Multimedia

Οι ταινίες της εβδομάδας

Πέμπτη, 28 Απριλίου 2016 08:10

Η Ανάσταση του Χριστού αποκαλύπτεται μέσα από τα μάτια ενός άπιστου, ένα πυκνό δάσος προσκαλεί όσους θέλουν να πεθάνουν, δύο μάγισσες συγκρούονται αμείλικτα, ο υπέρτατος ανθρώπινος δεσμός αποτυπώνεται σε όλο του το μεγαλείο, δύο δύσμοιροι αντιήρωες ταξιδεύουν στον χρόνο, δύο χαριτωμένα πλάσματα αντιμετωπίζουν έναν μοχθηρό εξωγήινο και δύο θρύλοι τού τάνγκο αφηγούνται την ιστορία τους, στις κινηματογραφικές επιλογές αυτής της εβδομάδας.

«Ανάσταση». «Ανάσταση»: Ένας πανίσχυρος Ρωμαίος στρατιωτικός και ο υπασπιστής του, έχουν εντολή από τον Πόντιο Πιλάτο να ανακαλύψουν τι απέγινε το σώμα του Χριστού μετά την ταφή του. Το σώμα πρέπει να βρεθεί επειγόντως, ώστε να σταματήσουν οι φήμες περί Ανάστασης και επικείμενου ερχομού του Μεσσία.

«Ανάσταση»: Ένας πανίσχυρος Ρωμαίος στρατιωτικός και ο υπασπιστής του, έχουν εντολή από τον Πόντιο Πιλάτο να ανακαλύψουν τι απέγινε το σώμα του Χριστού μετά την ταφή του. Το σώμα πρέπει να βρεθεί επειγόντως, ώστε να σταματήσουν οι φήμες περί Ανάστασης και επικείμενου ερχομού του Μεσσία.

«Ανάσταση». «Ανάσταση»: Ένας πανίσχυρος Ρωμαίος στρατιωτικός και ο υπασπιστής του, έχουν εντολή από τον Πόντιο Πιλάτο να ανακαλύψουν τι απέγινε το σώμα του Χριστού μετά την ταφή του. Το σώμα πρέπει να βρεθεί επειγόντως, ώστε να σταματήσουν οι φήμες περί Ανάστασης και επικείμενου ερχομού του Μεσσία.

«Ανάσταση»: Ένας πανίσχυρος Ρωμαίος στρατιωτικός και ο υπασπιστής του, έχουν εντολή από τον Πόντιο Πιλάτο να ανακαλύψουν τι απέγινε το σώμα του Χριστού μετά την ταφή του. Το σώμα πρέπει να βρεθεί επειγόντως, ώστε να σταματήσουν οι φήμες περί Ανάστασης και επικείμενου ερχομού του Μεσσία.

«Ανάσταση». «Ανάσταση»: Ένας πανίσχυρος Ρωμαίος στρατιωτικός και ο υπασπιστής του, έχουν εντολή από τον Πόντιο Πιλάτο να ανακαλύψουν τι απέγινε το σώμα του Χριστού μετά την ταφή του. Το σώμα πρέπει να βρεθεί επειγόντως, ώστε να σταματήσουν οι φήμες περί Ανάστασης και επικείμενου ερχομού του Μεσσία.

«Ανάσταση»: Ένας πανίσχυρος Ρωμαίος στρατιωτικός και ο υπασπιστής του, έχουν εντολή από τον Πόντιο Πιλάτο να ανακαλύψουν τι απέγινε το σώμα του Χριστού μετά την ταφή του. Το σώμα πρέπει να βρεθεί επειγόντως, ώστε να σταματήσουν οι φήμες περί Ανάστασης και επικείμενου ερχομού του Μεσσία.

«Ανάσταση». «Ανάσταση»: Ένας πανίσχυρος Ρωμαίος στρατιωτικός και ο υπασπιστής του, έχουν εντολή από τον Πόντιο Πιλάτο να ανακαλύψουν τι απέγινε το σώμα του Χριστού μετά την ταφή του. Το σώμα πρέπει να βρεθεί επειγόντως, ώστε να σταματήσουν οι φήμες περί Ανάστασης και επικείμενου ερχομού του Μεσσία.

«Ανάσταση»: Ένας πανίσχυρος Ρωμαίος στρατιωτικός και ο υπασπιστής του, έχουν εντολή από τον Πόντιο Πιλάτο να ανακαλύψουν τι απέγινε το σώμα του Χριστού μετά την ταφή του. Το σώμα πρέπει να βρεθεί επειγόντως, ώστε να σταματήσουν οι φήμες περί Ανάστασης και επικείμενου ερχομού του Μεσσία.

«Ανάσταση». «Ανάσταση»: Ένας πανίσχυρος Ρωμαίος στρατιωτικός και ο υπασπιστής του, έχουν εντολή από τον Πόντιο Πιλάτο να ανακαλύψουν τι απέγινε το σώμα του Χριστού μετά την ταφή του. Το σώμα πρέπει να βρεθεί επειγόντως, ώστε να σταματήσουν οι φήμες περί Ανάστασης και επικείμενου ερχομού του Μεσσία.

«Ανάσταση»: Ένας πανίσχυρος Ρωμαίος στρατιωτικός και ο υπασπιστής του, έχουν εντολή από τον Πόντιο Πιλάτο να ανακαλύψουν τι απέγινε το σώμα του Χριστού μετά την ταφή του. Το σώμα πρέπει να βρεθεί επειγόντως, ώστε να σταματήσουν οι φήμες περί Ανάστασης και επικείμενου ερχομού του Μεσσία.

«Ανάσταση». «Ανάσταση»: Ένας πανίσχυρος Ρωμαίος στρατιωτικός και ο υπασπιστής του, έχουν εντολή από τον Πόντιο Πιλάτο να ανακαλύψουν τι απέγινε το σώμα του Χριστού μετά την ταφή του. Το σώμα πρέπει να βρεθεί επειγόντως, ώστε να σταματήσουν οι φήμες περί Ανάστασης και επικείμενου ερχομού του Μεσσία.

«Ανάσταση»: Ένας πανίσχυρος Ρωμαίος στρατιωτικός και ο υπασπιστής του, έχουν εντολή από τον Πόντιο Πιλάτο να ανακαλύψουν τι απέγινε το σώμα του Χριστού μετά την ταφή του. Το σώμα πρέπει να βρεθεί επειγόντως, ώστε να σταματήσουν οι φήμες περί Ανάστασης και επικείμενου ερχομού του Μεσσία.

«Ανάσταση». «Ανάσταση»: Ένας πανίσχυρος Ρωμαίος στρατιωτικός και ο υπασπιστής του, έχουν εντολή από τον Πόντιο Πιλάτο να ανακαλύψουν τι απέγινε το σώμα του Χριστού μετά την ταφή του. Το σώμα πρέπει να βρεθεί επειγόντως, ώστε να σταματήσουν οι φήμες περί Ανάστασης και επικείμενου ερχομού του Μεσσία.

«Ανάσταση»: Ένας πανίσχυρος Ρωμαίος στρατιωτικός και ο υπασπιστής του, έχουν εντολή από τον Πόντιο Πιλάτο να ανακαλύψουν τι απέγινε το σώμα του Χριστού μετά την ταφή του. Το σώμα πρέπει να βρεθεί επειγόντως, ώστε να σταματήσουν οι φήμες περί Ανάστασης και επικείμενου ερχομού του Μεσσία.

«Ανάσταση». «Ανάσταση»: Ένας πανίσχυρος Ρωμαίος στρατιωτικός και ο υπασπιστής του, έχουν εντολή από τον Πόντιο Πιλάτο να ανακαλύψουν τι απέγινε το σώμα του Χριστού μετά την ταφή του. Το σώμα πρέπει να βρεθεί επειγόντως, ώστε να σταματήσουν οι φήμες περί Ανάστασης και επικείμενου ερχομού του Μεσσία.

«Ανάσταση»: Ένας πανίσχυρος Ρωμαίος στρατιωτικός και ο υπασπιστής του, έχουν εντολή από τον Πόντιο Πιλάτο να ανακαλύψουν τι απέγινε το σώμα του Χριστού μετά την ταφή του. Το σώμα πρέπει να βρεθεί επειγόντως, ώστε να σταματήσουν οι φήμες περί Ανάστασης και επικείμενου ερχομού του Μεσσία.

«Ανάσταση». «Ανάσταση»: Ένας πανίσχυρος Ρωμαίος στρατιωτικός και ο υπασπιστής του, έχουν εντολή από τον Πόντιο Πιλάτο να ανακαλύψουν τι απέγινε το σώμα του Χριστού μετά την ταφή του. Το σώμα πρέπει να βρεθεί επειγόντως, ώστε να σταματήσουν οι φήμες περί Ανάστασης και επικείμενου ερχομού του Μεσσία.

«Ανάσταση»: Ένας πανίσχυρος Ρωμαίος στρατιωτικός και ο υπασπιστής του, έχουν εντολή από τον Πόντιο Πιλάτο να ανακαλύψουν τι απέγινε το σώμα του Χριστού μετά την ταφή του. Το σώμα πρέπει να βρεθεί επειγόντως, ώστε να σταματήσουν οι φήμες περί Ανάστασης και επικείμενου ερχομού του Μεσσία.

«Ανάσταση». «Ανάσταση»: Ένας πανίσχυρος Ρωμαίος στρατιωτικός και ο υπασπιστής του, έχουν εντολή από τον Πόντιο Πιλάτο να ανακαλύψουν τι απέγινε το σώμα του Χριστού μετά την ταφή του. Το σώμα πρέπει να βρεθεί επειγόντως, ώστε να σταματήσουν οι φήμες περί Ανάστασης και επικείμενου ερχομού του Μεσσία.

«Ανάσταση»: Ένας πανίσχυρος Ρωμαίος στρατιωτικός και ο υπασπιστής του, έχουν εντολή από τον Πόντιο Πιλάτο να ανακαλύψουν τι απέγινε το σώμα του Χριστού μετά την ταφή του. Το σώμα πρέπει να βρεθεί επειγόντως, ώστε να σταματήσουν οι φήμες περί Ανάστασης και επικείμενου ερχομού του Μεσσία.

«Ανάσταση». «Ανάσταση»: Ένας πανίσχυρος Ρωμαίος στρατιωτικός και ο υπασπιστής του, έχουν εντολή από τον Πόντιο Πιλάτο να ανακαλύψουν τι απέγινε το σώμα του Χριστού μετά την ταφή του. Το σώμα πρέπει να βρεθεί επειγόντως, ώστε να σταματήσουν οι φήμες περί Ανάστασης και επικείμενου ερχομού του Μεσσία.

«Ανάσταση»: Ένας πανίσχυρος Ρωμαίος στρατιωτικός και ο υπασπιστής του, έχουν εντολή από τον Πόντιο Πιλάτο να ανακαλύψουν τι απέγινε το σώμα του Χριστού μετά την ταφή του. Το σώμα πρέπει να βρεθεί επειγόντως, ώστε να σταματήσουν οι φήμες περί Ανάστασης και επικείμενου ερχομού του Μεσσία.

«Ανάσταση». «Ανάσταση»: Ένας πανίσχυρος Ρωμαίος στρατιωτικός και ο υπασπιστής του, έχουν εντολή από τον Πόντιο Πιλάτο να ανακαλύψουν τι απέγινε το σώμα του Χριστού μετά την ταφή του. Το σώμα πρέπει να βρεθεί επειγόντως, ώστε να σταματήσουν οι φήμες περί Ανάστασης και επικείμενου ερχομού του Μεσσία.

«Ανάσταση»: Ένας πανίσχυρος Ρωμαίος στρατιωτικός και ο υπασπιστής του, έχουν εντολή από τον Πόντιο Πιλάτο να ανακαλύψουν τι απέγινε το σώμα του Χριστού μετά την ταφή του. Το σώμα πρέπει να βρεθεί επειγόντως, ώστε να σταματήσουν οι φήμες περί Ανάστασης και επικείμενου ερχομού του Μεσσία.

«Ανάσταση». «Ανάσταση»: Ένας πανίσχυρος Ρωμαίος στρατιωτικός και ο υπασπιστής του, έχουν εντολή από τον Πόντιο Πιλάτο να ανακαλύψουν τι απέγινε το σώμα του Χριστού μετά την ταφή του. Το σώμα πρέπει να βρεθεί επειγόντως, ώστε να σταματήσουν οι φήμες περί Ανάστασης και επικείμενου ερχομού του Μεσσία.

«Ανάσταση»: Ένας πανίσχυρος Ρωμαίος στρατιωτικός και ο υπασπιστής του, έχουν εντολή από τον Πόντιο Πιλάτο να ανακαλύψουν τι απέγινε το σώμα του Χριστού μετά την ταφή του. Το σώμα πρέπει να βρεθεί επειγόντως, ώστε να σταματήσουν οι φήμες περί Ανάστασης και επικείμενου ερχομού του Μεσσία.

«Ανάσταση». «Ανάσταση»: Ένας πανίσχυρος Ρωμαίος στρατιωτικός και ο υπασπιστής του, έχουν εντολή από τον Πόντιο Πιλάτο να ανακαλύψουν τι απέγινε το σώμα του Χριστού μετά την ταφή του. Το σώμα πρέπει να βρεθεί επειγόντως, ώστε να σταματήσουν οι φήμες περί Ανάστασης και επικείμενου ερχομού του Μεσσία.

«Ανάσταση»: Ένας πανίσχυρος Ρωμαίος στρατιωτικός και ο υπασπιστής του, έχουν εντολή από τον Πόντιο Πιλάτο να ανακαλύψουν τι απέγινε το σώμα του Χριστού μετά την ταφή του. Το σώμα πρέπει να βρεθεί επειγόντως, ώστε να σταματήσουν οι φήμες περί Ανάστασης και επικείμενου ερχομού του Μεσσία.

«Ανάσταση». «Ανάσταση»: Ένας πανίσχυρος Ρωμαίος στρατιωτικός και ο υπασπιστής του, έχουν εντολή από τον Πόντιο Πιλάτο να ανακαλύψουν τι απέγινε το σώμα του Χριστού μετά την ταφή του. Το σώμα πρέπει να βρεθεί επειγόντως, ώστε να σταματήσουν οι φήμες περί Ανάστασης και επικείμενου ερχομού του Μεσσία.

«Ανάσταση»: Ένας πανίσχυρος Ρωμαίος στρατιωτικός και ο υπασπιστής του, έχουν εντολή από τον Πόντιο Πιλάτο να ανακαλύψουν τι απέγινε το σώμα του Χριστού μετά την ταφή του. Το σώμα πρέπει να βρεθεί επειγόντως, ώστε να σταματήσουν οι φήμες περί Ανάστασης και επικείμενου ερχομού του Μεσσία.

«Μια θάλασσα από δέντρα». Το πώς η αγάπη μπορεί να μας λυγίσει, αλλά και να μας σώσει στις πιο αναπάντεχες στιγμές, αποτυπώνεται από τον Γκας Βαν Σαντ στο δράμα «Μια θάλασσα από δέντρα».

Το πώς η αγάπη μπορεί να μας λυγίσει, αλλά και να μας σώσει στις πιο αναπάντεχες στιγμές, αποτυπώνεται από τον Γκας Βαν Σαντ στο δράμα «Μια θάλασσα από δέντρα».

«Μια θάλασσα από δέντρα». Το πώς η αγάπη μπορεί να μας λυγίσει, αλλά και να μας σώσει στις πιο αναπάντεχες στιγμές, αποτυπώνεται από τον Γκας Βαν Σαντ στο δράμα «Μια θάλασσα από δέντρα».

Το πώς η αγάπη μπορεί να μας λυγίσει, αλλά και να μας σώσει στις πιο αναπάντεχες στιγμές, αποτυπώνεται από τον Γκας Βαν Σαντ στο δράμα «Μια θάλασσα από δέντρα».

«Μια θάλασσα από δέντρα». Το πώς η αγάπη μπορεί να μας λυγίσει, αλλά και να μας σώσει στις πιο αναπάντεχες στιγμές, αποτυπώνεται από τον Γκας Βαν Σαντ στο δράμα «Μια θάλασσα από δέντρα».

Το πώς η αγάπη μπορεί να μας λυγίσει, αλλά και να μας σώσει στις πιο αναπάντεχες στιγμές, αποτυπώνεται από τον Γκας Βαν Σαντ στο δράμα «Μια θάλασσα από δέντρα».

«Μια θάλασσα από δέντρα». Το πώς η αγάπη μπορεί να μας λυγίσει, αλλά και να μας σώσει στις πιο αναπάντεχες στιγμές, αποτυπώνεται από τον Γκας Βαν Σαντ στο δράμα «Μια θάλασσα από δέντρα».

Το πώς η αγάπη μπορεί να μας λυγίσει, αλλά και να μας σώσει στις πιο αναπάντεχες στιγμές, αποτυπώνεται από τον Γκας Βαν Σαντ στο δράμα «Μια θάλασσα από δέντρα».

«Μια θάλασσα από δέντρα». Το πώς η αγάπη μπορεί να μας λυγίσει, αλλά και να μας σώσει στις πιο αναπάντεχες στιγμές, αποτυπώνεται από τον Γκας Βαν Σαντ στο δράμα «Μια θάλασσα από δέντρα».

Το πώς η αγάπη μπορεί να μας λυγίσει, αλλά και να μας σώσει στις πιο αναπάντεχες στιγμές, αποτυπώνεται από τον Γκας Βαν Σαντ στο δράμα «Μια θάλασσα από δέντρα».

«Μια θάλασσα από δέντρα». Το πώς η αγάπη μπορεί να μας λυγίσει, αλλά και να μας σώσει στις πιο αναπάντεχες στιγμές, αποτυπώνεται από τον Γκας Βαν Σαντ στο δράμα «Μια θάλασσα από δέντρα».

Το πώς η αγάπη μπορεί να μας λυγίσει, αλλά και να μας σώσει στις πιο αναπάντεχες στιγμές, αποτυπώνεται από τον Γκας Βαν Σαντ στο δράμα «Μια θάλασσα από δέντρα».

«Μια θάλασσα από δέντρα». Το πώς η αγάπη μπορεί να μας λυγίσει, αλλά και να μας σώσει στις πιο αναπάντεχες στιγμές, αποτυπώνεται από τον Γκας Βαν Σαντ στο δράμα «Μια θάλασσα από δέντρα».

Το πώς η αγάπη μπορεί να μας λυγίσει, αλλά και να μας σώσει στις πιο αναπάντεχες στιγμές, αποτυπώνεται από τον Γκας Βαν Σαντ στο δράμα «Μια θάλασσα από δέντρα».

«Ο κυνηγός: Η μάχη του χειμώνα». «Ο κυνηγός: Η μάχη του χειμώνα»: Πολλά χρόνια πριν πεθάνει από το ξίφος της Χιονάτης, η κακιά βασίλισσα Ραβένα είχε προδώσει την καλόκαρδη αδερφή της, με αποτέλεσμα να ενεργοποιηθεί η δύναμη του πάγου μέσα της και να ξεσπάσει ένας ανελέητος πόλεμος μεταξύ τους.

«Ο κυνηγός: Η μάχη του χειμώνα»: Πολλά χρόνια πριν πεθάνει από το ξίφος της Χιονάτης, η κακιά βασίλισσα Ραβένα είχε προδώσει την καλόκαρδη αδερφή της, με αποτέλεσμα να ενεργοποιηθεί η δύναμη του πάγου μέσα της και να ξεσπάσει ένας ανελέητος πόλεμος μεταξύ τους.

«Ο κυνηγός: Η μάχη του χειμώνα». «Ο κυνηγός: Η μάχη του χειμώνα»: Πολλά χρόνια πριν πεθάνει από το ξίφος της Χιονάτης, η κακιά βασίλισσα Ραβένα είχε προδώσει την καλόκαρδη αδερφή της, με αποτέλεσμα να ενεργοποιηθεί η δύναμη του πάγου μέσα της και να ξεσπάσει ένας ανελέητος πόλεμος μεταξύ τους.

«Ο κυνηγός: Η μάχη του χειμώνα»: Πολλά χρόνια πριν πεθάνει από το ξίφος της Χιονάτης, η κακιά βασίλισσα Ραβένα είχε προδώσει την καλόκαρδη αδερφή της, με αποτέλεσμα να ενεργοποιηθεί η δύναμη του πάγου μέσα της και να ξεσπάσει ένας ανελέητος πόλεμος μεταξύ τους.

«Ο κυνηγός: Η μάχη του χειμώνα». «Ο κυνηγός: Η μάχη του χειμώνα»: Πολλά χρόνια πριν πεθάνει από το ξίφος της Χιονάτης, η κακιά βασίλισσα Ραβένα είχε προδώσει την καλόκαρδη αδερφή της, με αποτέλεσμα να ενεργοποιηθεί η δύναμη του πάγου μέσα της και να ξεσπάσει ένας ανελέητος πόλεμος μεταξύ τους.

«Ο κυνηγός: Η μάχη του χειμώνα»: Πολλά χρόνια πριν πεθάνει από το ξίφος της Χιονάτης, η κακιά βασίλισσα Ραβένα είχε προδώσει την καλόκαρδη αδερφή της, με αποτέλεσμα να ενεργοποιηθεί η δύναμη του πάγου μέσα της και να ξεσπάσει ένας ανελέητος πόλεμος μεταξύ τους.

«Ο κυνηγός: Η μάχη του χειμώνα». «Ο κυνηγός: Η μάχη του χειμώνα»: Πολλά χρόνια πριν πεθάνει από το ξίφος της Χιονάτης, η κακιά βασίλισσα Ραβένα είχε προδώσει την καλόκαρδη αδερφή της, με αποτέλεσμα να ενεργοποιηθεί η δύναμη του πάγου μέσα της και να ξεσπάσει ένας ανελέητος πόλεμος μεταξύ τους.

«Ο κυνηγός: Η μάχη του χειμώνα»: Πολλά χρόνια πριν πεθάνει από το ξίφος της Χιονάτης, η κακιά βασίλισσα Ραβένα είχε προδώσει την καλόκαρδη αδερφή της, με αποτέλεσμα να ενεργοποιηθεί η δύναμη του πάγου μέσα της και να ξεσπάσει ένας ανελέητος πόλεμος μεταξύ τους.

«Ο κυνηγός: Η μάχη του χειμώνα». «Ο κυνηγός: Η μάχη του χειμώνα»: Πολλά χρόνια πριν πεθάνει από το ξίφος της Χιονάτης, η κακιά βασίλισσα Ραβένα είχε προδώσει την καλόκαρδη αδερφή της, με αποτέλεσμα να ενεργοποιηθεί η δύναμη του πάγου μέσα της και να ξεσπάσει ένας ανελέητος πόλεμος μεταξύ τους.

«Ο κυνηγός: Η μάχη του χειμώνα»: Πολλά χρόνια πριν πεθάνει από το ξίφος της Χιονάτης, η κακιά βασίλισσα Ραβένα είχε προδώσει την καλόκαρδη αδερφή της, με αποτέλεσμα να ενεργοποιηθεί η δύναμη του πάγου μέσα της και να ξεσπάσει ένας ανελέητος πόλεμος μεταξύ τους.

«Ο κυνηγός: Η μάχη του χειμώνα». «Ο κυνηγός: Η μάχη του χειμώνα»: Πολλά χρόνια πριν πεθάνει από το ξίφος της Χιονάτης, η κακιά βασίλισσα Ραβένα είχε προδώσει την καλόκαρδη αδερφή της, με αποτέλεσμα να ενεργοποιηθεί η δύναμη του πάγου μέσα της και να ξεσπάσει ένας ανελέητος πόλεμος μεταξύ τους.

«Ο κυνηγός: Η μάχη του χειμώνα»: Πολλά χρόνια πριν πεθάνει από το ξίφος της Χιονάτης, η κακιά βασίλισσα Ραβένα είχε προδώσει την καλόκαρδη αδερφή της, με αποτέλεσμα να ενεργοποιηθεί η δύναμη του πάγου μέσα της και να ξεσπάσει ένας ανελέητος πόλεμος μεταξύ τους.

«Ο κυνηγός: Η μάχη του χειμώνα». «Ο κυνηγός: Η μάχη του χειμώνα»: Πολλά χρόνια πριν πεθάνει από το ξίφος της Χιονάτης, η κακιά βασίλισσα Ραβένα είχε προδώσει την καλόκαρδη αδερφή της, με αποτέλεσμα να ενεργοποιηθεί η δύναμη του πάγου μέσα της και να ξεσπάσει ένας ανελέητος πόλεμος μεταξύ τους.

«Ο κυνηγός: Η μάχη του χειμώνα»: Πολλά χρόνια πριν πεθάνει από το ξίφος της Χιονάτης, η κακιά βασίλισσα Ραβένα είχε προδώσει την καλόκαρδη αδερφή της, με αποτέλεσμα να ενεργοποιηθεί η δύναμη του πάγου μέσα της και να ξεσπάσει ένας ανελέητος πόλεμος μεταξύ τους.

«Ο κυνηγός: Η μάχη του χειμώνα». «Ο κυνηγός: Η μάχη του χειμώνα»: Πολλά χρόνια πριν πεθάνει από το ξίφος της Χιονάτης, η κακιά βασίλισσα Ραβένα είχε προδώσει την καλόκαρδη αδερφή της, με αποτέλεσμα να ενεργοποιηθεί η δύναμη του πάγου μέσα της και να ξεσπάσει ένας ανελέητος πόλεμος μεταξύ τους.

«Ο κυνηγός: Η μάχη του χειμώνα»: Πολλά χρόνια πριν πεθάνει από το ξίφος της Χιονάτης, η κακιά βασίλισσα Ραβένα είχε προδώσει την καλόκαρδη αδερφή της, με αποτέλεσμα να ενεργοποιηθεί η δύναμη του πάγου μέσα της και να ξεσπάσει ένας ανελέητος πόλεμος μεταξύ τους.

«Ο κυνηγός: Η μάχη του χειμώνα». «Ο κυνηγός: Η μάχη του χειμώνα»: Πολλά χρόνια πριν πεθάνει από το ξίφος της Χιονάτης, η κακιά βασίλισσα Ραβένα είχε προδώσει την καλόκαρδη αδερφή της, με αποτέλεσμα να ενεργοποιηθεί η δύναμη του πάγου μέσα της και να ξεσπάσει ένας ανελέητος πόλεμος μεταξύ τους.

«Ο κυνηγός: Η μάχη του χειμώνα»: Πολλά χρόνια πριν πεθάνει από το ξίφος της Χιονάτης, η κακιά βασίλισσα Ραβένα είχε προδώσει την καλόκαρδη αδερφή της, με αποτέλεσμα να ενεργοποιηθεί η δύναμη του πάγου μέσα της και να ξεσπάσει ένας ανελέητος πόλεμος μεταξύ τους.

«Ο κυνηγός: Η μάχη του χειμώνα». «Ο κυνηγός: Η μάχη του χειμώνα»: Πολλά χρόνια πριν πεθάνει από το ξίφος της Χιονάτης, η κακιά βασίλισσα Ραβένα είχε προδώσει την καλόκαρδη αδερφή της, με αποτέλεσμα να ενεργοποιηθεί η δύναμη του πάγου μέσα της και να ξεσπάσει ένας ανελέητος πόλεμος μεταξύ τους.

«Ο κυνηγός: Η μάχη του χειμώνα»: Πολλά χρόνια πριν πεθάνει από το ξίφος της Χιονάτης, η κακιά βασίλισσα Ραβένα είχε προδώσει την καλόκαρδη αδερφή της, με αποτέλεσμα να ενεργοποιηθεί η δύναμη του πάγου μέσα της και να ξεσπάσει ένας ανελέητος πόλεμος μεταξύ τους.

«Η Γιορτή της Μητέρας». Στη ρομαντική κομεντί, «Η Γιορτή της Μητέρας», πέντε ιστορίες συνδέονται μεταξύ τους και μοιράζονται ένα κοινό στοιχείο: τη μητρότητα.

Στη ρομαντική κομεντί, «Η Γιορτή της Μητέρας», πέντε ιστορίες συνδέονται μεταξύ τους και μοιράζονται ένα κοινό στοιχείο: τη μητρότητα.

«Η Γιορτή της Μητέρας». Στη ρομαντική κομεντί, «Η Γιορτή της Μητέρας», πέντε ιστορίες συνδέονται μεταξύ τους και μοιράζονται ένα κοινό στοιχείο: τη μητρότητα.

Στη ρομαντική κομεντί, «Η Γιορτή της Μητέρας», πέντε ιστορίες συνδέονται μεταξύ τους και μοιράζονται ένα κοινό στοιχείο: τη μητρότητα.

«Η Γιορτή της Μητέρας». Στη ρομαντική κομεντί, «Η Γιορτή της Μητέρας», πέντε ιστορίες συνδέονται μεταξύ τους και μοιράζονται ένα κοινό στοιχείο: τη μητρότητα.

Στη ρομαντική κομεντί, «Η Γιορτή της Μητέρας», πέντε ιστορίες συνδέονται μεταξύ τους και μοιράζονται ένα κοινό στοιχείο: τη μητρότητα.

«Η Γιορτή της Μητέρας». Στη ρομαντική κομεντί, «Η Γιορτή της Μητέρας», πέντε ιστορίες συνδέονται μεταξύ τους και μοιράζονται ένα κοινό στοιχείο: τη μητρότητα.

Στη ρομαντική κομεντί, «Η Γιορτή της Μητέρας», πέντε ιστορίες συνδέονται μεταξύ τους και μοιράζονται ένα κοινό στοιχείο: τη μητρότητα.

«Η Γιορτή της Μητέρας». Στη ρομαντική κομεντί, «Η Γιορτή της Μητέρας», πέντε ιστορίες συνδέονται μεταξύ τους και μοιράζονται ένα κοινό στοιχείο: τη μητρότητα.

Στη ρομαντική κομεντί, «Η Γιορτή της Μητέρας», πέντε ιστορίες συνδέονται μεταξύ τους και μοιράζονται ένα κοινό στοιχείο: τη μητρότητα.

«Η Γιορτή της Μητέρας». Στη ρομαντική κομεντί, «Η Γιορτή της Μητέρας», πέντε ιστορίες συνδέονται μεταξύ τους και μοιράζονται ένα κοινό στοιχείο: τη μητρότητα.

Στη ρομαντική κομεντί, «Η Γιορτή της Μητέρας», πέντε ιστορίες συνδέονται μεταξύ τους και μοιράζονται ένα κοινό στοιχείο: τη μητρότητα.

«Η Γιορτή της Μητέρας». Στη ρομαντική κομεντί, «Η Γιορτή της Μητέρας», πέντε ιστορίες συνδέονται μεταξύ τους και μοιράζονται ένα κοινό στοιχείο: τη μητρότητα.

Στη ρομαντική κομεντί, «Η Γιορτή της Μητέρας», πέντε ιστορίες συνδέονται μεταξύ τους και μοιράζονται ένα κοινό στοιχείο: τη μητρότητα.

«Πάμε για επανάσταση;». Ως κωμικοί ταξιδιώτες στον χρόνο, υποδυόμενοι ξανά τους ίδιους δύσμοιρους αντιήρωες, όπως και πριν από 20 χρόνια, οι Κριστιάν Κλαβιέ και Ζαν Ρενό μεταφέρονται στην καρδιά της Γαλλικής Επανάστασης στη ταινία «Πάμε για επανάσταση;».

Ως κωμικοί ταξιδιώτες στον χρόνο, υποδυόμενοι ξανά τους ίδιους δύσμοιρους αντιήρωες, όπως και πριν από 20 χρόνια, οι Κριστιάν Κλαβιέ και Ζαν Ρενό μεταφέρονται στην καρδιά της Γαλλικής Επανάστασης στη ταινία «Πάμε για επανάσταση;».

«Πάμε για επανάσταση;». Ως κωμικοί ταξιδιώτες στον χρόνο, υποδυόμενοι ξανά τους ίδιους δύσμοιρους αντιήρωες, όπως και πριν από 20 χρόνια, οι Κριστιάν Κλαβιέ και Ζαν Ρενό μεταφέρονται στην καρδιά της Γαλλικής Επανάστασης στη ταινία «Πάμε για επανάσταση;».

Ως κωμικοί ταξιδιώτες στον χρόνο, υποδυόμενοι ξανά τους ίδιους δύσμοιρους αντιήρωες, όπως και πριν από 20 χρόνια, οι Κριστιάν Κλαβιέ και Ζαν Ρενό μεταφέρονται στην καρδιά της Γαλλικής Επανάστασης στη ταινία «Πάμε για επανάσταση;».

«Πάμε για επανάσταση;». Ως κωμικοί ταξιδιώτες στον χρόνο, υποδυόμενοι ξανά τους ίδιους δύσμοιρους αντιήρωες, όπως και πριν από 20 χρόνια, οι Κριστιάν Κλαβιέ και Ζαν Ρενό μεταφέρονται στην καρδιά της Γαλλικής Επανάστασης στη ταινία «Πάμε για επανάσταση;».

Ως κωμικοί ταξιδιώτες στον χρόνο, υποδυόμενοι ξανά τους ίδιους δύσμοιρους αντιήρωες, όπως και πριν από 20 χρόνια, οι Κριστιάν Κλαβιέ και Ζαν Ρενό μεταφέρονται στην καρδιά της Γαλλικής Επανάστασης στη ταινία «Πάμε για επανάσταση;».

«Πάμε για επανάσταση;». Ως κωμικοί ταξιδιώτες στον χρόνο, υποδυόμενοι ξανά τους ίδιους δύσμοιρους αντιήρωες, όπως και πριν από 20 χρόνια, οι Κριστιάν Κλαβιέ και Ζαν Ρενό μεταφέρονται στην καρδιά της Γαλλικής Επανάστασης στη ταινία «Πάμε για επανάσταση;».

Ως κωμικοί ταξιδιώτες στον χρόνο, υποδυόμενοι ξανά τους ίδιους δύσμοιρους αντιήρωες, όπως και πριν από 20 χρόνια, οι Κριστιάν Κλαβιέ και Ζαν Ρενό μεταφέρονται στην καρδιά της Γαλλικής Επανάστασης στη ταινία «Πάμε για επανάσταση;».

«Πάμε για επανάσταση;». Ως κωμικοί ταξιδιώτες στον χρόνο, υποδυόμενοι ξανά τους ίδιους δύσμοιρους αντιήρωες, όπως και πριν από 20 χρόνια, οι Κριστιάν Κλαβιέ και Ζαν Ρενό μεταφέρονται στην καρδιά της Γαλλικής Επανάστασης στη ταινία «Πάμε για επανάσταση;».

Ως κωμικοί ταξιδιώτες στον χρόνο, υποδυόμενοι ξανά τους ίδιους δύσμοιρους αντιήρωες, όπως και πριν από 20 χρόνια, οι Κριστιάν Κλαβιέ και Ζαν Ρενό μεταφέρονται στην καρδιά της Γαλλικής Επανάστασης στη ταινία «Πάμε για επανάσταση;».

«Πάμε για επανάσταση;». Ως κωμικοί ταξιδιώτες στον χρόνο, υποδυόμενοι ξανά τους ίδιους δύσμοιρους αντιήρωες, όπως και πριν από 20 χρόνια, οι Κριστιάν Κλαβιέ και Ζαν Ρενό μεταφέρονται στην καρδιά της Γαλλικής Επανάστασης στη ταινία «Πάμε για επανάσταση;».

Ως κωμικοί ταξιδιώτες στον χρόνο, υποδυόμενοι ξανά τους ίδιους δύσμοιρους αντιήρωες, όπως και πριν από 20 χρόνια, οι Κριστιάν Κλαβιέ και Ζαν Ρενό μεταφέρονται στην καρδιά της Γαλλικής Επανάστασης στη ταινία «Πάμε για επανάσταση;».

«Πάμε για επανάσταση;». Ως κωμικοί ταξιδιώτες στον χρόνο, υποδυόμενοι ξανά τους ίδιους δύσμοιρους αντιήρωες, όπως και πριν από 20 χρόνια, οι Κριστιάν Κλαβιέ και Ζαν Ρενό μεταφέρονται στην καρδιά της Γαλλικής Επανάστασης στη ταινία «Πάμε για επανάσταση;».

Ως κωμικοί ταξιδιώτες στον χρόνο, υποδυόμενοι ξανά τους ίδιους δύσμοιρους αντιήρωες, όπως και πριν από 20 χρόνια, οι Κριστιάν Κλαβιέ και Ζαν Ρενό μεταφέρονται στην καρδιά της Γαλλικής Επανάστασης στη ταινία «Πάμε για επανάσταση;».

«Πάμε για επανάσταση;». Ως κωμικοί ταξιδιώτες στον χρόνο, υποδυόμενοι ξανά τους ίδιους δύσμοιρους αντιήρωες, όπως και πριν από 20 χρόνια, οι Κριστιάν Κλαβιέ και Ζαν Ρενό μεταφέρονται στην καρδιά της Γαλλικής Επανάστασης στη ταινία «Πάμε για επανάσταση;».

Ως κωμικοί ταξιδιώτες στον χρόνο, υποδυόμενοι ξανά τους ίδιους δύσμοιρους αντιήρωες, όπως και πριν από 20 χρόνια, οι Κριστιάν Κλαβιέ και Ζαν Ρενό μεταφέρονται στην καρδιά της Γαλλικής Επανάστασης στη ταινία «Πάμε για επανάσταση;».

«Ράτσετ και Κλανκ». Η ταινία κινουμένων σχεδίων, «Ράτσετ και Κλανκ», ξετυλίγει την περιπέτεια δύο απίθανων ηρώων, οι οποίοι πρέπει να αντιμετωπίσουν έναν μοχθηρό εξωγήινο.

Η ταινία κινουμένων σχεδίων, «Ράτσετ και Κλανκ», ξετυλίγει την περιπέτεια δύο απίθανων ηρώων, οι οποίοι πρέπει να αντιμετωπίσουν έναν μοχθηρό εξωγήινο.

«Ράτσετ και Κλανκ». Η ταινία κινουμένων σχεδίων, «Ράτσετ και Κλανκ», ξετυλίγει την περιπέτεια δύο απίθανων ηρώων, οι οποίοι πρέπει να αντιμετωπίσουν έναν μοχθηρό εξωγήινο.

Η ταινία κινουμένων σχεδίων, «Ράτσετ και Κλανκ», ξετυλίγει την περιπέτεια δύο απίθανων ηρώων, οι οποίοι πρέπει να αντιμετωπίσουν έναν μοχθηρό εξωγήινο.

«Ράτσετ και Κλανκ». Η ταινία κινουμένων σχεδίων, «Ράτσετ και Κλανκ», ξετυλίγει την περιπέτεια δύο απίθανων ηρώων, οι οποίοι πρέπει να αντιμετωπίσουν έναν μοχθηρό εξωγήινο.

Η ταινία κινουμένων σχεδίων, «Ράτσετ και Κλανκ», ξετυλίγει την περιπέτεια δύο απίθανων ηρώων, οι οποίοι πρέπει να αντιμετωπίσουν έναν μοχθηρό εξωγήινο.

«Ράτσετ και Κλανκ». Η ταινία κινουμένων σχεδίων, «Ράτσετ και Κλανκ», ξετυλίγει την περιπέτεια δύο απίθανων ηρώων, οι οποίοι πρέπει να αντιμετωπίσουν έναν μοχθηρό εξωγήινο.

Η ταινία κινουμένων σχεδίων, «Ράτσετ και Κλανκ», ξετυλίγει την περιπέτεια δύο απίθανων ηρώων, οι οποίοι πρέπει να αντιμετωπίσουν έναν μοχθηρό εξωγήινο.

«Ράτσετ και Κλανκ». Η ταινία κινουμένων σχεδίων, «Ράτσετ και Κλανκ», ξετυλίγει την περιπέτεια δύο απίθανων ηρώων, οι οποίοι πρέπει να αντιμετωπίσουν έναν μοχθηρό εξωγήινο.

Η ταινία κινουμένων σχεδίων, «Ράτσετ και Κλανκ», ξετυλίγει την περιπέτεια δύο απίθανων ηρώων, οι οποίοι πρέπει να αντιμετωπίσουν έναν μοχθηρό εξωγήινο.

«Ράτσετ και Κλανκ». Η ταινία κινουμένων σχεδίων, «Ράτσετ και Κλανκ», ξετυλίγει την περιπέτεια δύο απίθανων ηρώων, οι οποίοι πρέπει να αντιμετωπίσουν έναν μοχθηρό εξωγήινο.

Η ταινία κινουμένων σχεδίων, «Ράτσετ και Κλανκ», ξετυλίγει την περιπέτεια δύο απίθανων ηρώων, οι οποίοι πρέπει να αντιμετωπίσουν έναν μοχθηρό εξωγήινο.

«Ράτσετ και Κλανκ». Η ταινία κινουμένων σχεδίων, «Ράτσετ και Κλανκ», ξετυλίγει την περιπέτεια δύο απίθανων ηρώων, οι οποίοι πρέπει να αντιμετωπίσουν έναν μοχθηρό εξωγήινο.

Η ταινία κινουμένων σχεδίων, «Ράτσετ και Κλανκ», ξετυλίγει την περιπέτεια δύο απίθανων ηρώων, οι οποίοι πρέπει να αντιμετωπίσουν έναν μοχθηρό εξωγήινο.

«Το τελευταίο μας τανγκό». «Το τελευταίο μας τανγκό»: Ο Γερμανός ντοκιμαντερίστας Τζέρμαν Κραλ εξιστορεί την τεράστια καριέρα δύο θρύλων του αργεντίνικου τάνγκο. Η 80χρονη Μαρία Νιέβες Ρέχο  και ο 83άχρονος Χουάν Κάρλος Κόπες  συναντήθηκαν, όταν ήταν 14 και 17 ετών αντίστοιχα, και χόρευαν μαζί για 50 σχεδόν χρόνια.

«Το τελευταίο μας τανγκό»: Ο Γερμανός ντοκιμαντερίστας Τζέρμαν Κραλ εξιστορεί την τεράστια καριέρα δύο θρύλων του αργεντίνικου τάνγκο. Η 80χρονη Μαρία Νιέβες Ρέχο  και ο 83άχρονος Χουάν Κάρλος Κόπες  συναντήθηκαν, όταν ήταν 14 και 17 ετών αντίστοιχα, και χόρευαν μαζί για 50 σχεδόν χρόνια.

«Το τελευταίο μας τανγκό». «Το τελευταίο μας τανγκό»: Ο Γερμανός ντοκιμαντερίστας Τζέρμαν Κραλ εξιστορεί την τεράστια καριέρα δύο θρύλων του αργεντίνικου τάνγκο. Η 80χρονη Μαρία Νιέβες Ρέχο  και ο 83άχρονος Χουάν Κάρλος Κόπες  συναντήθηκαν, όταν ήταν 14 και 17 ετών αντίστοιχα, και χόρευαν μαζί για 50 σχεδόν χρόνια.

«Το τελευταίο μας τανγκό»: Ο Γερμανός ντοκιμαντερίστας Τζέρμαν Κραλ εξιστορεί την τεράστια καριέρα δύο θρύλων του αργεντίνικου τάνγκο. Η 80χρονη Μαρία Νιέβες Ρέχο  και ο 83άχρονος Χουάν Κάρλος Κόπες  συναντήθηκαν, όταν ήταν 14 και 17 ετών αντίστοιχα, και χόρευαν μαζί για 50 σχεδόν χρόνια.

«Το τελευταίο μας τανγκό». «Το τελευταίο μας τανγκό»: Ο Γερμανός ντοκιμαντερίστας Τζέρμαν Κραλ εξιστορεί την τεράστια καριέρα δύο θρύλων του αργεντίνικου τάνγκο. Η 80χρονη Μαρία Νιέβες Ρέχο  και ο 83άχρονος Χουάν Κάρλος Κόπες  συναντήθηκαν, όταν ήταν 14 και 17 ετών αντίστοιχα, και χόρευαν μαζί για 50 σχεδόν χρόνια.

«Το τελευταίο μας τανγκό»: Ο Γερμανός ντοκιμαντερίστας Τζέρμαν Κραλ εξιστορεί την τεράστια καριέρα δύο θρύλων του αργεντίνικου τάνγκο. Η 80χρονη Μαρία Νιέβες Ρέχο  και ο 83άχρονος Χουάν Κάρλος Κόπες  συναντήθηκαν, όταν ήταν 14 και 17 ετών αντίστοιχα, και χόρευαν μαζί για 50 σχεδόν χρόνια.

«Το τελευταίο μας τανγκό». «Το τελευταίο μας τανγκό»: Ο Γερμανός ντοκιμαντερίστας Τζέρμαν Κραλ εξιστορεί την τεράστια καριέρα δύο θρύλων του αργεντίνικου τάνγκο. Η 80χρονη Μαρία Νιέβες Ρέχο  και ο 83άχρονος Χουάν Κάρλος Κόπες  συναντήθηκαν, όταν ήταν 14 και 17 ετών αντίστοιχα, και χόρευαν μαζί για 50 σχεδόν χρόνια.

«Το τελευταίο μας τανγκό»: Ο Γερμανός ντοκιμαντερίστας Τζέρμαν Κραλ εξιστορεί την τεράστια καριέρα δύο θρύλων του αργεντίνικου τάνγκο. Η 80χρονη Μαρία Νιέβες Ρέχο  και ο 83άχρονος Χουάν Κάρλος Κόπες  συναντήθηκαν, όταν ήταν 14 και 17 ετών αντίστοιχα, και χόρευαν μαζί για 50 σχεδόν χρόνια.

«Το τελευταίο μας τανγκό». «Το τελευταίο μας τανγκό»: Ο Γερμανός ντοκιμαντερίστας Τζέρμαν Κραλ εξιστορεί την τεράστια καριέρα δύο θρύλων του αργεντίνικου τάνγκο. Η 80χρονη Μαρία Νιέβες Ρέχο  και ο 83άχρονος Χουάν Κάρλος Κόπες  συναντήθηκαν, όταν ήταν 14 και 17 ετών αντίστοιχα, και χόρευαν μαζί για 50 σχεδόν χρόνια.

«Το τελευταίο μας τανγκό»: Ο Γερμανός ντοκιμαντερίστας Τζέρμαν Κραλ εξιστορεί την τεράστια καριέρα δύο θρύλων του αργεντίνικου τάνγκο. Η 80χρονη Μαρία Νιέβες Ρέχο  και ο 83άχρονος Χουάν Κάρλος Κόπες  συναντήθηκαν, όταν ήταν 14 και 17 ετών αντίστοιχα, και χόρευαν μαζί για 50 σχεδόν χρόνια.

«Το τελευταίο μας τανγκό». «Το τελευταίο μας τανγκό»: Ο Γερμανός ντοκιμαντερίστας Τζέρμαν Κραλ εξιστορεί την τεράστια καριέρα δύο θρύλων του αργεντίνικου τάνγκο. Η 80χρονη Μαρία Νιέβες Ρέχο  και ο 83άχρονος Χουάν Κάρλος Κόπες  συναντήθηκαν, όταν ήταν 14 και 17 ετών αντίστοιχα, και χόρευαν μαζί για 50 σχεδόν χρόνια.

«Το τελευταίο μας τανγκό»: Ο Γερμανός ντοκιμαντερίστας Τζέρμαν Κραλ εξιστορεί την τεράστια καριέρα δύο θρύλων του αργεντίνικου τάνγκο. Η 80χρονη Μαρία Νιέβες Ρέχο  και ο 83άχρονος Χουάν Κάρλος Κόπες  συναντήθηκαν, όταν ήταν 14 και 17 ετών αντίστοιχα, και χόρευαν μαζί για 50 σχεδόν χρόνια.

«Το τελευταίο μας τανγκό». «Το τελευταίο μας τανγκό»: Ο Γερμανός ντοκιμαντερίστας Τζέρμαν Κραλ εξιστορεί την τεράστια καριέρα δύο θρύλων του αργεντίνικου τάνγκο. Η 80χρονη Μαρία Νιέβες Ρέχο  και ο 83άχρονος Χουάν Κάρλος Κόπες  συναντήθηκαν, όταν ήταν 14 και 17 ετών αντίστοιχα, και χόρευαν μαζί για 50 σχεδόν χρόνια.

«Το τελευταίο μας τανγκό»: Ο Γερμανός ντοκιμαντερίστας Τζέρμαν Κραλ εξιστορεί την τεράστια καριέρα δύο θρύλων του αργεντίνικου τάνγκο. Η 80χρονη Μαρία Νιέβες Ρέχο  και ο 83άχρονος Χουάν Κάρλος Κόπες  συναντήθηκαν, όταν ήταν 14 και 17 ετών αντίστοιχα, και χόρευαν μαζί για 50 σχεδόν χρόνια.

«Το τελευταίο μας τανγκό». «Το τελευταίο μας τανγκό»: Ο Γερμανός ντοκιμαντερίστας Τζέρμαν Κραλ εξιστορεί την τεράστια καριέρα δύο θρύλων του αργεντίνικου τάνγκο. Η 80χρονη Μαρία Νιέβες Ρέχο  και ο 83άχρονος Χουάν Κάρλος Κόπες  συναντήθηκαν, όταν ήταν 14 και 17 ετών αντίστοιχα, και χόρευαν μαζί για 50 σχεδόν χρόνια.

«Το τελευταίο μας τανγκό»: Ο Γερμανός ντοκιμαντερίστας Τζέρμαν Κραλ εξιστορεί την τεράστια καριέρα δύο θρύλων του αργεντίνικου τάνγκο. Η 80χρονη Μαρία Νιέβες Ρέχο  και ο 83άχρονος Χουάν Κάρλος Κόπες  συναντήθηκαν, όταν ήταν 14 και 17 ετών αντίστοιχα, και χόρευαν μαζί για 50 σχεδόν χρόνια.