Multimedia

Οι ταινίες της εβδομάδας

Πέμπτη, 07 Απριλίου 2016 05:45

Τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα, ένας αμνήμων άνδρας αναζητεί τη γυναίκα του, ένα κορίτσι προσπαθεί να κρύψει το μυστικό του, μια κοπέλα δίνει όρκο παρθενίας, μία νεαρή ιθαγενής προσπαθεί να ξεφύγει από τις παραδόσεις που την περιορίζουν, ένας αλά ελληνικά γάμος επιστρέφει επεισοδιακά, μια απολυμένη ηθοποιός βρίσκει μια απρόσμενη απασχόληση και μία παραμυθένια ηρωίδα μάς πηγαίνει στην εξοχή, στις κινηματογραφικές επιλογές αυτής της εβδομάδας.

Ζωντανά όνειρα, απαχθείσα μνήμη και παρθενική κυοφορία.
«Somnia». «Somnia» : Όταν, μετά τον χαμό του παιδιού του, ένα ζευγάρι υιοθετεί ένα 8άχρονο αγόρι, ανακαλύπτει ότι ο μικρός φοβάται να κοιμηθεί. Ο λόγος; Ό, τι βλέπει στον ύπνο του γίνεται πραγματικότητα.

«Somnia» : Όταν, μετά τον χαμό του παιδιού του, ένα ζευγάρι υιοθετεί ένα 8άχρονο αγόρι, ανακαλύπτει ότι ο μικρός φοβάται να κοιμηθεί. Ο λόγος; Ό, τι βλέπει στον ύπνο του γίνεται πραγματικότητα.

«Somnia». «Somnia» : Όταν, μετά τον χαμό του παιδιού του, ένα ζευγάρι υιοθετεί ένα 8άχρονο αγόρι, ανακαλύπτει ότι ο μικρός φοβάται να κοιμηθεί. Ο λόγος; Ό, τι βλέπει στον ύπνο του γίνεται πραγματικότητα.
James Bridges

«Somnia» : Όταν, μετά τον χαμό του παιδιού του, ένα ζευγάρι υιοθετεί ένα 8άχρονο αγόρι, ανακαλύπτει ότι ο μικρός φοβάται να κοιμηθεί. Ο λόγος; Ό, τι βλέπει στον ύπνο του γίνεται πραγματικότητα.

«Somnia». «Somnia» : Όταν, μετά τον χαμό του παιδιού του, ένα ζευγάρι υιοθετεί ένα 8άχρονο αγόρι, ανακαλύπτει ότι ο μικρός φοβάται να κοιμηθεί. Ο λόγος; Ό, τι βλέπει στον ύπνο του γίνεται πραγματικότητα.
James Bridges

«Somnia» : Όταν, μετά τον χαμό του παιδιού του, ένα ζευγάρι υιοθετεί ένα 8άχρονο αγόρι, ανακαλύπτει ότι ο μικρός φοβάται να κοιμηθεί. Ο λόγος; Ό, τι βλέπει στον ύπνο του γίνεται πραγματικότητα.

«Somnia». «Somnia» : Όταν, μετά τον χαμό του παιδιού του, ένα ζευγάρι υιοθετεί ένα 8άχρονο αγόρι, ανακαλύπτει ότι ο μικρός φοβάται να κοιμηθεί. Ο λόγος; Ό, τι βλέπει στον ύπνο του γίνεται πραγματικότητα.

«Somnia» : Όταν, μετά τον χαμό του παιδιού του, ένα ζευγάρι υιοθετεί ένα 8άχρονο αγόρι, ανακαλύπτει ότι ο μικρός φοβάται να κοιμηθεί. Ο λόγος; Ό, τι βλέπει στον ύπνο του γίνεται πραγματικότητα.

«Somnia». «Somnia» : Όταν, μετά τον χαμό του παιδιού του, ένα ζευγάρι υιοθετεί ένα 8άχρονο αγόρι, ανακαλύπτει ότι ο μικρός φοβάται να κοιμηθεί. Ο λόγος; Ό, τι βλέπει στον ύπνο του γίνεται πραγματικότητα.

«Somnia» : Όταν, μετά τον χαμό του παιδιού του, ένα ζευγάρι υιοθετεί ένα 8άχρονο αγόρι, ανακαλύπτει ότι ο μικρός φοβάται να κοιμηθεί. Ο λόγος; Ό, τι βλέπει στον ύπνο του γίνεται πραγματικότητα.

«Hardcore Henry». «Hardcore Henry» : Στην - γυρισμένη εξ ολοκλήρου μέσα από τα μάτια του ήρωά της - περιπέτεια επιστημονικής φαντασίας του Ρώσου σκηνοθέτη Ίλια Ναϊσούλερ ένας άνδρας δεν θυμάται απολύτως τίποτα. Η γυναίκα του τον έσωσε τελευταία στιγμή από τον θάνατο, ενώ, πρακτικά, ήταν ήδη νεκρός! Μόλις του έχει πει το όνομά του, όταν κάποιοι τον πυροβολούν και την απαγάγουν.

«Hardcore Henry» : Στην - γυρισμένη εξ ολοκλήρου μέσα από τα μάτια του ήρωά της - περιπέτεια επιστημονικής φαντασίας του Ρώσου σκηνοθέτη Ίλια Ναϊσούλερ ένας άνδρας δεν θυμάται απολύτως τίποτα. Η γυναίκα του τον έσωσε τελευταία στιγμή από τον θάνατο, ενώ, πρακτικά, ήταν ήδη νεκρός! Μόλις του έχει πει το όνομά του, όταν κάποιοι τον πυροβολούν και την απαγάγουν.

«Hardcore Henry». «Hardcore Henry» : Στην - γυρισμένη εξ ολοκλήρου μέσα από τα μάτια του ήρωά της - περιπέτεια επιστημονικής φαντασίας του Ρώσου σκηνοθέτη Ίλια Ναϊσούλερ ένας άνδρας δεν θυμάται απολύτως τίποτα. Η γυναίκα του τον έσωσε τελευταία στιγμή από τον θάνατο, ενώ, πρακτικά, ήταν ήδη νεκρός! Μόλις του έχει πει το όνομά του, όταν κάποιοι τον πυροβολούν και την απαγάγουν.

«Hardcore Henry» : Στην - γυρισμένη εξ ολοκλήρου μέσα από τα μάτια του ήρωά της - περιπέτεια επιστημονικής φαντασίας του Ρώσου σκηνοθέτη Ίλια Ναϊσούλερ ένας άνδρας δεν θυμάται απολύτως τίποτα. Η γυναίκα του τον έσωσε τελευταία στιγμή από τον θάνατο, ενώ, πρακτικά, ήταν ήδη νεκρός! Μόλις του έχει πει το όνομά του, όταν κάποιοι τον πυροβολούν και την απαγάγουν.

«Hardcore Henry». «Hardcore Henry» : Στην - γυρισμένη εξ ολοκλήρου μέσα από τα μάτια του ήρωά της - περιπέτεια επιστημονικής φαντασίας του Ρώσου σκηνοθέτη Ίλια Ναϊσούλερ ένας άνδρας δεν θυμάται απολύτως τίποτα. Η γυναίκα του τον έσωσε τελευταία στιγμή από τον θάνατο, ενώ, πρακτικά, ήταν ήδη νεκρός! Μόλις του έχει πει το όνομά του, όταν κάποιοι τον πυροβολούν και την απαγάγουν.

«Hardcore Henry» : Στην - γυρισμένη εξ ολοκλήρου μέσα από τα μάτια του ήρωά της - περιπέτεια επιστημονικής φαντασίας του Ρώσου σκηνοθέτη Ίλια Ναϊσούλερ ένας άνδρας δεν θυμάται απολύτως τίποτα. Η γυναίκα του τον έσωσε τελευταία στιγμή από τον θάνατο, ενώ, πρακτικά, ήταν ήδη νεκρός! Μόλις του έχει πει το όνομά του, όταν κάποιοι τον πυροβολούν και την απαγάγουν.

«Hardcore Henry». «Hardcore Henry» : Στην - γυρισμένη εξ ολοκλήρου μέσα από τα μάτια του ήρωά της - περιπέτεια επιστημονικής φαντασίας του Ρώσου σκηνοθέτη Ίλια Ναϊσούλερ ένας άνδρας δεν θυμάται απολύτως τίποτα. Η γυναίκα του τον έσωσε τελευταία στιγμή από τον θάνατο, ενώ, πρακτικά, ήταν ήδη νεκρός! Μόλις του έχει πει το όνομά του, όταν κάποιοι τον πυροβολούν και την απαγάγουν.

«Hardcore Henry» : Στην - γυρισμένη εξ ολοκλήρου μέσα από τα μάτια του ήρωά της - περιπέτεια επιστημονικής φαντασίας του Ρώσου σκηνοθέτη Ίλια Ναϊσούλερ ένας άνδρας δεν θυμάται απολύτως τίποτα. Η γυναίκα του τον έσωσε τελευταία στιγμή από τον θάνατο, ενώ, πρακτικά, ήταν ήδη νεκρός! Μόλις του έχει πει το όνομά του, όταν κάποιοι τον πυροβολούν και την απαγάγουν.

«Hardcore Henry». «Hardcore Henry» : Στην - γυρισμένη εξ ολοκλήρου μέσα από τα μάτια του ήρωά της - περιπέτεια επιστημονικής φαντασίας του Ρώσου σκηνοθέτη Ίλια Ναϊσούλερ ένας άνδρας δεν θυμάται απολύτως τίποτα. Η γυναίκα του τον έσωσε τελευταία στιγμή από τον θάνατο, ενώ, πρακτικά, ήταν ήδη νεκρός! Μόλις του έχει πει το όνομά του, όταν κάποιοι τον πυροβολούν και την απαγάγουν.

«Hardcore Henry» : Στην - γυρισμένη εξ ολοκλήρου μέσα από τα μάτια του ήρωά της - περιπέτεια επιστημονικής φαντασίας του Ρώσου σκηνοθέτη Ίλια Ναϊσούλερ ένας άνδρας δεν θυμάται απολύτως τίποτα. Η γυναίκα του τον έσωσε τελευταία στιγμή από τον θάνατο, ενώ, πρακτικά, ήταν ήδη νεκρός! Μόλις του έχει πει το όνομά του, όταν κάποιοι τον πυροβολούν και την απαγάγουν.

«Hardcore Henry». «Hardcore Henry» : Στην - γυρισμένη εξ ολοκλήρου μέσα από τα μάτια του ήρωά της - περιπέτεια επιστημονικής φαντασίας του Ρώσου σκηνοθέτη Ίλια Ναϊσούλερ ένας άνδρας δεν θυμάται απολύτως τίποτα. Η γυναίκα του τον έσωσε τελευταία στιγμή από τον θάνατο, ενώ, πρακτικά, ήταν ήδη νεκρός! Μόλις του έχει πει το όνομά του, όταν κάποιοι τον πυροβολούν και την απαγάγουν.

«Hardcore Henry» : Στην - γυρισμένη εξ ολοκλήρου μέσα από τα μάτια του ήρωά της - περιπέτεια επιστημονικής φαντασίας του Ρώσου σκηνοθέτη Ίλια Ναϊσούλερ ένας άνδρας δεν θυμάται απολύτως τίποτα. Η γυναίκα του τον έσωσε τελευταία στιγμή από τον θάνατο, ενώ, πρακτικά, ήταν ήδη νεκρός! Μόλις του έχει πει το όνομά του, όταν κάποιοι τον πυροβολούν και την απαγάγουν.

«Αλίας Μαρία». «Αλίας Μαρία»: Στη δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία του, ο Κολομβιανός σκηνοθέτης Χοσέ Λουίς Ρουχέλες αποτυπώνει ωμά τη σκληρή πραγματικότητα μιας ολόκληρης χώρας, που πασχίζει να βρει την ανθρωπιά της και να ξεφύγει από τον κύκλο της βίας.  Αφηγείται την ιστορία μιας 13άχρονης αντάρτισσας, η οποία επωμίζεται,  με άλλους τρεις νεαρούς πολεμιστές, την παράτολμη αποστολή να μεταφέρει το νεογέννητο παιδί τού διοικητή της στην ασφάλεια μιας γειτονικής πόλης, περνώντας μέσα από πυκνή ζούγκλα και από τις βίαιες διαμάχες ανάμεσα στους αντάρτες και τις στρατιωτικές δυνάμεις. Όμως, κανείς δεν γνωρίζει το μυστικό που κρύβει η ίδια…

«Αλίας Μαρία»: Στη δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία του, ο Κολομβιανός σκηνοθέτης Χοσέ Λουίς Ρουχέλες αποτυπώνει ωμά τη σκληρή πραγματικότητα μιας ολόκληρης χώρας, που πασχίζει να βρει την ανθρωπιά της και να ξεφύγει από τον κύκλο της βίας.  Αφηγείται την ιστορία μιας 13άχρονης αντάρτισσας, η οποία επωμίζεται,  με άλλους τρεις νεαρούς πολεμιστές, την παράτολμη αποστολή να μεταφέρει το νεογέννητο παιδί τού διοικητή της στην ασφάλεια μιας γειτονικής πόλης, περνώντας μέσα από πυκνή ζούγκλα και από τις βίαιες διαμάχες ανάμεσα στους αντάρτες και τις στρατιωτικές δυνάμεις. Όμως, κανείς δεν γνωρίζει το μυστικό που κρύβει η ίδια…

«Αλίας Μαρία». «Αλίας Μαρία»: Στη δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία του, ο Κολομβιανός σκηνοθέτης Χοσέ Λουίς Ρουχέλες αποτυπώνει ωμά τη σκληρή πραγματικότητα μιας ολόκληρης χώρας, που πασχίζει να βρει την ανθρωπιά της και να ξεφύγει από τον κύκλο της βίας.  Αφηγείται την ιστορία μιας 13άχρονης αντάρτισσας, η οποία επωμίζεται,  με άλλους τρεις νεαρούς πολεμιστές, την παράτολμη αποστολή να μεταφέρει το νεογέννητο παιδί τού διοικητή της στην ασφάλεια μιας γειτονικής πόλης, περνώντας μέσα από πυκνή ζούγκλα και από τις βίαιες διαμάχες ανάμεσα στους αντάρτες και τις στρατιωτικές δυνάμεις. Όμως, κανείς δεν γνωρίζει το μυστικό που κρύβει η ίδια…

«Αλίας Μαρία»: Στη δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία του, ο Κολομβιανός σκηνοθέτης Χοσέ Λουίς Ρουχέλες αποτυπώνει ωμά τη σκληρή πραγματικότητα μιας ολόκληρης χώρας, που πασχίζει να βρει την ανθρωπιά της και να ξεφύγει από τον κύκλο της βίας.  Αφηγείται την ιστορία μιας 13άχρονης αντάρτισσας, η οποία επωμίζεται,  με άλλους τρεις νεαρούς πολεμιστές, την παράτολμη αποστολή να μεταφέρει το νεογέννητο παιδί τού διοικητή της στην ασφάλεια μιας γειτονικής πόλης, περνώντας μέσα από πυκνή ζούγκλα και από τις βίαιες διαμάχες ανάμεσα στους αντάρτες και τις στρατιωτικές δυνάμεις. Όμως, κανείς δεν γνωρίζει το μυστικό που κρύβει η ίδια…

«Αλίας Μαρία». «Αλίας Μαρία»: Στη δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία του, ο Κολομβιανός σκηνοθέτης Χοσέ Λουίς Ρουχέλες αποτυπώνει ωμά τη σκληρή πραγματικότητα μιας ολόκληρης χώρας, που πασχίζει να βρει την ανθρωπιά της και να ξεφύγει από τον κύκλο της βίας.  Αφηγείται την ιστορία μιας 13άχρονης αντάρτισσας, η οποία επωμίζεται,  με άλλους τρεις νεαρούς πολεμιστές, την παράτολμη αποστολή να μεταφέρει το νεογέννητο παιδί τού διοικητή της στην ασφάλεια μιας γειτονικής πόλης, περνώντας μέσα από πυκνή ζούγκλα και από τις βίαιες διαμάχες ανάμεσα στους αντάρτες και τις στρατιωτικές δυνάμεις. Όμως, κανείς δεν γνωρίζει το μυστικό που κρύβει η ίδια…

«Αλίας Μαρία»: Στη δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία του, ο Κολομβιανός σκηνοθέτης Χοσέ Λουίς Ρουχέλες αποτυπώνει ωμά τη σκληρή πραγματικότητα μιας ολόκληρης χώρας, που πασχίζει να βρει την ανθρωπιά της και να ξεφύγει από τον κύκλο της βίας.  Αφηγείται την ιστορία μιας 13άχρονης αντάρτισσας, η οποία επωμίζεται,  με άλλους τρεις νεαρούς πολεμιστές, την παράτολμη αποστολή να μεταφέρει το νεογέννητο παιδί τού διοικητή της στην ασφάλεια μιας γειτονικής πόλης, περνώντας μέσα από πυκνή ζούγκλα και από τις βίαιες διαμάχες ανάμεσα στους αντάρτες και τις στρατιωτικές δυνάμεις. Όμως, κανείς δεν γνωρίζει το μυστικό που κρύβει η ίδια…

«Αλίας Μαρία». «Αλίας Μαρία»: Στη δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία του, ο Κολομβιανός σκηνοθέτης Χοσέ Λουίς Ρουχέλες αποτυπώνει ωμά τη σκληρή πραγματικότητα μιας ολόκληρης χώρας, που πασχίζει να βρει την ανθρωπιά της και να ξεφύγει από τον κύκλο της βίας.  Αφηγείται την ιστορία μιας 13άχρονης αντάρτισσας, η οποία επωμίζεται,  με άλλους τρεις νεαρούς πολεμιστές, την παράτολμη αποστολή να μεταφέρει το νεογέννητο παιδί τού διοικητή της στην ασφάλεια μιας γειτονικής πόλης, περνώντας μέσα από πυκνή ζούγκλα και από τις βίαιες διαμάχες ανάμεσα στους αντάρτες και τις στρατιωτικές δυνάμεις. Όμως, κανείς δεν γνωρίζει το μυστικό που κρύβει η ίδια…

«Αλίας Μαρία»: Στη δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία του, ο Κολομβιανός σκηνοθέτης Χοσέ Λουίς Ρουχέλες αποτυπώνει ωμά τη σκληρή πραγματικότητα μιας ολόκληρης χώρας, που πασχίζει να βρει την ανθρωπιά της και να ξεφύγει από τον κύκλο της βίας.  Αφηγείται την ιστορία μιας 13άχρονης αντάρτισσας, η οποία επωμίζεται,  με άλλους τρεις νεαρούς πολεμιστές, την παράτολμη αποστολή να μεταφέρει το νεογέννητο παιδί τού διοικητή της στην ασφάλεια μιας γειτονικής πόλης, περνώντας μέσα από πυκνή ζούγκλα και από τις βίαιες διαμάχες ανάμεσα στους αντάρτες και τις στρατιωτικές δυνάμεις. Όμως, κανείς δεν γνωρίζει το μυστικό που κρύβει η ίδια…

«Αλίας Μαρία». «Αλίας Μαρία»: Στη δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία του, ο Κολομβιανός σκηνοθέτης Χοσέ Λουίς Ρουχέλες αποτυπώνει ωμά τη σκληρή πραγματικότητα μιας ολόκληρης χώρας, που πασχίζει να βρει την ανθρωπιά της και να ξεφύγει από τον κύκλο της βίας.  Αφηγείται την ιστορία μιας 13άχρονης αντάρτισσας, η οποία επωμίζεται,  με άλλους τρεις νεαρούς πολεμιστές, την παράτολμη αποστολή να μεταφέρει το νεογέννητο παιδί τού διοικητή της στην ασφάλεια μιας γειτονικής πόλης, περνώντας μέσα από πυκνή ζούγκλα και από τις βίαιες διαμάχες ανάμεσα στους αντάρτες και τις στρατιωτικές δυνάμεις. Όμως, κανείς δεν γνωρίζει το μυστικό που κρύβει η ίδια…

«Αλίας Μαρία»: Στη δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία του, ο Κολομβιανός σκηνοθέτης Χοσέ Λουίς Ρουχέλες αποτυπώνει ωμά τη σκληρή πραγματικότητα μιας ολόκληρης χώρας, που πασχίζει να βρει την ανθρωπιά της και να ξεφύγει από τον κύκλο της βίας.  Αφηγείται την ιστορία μιας 13άχρονης αντάρτισσας, η οποία επωμίζεται,  με άλλους τρεις νεαρούς πολεμιστές, την παράτολμη αποστολή να μεταφέρει το νεογέννητο παιδί τού διοικητή της στην ασφάλεια μιας γειτονικής πόλης, περνώντας μέσα από πυκνή ζούγκλα και από τις βίαιες διαμάχες ανάμεσα στους αντάρτες και τις στρατιωτικές δυνάμεις. Όμως, κανείς δεν γνωρίζει το μυστικό που κρύβει η ίδια…

«Ορκισμένη παρθένα». «Ορκισμένη παρθένα»: Το δράμα της Λάουρα Μπισπούρι μάς μεταφέρει στα απομακρυσμένα χωριά της Αλβανίας, όπου ένα κορίτσι, προκειμένου να ξεφύγει από το επιβεβλημένο πεπρωμένο του να γίνει σύζυγος και υπηρέτρια, επικαλείται τον παλιό εθιμικό νόμο Κανούν και δίνει όρκο αιώνιας παρθενίας, για να μπορέσει να κρατήσει όπλο και να ζήσει ελεύθερα, όπως οι άνδρες.

«Ορκισμένη παρθένα»: Το δράμα της Λάουρα Μπισπούρι μάς μεταφέρει στα απομακρυσμένα χωριά της Αλβανίας, όπου ένα κορίτσι, προκειμένου να ξεφύγει από το επιβεβλημένο πεπρωμένο του να γίνει σύζυγος και υπηρέτρια, επικαλείται τον παλιό εθιμικό νόμο Κανούν και δίνει όρκο αιώνιας παρθενίας, για να μπορέσει να κρατήσει όπλο και να ζήσει ελεύθερα, όπως οι άνδρες.

«Ορκισμένη παρθένα». «Ορκισμένη παρθένα»: Το δράμα της Λάουρα Μπισπούρι μάς μεταφέρει στα απομακρυσμένα χωριά της Αλβανίας, όπου ένα κορίτσι, προκειμένου να ξεφύγει από το επιβεβλημένο πεπρωμένο του να γίνει σύζυγος και υπηρέτρια, επικαλείται τον παλιό εθιμικό νόμο Κανούν και δίνει όρκο αιώνιας παρθενίας, για να μπορέσει να κρατήσει όπλο και να ζήσει ελεύθερα, όπως οι άνδρες.

«Ορκισμένη παρθένα»: Το δράμα της Λάουρα Μπισπούρι μάς μεταφέρει στα απομακρυσμένα χωριά της Αλβανίας, όπου ένα κορίτσι, προκειμένου να ξεφύγει από το επιβεβλημένο πεπρωμένο του να γίνει σύζυγος και υπηρέτρια, επικαλείται τον παλιό εθιμικό νόμο Κανούν και δίνει όρκο αιώνιας παρθενίας, για να μπορέσει να κρατήσει όπλο και να ζήσει ελεύθερα, όπως οι άνδρες.

«Ορκισμένη παρθένα». «Ορκισμένη παρθένα»: Το δράμα της Λάουρα Μπισπούρι μάς μεταφέρει στα απομακρυσμένα χωριά της Αλβανίας, όπου ένα κορίτσι, προκειμένου να ξεφύγει από το επιβεβλημένο πεπρωμένο του να γίνει σύζυγος και υπηρέτρια, επικαλείται τον παλιό εθιμικό νόμο Κανούν και δίνει όρκο αιώνιας παρθενίας, για να μπορέσει να κρατήσει όπλο και να ζήσει ελεύθερα, όπως οι άνδρες.

«Ορκισμένη παρθένα»: Το δράμα της Λάουρα Μπισπούρι μάς μεταφέρει στα απομακρυσμένα χωριά της Αλβανίας, όπου ένα κορίτσι, προκειμένου να ξεφύγει από το επιβεβλημένο πεπρωμένο του να γίνει σύζυγος και υπηρέτρια, επικαλείται τον παλιό εθιμικό νόμο Κανούν και δίνει όρκο αιώνιας παρθενίας, για να μπορέσει να κρατήσει όπλο και να ζήσει ελεύθερα, όπως οι άνδρες.

«Ορκισμένη παρθένα». «Ορκισμένη παρθένα»: Το δράμα της Λάουρα Μπισπούρι μάς μεταφέρει στα απομακρυσμένα χωριά της Αλβανίας, όπου ένα κορίτσι, προκειμένου να ξεφύγει από το επιβεβλημένο πεπρωμένο του να γίνει σύζυγος και υπηρέτρια, επικαλείται τον παλιό εθιμικό νόμο Κανούν και δίνει όρκο αιώνιας παρθενίας, για να μπορέσει να κρατήσει όπλο και να ζήσει ελεύθερα, όπως οι άνδρες.

«Ορκισμένη παρθένα»: Το δράμα της Λάουρα Μπισπούρι μάς μεταφέρει στα απομακρυσμένα χωριά της Αλβανίας, όπου ένα κορίτσι, προκειμένου να ξεφύγει από το επιβεβλημένο πεπρωμένο του να γίνει σύζυγος και υπηρέτρια, επικαλείται τον παλιό εθιμικό νόμο Κανούν και δίνει όρκο αιώνιας παρθενίας, για να μπορέσει να κρατήσει όπλο και να ζήσει ελεύθερα, όπως οι άνδρες.

«Ορκισμένη παρθένα». «Ορκισμένη παρθένα»: Το δράμα της Λάουρα Μπισπούρι μάς μεταφέρει στα απομακρυσμένα χωριά της Αλβανίας, όπου ένα κορίτσι, προκειμένου να ξεφύγει από το επιβεβλημένο πεπρωμένο του να γίνει σύζυγος και υπηρέτρια, επικαλείται τον παλιό εθιμικό νόμο Κανούν και δίνει όρκο αιώνιας παρθενίας, για να μπορέσει να κρατήσει όπλο και να ζήσει ελεύθερα, όπως οι άνδρες.

«Ορκισμένη παρθένα»: Το δράμα της Λάουρα Μπισπούρι μάς μεταφέρει στα απομακρυσμένα χωριά της Αλβανίας, όπου ένα κορίτσι, προκειμένου να ξεφύγει από το επιβεβλημένο πεπρωμένο του να γίνει σύζυγος και υπηρέτρια, επικαλείται τον παλιό εθιμικό νόμο Κανούν και δίνει όρκο αιώνιας παρθενίας, για να μπορέσει να κρατήσει όπλο και να ζήσει ελεύθερα, όπως οι άνδρες.

«Το ηφαίστειο». «Το ηφαίστειο»: Έχοντας εξετάσει από πολύ κοντά τις τρέχουσες συνθήκες διαβίωσης των Μάγια, ο πρωτοεμφανιζόμενος σκηνοθέτης Χάιρο Μπουσταμάντε δημιούργησε αυτό το πολυβραβευμένο δράμα, με τους Μαρία Μερσέντες Κορόι, Μαρία Τελόν και Μανουέλ Αντούν, το οποίο ήταν η υποψηφιότητα της Γουατεμάλας για το Όσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας.

«Το ηφαίστειο»: Έχοντας εξετάσει από πολύ κοντά τις τρέχουσες συνθήκες διαβίωσης των Μάγια, ο πρωτοεμφανιζόμενος σκηνοθέτης Χάιρο Μπουσταμάντε δημιούργησε αυτό το πολυβραβευμένο δράμα, με τους Μαρία Μερσέντες Κορόι, Μαρία Τελόν και Μανουέλ Αντούν, το οποίο ήταν η υποψηφιότητα της Γουατεμάλας για το Όσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας.

«Το ηφαίστειο». «Το ηφαίστειο»: Έχοντας εξετάσει από πολύ κοντά τις τρέχουσες συνθήκες διαβίωσης των Μάγια, ο πρωτοεμφανιζόμενος σκηνοθέτης Χάιρο Μπουσταμάντε δημιούργησε αυτό το πολυβραβευμένο δράμα, με τους Μαρία Μερσέντες Κορόι, Μαρία Τελόν και Μανουέλ Αντούν, το οποίο ήταν η υποψηφιότητα της Γουατεμάλας για το Όσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας.

«Το ηφαίστειο»: Έχοντας εξετάσει από πολύ κοντά τις τρέχουσες συνθήκες διαβίωσης των Μάγια, ο πρωτοεμφανιζόμενος σκηνοθέτης Χάιρο Μπουσταμάντε δημιούργησε αυτό το πολυβραβευμένο δράμα, με τους Μαρία Μερσέντες Κορόι, Μαρία Τελόν και Μανουέλ Αντούν, το οποίο ήταν η υποψηφιότητα της Γουατεμάλας για το Όσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας.

«Το ηφαίστειο». «Το ηφαίστειο»: Έχοντας εξετάσει από πολύ κοντά τις τρέχουσες συνθήκες διαβίωσης των Μάγια, ο πρωτοεμφανιζόμενος σκηνοθέτης Χάιρο Μπουσταμάντε δημιούργησε αυτό το πολυβραβευμένο δράμα, με τους Μαρία Μερσέντες Κορόι, Μαρία Τελόν και Μανουέλ Αντούν, το οποίο ήταν η υποψηφιότητα της Γουατεμάλας για το Όσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας.

«Το ηφαίστειο»: Έχοντας εξετάσει από πολύ κοντά τις τρέχουσες συνθήκες διαβίωσης των Μάγια, ο πρωτοεμφανιζόμενος σκηνοθέτης Χάιρο Μπουσταμάντε δημιούργησε αυτό το πολυβραβευμένο δράμα, με τους Μαρία Μερσέντες Κορόι, Μαρία Τελόν και Μανουέλ Αντούν, το οποίο ήταν η υποψηφιότητα της Γουατεμάλας για το Όσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας.

«Το ηφαίστειο». «Το ηφαίστειο»: Έχοντας εξετάσει από πολύ κοντά τις τρέχουσες συνθήκες διαβίωσης των Μάγια, ο πρωτοεμφανιζόμενος σκηνοθέτης Χάιρο Μπουσταμάντε δημιούργησε αυτό το πολυβραβευμένο δράμα, με τους Μαρία Μερσέντες Κορόι, Μαρία Τελόν και Μανουέλ Αντούν, το οποίο ήταν η υποψηφιότητα της Γουατεμάλας για το Όσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας. 

«Το ηφαίστειο»: Έχοντας εξετάσει από πολύ κοντά τις τρέχουσες συνθήκες διαβίωσης των Μάγια, ο πρωτοεμφανιζόμενος σκηνοθέτης Χάιρο Μπουσταμάντε δημιούργησε αυτό το πολυβραβευμένο δράμα, με τους Μαρία Μερσέντες Κορόι, Μαρία Τελόν και Μανουέλ Αντούν, το οποίο ήταν η υποψηφιότητα της Γουατεμάλας για το Όσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας.

 

«Γάμος αλά ελληνικά 2». «Γάμος αλά ελληνικά 2»: Μετά το πρώτος μέρος της, το οποίο ήταν υποψήφιο για Όσκαρ πρωτότυπου σεναρίου, η αγαπημένη κωμωδία επιστρέφει με τη συνέχειά της. Η Τούλα και ο Ίαν, αφού μεγάλωσαν με χίλια δυο βάσανα την ατίθαση έφηβη κόρη τους, όχι μόνο αντιμετωπίζουν προβλήματα στον γάμο τους, αλλά έχουν και να τα βγάλουν πέρα με έναν ακόμη ελληνικό γάμο.

«Γάμος αλά ελληνικά 2»: Μετά το πρώτος μέρος της, το οποίο ήταν υποψήφιο για Όσκαρ πρωτότυπου σεναρίου, η αγαπημένη κωμωδία επιστρέφει με τη συνέχειά της. Η Τούλα και ο Ίαν, αφού μεγάλωσαν με χίλια δυο βάσανα την ατίθαση έφηβη κόρη τους, όχι μόνο αντιμετωπίζουν προβλήματα στον γάμο τους, αλλά έχουν και να τα βγάλουν πέρα με έναν ακόμη ελληνικό γάμο.

«Γάμος αλά ελληνικά 2». «Γάμος αλά ελληνικά 2»: Μετά το πρώτος μέρος της, το οποίο ήταν υποψήφιο για Όσκαρ πρωτότυπου σεναρίου, η αγαπημένη κωμωδία επιστρέφει με τη συνέχειά της. Η Τούλα και ο Ίαν, αφού μεγάλωσαν με χίλια δυο βάσανα την ατίθαση έφηβη κόρη τους, όχι μόνο αντιμετωπίζουν προβλήματα στον γάμο τους, αλλά έχουν και να τα βγάλουν πέρα με έναν ακόμη ελληνικό γάμο.

«Γάμος αλά ελληνικά 2»: Μετά το πρώτος μέρος της, το οποίο ήταν υποψήφιο για Όσκαρ πρωτότυπου σεναρίου, η αγαπημένη κωμωδία επιστρέφει με τη συνέχειά της. Η Τούλα και ο Ίαν, αφού μεγάλωσαν με χίλια δυο βάσανα την ατίθαση έφηβη κόρη τους, όχι μόνο αντιμετωπίζουν προβλήματα στον γάμο τους, αλλά έχουν και να τα βγάλουν πέρα με έναν ακόμη ελληνικό γάμο.

«Γάμος αλά ελληνικά 2». «Γάμος αλά ελληνικά 2»: Μετά το πρώτος μέρος της, το οποίο ήταν υποψήφιο για Όσκαρ πρωτότυπου σεναρίου, η αγαπημένη κωμωδία επιστρέφει με τη συνέχειά της. Η Τούλα και ο Ίαν, αφού μεγάλωσαν με χίλια δυο βάσανα την ατίθαση έφηβη κόρη τους, όχι μόνο αντιμετωπίζουν προβλήματα στον γάμο τους, αλλά έχουν και να τα βγάλουν πέρα με έναν ακόμη ελληνικό γάμο.

«Γάμος αλά ελληνικά 2»: Μετά το πρώτος μέρος της, το οποίο ήταν υποψήφιο για Όσκαρ πρωτότυπου σεναρίου, η αγαπημένη κωμωδία επιστρέφει με τη συνέχειά της. Η Τούλα και ο Ίαν, αφού μεγάλωσαν με χίλια δυο βάσανα την ατίθαση έφηβη κόρη τους, όχι μόνο αντιμετωπίζουν προβλήματα στον γάμο τους, αλλά έχουν και να τα βγάλουν πέρα με έναν ακόμη ελληνικό γάμο.

«Γάμος αλά ελληνικά 2». «Γάμος αλά ελληνικά 2»: Μετά το πρώτος μέρος της, το οποίο ήταν υποψήφιο για Όσκαρ πρωτότυπου σεναρίου, η αγαπημένη κωμωδία επιστρέφει με τη συνέχειά της. Η Τούλα και ο Ίαν, αφού μεγάλωσαν με χίλια δυο βάσανα την ατίθαση έφηβη κόρη τους, όχι μόνο αντιμετωπίζουν προβλήματα στον γάμο τους, αλλά έχουν και να τα βγάλουν πέρα με έναν ακόμη ελληνικό γάμο.

«Γάμος αλά ελληνικά 2»: Μετά το πρώτος μέρος της, το οποίο ήταν υποψήφιο για Όσκαρ πρωτότυπου σεναρίου, η αγαπημένη κωμωδία επιστρέφει με τη συνέχειά της. Η Τούλα και ο Ίαν, αφού μεγάλωσαν με χίλια δυο βάσανα την ατίθαση έφηβη κόρη τους, όχι μόνο αντιμετωπίζουν προβλήματα στον γάμο τους, αλλά έχουν και να τα βγάλουν πέρα με έναν ακόμη ελληνικό γάμο.

«Γάμος αλά ελληνικά 2». «Γάμος αλά ελληνικά 2»: Μετά το πρώτος μέρος της, το οποίο ήταν υποψήφιο για Όσκαρ πρωτότυπου σεναρίου, η αγαπημένη κωμωδία επιστρέφει με τη συνέχειά της. Η Τούλα και ο Ίαν, αφού μεγάλωσαν με χίλια δυο βάσανα την ατίθαση έφηβη κόρη τους, όχι μόνο αντιμετωπίζουν προβλήματα στον γάμο τους, αλλά έχουν και να τα βγάλουν πέρα με έναν ακόμη ελληνικό γάμο.

«Γάμος αλά ελληνικά 2»: Μετά το πρώτος μέρος της, το οποίο ήταν υποψήφιο για Όσκαρ πρωτότυπου σεναρίου, η αγαπημένη κωμωδία επιστρέφει με τη συνέχειά της. Η Τούλα και ο Ίαν, αφού μεγάλωσαν με χίλια δυο βάσανα την ατίθαση έφηβη κόρη τους, όχι μόνο αντιμετωπίζουν προβλήματα στον γάμο τους, αλλά έχουν και να τα βγάλουν πέρα με έναν ακόμη ελληνικό γάμο.

«Δώρο των θεών». «Δώρο των θεών»: Μια απολυμένη ηθοποιός αναλαμβάνει - μέσω του κέντρου εύρεσης εργασίας - να διευθύνει ένα τμήμα υποκριτικής για οκτώ μακροχρόνιους ανέργους. Όταν αποφασίζει να σκηνοθετήσει μαζί τους την «Αντιγόνη» του Σοφοκλή, ο μόνος που ενθουσιάζεται είναι ένας Έλληνας.

«Δώρο των θεών»: Μια απολυμένη ηθοποιός αναλαμβάνει - μέσω του κέντρου εύρεσης εργασίας - να διευθύνει ένα τμήμα υποκριτικής για οκτώ μακροχρόνιους ανέργους. Όταν αποφασίζει να σκηνοθετήσει μαζί τους την «Αντιγόνη» του Σοφοκλή, ο μόνος που ενθουσιάζεται είναι ένας Έλληνας.

«Δώρο των θεών». «Δώρο των θεών»: Μια απολυμένη ηθοποιός αναλαμβάνει - μέσω του κέντρου εύρεσης εργασίας - να διευθύνει ένα τμήμα υποκριτικής για οκτώ μακροχρόνιους ανέργους. Όταν αποφασίζει να σκηνοθετήσει μαζί τους την «Αντιγόνη» του Σοφοκλή, ο μόνος που ενθουσιάζεται είναι ένας Έλληνας.

«Δώρο των θεών»: Μια απολυμένη ηθοποιός αναλαμβάνει - μέσω του κέντρου εύρεσης εργασίας - να διευθύνει ένα τμήμα υποκριτικής για οκτώ μακροχρόνιους ανέργους. Όταν αποφασίζει να σκηνοθετήσει μαζί τους την «Αντιγόνη» του Σοφοκλή, ο μόνος που ενθουσιάζεται είναι ένας Έλληνας.

«Δώρο των θεών». «Δώρο των θεών»: Μια απολυμένη ηθοποιός αναλαμβάνει - μέσω του κέντρου εύρεσης εργασίας - να διευθύνει ένα τμήμα υποκριτικής για οκτώ μακροχρόνιους ανέργους. Όταν αποφασίζει να σκηνοθετήσει μαζί τους την «Αντιγόνη» του Σοφοκλή, ο μόνος που ενθουσιάζεται είναι ένας Έλληνας.

«Δώρο των θεών»: Μια απολυμένη ηθοποιός αναλαμβάνει - μέσω του κέντρου εύρεσης εργασίας - να διευθύνει ένα τμήμα υποκριτικής για οκτώ μακροχρόνιους ανέργους. Όταν αποφασίζει να σκηνοθετήσει μαζί τους την «Αντιγόνη» του Σοφοκλή, ο μόνος που ενθουσιάζεται είναι ένας Έλληνας.

«Δώρο των θεών». «Δώρο των θεών»: Μια απολυμένη ηθοποιός αναλαμβάνει - μέσω του κέντρου εύρεσης εργασίας - να διευθύνει ένα τμήμα υποκριτικής για οκτώ μακροχρόνιους ανέργους. Όταν αποφασίζει να σκηνοθετήσει μαζί τους την «Αντιγόνη» του Σοφοκλή, ο μόνος που ενθουσιάζεται είναι ένας Έλληνας.

«Δώρο των θεών»: Μια απολυμένη ηθοποιός αναλαμβάνει - μέσω του κέντρου εύρεσης εργασίας - να διευθύνει ένα τμήμα υποκριτικής για οκτώ μακροχρόνιους ανέργους. Όταν αποφασίζει να σκηνοθετήσει μαζί τους την «Αντιγόνη» του Σοφοκλή, ο μόνος που ενθουσιάζεται είναι ένας Έλληνας.

«Δώρο των θεών». «Δώρο των θεών»: Μια απολυμένη ηθοποιός αναλαμβάνει - μέσω του κέντρου εύρεσης εργασίας - να διευθύνει ένα τμήμα υποκριτικής για οκτώ μακροχρόνιους ανέργους. Όταν αποφασίζει να σκηνοθετήσει μαζί τους την «Αντιγόνη» του Σοφοκλή, ο μόνος που ενθουσιάζεται είναι ένας Έλληνας.

«Δώρο των θεών»: Μια απολυμένη ηθοποιός αναλαμβάνει - μέσω του κέντρου εύρεσης εργασίας - να διευθύνει ένα τμήμα υποκριτικής για οκτώ μακροχρόνιους ανέργους. Όταν αποφασίζει να σκηνοθετήσει μαζί τους την «Αντιγόνη» του Σοφοκλή, ο μόνος που ενθουσιάζεται είναι ένας Έλληνας.

«Χάιντι». «Χάιντι»: Ο Αλέν Γκσπόνερ εμπνέεται από το διάσημο παραμύθι της Γιοχάνα Σπίρι και δημιουργεί μια τρυφερή ταινία για όλη την οικογένεια. Η μικρή ορφανή Χάιντι περνά τις πιο χαρούμενες μέρες της ζωής της μαζί με τον εκκεντρικό παππού της, ζώντας αποκομμένοι από τον υπόλοιπο κόσμο στη μικρή τους καλύβα, ψηλά στο βουνό. Όμως, η ξέγνοιαστη ζωή της ανατρέπεται, όταν η θεία της την παίρνει στη Φρανκφούρτη, για να ζήσει στο σπίτι μιας πλούσιας οικογένειας.

«Χάιντι»: Ο Αλέν Γκσπόνερ εμπνέεται από το διάσημο παραμύθι της Γιοχάνα Σπίρι και δημιουργεί μια τρυφερή ταινία για όλη την οικογένεια. Η μικρή ορφανή Χάιντι περνά τις πιο χαρούμενες μέρες της ζωής της μαζί με τον εκκεντρικό παππού της, ζώντας αποκομμένοι από τον υπόλοιπο κόσμο στη μικρή τους καλύβα, ψηλά στο βουνό. Όμως, η ξέγνοιαστη ζωή της ανατρέπεται, όταν η θεία της την παίρνει στη Φρανκφούρτη, για να ζήσει στο σπίτι μιας πλούσιας οικογένειας.

«Χάιντι». «Χάιντι»: Ο Αλέν Γκσπόνερ εμπνέεται από το διάσημο παραμύθι της Γιοχάνα Σπίρι και δημιουργεί μια τρυφερή ταινία για όλη την οικογένεια. Η μικρή ορφανή Χάιντι περνά τις πιο χαρούμενες μέρες της ζωής της μαζί με τον εκκεντρικό παππού της, ζώντας αποκομμένοι από τον υπόλοιπο κόσμο στη μικρή τους καλύβα, ψηλά στο βουνό. Όμως, η ξέγνοιαστη ζωή της ανατρέπεται, όταν η θεία της την παίρνει στη Φρανκφούρτη, για να ζήσει στο σπίτι μιας πλούσιας οικογένειας.

«Χάιντι»: Ο Αλέν Γκσπόνερ εμπνέεται από το διάσημο παραμύθι της Γιοχάνα Σπίρι και δημιουργεί μια τρυφερή ταινία για όλη την οικογένεια. Η μικρή ορφανή Χάιντι περνά τις πιο χαρούμενες μέρες της ζωής της μαζί με τον εκκεντρικό παππού της, ζώντας αποκομμένοι από τον υπόλοιπο κόσμο στη μικρή τους καλύβα, ψηλά στο βουνό. Όμως, η ξέγνοιαστη ζωή της ανατρέπεται, όταν η θεία της την παίρνει στη Φρανκφούρτη, για να ζήσει στο σπίτι μιας πλούσιας οικογένειας.

«Χάιντι». «Χάιντι»: Ο Αλέν Γκσπόνερ εμπνέεται από το διάσημο παραμύθι της Γιοχάνα Σπίρι και δημιουργεί μια τρυφερή ταινία για όλη την οικογένεια. Η μικρή ορφανή Χάιντι περνά τις πιο χαρούμενες μέρες της ζωής της μαζί με τον εκκεντρικό παππού της, ζώντας αποκομμένοι από τον υπόλοιπο κόσμο στη μικρή τους καλύβα, ψηλά στο βουνό. Όμως, η ξέγνοιαστη ζωή της ανατρέπεται, όταν η θεία της την παίρνει στη Φρανκφούρτη, για να ζήσει στο σπίτι μιας πλούσιας οικογένειας.

«Χάιντι»: Ο Αλέν Γκσπόνερ εμπνέεται από το διάσημο παραμύθι της Γιοχάνα Σπίρι και δημιουργεί μια τρυφερή ταινία για όλη την οικογένεια. Η μικρή ορφανή Χάιντι περνά τις πιο χαρούμενες μέρες της ζωής της μαζί με τον εκκεντρικό παππού της, ζώντας αποκομμένοι από τον υπόλοιπο κόσμο στη μικρή τους καλύβα, ψηλά στο βουνό. Όμως, η ξέγνοιαστη ζωή της ανατρέπεται, όταν η θεία της την παίρνει στη Φρανκφούρτη, για να ζήσει στο σπίτι μιας πλούσιας οικογένειας.

«Χάιντι». «Χάιντι»: Ο Αλέν Γκσπόνερ εμπνέεται από το διάσημο παραμύθι της Γιοχάνα Σπίρι και δημιουργεί μια τρυφερή ταινία για όλη την οικογένεια. Η μικρή ορφανή Χάιντι περνά τις πιο χαρούμενες μέρες της ζωής της μαζί με τον εκκεντρικό παππού της, ζώντας αποκομμένοι από τον υπόλοιπο κόσμο στη μικρή τους καλύβα, ψηλά στο βουνό. Όμως, η ξέγνοιαστη ζωή της ανατρέπεται, όταν η θεία της την παίρνει στη Φρανκφούρτη, για να ζήσει στο σπίτι μιας πλούσιας οικογένειας.

«Χάιντι»: Ο Αλέν Γκσπόνερ εμπνέεται από το διάσημο παραμύθι της Γιοχάνα Σπίρι και δημιουργεί μια τρυφερή ταινία για όλη την οικογένεια. Η μικρή ορφανή Χάιντι περνά τις πιο χαρούμενες μέρες της ζωής της μαζί με τον εκκεντρικό παππού της, ζώντας αποκομμένοι από τον υπόλοιπο κόσμο στη μικρή τους καλύβα, ψηλά στο βουνό. Όμως, η ξέγνοιαστη ζωή της ανατρέπεται, όταν η θεία της την παίρνει στη Φρανκφούρτη, για να ζήσει στο σπίτι μιας πλούσιας οικογένειας.

«Χάιντι». «Χάιντι»: Ο Αλέν Γκσπόνερ εμπνέεται από το διάσημο παραμύθι της Γιοχάνα Σπίρι και δημιουργεί μια τρυφερή ταινία για όλη την οικογένεια. Η μικρή ορφανή Χάιντι περνά τις πιο χαρούμενες μέρες της ζωής της μαζί με τον εκκεντρικό παππού της, ζώντας αποκομμένοι από τον υπόλοιπο κόσμο στη μικρή τους καλύβα, ψηλά στο βουνό. Όμως, η ξέγνοιαστη ζωή της ανατρέπεται, όταν η θεία της την παίρνει στη Φρανκφούρτη, για να ζήσει στο σπίτι μιας πλούσιας οικογένειας.

«Χάιντι»: Ο Αλέν Γκσπόνερ εμπνέεται από το διάσημο παραμύθι της Γιοχάνα Σπίρι και δημιουργεί μια τρυφερή ταινία για όλη την οικογένεια. Η μικρή ορφανή Χάιντι περνά τις πιο χαρούμενες μέρες της ζωής της μαζί με τον εκκεντρικό παππού της, ζώντας αποκομμένοι από τον υπόλοιπο κόσμο στη μικρή τους καλύβα, ψηλά στο βουνό. Όμως, η ξέγνοιαστη ζωή της ανατρέπεται, όταν η θεία της την παίρνει στη Φρανκφούρτη, για να ζήσει στο σπίτι μιας πλούσιας οικογένειας.

«Χάιντι». «Χάιντι»: Ο Αλέν Γκσπόνερ εμπνέεται από το διάσημο παραμύθι της Γιοχάνα Σπίρι και δημιουργεί μια τρυφερή ταινία για όλη την οικογένεια. Η μικρή ορφανή Χάιντι περνά τις πιο χαρούμενες μέρες της ζωής της μαζί με τον εκκεντρικό παππού της, ζώντας αποκομμένοι από τον υπόλοιπο κόσμο στη μικρή τους καλύβα, ψηλά στο βουνό. Όμως, η ξέγνοιαστη ζωή της ανατρέπεται, όταν η θεία της την παίρνει στη Φρανκφούρτη, για να ζήσει στο σπίτι μιας πλούσιας οικογένειας.

«Χάιντι»: Ο Αλέν Γκσπόνερ εμπνέεται από το διάσημο παραμύθι της Γιοχάνα Σπίρι και δημιουργεί μια τρυφερή ταινία για όλη την οικογένεια. Η μικρή ορφανή Χάιντι περνά τις πιο χαρούμενες μέρες της ζωής της μαζί με τον εκκεντρικό παππού της, ζώντας αποκομμένοι από τον υπόλοιπο κόσμο στη μικρή τους καλύβα, ψηλά στο βουνό. Όμως, η ξέγνοιαστη ζωή της ανατρέπεται, όταν η θεία της την παίρνει στη Φρανκφούρτη, για να ζήσει στο σπίτι μιας πλούσιας οικογένειας.

«Χάιντι». «Χάιντι»: Ο Αλέν Γκσπόνερ εμπνέεται από το διάσημο παραμύθι της Γιοχάνα Σπίρι και δημιουργεί μια τρυφερή ταινία για όλη την οικογένεια. Η μικρή ορφανή Χάιντι περνά τις πιο χαρούμενες μέρες της ζωής της μαζί με τον εκκεντρικό παππού της, ζώντας αποκομμένοι από τον υπόλοιπο κόσμο στη μικρή τους καλύβα, ψηλά στο βουνό. Όμως, η ξέγνοιαστη ζωή της ανατρέπεται, όταν η θεία της την παίρνει στη Φρανκφούρτη, για να ζήσει στο σπίτι μιας πλούσιας οικογένειας.

«Χάιντι»: Ο Αλέν Γκσπόνερ εμπνέεται από το διάσημο παραμύθι της Γιοχάνα Σπίρι και δημιουργεί μια τρυφερή ταινία για όλη την οικογένεια. Η μικρή ορφανή Χάιντι περνά τις πιο χαρούμενες μέρες της ζωής της μαζί με τον εκκεντρικό παππού της, ζώντας αποκομμένοι από τον υπόλοιπο κόσμο στη μικρή τους καλύβα, ψηλά στο βουνό. Όμως, η ξέγνοιαστη ζωή της ανατρέπεται, όταν η θεία της την παίρνει στη Φρανκφούρτη, για να ζήσει στο σπίτι μιας πλούσιας οικογένειας.