημοσιότητας.

«33.333 - Η “Οδύσσεια” του Νίκου Καζαντζάκη». «33.333 - Η “Οδύσσεια” του Νίκου Καζαντζάκη»: Στον κόσμο της «Οδύσσειας», ενός επικού ποιήματος 33.333 στίχων, του πιο σπουδαίου έργου του κατά τον ίδιο τον μεγάλο λογοτέχνη και στοχαστή Νίκο Καζαντζάκη, μας ξεναγεί το ντοκιμαντέρ του Μένιου Καραγιάννη. Η ταινία ταξιδεύει από τη Σουηδία, όπου ένας μεταφραστής 102 ετών βρίσκει τη δύναμη να μάθει ελληνικά και να μεταφράσει το τεράστιο αυτό έργο, έως την Αμερική, την Κρήτη, την Αθήνα, αλλά και την Τήνο, προσπαθώντας να ρίξει φως τόσο στις πτυχές του άγνωστου αυτού έργου, όσο και στην προσωπικότητα και τη σκέψη του συγγραφέα.

«33.333 - Η “Οδύσσεια” του Νίκου Καζαντζάκη»: Στον κόσμο της «Οδύσσειας», ενός επικού ποιήματος 33.333 στίχων, του πιο σπουδαίου έργου του κατά τον ίδιο τον μεγάλο λογοτέχνη και στοχαστή Νίκο Καζαντζάκη, μας ξεναγεί το ντοκιμαντέρ του Μένιου Καραγιάννη. Η ταινία ταξιδεύει από τη Σουηδία, όπου ένας μεταφραστής 102 ετών βρίσκει τη δύναμη να μάθει ελληνικά και να μεταφράσει το τεράστιο αυτό έργο, έως την Αμερική, την Κρήτη, την Αθήνα, αλλά και την Τήνο, προσπαθώντας να ρίξει φως τόσο στις πτυχές του άγνωστου αυτού έργου, όσο και στην προσωπικότητα και τη σκέψη του συγγραφέα.

«33.333 - Η “Οδύσσεια” του Νίκου Καζαντζάκη». «33.333 - Η “Οδύσσεια” του Νίκου Καζαντζάκη»: Στον κόσμο της «Οδύσσειας», ενός επικού ποιήματος 33.333 στίχων, του πιο σπουδαίου έργου του κατά τον ίδιο τον μεγάλο λογοτέχνη και στοχαστή Νίκο Καζαντζάκη, μας ξεναγεί το ντοκιμαντέρ του Μένιου Καραγιάννη. Η ταινία ταξιδεύει από τη Σουηδία, όπου ένας μεταφραστής 102 ετών βρίσκει τη δύναμη να μάθει ελληνικά και να μεταφράσει το τεράστιο αυτό έργο, έως την Αμερική, την Κρήτη, την Αθήνα, αλλά και την Τήνο, προσπαθώντας να ρίξει φως τόσο στις πτυχές του άγνωστου αυτού έργου, όσο και στην προσωπικότητα και τη σκέψη του συγγραφέα.

«33.333 - Η “Οδύσσεια” του Νίκου Καζαντζάκη»: Στον κόσμο της «Οδύσσειας», ενός επικού ποιήματος 33.333 στίχων, του πιο σπουδαίου έργου του κατά τον ίδιο τον μεγάλο λογοτέχνη και στοχαστή Νίκο Καζαντζάκη, μας ξεναγεί το ντοκιμαντέρ του Μένιου Καραγιάννη. Η ταινία ταξιδεύει από τη Σουηδία, όπου ένας μεταφραστής 102 ετών βρίσκει τη δύναμη να μάθει ελληνικά και να μεταφράσει το τεράστιο αυτό έργο, έως την Αμερική, την Κρήτη, την Αθήνα, αλλά και την Τήνο, προσπαθώντας να ρίξει φως τόσο στις πτυχές του άγνωστου αυτού έργου, όσο και στην προσωπικότητα και τη σκέψη του συγγραφέα.

«33.333 - Η “Οδύσσεια” του Νίκου Καζαντζάκη». «33.333 - Η “Οδύσσεια” του Νίκου Καζαντζάκη»: Στον κόσμο της «Οδύσσειας», ενός επικού ποιήματος 33.333 στίχων, του πιο σπουδαίου έργου του κατά τον ίδιο τον μεγάλο λογοτέχνη και στοχαστή Νίκο Καζαντζάκη, μας ξεναγεί το ντοκιμαντέρ του Μένιου Καραγιάννη. Η ταινία ταξιδεύει από τη Σουηδία, όπου ένας μεταφραστής 102 ετών βρίσκει τη δύναμη να μάθει ελληνικά και να μεταφράσει το τεράστιο αυτό έργο, έως την Αμερική, την Κρήτη, την Αθήνα, αλλά και την Τήνο, προσπαθώντας να ρίξει φως τόσο στις πτυχές του άγνωστου αυτού έργου, όσο και στην προσωπικότητα και τη σκέψη του συγγραφέα.

«33.333 - Η “Οδύσσεια” του Νίκου Καζαντζάκη»: Στον κόσμο της «Οδύσσειας», ενός επικού ποιήματος 33.333 στίχων, του πιο σπουδαίου έργου του κατά τον ίδιο τον μεγάλο λογοτέχνη και στοχαστή Νίκο Καζαντζάκη, μας ξεναγεί το ντοκιμαντέρ του Μένιου Καραγιάννη. Η ταινία ταξιδεύει από τη Σουηδία, όπου ένας μεταφραστής 102 ετών βρίσκει τη δύναμη να μάθει ελληνικά και να μεταφράσει το τεράστιο αυτό έργο, έως την Αμερική, την Κρήτη, την Αθήνα, αλλά και την Τήνο, προσπαθώντας να ρίξει φως τόσο στις πτυχές του άγνωστου αυτού έργου, όσο και στην προσωπικότητα και τη σκέψη του συγγραφέα.

«33.333 - Η “Οδύσσεια” του Νίκου Καζαντζάκη». «33.333 - Η “Οδύσσεια” του Νίκου Καζαντζάκη»: Στον κόσμο της «Οδύσσειας», ενός επικού ποιήματος 33.333 στίχων, του πιο σπουδαίου έργου του κατά τον ίδιο τον μεγάλο λογοτέχνη και στοχαστή Νίκο Καζαντζάκη, μας ξεναγεί το ντοκιμαντέρ του Μένιου Καραγιάννη. Η ταινία ταξιδεύει από τη Σουηδία, όπου ένας μεταφραστής 102 ετών βρίσκει τη δύναμη να μάθει ελληνικά και να μεταφράσει το τεράστιο αυτό έργο, έως την Αμερική, την Κρήτη, την Αθήνα, αλλά και την Τήνο, προσπαθώντας να ρίξει φως τόσο στις πτυχές του άγνωστου αυτού έργου, όσο και στην προσωπικότητα και τη σκέψη του συγγραφέα.

«33.333 - Η “Οδύσσεια” του Νίκου Καζαντζάκη»: Στον κόσμο της «Οδύσσειας», ενός επικού ποιήματος 33.333 στίχων, του πιο σπουδαίου έργου του κατά τον ίδιο τον μεγάλο λογοτέχνη και στοχαστή Νίκο Καζαντζάκη, μας ξεναγεί το ντοκιμαντέρ του Μένιου Καραγιάννη. Η ταινία ταξιδεύει από τη Σουηδία, όπου ένας μεταφραστής 102 ετών βρίσκει τη δύναμη να μάθει ελληνικά και να μεταφράσει το τεράστιο αυτό έργο, έως την Αμερική, την Κρήτη, την Αθήνα, αλλά και την Τήνο, προσπαθώντας να ρίξει φως τόσο στις πτυχές του άγνωστου αυτού έργου, όσο και στην προσωπικότητα και τη σκέψη του συγγραφέα.

«Free to run». «Free to run»: Το ντοκιμαντέρ του Πιέρ Μόρα αφηγείται την άγνωστη ιστορία του κινήματος του τρεξίματος, κατά τη διάρκεια των τελευταίων πέντε δεκαετιών, εξετάζοντας τις ιδεαλιστικές απαρχές του τζόκινγκ στις αρχές της δεκαετίας του ’60, τον αγώνα για το δικαίωμα στο να τρέχουν οι άνθρωποι - ειδικά οι γυναίκες - ενάντια στον συντηρητισμό των επίσημων αθλητικών σωματείων, και την έκρηξη της επιθυμίας των ανθρώπων να συμμετάσχουν σε αγώνες δρόμου και μαραθώνιους.

«Free to run»: Το ντοκιμαντέρ του Πιέρ Μόρα αφηγείται την άγνωστη ιστορία του κινήματος του τρεξίματος, κατά τη διάρκεια των τελευταίων πέντε δεκαετιών, εξετάζοντας τις ιδεαλιστικές απαρχές του τζόκινγκ στις αρχές της δεκαετίας του ’60, τον αγώνα για το δικαίωμα στο να τρέχουν οι άνθρωποι - ειδικά οι γυναίκες - ενάντια στον συντηρητισμό των επίσημων αθλητικών σωματείων, και την έκρηξη της επιθυμίας των ανθρώπων να συμμετάσχουν σε αγώνες δρόμου και μαραθώνιους.

«Free to run». «Free to run»: Το ντοκιμαντέρ του Πιέρ Μόρα αφηγείται την άγνωστη ιστορία του κινήματος του τρεξίματος, κατά τη διάρκεια των τελευταίων πέντε δεκαετιών, εξετάζοντας τις ιδεαλιστικές απαρχές του τζόκινγκ στις αρχές της δεκαετίας του ’60, τον αγώνα για το δικαίωμα στο να τρέχουν οι άνθρωποι - ειδικά οι γυναίκες - ενάντια στον συντηρητισμό των επίσημων αθλητικών σωματείων, και την έκρηξη της επιθυμίας των ανθρώπων να συμμετάσχουν σε αγώνες δρόμου και μαραθώνιους.

«Free to run»: Το ντοκιμαντέρ του Πιέρ Μόρα αφηγείται την άγνωστη ιστορία του κινήματος του τρεξίματος, κατά τη διάρκεια των τελευταίων πέντε δεκαετιών, εξετάζοντας τις ιδεαλιστικές απαρχές του τζόκινγκ στις αρχές της δεκαετίας του ’60, τον αγώνα για το δικαίωμα στο να τρέχουν οι άνθρωποι - ειδικά οι γυναίκες - ενάντια στον συντηρητισμό των επίσημων αθλητικών σωματείων, και την έκρηξη της επιθυμίας των ανθρώπων να συμμετάσχουν σε αγώνες δρόμου και μαραθώνιους.

«Free to run». «Free to run»: Το ντοκιμαντέρ του Πιέρ Μόρα αφηγείται την άγνωστη ιστορία του κινήματος του τρεξίματος, κατά τη διάρκεια των τελευταίων πέντε δεκαετιών, εξετάζοντας τις ιδεαλιστικές απαρχές του τζόκινγκ στις αρχές της δεκαετίας του ’60, τον αγώνα για το δικαίωμα στο να τρέχουν οι άνθρωποι - ειδικά οι γυναίκες - ενάντια στον συντηρητισμό των επίσημων αθλητικών σωματείων, και την έκρηξη της επιθυμίας των ανθρώπων να συμμετάσχουν σε αγώνες δρόμου και μαραθώνιους.

«Free to run»: Το ντοκιμαντέρ του Πιέρ Μόρα αφηγείται την άγνωστη ιστορία του κινήματος του τρεξίματος, κατά τη διάρκεια των τελευταίων πέντε δεκαετιών, εξετάζοντας τις ιδεαλιστικές απαρχές του τζόκινγκ στις αρχές της δεκαετίας του ’60, τον αγώνα για το δικαίωμα στο να τρέχουν οι άνθρωποι - ειδικά οι γυναίκες - ενάντια στον συντηρητισμό των επίσημων αθλητικών σωματείων, και την έκρηξη της επιθυμίας των ανθρώπων να συμμετάσχουν σε αγώνες δρόμου και μαραθώνιους.

«Free to run». «Free to run»: Το ντοκιμαντέρ του Πιέρ Μόρα αφηγείται την άγνωστη ιστορία του κινήματος του τρεξίματος, κατά τη διάρκεια των τελευταίων πέντε δεκαετιών, εξετάζοντας τις ιδεαλιστικές απαρχές του τζόκινγκ στις αρχές της δεκαετίας του ’60, τον αγώνα για το δικαίωμα στο να τρέχουν οι άνθρωποι - ειδικά οι γυναίκες - ενάντια στον συντηρητισμό των επίσημων αθλητικών σωματείων, και την έκρηξη της επιθυμίας των ανθρώπων να συμμετάσχουν σε αγώνες δρόμου και μαραθώνιους.

«Free to run»: Το ντοκιμαντέρ του Πιέρ Μόρα αφηγείται την άγνωστη ιστορία του κινήματος του τρεξίματος, κατά τη διάρκεια των τελευταίων πέντε δεκαετιών, εξετάζοντας τις ιδεαλιστικές απαρχές του τζόκινγκ στις αρχές της δεκαετίας του ’60, τον αγώνα για το δικαίωμα στο να τρέχουν οι άνθρωποι - ειδικά οι γυναίκες - ενάντια στον συντηρητισμό των επίσημων αθλητικών σωματείων, και την έκρηξη της επιθυμίας των ανθρώπων να συμμετάσχουν σε αγώνες δρόμου και μαραθώνιους.

«Free to run». «Free to run»: Το ντοκιμαντέρ του Πιέρ Μόρα αφηγείται την άγνωστη ιστορία του κινήματος του τρεξίματος, κατά τη διάρκεια των τελευταίων πέντε δεκαετιών, εξετάζοντας τις ιδεαλιστικές απαρχές του τζόκινγκ στις αρχές της δεκαετίας του ’60, τον αγώνα για το δικαίωμα στο να τρέχουν οι άνθρωποι - ειδικά οι γυναίκες - ενάντια στον συντηρητισμό των επίσημων αθλητικών σωματείων, και την έκρηξη της επιθυμίας των ανθρώπων να συμμετάσχουν σε αγώνες δρόμου και μαραθώνιους.

«Free to run»: Το ντοκιμαντέρ του Πιέρ Μόρα αφηγείται την άγνωστη ιστορία του κινήματος του τρεξίματος, κατά τη διάρκεια των τελευταίων πέντε δεκαετιών, εξετάζοντας τις ιδεαλιστικές απαρχές του τζόκινγκ στις αρχές της δεκαετίας του ’60, τον αγώνα για το δικαίωμα στο να τρέχουν οι άνθρωποι - ειδικά οι γυναίκες - ενάντια στον συντηρητισμό των επίσημων αθλητικών σωματείων, και την έκρηξη της επιθυμίας των ανθρώπων να συμμετάσχουν σε αγώνες δρόμου και μαραθώνιους.

«Free to run». «Free to run»: Το ντοκιμαντέρ του Πιέρ Μόρα αφηγείται την άγνωστη ιστορία του κινήματος του τρεξίματος, κατά τη διάρκεια των τελευταίων πέντε δεκαετιών, εξετάζοντας τις ιδεαλιστικές απαρχές του τζόκινγκ στις αρχές της δεκαετίας του ’60, τον αγώνα για το δικαίωμα στο να τρέχουν οι άνθρωποι - ειδικά οι γυναίκες - ενάντια στον συντηρητισμό των επίσημων αθλητικών σωματείων, και την έκρηξη της επιθυμίας των ανθρώπων να συμμετάσχουν σε αγώνες δρόμου και μαραθώνιους.

«Free to run»: Το ντοκιμαντέρ του Πιέρ Μόρα αφηγείται την άγνωστη ιστορία του κινήματος του τρεξίματος, κατά τη διάρκεια των τελευταίων πέντε δεκαετιών, εξετάζοντας τις ιδεαλιστικές απαρχές του τζόκινγκ στις αρχές της δεκαετίας του ’60, τον αγώνα για το δικαίωμα στο να τρέχουν οι άνθρωποι - ειδικά οι γυναίκες - ενάντια στον συντηρητισμό των επίσημων αθλητικών σωματείων, και την έκρηξη της επιθυμίας των ανθρώπων να συμμετάσχουν σε αγώνες δρόμου και μαραθώνιους.

«Το μέσα φως». «Το μέσα φως»: Μέσα από το ντοκιμαντέρ του Σταύρου Ψυλλάκη, ο 86άχρονος Γιώργης Μαρκάκης, οφθαλμίατρος και ιδρυτής του Μουσείου Λυχνοστάτης στη Χερσόνησο Κρήτης, μας ξεναγεί στην κιβωτό των αναμνήσεών του, σε όσα «τρύγησε με τα μάτια του και τα ’χει κλείσει εντός του».

«Το μέσα φως»: Μέσα από το ντοκιμαντέρ του Σταύρου Ψυλλάκη, ο 86άχρονος Γιώργης Μαρκάκης, οφθαλμίατρος και ιδρυτής του Μουσείου Λυχνοστάτης στη Χερσόνησο Κρήτης, μας ξεναγεί στην κιβωτό των αναμνήσεών του, σε όσα «τρύγησε με τα μάτια του και τα ’χει κλείσει εντός του».

«Το μέσα φως». «Το μέσα φως»: Μέσα από το ντοκιμαντέρ του Σταύρου Ψυλλάκη, ο 86άχρονος Γιώργης Μαρκάκης, οφθαλμίατρος και ιδρυτής του Μουσείου Λυχνοστάτης στη Χερσόνησο Κρήτης, μας ξεναγεί στην κιβωτό των αναμνήσεών του, σε όσα «τρύγησε με τα μάτια του και τα ’χει κλείσει εντός του».

«Το μέσα φως»: Μέσα από το ντοκιμαντέρ του Σταύρου Ψυλλάκη, ο 86άχρονος Γιώργης Μαρκάκης, οφθαλμίατρος και ιδρυτής του Μουσείου Λυχνοστάτης στη Χερσόνησο Κρήτης, μας ξεναγεί στην κιβωτό των αναμνήσεών του, σε όσα «τρύγησε με τα μάτια του και τα ’χει κλείσει εντός του».

«Το μέσα φως». «Το μέσα φως»: Μέσα από το ντοκιμαντέρ του Σταύρου Ψυλλάκη, ο 86άχρονος Γιώργης Μαρκάκης, οφθαλμίατρος και ιδρυτής του Μουσείου Λυχνοστάτης στη Χερσόνησο Κρήτης, μας ξεναγεί στην κιβωτό των αναμνήσεών του, σε όσα «τρύγησε με τα μάτια του και τα ’χει κλείσει εντός του».

«Το μέσα φως»: Μέσα από το ντοκιμαντέρ του Σταύρου Ψυλλάκη, ο 86άχρονος Γιώργης Μαρκάκης, οφθαλμίατρος και ιδρυτής του Μουσείου Λυχνοστάτης στη Χερσόνησο Κρήτης, μας ξεναγεί στην κιβωτό των αναμνήσεών του, σε όσα «τρύγησε με τα μάτια του και τα ’χει κλείσει εντός του».

«Το μέσα φως». «Το μέσα φως»: Μέσα από το ντοκιμαντέρ του Σταύρου Ψυλλάκη, ο 86άχρονος Γιώργης Μαρκάκης, οφθαλμίατρος και ιδρυτής του Μουσείου Λυχνοστάτης στη Χερσόνησο Κρήτης, μας ξεναγεί στην κιβωτό των αναμνήσεών του, σε όσα «τρύγησε με τα μάτια του και τα ’χει κλείσει εντός του».

«Το μέσα φως»: Μέσα από το ντοκιμαντέρ του Σταύρου Ψυλλάκη, ο 86άχρονος Γιώργης Μαρκάκης, οφθαλμίατρος και ιδρυτής του Μουσείου Λυχνοστάτης στη Χερσόνησο Κρήτης, μας ξεναγεί στην κιβωτό των αναμνήσεών του, σε όσα «τρύγησε με τα μάτια του και τα ’χει κλείσει εντός του».