Multimedia

Οι ταινίες της εβδομάδας

Πέμπτη, 24 Μαρτίου 2016 08:05

Η σφοδρή σύγκρουση των πιο δημοφιλών σούπερ ηρώων, η δράση των μελών μιας μη κυβερνητικής οργάνωσης, η μεταθανάτια καταδίωξη ενός θρύλου, η συγκλονιστική ιστορία ενός σκλάβου, ένα μοναδικό ντοκουμέντο της ταραγμένης εποχής μας και η επαναληπτική αρχιτεκτονική της ζωής ξετυλίγονται στις κινηματογραφικές επιλογές αυτής της εβδομάδας.

«Batman v Superman: Η αυγή της δικαιοσύνης» (3D). «Batman v Superman: Η αυγή της δικαιοσύνης» (3D):  Στην τρισδιάστατη ταινία δράσης, ο πανίσχυρος τιμωρός του Γκόθαμ Σίτι, φοβούμενος ότι, αν αφήσει ανεξέλεγκτο τον - θεϊκών δυνάμεων - σύγχρονο σωτήρα της Μετρόπολις, οι συνέπειες θα είναι καταστροφικές, αποφασίζει να τον αντιμετωπίσει. Με τους δυο τους σε πόλεμο, μια νέα απειλή κάνει την εμφάνισή της, θέτοντας την ανθρωπότητα σε τεράστιο κίνδυνο.

«Batman v Superman: Η αυγή της δικαιοσύνης» (3D):  Στην τρισδιάστατη ταινία δράσης, ο πανίσχυρος τιμωρός του Γκόθαμ Σίτι, φοβούμενος ότι, αν αφήσει ανεξέλεγκτο τον - θεϊκών δυνάμεων - σύγχρονο σωτήρα της Μετρόπολις, οι συνέπειες θα είναι καταστροφικές, αποφασίζει να τον αντιμετωπίσει. Με τους δυο τους σε πόλεμο, μια νέα απειλή κάνει την εμφάνισή της, θέτοντας την ανθρωπότητα σε τεράστιο κίνδυνο.

«Batman v Superman: Η αυγή της δικαιοσύνης» (3D). «Batman v Superman: Η αυγή της δικαιοσύνης» (3D):  Στην τρισδιάστατη ταινία δράσης, ο πανίσχυρος τιμωρός του Γκόθαμ Σίτι, φοβούμενος ότι, αν αφήσει ανεξέλεγκτο τον - θεϊκών δυνάμεων - σύγχρονο σωτήρα της Μετρόπολις, οι συνέπειες θα είναι καταστροφικές, αποφασίζει να τον αντιμετωπίσει. Με τους δυο τους σε πόλεμο, μια νέα απειλή κάνει την εμφάνισή της, θέτοντας την ανθρωπότητα σε τεράστιο κίνδυνο.

«Batman v Superman: Η αυγή της δικαιοσύνης» (3D):  Στην τρισδιάστατη ταινία δράσης, ο πανίσχυρος τιμωρός του Γκόθαμ Σίτι, φοβούμενος ότι, αν αφήσει ανεξέλεγκτο τον - θεϊκών δυνάμεων - σύγχρονο σωτήρα της Μετρόπολις, οι συνέπειες θα είναι καταστροφικές, αποφασίζει να τον αντιμετωπίσει. Με τους δυο τους σε πόλεμο, μια νέα απειλή κάνει την εμφάνισή της, θέτοντας την ανθρωπότητα σε τεράστιο κίνδυνο.

«Batman v Superman: Η αυγή της δικαιοσύνης» (3D). «Batman v Superman: Η αυγή της δικαιοσύνης» (3D):  Στην τρισδιάστατη ταινία δράσης, ο πανίσχυρος τιμωρός του Γκόθαμ Σίτι, φοβούμενος ότι, αν αφήσει ανεξέλεγκτο τον - θεϊκών δυνάμεων - σύγχρονο σωτήρα της Μετρόπολις, οι συνέπειες θα είναι καταστροφικές, αποφασίζει να τον αντιμετωπίσει. Με τους δυο τους σε πόλεμο, μια νέα απειλή κάνει την εμφάνισή της, θέτοντας την ανθρωπότητα σε τεράστιο κίνδυνο.

«Batman v Superman: Η αυγή της δικαιοσύνης» (3D):  Στην τρισδιάστατη ταινία δράσης, ο πανίσχυρος τιμωρός του Γκόθαμ Σίτι, φοβούμενος ότι, αν αφήσει ανεξέλεγκτο τον - θεϊκών δυνάμεων - σύγχρονο σωτήρα της Μετρόπολις, οι συνέπειες θα είναι καταστροφικές, αποφασίζει να τον αντιμετωπίσει. Με τους δυο τους σε πόλεμο, μια νέα απειλή κάνει την εμφάνισή της, θέτοντας την ανθρωπότητα σε τεράστιο κίνδυνο.

«Batman v Superman: Η αυγή της δικαιοσύνης» (3D). «Batman v Superman: Η αυγή της δικαιοσύνης» (3D):  Στην τρισδιάστατη ταινία δράσης, ο πανίσχυρος τιμωρός του Γκόθαμ Σίτι, φοβούμενος ότι, αν αφήσει ανεξέλεγκτο τον - θεϊκών δυνάμεων - σύγχρονο σωτήρα της Μετρόπολις, οι συνέπειες θα είναι καταστροφικές, αποφασίζει να τον αντιμετωπίσει. Με τους δυο τους σε πόλεμο, μια νέα απειλή κάνει την εμφάνισή της, θέτοντας την ανθρωπότητα σε τεράστιο κίνδυνο.
Clay Enos

«Batman v Superman: Η αυγή της δικαιοσύνης» (3D):  Στην τρισδιάστατη ταινία δράσης, ο πανίσχυρος τιμωρός του Γκόθαμ Σίτι, φοβούμενος ότι, αν αφήσει ανεξέλεγκτο τον - θεϊκών δυνάμεων - σύγχρονο σωτήρα της Μετρόπολις, οι συνέπειες θα είναι καταστροφικές, αποφασίζει να τον αντιμετωπίσει. Με τους δυο τους σε πόλεμο, μια νέα απειλή κάνει την εμφάνισή της, θέτοντας την ανθρωπότητα σε τεράστιο κίνδυνο.

«Batman v Superman: Η αυγή της δικαιοσύνης» (3D). «Batman v Superman: Η αυγή της δικαιοσύνης» (3D):  Στην τρισδιάστατη ταινία δράσης, ο πανίσχυρος τιμωρός του Γκόθαμ Σίτι, φοβούμενος ότι, αν αφήσει ανεξέλεγκτο τον - θεϊκών δυνάμεων - σύγχρονο σωτήρα της Μετρόπολις, οι συνέπειες θα είναι καταστροφικές, αποφασίζει να τον αντιμετωπίσει. Με τους δυο τους σε πόλεμο, μια νέα απειλή κάνει την εμφάνισή της, θέτοντας την ανθρωπότητα σε τεράστιο κίνδυνο.

«Batman v Superman: Η αυγή της δικαιοσύνης» (3D):  Στην τρισδιάστατη ταινία δράσης, ο πανίσχυρος τιμωρός του Γκόθαμ Σίτι, φοβούμενος ότι, αν αφήσει ανεξέλεγκτο τον - θεϊκών δυνάμεων - σύγχρονο σωτήρα της Μετρόπολις, οι συνέπειες θα είναι καταστροφικές, αποφασίζει να τον αντιμετωπίσει. Με τους δυο τους σε πόλεμο, μια νέα απειλή κάνει την εμφάνισή της, θέτοντας την ανθρωπότητα σε τεράστιο κίνδυνο.

«Batman v Superman: Η αυγή της δικαιοσύνης» (3D). «Batman v Superman: Η αυγή της δικαιοσύνης» (3D):  Στην τρισδιάστατη ταινία δράσης, ο πανίσχυρος τιμωρός του Γκόθαμ Σίτι, φοβούμενος ότι, αν αφήσει ανεξέλεγκτο τον - θεϊκών δυνάμεων - σύγχρονο σωτήρα της Μετρόπολις, οι συνέπειες θα είναι καταστροφικές, αποφασίζει να τον αντιμετωπίσει. Με τους δυο τους σε πόλεμο, μια νέα απειλή κάνει την εμφάνισή της, θέτοντας την ανθρωπότητα σε τεράστιο κίνδυνο.

«Batman v Superman: Η αυγή της δικαιοσύνης» (3D):  Στην τρισδιάστατη ταινία δράσης, ο πανίσχυρος τιμωρός του Γκόθαμ Σίτι, φοβούμενος ότι, αν αφήσει ανεξέλεγκτο τον - θεϊκών δυνάμεων - σύγχρονο σωτήρα της Μετρόπολις, οι συνέπειες θα είναι καταστροφικές, αποφασίζει να τον αντιμετωπίσει. Με τους δυο τους σε πόλεμο, μια νέα απειλή κάνει την εμφάνισή της, θέτοντας την ανθρωπότητα σε τεράστιο κίνδυνο.

«Μια υπέροχη μέρα». «Μια υπέροχη μέρα»: Έχοντας αποσπάσει το βραβείο Goya καλύτερου διασκευασμένου σεναρίου, τα δράμα του Ισπανού σεναριογράφου και σκηνοθέτη Φερνάντο Λεόν Ντε Αρανόα, μας μεταφέρει κάπου στα Βαλκάνια, το 1995. Εκεί, παρακολουθούμε το δύσκολο έργο, που επιτελούν δύο μέλη μιας μη κυβερνητικής οργάνωσης, αλλά και τον έλεγχο που υφίστανται από μία διοικητική υπάλληλο, η οποία έχει ερωτικό παρελθόν με τον έναν εκ των δύο, πράγμα που περιπλέκει την κατάσταση.

«Μια υπέροχη μέρα»: Έχοντας αποσπάσει το βραβείο Goya καλύτερου διασκευασμένου σεναρίου, τα δράμα του Ισπανού σεναριογράφου και σκηνοθέτη Φερνάντο Λεόν Ντε Αρανόα, μας μεταφέρει κάπου στα Βαλκάνια, το 1995. Εκεί, παρακολουθούμε το δύσκολο έργο, που επιτελούν δύο μέλη μιας μη κυβερνητικής οργάνωσης, αλλά και τον έλεγχο που υφίστανται από μία διοικητική υπάλληλο, η οποία έχει ερωτικό παρελθόν με τον έναν εκ των δύο, πράγμα που περιπλέκει την κατάσταση.

«Μια υπέροχη μέρα». «Μια υπέροχη μέρα»: Έχοντας αποσπάσει το βραβείο Goya καλύτερου διασκευασμένου σεναρίου, τα δράμα του Ισπανού σεναριογράφου και σκηνοθέτη Φερνάντο Λεόν Ντε Αρανόα, μας μεταφέρει κάπου στα Βαλκάνια, το 1995. Εκεί, παρακολουθούμε το δύσκολο έργο, που επιτελούν δύο μέλη μιας μη κυβερνητικής οργάνωσης, αλλά και τον έλεγχο που υφίστανται από μία διοικητική υπάλληλο, η οποία έχει ερωτικό παρελθόν με τον έναν εκ των δύο, πράγμα που περιπλέκει την κατάσταση.

«Μια υπέροχη μέρα»: Έχοντας αποσπάσει το βραβείο Goya καλύτερου διασκευασμένου σεναρίου, τα δράμα του Ισπανού σεναριογράφου και σκηνοθέτη Φερνάντο Λεόν Ντε Αρανόα, μας μεταφέρει κάπου στα Βαλκάνια, το 1995. Εκεί, παρακολουθούμε το δύσκολο έργο, που επιτελούν δύο μέλη μιας μη κυβερνητικής οργάνωσης, αλλά και τον έλεγχο που υφίστανται από μία διοικητική υπάλληλο, η οποία έχει ερωτικό παρελθόν με τον έναν εκ των δύο, πράγμα που περιπλέκει την κατάσταση.

«Μια υπέροχη μέρα». «Μια υπέροχη μέρα»: Έχοντας αποσπάσει το βραβείο Goya καλύτερου διασκευασμένου σεναρίου, τα δράμα του Ισπανού σεναριογράφου και σκηνοθέτη Φερνάντο Λεόν Ντε Αρανόα, μας μεταφέρει κάπου στα Βαλκάνια, το 1995. Εκεί, παρακολουθούμε το δύσκολο έργο, που επιτελούν δύο μέλη μιας μη κυβερνητικής οργάνωσης, αλλά και τον έλεγχο που υφίστανται από μία διοικητική υπάλληλο, η οποία έχει ερωτικό παρελθόν με τον έναν εκ των δύο, πράγμα που περιπλέκει την κατάσταση.

«Μια υπέροχη μέρα»: Έχοντας αποσπάσει το βραβείο Goya καλύτερου διασκευασμένου σεναρίου, τα δράμα του Ισπανού σεναριογράφου και σκηνοθέτη Φερνάντο Λεόν Ντε Αρανόα, μας μεταφέρει κάπου στα Βαλκάνια, το 1995. Εκεί, παρακολουθούμε το δύσκολο έργο, που επιτελούν δύο μέλη μιας μη κυβερνητικής οργάνωσης, αλλά και τον έλεγχο που υφίστανται από μία διοικητική υπάλληλο, η οποία έχει ερωτικό παρελθόν με τον έναν εκ των δύο, πράγμα που περιπλέκει την κατάσταση.

«Μια υπέροχη μέρα». «Μια υπέροχη μέρα»: Έχοντας αποσπάσει το βραβείο Goya καλύτερου διασκευασμένου σεναρίου, τα δράμα του Ισπανού σεναριογράφου και σκηνοθέτη Φερνάντο Λεόν Ντε Αρανόα, μας μεταφέρει κάπου στα Βαλκάνια, το 1995. Εκεί, παρακολουθούμε το δύσκολο έργο, που επιτελούν δύο μέλη μιας μη κυβερνητικής οργάνωσης, αλλά και τον έλεγχο που υφίστανται από μία διοικητική υπάλληλο, η οποία έχει ερωτικό παρελθόν με τον έναν εκ των δύο, πράγμα που περιπλέκει την κατάσταση.

«Μια υπέροχη μέρα»: Έχοντας αποσπάσει το βραβείο Goya καλύτερου διασκευασμένου σεναρίου, τα δράμα του Ισπανού σεναριογράφου και σκηνοθέτη Φερνάντο Λεόν Ντε Αρανόα, μας μεταφέρει κάπου στα Βαλκάνια, το 1995. Εκεί, παρακολουθούμε το δύσκολο έργο, που επιτελούν δύο μέλη μιας μη κυβερνητικής οργάνωσης, αλλά και τον έλεγχο που υφίστανται από μία διοικητική υπάλληλο, η οποία έχει ερωτικό παρελθόν με τον έναν εκ των δύο, πράγμα που περιπλέκει την κατάσταση.

«Μια υπέροχη μέρα». «Μια υπέροχη μέρα»: Έχοντας αποσπάσει το βραβείο Goya καλύτερου διασκευασμένου σεναρίου, τα δράμα του Ισπανού σεναριογράφου και σκηνοθέτη Φερνάντο Λεόν Ντε Αρανόα, μας μεταφέρει κάπου στα Βαλκάνια, το 1995. Εκεί, παρακολουθούμε το δύσκολο έργο, που επιτελούν δύο μέλη μιας μη κυβερνητικής οργάνωσης, αλλά και τον έλεγχο που υφίστανται από μία διοικητική υπάλληλο, η οποία έχει ερωτικό παρελθόν με τον έναν εκ των δύο, πράγμα που περιπλέκει την κατάσταση.

«Μια υπέροχη μέρα»: Έχοντας αποσπάσει το βραβείο Goya καλύτερου διασκευασμένου σεναρίου, τα δράμα του Ισπανού σεναριογράφου και σκηνοθέτη Φερνάντο Λεόν Ντε Αρανόα, μας μεταφέρει κάπου στα Βαλκάνια, το 1995. Εκεί, παρακολουθούμε το δύσκολο έργο, που επιτελούν δύο μέλη μιας μη κυβερνητικής οργάνωσης, αλλά και τον έλεγχο που υφίστανται από μία διοικητική υπάλληλο, η οποία έχει ερωτικό παρελθόν με τον έναν εκ των δύο, πράγμα που περιπλέκει την κατάσταση.

«Η Εβίτα δεν κοιμάται πια εδώ». «Η Εβίτα δεν κοιμάται πια εδώ»: «Η πραγματική ιστορία για το εξαφανισμένο σώμα της Εβίτα Περόν δεν έχει ειπωθεί ποτέ σε ταινία. Και είναι μια από τις πιο απίστευτες ιστορίες, ιδανική για τον κινηματογράφο» λέει ο Πάμπλο Αγουέρο, εξηγώντας τους λόγους που τον ώθησαν στη δημιουργία αυτού του βιογραφικού δράματος.

«Η Εβίτα δεν κοιμάται πια εδώ»: «Η πραγματική ιστορία για το εξαφανισμένο σώμα της Εβίτα Περόν δεν έχει ειπωθεί ποτέ σε ταινία. Και είναι μια από τις πιο απίστευτες ιστορίες, ιδανική για τον κινηματογράφο» λέει ο Πάμπλο Αγουέρο, εξηγώντας τους λόγους που τον ώθησαν στη δημιουργία αυτού του βιογραφικού δράματος.

«Η Εβίτα δεν κοιμάται πια εδώ». «Η Εβίτα δεν κοιμάται πια εδώ»: «Η πραγματική ιστορία για το εξαφανισμένο σώμα της Εβίτα Περόν δεν έχει ειπωθεί ποτέ σε ταινία. Και είναι μια από τις πιο απίστευτες ιστορίες, ιδανική για τον κινηματογράφο» λέει ο Πάμπλο Αγουέρο, εξηγώντας τους λόγους που τον ώθησαν στη δημιουργία αυτού του βιογραφικού δράματος.

«Η Εβίτα δεν κοιμάται πια εδώ»: «Η πραγματική ιστορία για το εξαφανισμένο σώμα της Εβίτα Περόν δεν έχει ειπωθεί ποτέ σε ταινία. Και είναι μια από τις πιο απίστευτες ιστορίες, ιδανική για τον κινηματογράφο» λέει ο Πάμπλο Αγουέρο, εξηγώντας τους λόγους που τον ώθησαν στη δημιουργία αυτού του βιογραφικού δράματος.

«Η Εβίτα δεν κοιμάται πια εδώ». «Η Εβίτα δεν κοιμάται πια εδώ»: «Η πραγματική ιστορία για το εξαφανισμένο σώμα της Εβίτα Περόν δεν έχει ειπωθεί ποτέ σε ταινία. Και είναι μια από τις πιο απίστευτες ιστορίες, ιδανική για τον κινηματογράφο» λέει ο Πάμπλο Αγουέρο, εξηγώντας τους λόγους που τον ώθησαν στη δημιουργία αυτού του βιογραφικού δράματος.

«Η Εβίτα δεν κοιμάται πια εδώ»: «Η πραγματική ιστορία για το εξαφανισμένο σώμα της Εβίτα Περόν δεν έχει ειπωθεί ποτέ σε ταινία. Και είναι μια από τις πιο απίστευτες ιστορίες, ιδανική για τον κινηματογράφο» λέει ο Πάμπλο Αγουέρο, εξηγώντας τους λόγους που τον ώθησαν στη δημιουργία αυτού του βιογραφικού δράματος.

«Η Εβίτα δεν κοιμάται πια εδώ». «Η Εβίτα δεν κοιμάται πια εδώ»: «Η πραγματική ιστορία για το εξαφανισμένο σώμα της Εβίτα Περόν δεν έχει ειπωθεί ποτέ σε ταινία. Και είναι μια από τις πιο απίστευτες ιστορίες, ιδανική για τον κινηματογράφο» λέει ο Πάμπλο Αγουέρο, εξηγώντας τους λόγους που τον ώθησαν στη δημιουργία αυτού του βιογραφικού δράματος.

«Η Εβίτα δεν κοιμάται πια εδώ»: «Η πραγματική ιστορία για το εξαφανισμένο σώμα της Εβίτα Περόν δεν έχει ειπωθεί ποτέ σε ταινία. Και είναι μια από τις πιο απίστευτες ιστορίες, ιδανική για τον κινηματογράφο» λέει ο Πάμπλο Αγουέρο, εξηγώντας τους λόγους που τον ώθησαν στη δημιουργία αυτού του βιογραφικού δράματος.

«Η Εβίτα δεν κοιμάται πια εδώ». «Η Εβίτα δεν κοιμάται πια εδώ»: «Η πραγματική ιστορία για το εξαφανισμένο σώμα της Εβίτα Περόν δεν έχει ειπωθεί ποτέ σε ταινία. Και είναι μια από τις πιο απίστευτες ιστορίες, ιδανική για τον κινηματογράφο» λέει ο Πάμπλο Αγουέρο, εξηγώντας τους λόγους που τον ώθησαν στη δημιουργία αυτού του βιογραφικού δράματος.

«Η Εβίτα δεν κοιμάται πια εδώ»: «Η πραγματική ιστορία για το εξαφανισμένο σώμα της Εβίτα Περόν δεν έχει ειπωθεί ποτέ σε ταινία. Και είναι μια από τις πιο απίστευτες ιστορίες, ιδανική για τον κινηματογράφο» λέει ο Πάμπλο Αγουέρο, εξηγώντας τους λόγους που τον ώθησαν στη δημιουργία αυτού του βιογραφικού δράματος.

«Μεσιέ Σοκολά». «Μεσιέ Σοκολά»: Μιλώντας για τη δύναμη της φιλίας και την ιδιαίτερη φύση της σόουμπιζ, αλλά και για την προκατάληψη και τις διακρίσεις, το γαλλικό βιογραφικό δράμα του Ροσντί Ζεμ αφηγείται την απίστευτη ιστορία του Μεσιέ Σοκολά, του πρώτου μαύρου αρτίστα που έγινε διάσημος στη Γαλλία και ενέπνευσε καλλιτέχνες, όπως ο Τουλούζ Λοτρέκ και οι αδελφοί Λιμιέρ, που τον χρησιμοποίησαν στις πρώτες τους ταινίες.

«Μεσιέ Σοκολά»: Μιλώντας για τη δύναμη της φιλίας και την ιδιαίτερη φύση της σόουμπιζ, αλλά και για την προκατάληψη και τις διακρίσεις, το γαλλικό βιογραφικό δράμα του Ροσντί Ζεμ αφηγείται την απίστευτη ιστορία του Μεσιέ Σοκολά, του πρώτου μαύρου αρτίστα που έγινε διάσημος στη Γαλλία και ενέπνευσε καλλιτέχνες, όπως ο Τουλούζ Λοτρέκ και οι αδελφοί Λιμιέρ, που τον χρησιμοποίησαν στις πρώτες τους ταινίες.

«Μεσιέ Σοκολά». «Μεσιέ Σοκολά»: Μιλώντας για τη δύναμη της φιλίας και την ιδιαίτερη φύση της σόουμπιζ, αλλά και για την προκατάληψη και τις διακρίσεις, το γαλλικό βιογραφικό δράμα του Ροσντί Ζεμ αφηγείται την απίστευτη ιστορία του Μεσιέ Σοκολά, του πρώτου μαύρου αρτίστα που έγινε διάσημος στη Γαλλία και ενέπνευσε καλλιτέχνες, όπως ο Τουλούζ Λοτρέκ και οι αδελφοί Λιμιέρ, που τον χρησιμοποίησαν στις πρώτες τους ταινίες.

«Μεσιέ Σοκολά»: Μιλώντας για τη δύναμη της φιλίας και την ιδιαίτερη φύση της σόουμπιζ, αλλά και για την προκατάληψη και τις διακρίσεις, το γαλλικό βιογραφικό δράμα του Ροσντί Ζεμ αφηγείται την απίστευτη ιστορία του Μεσιέ Σοκολά, του πρώτου μαύρου αρτίστα που έγινε διάσημος στη Γαλλία και ενέπνευσε καλλιτέχνες, όπως ο Τουλούζ Λοτρέκ και οι αδελφοί Λιμιέρ, που τον χρησιμοποίησαν στις πρώτες τους ταινίες.

«Μεσιέ Σοκολά». «Μεσιέ Σοκολά»: Μιλώντας για τη δύναμη της φιλίας και την ιδιαίτερη φύση της σόουμπιζ, αλλά και για την προκατάληψη και τις διακρίσεις, το γαλλικό βιογραφικό δράμα του Ροσντί Ζεμ αφηγείται την απίστευτη ιστορία του Μεσιέ Σοκολά, του πρώτου μαύρου αρτίστα που έγινε διάσημος στη Γαλλία και ενέπνευσε καλλιτέχνες, όπως ο Τουλούζ Λοτρέκ και οι αδελφοί Λιμιέρ, που τον χρησιμοποίησαν στις πρώτες τους ταινίες.

«Μεσιέ Σοκολά»: Μιλώντας για τη δύναμη της φιλίας και την ιδιαίτερη φύση της σόουμπιζ, αλλά και για την προκατάληψη και τις διακρίσεις, το γαλλικό βιογραφικό δράμα του Ροσντί Ζεμ αφηγείται την απίστευτη ιστορία του Μεσιέ Σοκολά, του πρώτου μαύρου αρτίστα που έγινε διάσημος στη Γαλλία και ενέπνευσε καλλιτέχνες, όπως ο Τουλούζ Λοτρέκ και οι αδελφοί Λιμιέρ, που τον χρησιμοποίησαν στις πρώτες τους ταινίες.

«Μεσιέ Σοκολά». «Μεσιέ Σοκολά»: Μιλώντας για τη δύναμη της φιλίας και την ιδιαίτερη φύση της σόουμπιζ, αλλά και για την προκατάληψη και τις διακρίσεις, το γαλλικό βιογραφικό δράμα του Ροσντί Ζεμ αφηγείται την απίστευτη ιστορία του Μεσιέ Σοκολά, του πρώτου μαύρου αρτίστα που έγινε διάσημος στη Γαλλία και ενέπνευσε καλλιτέχνες, όπως ο Τουλούζ Λοτρέκ και οι αδελφοί Λιμιέρ, που τον χρησιμοποίησαν στις πρώτες τους ταινίες.

«Μεσιέ Σοκολά»: Μιλώντας για τη δύναμη της φιλίας και την ιδιαίτερη φύση της σόουμπιζ, αλλά και για την προκατάληψη και τις διακρίσεις, το γαλλικό βιογραφικό δράμα του Ροσντί Ζεμ αφηγείται την απίστευτη ιστορία του Μεσιέ Σοκολά, του πρώτου μαύρου αρτίστα που έγινε διάσημος στη Γαλλία και ενέπνευσε καλλιτέχνες, όπως ο Τουλούζ Λοτρέκ και οι αδελφοί Λιμιέρ, που τον χρησιμοποίησαν στις πρώτες τους ταινίες.

«Μεσιέ Σοκολά». «Μεσιέ Σοκολά»: Μιλώντας για τη δύναμη της φιλίας και την ιδιαίτερη φύση της σόουμπιζ, αλλά και για την προκατάληψη και τις διακρίσεις, το γαλλικό βιογραφικό δράμα του Ροσντί Ζεμ αφηγείται την απίστευτη ιστορία του Μεσιέ Σοκολά, του πρώτου μαύρου αρτίστα που έγινε διάσημος στη Γαλλία και ενέπνευσε καλλιτέχνες, όπως ο Τουλούζ Λοτρέκ και οι αδελφοί Λιμιέρ, που τον χρησιμοποίησαν στις πρώτες τους ταινίες.

«Μεσιέ Σοκολά»: Μιλώντας για τη δύναμη της φιλίας και την ιδιαίτερη φύση της σόουμπιζ, αλλά και για την προκατάληψη και τις διακρίσεις, το γαλλικό βιογραφικό δράμα του Ροσντί Ζεμ αφηγείται την απίστευτη ιστορία του Μεσιέ Σοκολά, του πρώτου μαύρου αρτίστα που έγινε διάσημος στη Γαλλία και ενέπνευσε καλλιτέχνες, όπως ο Τουλούζ Λοτρέκ και οι αδελφοί Λιμιέρ, που τον χρησιμοποίησαν στις πρώτες τους ταινίες.

«Μεσιέ Σοκολά». «Μεσιέ Σοκολά»: Μιλώντας για τη δύναμη της φιλίας και την ιδιαίτερη φύση της σόουμπιζ, αλλά και για την προκατάληψη και τις διακρίσεις, το γαλλικό βιογραφικό δράμα του Ροσντί Ζεμ αφηγείται την απίστευτη ιστορία του Μεσιέ Σοκολά, του πρώτου μαύρου αρτίστα που έγινε διάσημος στη Γαλλία και ενέπνευσε καλλιτέχνες, όπως ο Τουλούζ Λοτρέκ και οι αδελφοί Λιμιέρ, που τον χρησιμοποίησαν στις πρώτες τους ταινίες.

«Μεσιέ Σοκολά»: Μιλώντας για τη δύναμη της φιλίας και την ιδιαίτερη φύση της σόουμπιζ, αλλά και για την προκατάληψη και τις διακρίσεις, το γαλλικό βιογραφικό δράμα του Ροσντί Ζεμ αφηγείται την απίστευτη ιστορία του Μεσιέ Σοκολά, του πρώτου μαύρου αρτίστα που έγινε διάσημος στη Γαλλία και ενέπνευσε καλλιτέχνες, όπως ο Τουλούζ Λοτρέκ και οι αδελφοί Λιμιέρ, που τον χρησιμοποίησαν στις πρώτες τους ταινίες.

«Επόμενος σταθμός: Ουτοπία». «Επόμενος σταθμός: Ουτοπία»: Αποτελώντας ένα μοναδικό ντοκουμέντο της ταραγμένης εποχής μας, το ντοκιμαντέρ του Απόστολου Καρακάση ξετυλίγει το νήμα ενός περιπετειώδους εγχειρήματος, που βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη. Η ιστορία ξεκίνησε, όταν το εργοστάσιο κατασκευής υλικών οικοδομής της ΒΙΟ.ΜΕ., στη Θεσσαλονίκη, έκλεισε το 2012, και ορισμένοι από τους εργάτες του αποφάσισαν να το καταλάβουν και να το λειτουργήσουν μόνοι τους με τις αρχές της άμεσης δημοκρατίας.

«Επόμενος σταθμός: Ουτοπία»: Αποτελώντας ένα μοναδικό ντοκουμέντο της ταραγμένης εποχής μας, το ντοκιμαντέρ του Απόστολου Καρακάση ξετυλίγει το νήμα ενός περιπετειώδους εγχειρήματος, που βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη. Η ιστορία ξεκίνησε, όταν το εργοστάσιο κατασκευής υλικών οικοδομής της ΒΙΟ.ΜΕ., στη Θεσσαλονίκη, έκλεισε το 2012, και ορισμένοι από τους εργάτες του αποφάσισαν να το καταλάβουν και να το λειτουργήσουν μόνοι τους με τις αρχές της άμεσης δημοκρατίας.

«Επόμενος σταθμός: Ουτοπία». «Επόμενος σταθμός: Ουτοπία»: Αποτελώντας ένα μοναδικό ντοκουμέντο της ταραγμένης εποχής μας, το ντοκιμαντέρ του Απόστολου Καρακάση ξετυλίγει το νήμα ενός περιπετειώδους εγχειρήματος, που βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη. Η ιστορία ξεκίνησε, όταν το εργοστάσιο κατασκευής υλικών οικοδομής της ΒΙΟ.ΜΕ., στη Θεσσαλονίκη, έκλεισε το 2012, και ορισμένοι από τους εργάτες του αποφάσισαν να το καταλάβουν και να το λειτουργήσουν μόνοι τους με τις αρχές της άμεσης δημοκρατίας.

«Επόμενος σταθμός: Ουτοπία»: Αποτελώντας ένα μοναδικό ντοκουμέντο της ταραγμένης εποχής μας, το ντοκιμαντέρ του Απόστολου Καρακάση ξετυλίγει το νήμα ενός περιπετειώδους εγχειρήματος, που βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη. Η ιστορία ξεκίνησε, όταν το εργοστάσιο κατασκευής υλικών οικοδομής της ΒΙΟ.ΜΕ., στη Θεσσαλονίκη, έκλεισε το 2012, και ορισμένοι από τους εργάτες του αποφάσισαν να το καταλάβουν και να το λειτουργήσουν μόνοι τους με τις αρχές της άμεσης δημοκρατίας.

«Επόμενος σταθμός: Ουτοπία». «Επόμενος σταθμός: Ουτοπία»: Αποτελώντας ένα μοναδικό ντοκουμέντο της ταραγμένης εποχής μας, το ντοκιμαντέρ του Απόστολου Καρακάση ξετυλίγει το νήμα ενός περιπετειώδους εγχειρήματος, που βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη. Η ιστορία ξεκίνησε, όταν το εργοστάσιο κατασκευής υλικών οικοδομής της ΒΙΟ.ΜΕ., στη Θεσσαλονίκη, έκλεισε το 2012, και ορισμένοι από τους εργάτες του αποφάσισαν να το καταλάβουν και να το λειτουργήσουν μόνοι τους με τις αρχές της άμεσης δημοκρατίας.

«Επόμενος σταθμός: Ουτοπία»: Αποτελώντας ένα μοναδικό ντοκουμέντο της ταραγμένης εποχής μας, το ντοκιμαντέρ του Απόστολου Καρακάση ξετυλίγει το νήμα ενός περιπετειώδους εγχειρήματος, που βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη. Η ιστορία ξεκίνησε, όταν το εργοστάσιο κατασκευής υλικών οικοδομής της ΒΙΟ.ΜΕ., στη Θεσσαλονίκη, έκλεισε το 2012, και ορισμένοι από τους εργάτες του αποφάσισαν να το καταλάβουν και να το λειτουργήσουν μόνοι τους με τις αρχές της άμεσης δημοκρατίας.

«Επόμενος σταθμός: Ουτοπία». «Επόμενος σταθμός: Ουτοπία»: Αποτελώντας ένα μοναδικό ντοκουμέντο της ταραγμένης εποχής μας, το ντοκιμαντέρ του Απόστολου Καρακάση ξετυλίγει το νήμα ενός περιπετειώδους εγχειρήματος, που βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη. Η ιστορία ξεκίνησε, όταν το εργοστάσιο κατασκευής υλικών οικοδομής της ΒΙΟ.ΜΕ., στη Θεσσαλονίκη, έκλεισε το 2012, και ορισμένοι από τους εργάτες του αποφάσισαν να το καταλάβουν και να το λειτουργήσουν μόνοι τους με τις αρχές της άμεσης δημοκρατίας.

«Επόμενος σταθμός: Ουτοπία»: Αποτελώντας ένα μοναδικό ντοκουμέντο της ταραγμένης εποχής μας, το ντοκιμαντέρ του Απόστολου Καρακάση ξετυλίγει το νήμα ενός περιπετειώδους εγχειρήματος, που βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη. Η ιστορία ξεκίνησε, όταν το εργοστάσιο κατασκευής υλικών οικοδομής της ΒΙΟ.ΜΕ., στη Θεσσαλονίκη, έκλεισε το 2012, και ορισμένοι από τους εργάτες του αποφάσισαν να το καταλάβουν και να το λειτουργήσουν μόνοι τους με τις αρχές της άμεσης δημοκρατίας.

«Επόμενος σταθμός: Ουτοπία». «Επόμενος σταθμός: Ουτοπία»: Αποτελώντας ένα μοναδικό ντοκουμέντο της ταραγμένης εποχής μας, το ντοκιμαντέρ του Απόστολου Καρακάση ξετυλίγει το νήμα ενός περιπετειώδους εγχειρήματος, που βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη. Η ιστορία ξεκίνησε, όταν το εργοστάσιο κατασκευής υλικών οικοδομής της ΒΙΟ.ΜΕ., στη Θεσσαλονίκη, έκλεισε το 2012, και ορισμένοι από τους εργάτες του αποφάσισαν να το καταλάβουν και να το λειτουργήσουν μόνοι τους με τις αρχές της άμεσης δημοκρατίας.

«Επόμενος σταθμός: Ουτοπία»: Αποτελώντας ένα μοναδικό ντοκουμέντο της ταραγμένης εποχής μας, το ντοκιμαντέρ του Απόστολου Καρακάση ξετυλίγει το νήμα ενός περιπετειώδους εγχειρήματος, που βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη. Η ιστορία ξεκίνησε, όταν το εργοστάσιο κατασκευής υλικών οικοδομής της ΒΙΟ.ΜΕ., στη Θεσσαλονίκη, έκλεισε το 2012, και ορισμένοι από τους εργάτες του αποφάσισαν να το καταλάβουν και να το λειτουργήσουν μόνοι τους με τις αρχές της άμεσης δημοκρατίας.

«Το κυπαρίσσι του βυθού». «Το κυπαρίσσι του βυθού»: Μπαίνει στη ζωή σου, μαθαίνει λεπτομέρειες από το παρελθόν σου, από το σώμα σου, από τις καθημερινές σου συνήθειες. Η ζωή, χωρίς αυτήν την ελεητική παρουσία, δεν έχει πια νόημα. Και, ξαφνικά, φεύγει, και όλα χάνονται. Βιώνεις το πένθος. Και μετά, όλα ξαναρχίζουν.

«Το κυπαρίσσι του βυθού»: Μπαίνει στη ζωή σου, μαθαίνει λεπτομέρειες από το παρελθόν σου, από το σώμα σου, από τις καθημερινές σου συνήθειες. Η ζωή, χωρίς αυτήν την ελεητική παρουσία, δεν έχει πια νόημα. Και, ξαφνικά, φεύγει, και όλα χάνονται. Βιώνεις το πένθος. Και μετά, όλα ξαναρχίζουν.

«Το κυπαρίσσι του βυθού». «Το κυπαρίσσι του βυθού»: Μπαίνει στη ζωή σου, μαθαίνει λεπτομέρειες από το παρελθόν σου, από το σώμα σου, από τις καθημερινές σου συνήθειες. Η ζωή, χωρίς αυτήν την ελεητική παρουσία, δεν έχει πια νόημα. Και, ξαφνικά, φεύγει, και όλα χάνονται. Βιώνεις το πένθος. Και μετά, όλα ξαναρχίζουν.

«Το κυπαρίσσι του βυθού»: Μπαίνει στη ζωή σου, μαθαίνει λεπτομέρειες από το παρελθόν σου, από το σώμα σου, από τις καθημερινές σου συνήθειες. Η ζωή, χωρίς αυτήν την ελεητική παρουσία, δεν έχει πια νόημα. Και, ξαφνικά, φεύγει, και όλα χάνονται. Βιώνεις το πένθος. Και μετά, όλα ξαναρχίζουν.

«Το κυπαρίσσι του βυθού». «Το κυπαρίσσι του βυθού»: Μπαίνει στη ζωή σου, μαθαίνει λεπτομέρειες από το παρελθόν σου, από το σώμα σου, από τις καθημερινές σου συνήθειες. Η ζωή, χωρίς αυτήν την ελεητική παρουσία, δεν έχει πια νόημα. Και, ξαφνικά, φεύγει, και όλα χάνονται. Βιώνεις το πένθος. Και μετά, όλα ξαναρχίζουν.

«Το κυπαρίσσι του βυθού»: Μπαίνει στη ζωή σου, μαθαίνει λεπτομέρειες από το παρελθόν σου, από το σώμα σου, από τις καθημερινές σου συνήθειες. Η ζωή, χωρίς αυτήν την ελεητική παρουσία, δεν έχει πια νόημα. Και, ξαφνικά, φεύγει, και όλα χάνονται. Βιώνεις το πένθος. Και μετά, όλα ξαναρχίζουν.

«Το κυπαρίσσι του βυθού». «Το κυπαρίσσι του βυθού»: Μπαίνει στη ζωή σου, μαθαίνει λεπτομέρειες από το παρελθόν σου, από το σώμα σου, από τις καθημερινές σου συνήθειες. Η ζωή, χωρίς αυτήν την ελεητική παρουσία, δεν έχει πια νόημα. Και, ξαφνικά, φεύγει, και όλα χάνονται. Βιώνεις το πένθος. Και μετά, όλα ξαναρχίζουν.

«Το κυπαρίσσι του βυθού»: Μπαίνει στη ζωή σου, μαθαίνει λεπτομέρειες από το παρελθόν σου, από το σώμα σου, από τις καθημερινές σου συνήθειες. Η ζωή, χωρίς αυτήν την ελεητική παρουσία, δεν έχει πια νόημα. Και, ξαφνικά, φεύγει, και όλα χάνονται. Βιώνεις το πένθος. Και μετά, όλα ξαναρχίζουν.

«Το κυπαρίσσι του βυθού». «Το κυπαρίσσι του βυθού»: Μπαίνει στη ζωή σου, μαθαίνει λεπτομέρειες από το παρελθόν σου, από το σώμα σου, από τις καθημερινές σου συνήθειες. Η ζωή, χωρίς αυτήν την ελεητική παρουσία, δεν έχει πια νόημα. Και, ξαφνικά, φεύγει, και όλα χάνονται. Βιώνεις το πένθος. Και μετά, όλα ξαναρχίζουν.

«Το κυπαρίσσι του βυθού»: Μπαίνει στη ζωή σου, μαθαίνει λεπτομέρειες από το παρελθόν σου, από το σώμα σου, από τις καθημερινές σου συνήθειες. Η ζωή, χωρίς αυτήν την ελεητική παρουσία, δεν έχει πια νόημα. Και, ξαφνικά, φεύγει, και όλα χάνονται. Βιώνεις το πένθος. Και μετά, όλα ξαναρχίζουν.

«Το κυπαρίσσι του βυθού». «Το κυπαρίσσι του βυθού»: Μπαίνει στη ζωή σου, μαθαίνει λεπτομέρειες από το παρελθόν σου, από το σώμα σου, από τις καθημερινές σου συνήθειες. Η ζωή, χωρίς αυτήν την ελεητική παρουσία, δεν έχει πια νόημα. Και, ξαφνικά, φεύγει, και όλα χάνονται. Βιώνεις το πένθος. Και μετά, όλα ξαναρχίζουν.

«Το κυπαρίσσι του βυθού»: Μπαίνει στη ζωή σου, μαθαίνει λεπτομέρειες από το παρελθόν σου, από το σώμα σου, από τις καθημερινές σου συνήθειες. Η ζωή, χωρίς αυτήν την ελεητική παρουσία, δεν έχει πια νόημα. Και, ξαφνικά, φεύγει, και όλα χάνονται. Βιώνεις το πένθος. Και μετά, όλα ξαναρχίζουν.