Multimedia

Οι ταινίες της εβδομάδας

Πέμπτη, 10 Μαρτίου 2016 08:10

Επιστημονική φαντασία, πόλεμοι, έρωτες, πάθη, συγκρούσεις, εκδίκηση, μυστήριο, αυθεντικές στιγμές ζωής και κωμικές καταστάσεις συνθέτουν τον πλούσιο κινηματογραφικό καμβά αυτής της εβδομάδας.

Αποκλίνουσα αφοσίωση, φλογεροί έρωτες και κρυφές κάμερες.
«Η τριλογία της απόκλισης: Αφοσίωση». «Η τριλογία της απόκλισης: Αφοσίωση»: Βασισμένο στο τρίτο βιβλίο της λογοτεχνικής σειράς - φαινόμενο της Βερόνικα Ροθ, το τρίτο κινηματογραφικό της κεφάλαιο, σε σκηνοθεσία του Ρόμπερτ Σβέντκε, είναι γεμάτο επικές σκηνές δράσης και απρόσμενες ανατροπές. Πρόκειται για το πρώτο μέρος της «Αφοσίωσης», αφού οι παραγωγοί αποφάσισαν να μεταφέρουν το τελευταίο αυτό βιβλίο της σειράς επιστημονικής φαντασίας σε δύο ταινίες, με τη δεύτερη να κυκλοφορεί τον Ιούνιο του 2017.

«Η τριλογία της απόκλισης: Αφοσίωση»: Βασισμένο στο τρίτο βιβλίο της λογοτεχνικής σειράς - φαινόμενο της Βερόνικα Ροθ, το τρίτο κινηματογραφικό της κεφάλαιο, σε σκηνοθεσία του Ρόμπερτ Σβέντκε, είναι γεμάτο επικές σκηνές δράσης και απρόσμενες ανατροπές. Πρόκειται για το πρώτο μέρος της «Αφοσίωσης», αφού οι παραγωγοί αποφάσισαν να μεταφέρουν το τελευταίο αυτό βιβλίο της σειράς επιστημονικής φαντασίας σε δύο ταινίες, με τη δεύτερη να κυκλοφορεί τον Ιούνιο του 2017.

«Η τριλογία της απόκλισης: Αφοσίωση». «Η τριλογία της απόκλισης: Αφοσίωση»: Βασισμένο στο τρίτο βιβλίο της λογοτεχνικής σειράς - φαινόμενο της Βερόνικα Ροθ, το τρίτο κινηματογραφικό της κεφάλαιο, σε σκηνοθεσία του Ρόμπερτ Σβέντκε, είναι γεμάτο επικές σκηνές δράσης και απρόσμενες ανατροπές. Πρόκειται για το πρώτο μέρος της «Αφοσίωσης», αφού οι παραγωγοί αποφάσισαν να μεταφέρουν το τελευταίο αυτό βιβλίο της σειράς επιστημονικής φαντασίας σε δύο ταινίες, με τη δεύτερη να κυκλοφορεί τον Ιούνιο του 2017.

«Η τριλογία της απόκλισης: Αφοσίωση»: Βασισμένο στο τρίτο βιβλίο της λογοτεχνικής σειράς - φαινόμενο της Βερόνικα Ροθ, το τρίτο κινηματογραφικό της κεφάλαιο, σε σκηνοθεσία του Ρόμπερτ Σβέντκε, είναι γεμάτο επικές σκηνές δράσης και απρόσμενες ανατροπές. Πρόκειται για το πρώτο μέρος της «Αφοσίωσης», αφού οι παραγωγοί αποφάσισαν να μεταφέρουν το τελευταίο αυτό βιβλίο της σειράς επιστημονικής φαντασίας σε δύο ταινίες, με τη δεύτερη να κυκλοφορεί τον Ιούνιο του 2017.

«Η τριλογία της απόκλισης: Αφοσίωση». «Η τριλογία της απόκλισης: Αφοσίωση»: Βασισμένο στο τρίτο βιβλίο της λογοτεχνικής σειράς - φαινόμενο της Βερόνικα Ροθ, το τρίτο κινηματογραφικό της κεφάλαιο, σε σκηνοθεσία του Ρόμπερτ Σβέντκε, είναι γεμάτο επικές σκηνές δράσης και απρόσμενες ανατροπές. Πρόκειται για το πρώτο μέρος της «Αφοσίωσης», αφού οι παραγωγοί αποφάσισαν να μεταφέρουν το τελευταίο αυτό βιβλίο της σειράς επιστημονικής φαντασίας σε δύο ταινίες, με τη δεύτερη να κυκλοφορεί τον Ιούνιο του 2017.
Summit Entertainment

«Η τριλογία της απόκλισης: Αφοσίωση»: Βασισμένο στο τρίτο βιβλίο της λογοτεχνικής σειράς - φαινόμενο της Βερόνικα Ροθ, το τρίτο κινηματογραφικό της κεφάλαιο, σε σκηνοθεσία του Ρόμπερτ Σβέντκε, είναι γεμάτο επικές σκηνές δράσης και απρόσμενες ανατροπές. Πρόκειται για το πρώτο μέρος της «Αφοσίωσης», αφού οι παραγωγοί αποφάσισαν να μεταφέρουν το τελευταίο αυτό βιβλίο της σειράς επιστημονικής φαντασίας σε δύο ταινίες, με τη δεύτερη να κυκλοφορεί τον Ιούνιο του 2017.

«Η τριλογία της απόκλισης: Αφοσίωση». «Η τριλογία της απόκλισης: Αφοσίωση»: Βασισμένο στο τρίτο βιβλίο της λογοτεχνικής σειράς - φαινόμενο της Βερόνικα Ροθ, το τρίτο κινηματογραφικό της κεφάλαιο, σε σκηνοθεσία του Ρόμπερτ Σβέντκε, είναι γεμάτο επικές σκηνές δράσης και απρόσμενες ανατροπές. Πρόκειται για το πρώτο μέρος της «Αφοσίωσης», αφού οι παραγωγοί αποφάσισαν να μεταφέρουν το τελευταίο αυτό βιβλίο της σειράς επιστημονικής φαντασίας σε δύο ταινίες, με τη δεύτερη να κυκλοφορεί τον Ιούνιο του 2017.

«Η τριλογία της απόκλισης: Αφοσίωση»: Βασισμένο στο τρίτο βιβλίο της λογοτεχνικής σειράς - φαινόμενο της Βερόνικα Ροθ, το τρίτο κινηματογραφικό της κεφάλαιο, σε σκηνοθεσία του Ρόμπερτ Σβέντκε, είναι γεμάτο επικές σκηνές δράσης και απρόσμενες ανατροπές. Πρόκειται για το πρώτο μέρος της «Αφοσίωσης», αφού οι παραγωγοί αποφάσισαν να μεταφέρουν το τελευταίο αυτό βιβλίο της σειράς επιστημονικής φαντασίας σε δύο ταινίες, με τη δεύτερη να κυκλοφορεί τον Ιούνιο του 2017.

«Η τριλογία της απόκλισης: Αφοσίωση». «Η τριλογία της απόκλισης: Αφοσίωση»: Βασισμένο στο τρίτο βιβλίο της λογοτεχνικής σειράς - φαινόμενο της Βερόνικα Ροθ, το τρίτο κινηματογραφικό της κεφάλαιο, σε σκηνοθεσία του Ρόμπερτ Σβέντκε, είναι γεμάτο επικές σκηνές δράσης και απρόσμενες ανατροπές. Πρόκειται για το πρώτο μέρος της «Αφοσίωσης», αφού οι παραγωγοί αποφάσισαν να μεταφέρουν το τελευταίο αυτό βιβλίο της σειράς επιστημονικής φαντασίας σε δύο ταινίες, με τη δεύτερη να κυκλοφορεί τον Ιούνιο του 2017.

«Η τριλογία της απόκλισης: Αφοσίωση»: Βασισμένο στο τρίτο βιβλίο της λογοτεχνικής σειράς - φαινόμενο της Βερόνικα Ροθ, το τρίτο κινηματογραφικό της κεφάλαιο, σε σκηνοθεσία του Ρόμπερτ Σβέντκε, είναι γεμάτο επικές σκηνές δράσης και απρόσμενες ανατροπές. Πρόκειται για το πρώτο μέρος της «Αφοσίωσης», αφού οι παραγωγοί αποφάσισαν να μεταφέρουν το τελευταίο αυτό βιβλίο της σειράς επιστημονικής φαντασίας σε δύο ταινίες, με τη δεύτερη να κυκλοφορεί τον Ιούνιο του 2017.

«Στις φλόγες του έρωτα». «Στις φλόγες του έρωτα»: Στη ζούγκλα του ποταμού Παρανά της Αργεντινής, μας μεταφέρει το δράμα του Πάμπλο Φέντρικ, που ο ίδιος δηλώνει ότι του αρέσει να το σκέφτεται σαν ένα γουέστερν μέσα στη ζούγκλα. Με τους Γκαέλ Γκαρσία Μπερνάλ, Άλις Μπράγκα και Χόρχε Σεσάν, η ταινία είναι μία ιστορία αγάπης και εκδίκησης, βασισμένη στην πάλη του ανθρώπου με τη φύση.

«Στις φλόγες του έρωτα»: Στη ζούγκλα του ποταμού Παρανά της Αργεντινής, μας μεταφέρει το δράμα του Πάμπλο Φέντρικ, που ο ίδιος δηλώνει ότι του αρέσει να το σκέφτεται σαν ένα γουέστερν μέσα στη ζούγκλα. Με τους Γκαέλ Γκαρσία Μπερνάλ, Άλις Μπράγκα και Χόρχε Σεσάν, η ταινία είναι μία ιστορία αγάπης και εκδίκησης, βασισμένη στην πάλη του ανθρώπου με τη φύση.

«Στις φλόγες του έρωτα». «Στις φλόγες του έρωτα»: Στη ζούγκλα του ποταμού Παρανά της Αργεντινής, μας μεταφέρει το δράμα του Πάμπλο Φέντρικ, που ο ίδιος δηλώνει ότι του αρέσει να το σκέφτεται σαν ένα γουέστερν μέσα στη ζούγκλα. Με τους Γκαέλ Γκαρσία Μπερνάλ, Άλις Μπράγκα και Χόρχε Σεσάν, η ταινία είναι μία ιστορία αγάπης και εκδίκησης, βασισμένη στην πάλη του ανθρώπου με τη φύση.

«Στις φλόγες του έρωτα»: Στη ζούγκλα του ποταμού Παρανά της Αργεντινής, μας μεταφέρει το δράμα του Πάμπλο Φέντρικ, που ο ίδιος δηλώνει ότι του αρέσει να το σκέφτεται σαν ένα γουέστερν μέσα στη ζούγκλα. Με τους Γκαέλ Γκαρσία Μπερνάλ, Άλις Μπράγκα και Χόρχε Σεσάν, η ταινία είναι μία ιστορία αγάπης και εκδίκησης, βασισμένη στην πάλη του ανθρώπου με τη φύση.

«Στις φλόγες του έρωτα». «Στις φλόγες του έρωτα»: Στη ζούγκλα του ποταμού Παρανά της Αργεντινής, μας μεταφέρει το δράμα του Πάμπλο Φέντρικ, που ο ίδιος δηλώνει ότι του αρέσει να το σκέφτεται σαν ένα γουέστερν μέσα στη ζούγκλα. Με τους Γκαέλ Γκαρσία Μπερνάλ, Άλις Μπράγκα και Χόρχε Σεσάν, η ταινία είναι μία ιστορία αγάπης και εκδίκησης, βασισμένη στην πάλη του ανθρώπου με τη φύση.

«Στις φλόγες του έρωτα»: Στη ζούγκλα του ποταμού Παρανά της Αργεντινής, μας μεταφέρει το δράμα του Πάμπλο Φέντρικ, που ο ίδιος δηλώνει ότι του αρέσει να το σκέφτεται σαν ένα γουέστερν μέσα στη ζούγκλα. Με τους Γκαέλ Γκαρσία Μπερνάλ, Άλις Μπράγκα και Χόρχε Σεσάν, η ταινία είναι μία ιστορία αγάπης και εκδίκησης, βασισμένη στην πάλη του ανθρώπου με τη φύση.

«Στις φλόγες του έρωτα». «Στις φλόγες του έρωτα»: Στη ζούγκλα του ποταμού Παρανά της Αργεντινής, μας μεταφέρει το δράμα του Πάμπλο Φέντρικ, που ο ίδιος δηλώνει ότι του αρέσει να το σκέφτεται σαν ένα γουέστερν μέσα στη ζούγκλα. Με τους Γκαέλ Γκαρσία Μπερνάλ, Άλις Μπράγκα και Χόρχε Σεσάν, η ταινία είναι μία ιστορία αγάπης και εκδίκησης, βασισμένη στην πάλη του ανθρώπου με τη φύση.

«Στις φλόγες του έρωτα»: Στη ζούγκλα του ποταμού Παρανά της Αργεντινής, μας μεταφέρει το δράμα του Πάμπλο Φέντρικ, που ο ίδιος δηλώνει ότι του αρέσει να το σκέφτεται σαν ένα γουέστερν μέσα στη ζούγκλα. Με τους Γκαέλ Γκαρσία Μπερνάλ, Άλις Μπράγκα και Χόρχε Σεσάν, η ταινία είναι μία ιστορία αγάπης και εκδίκησης, βασισμένη στην πάλη του ανθρώπου με τη φύση.

«Στις φλόγες του έρωτα». «Στις φλόγες του έρωτα»: Στη ζούγκλα του ποταμού Παρανά της Αργεντινής, μας μεταφέρει το δράμα του Πάμπλο Φέντρικ, που ο ίδιος δηλώνει ότι του αρέσει να το σκέφτεται σαν ένα γουέστερν μέσα στη ζούγκλα. Με τους Γκαέλ Γκαρσία Μπερνάλ, Άλις Μπράγκα και Χόρχε Σεσάν, η ταινία είναι μία ιστορία αγάπης και εκδίκησης, βασισμένη στην πάλη του ανθρώπου με τη φύση.

«Στις φλόγες του έρωτα»: Στη ζούγκλα του ποταμού Παρανά της Αργεντινής, μας μεταφέρει το δράμα του Πάμπλο Φέντρικ, που ο ίδιος δηλώνει ότι του αρέσει να το σκέφτεται σαν ένα γουέστερν μέσα στη ζούγκλα. Με τους Γκαέλ Γκαρσία Μπερνάλ, Άλις Μπράγκα και Χόρχε Σεσάν, η ταινία είναι μία ιστορία αγάπης και εκδίκησης, βασισμένη στην πάλη του ανθρώπου με τη φύση.

«Ένα τραγούδι για το ηλιοβασίλεμα». «Ένα τραγούδι για το ηλιοβασίλεμα»: Ο Τέρενς Ντέιβις μεταφέρει στον κινηματογράφο, με τον δικό του σκληρό ποιητικό ρεαλισμό, το αγαπημένο του κλασικό σκωτσέζικο μυθιστόρημα του Λιούις Γκράσικ Γκίμπον, δημιουργώντας έναν ύμνο στη αέναη δύναμη της φύσης και στην αντοχή του ανθρώπου απέναντι στο πέρασμα του χρόνου και την Ιστορία. Οι Άγκνες Ντέιν, Πίτερ Μούλαν, Κέβιν Γκάθρι και Ίαν Πίρι ξετυλίγουν την ιστορία μιας νέας ερωτευμένης γυναίκας, η οποία πασχίζει για την προσωπική της ελευθερία και ευτυχία σε ένα σκληρό ανδροκρατούμενο περιβάλλον.

«Ένα τραγούδι για το ηλιοβασίλεμα»: Ο Τέρενς Ντέιβις μεταφέρει στον κινηματογράφο, με τον δικό του σκληρό ποιητικό ρεαλισμό, το αγαπημένο του κλασικό σκωτσέζικο μυθιστόρημα του Λιούις Γκράσικ Γκίμπον, δημιουργώντας έναν ύμνο στη αέναη δύναμη της φύσης και στην αντοχή του ανθρώπου απέναντι στο πέρασμα του χρόνου και την Ιστορία. Οι Άγκνες Ντέιν, Πίτερ Μούλαν, Κέβιν Γκάθρι και Ίαν Πίρι ξετυλίγουν την ιστορία μιας νέας ερωτευμένης γυναίκας, η οποία πασχίζει για την προσωπική της ελευθερία και ευτυχία σε ένα σκληρό ανδροκρατούμενο περιβάλλον.

«Ένα τραγούδι για το ηλιοβασίλεμα». «Ένα τραγούδι για το ηλιοβασίλεμα»: Ο Τέρενς Ντέιβις μεταφέρει στον κινηματογράφο, με τον δικό του σκληρό ποιητικό ρεαλισμό, το αγαπημένο του κλασικό σκωτσέζικο μυθιστόρημα του Λιούις Γκράσικ Γκίμπον, δημιουργώντας έναν ύμνο στη αέναη δύναμη της φύσης και στην αντοχή του ανθρώπου απέναντι στο πέρασμα του χρόνου και την Ιστορία. Οι Άγκνες Ντέιν, Πίτερ Μούλαν, Κέβιν Γκάθρι και Ίαν Πίρι ξετυλίγουν την ιστορία μιας νέας ερωτευμένης γυναίκας, η οποία πασχίζει για την προσωπική της ελευθερία και ευτυχία σε ένα σκληρό ανδροκρατούμενο περιβάλλον.

«Ένα τραγούδι για το ηλιοβασίλεμα»: Ο Τέρενς Ντέιβις μεταφέρει στον κινηματογράφο, με τον δικό του σκληρό ποιητικό ρεαλισμό, το αγαπημένο του κλασικό σκωτσέζικο μυθιστόρημα του Λιούις Γκράσικ Γκίμπον, δημιουργώντας έναν ύμνο στη αέναη δύναμη της φύσης και στην αντοχή του ανθρώπου απέναντι στο πέρασμα του χρόνου και την Ιστορία. Οι Άγκνες Ντέιν, Πίτερ Μούλαν, Κέβιν Γκάθρι και Ίαν Πίρι ξετυλίγουν την ιστορία μιας νέας ερωτευμένης γυναίκας, η οποία πασχίζει για την προσωπική της ελευθερία και ευτυχία σε ένα σκληρό ανδροκρατούμενο περιβάλλον.

«Ένα τραγούδι για το ηλιοβασίλεμα». «Ένα τραγούδι για το ηλιοβασίλεμα»: Ο Τέρενς Ντέιβις μεταφέρει στον κινηματογράφο, με τον δικό του σκληρό ποιητικό ρεαλισμό, το αγαπημένο του κλασικό σκωτσέζικο μυθιστόρημα του Λιούις Γκράσικ Γκίμπον, δημιουργώντας έναν ύμνο στη αέναη δύναμη της φύσης και στην αντοχή του ανθρώπου απέναντι στο πέρασμα του χρόνου και την Ιστορία. Οι Άγκνες Ντέιν, Πίτερ Μούλαν, Κέβιν Γκάθρι και Ίαν Πίρι ξετυλίγουν την ιστορία μιας νέας ερωτευμένης γυναίκας, η οποία πασχίζει για την προσωπική της ελευθερία και ευτυχία σε ένα σκληρό ανδροκρατούμενο περιβάλλον.

«Ένα τραγούδι για το ηλιοβασίλεμα»: Ο Τέρενς Ντέιβις μεταφέρει στον κινηματογράφο, με τον δικό του σκληρό ποιητικό ρεαλισμό, το αγαπημένο του κλασικό σκωτσέζικο μυθιστόρημα του Λιούις Γκράσικ Γκίμπον, δημιουργώντας έναν ύμνο στη αέναη δύναμη της φύσης και στην αντοχή του ανθρώπου απέναντι στο πέρασμα του χρόνου και την Ιστορία. Οι Άγκνες Ντέιν, Πίτερ Μούλαν, Κέβιν Γκάθρι και Ίαν Πίρι ξετυλίγουν την ιστορία μιας νέας ερωτευμένης γυναίκας, η οποία πασχίζει για την προσωπική της ελευθερία και ευτυχία σε ένα σκληρό ανδροκρατούμενο περιβάλλον.

«Ένα τραγούδι για το ηλιοβασίλεμα». «Ένα τραγούδι για το ηλιοβασίλεμα»: Ο Τέρενς Ντέιβις μεταφέρει στον κινηματογράφο, με τον δικό του σκληρό ποιητικό ρεαλισμό, το αγαπημένο του κλασικό σκωτσέζικο μυθιστόρημα του Λιούις Γκράσικ Γκίμπον, δημιουργώντας έναν ύμνο στη αέναη δύναμη της φύσης και στην αντοχή του ανθρώπου απέναντι στο πέρασμα του χρόνου και την Ιστορία. Οι Άγκνες Ντέιν, Πίτερ Μούλαν, Κέβιν Γκάθρι και Ίαν Πίρι ξετυλίγουν την ιστορία μιας νέας ερωτευμένης γυναίκας, η οποία πασχίζει για την προσωπική της ελευθερία και ευτυχία σε ένα σκληρό ανδροκρατούμενο περιβάλλον.

«Ένα τραγούδι για το ηλιοβασίλεμα»: Ο Τέρενς Ντέιβις μεταφέρει στον κινηματογράφο, με τον δικό του σκληρό ποιητικό ρεαλισμό, το αγαπημένο του κλασικό σκωτσέζικο μυθιστόρημα του Λιούις Γκράσικ Γκίμπον, δημιουργώντας έναν ύμνο στη αέναη δύναμη της φύσης και στην αντοχή του ανθρώπου απέναντι στο πέρασμα του χρόνου και την Ιστορία. Οι Άγκνες Ντέιν, Πίτερ Μούλαν, Κέβιν Γκάθρι και Ίαν Πίρι ξετυλίγουν την ιστορία μιας νέας ερωτευμένης γυναίκας, η οποία πασχίζει για την προσωπική της ελευθερία και ευτυχία σε ένα σκληρό ανδροκρατούμενο περιβάλλον.

«Φελίξ & Μεϊρά». «Φελίξ & Μεϊρά»: Αφηγούμενο την ιστορία μιας νεαρής χασιδικής Εβραίας, η οποία είναι παντρεμένη με παιδί και ερωτεύεται έναν ελεύθερο και ξένοιαστο άνδρα χωρίς δεσμούς και ευθύνες, το αισθηματικό δράμα του Μαξίμ Ζιρού - με τους Χαντάς Γιαρόν, Μαρτίν Ντιμπρέιλ και Λούζερ Τβέρσκι - έχει διακριθεί σε πολλά Φεστιβάλ και ήταν η  επίσημη πρόταση του Καναδά για το Όσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας.

«Φελίξ & Μεϊρά»: Αφηγούμενο την ιστορία μιας νεαρής χασιδικής Εβραίας, η οποία είναι παντρεμένη με παιδί και ερωτεύεται έναν ελεύθερο και ξένοιαστο άνδρα χωρίς δεσμούς και ευθύνες, το αισθηματικό δράμα του Μαξίμ Ζιρού - με τους Χαντάς Γιαρόν, Μαρτίν Ντιμπρέιλ και Λούζερ Τβέρσκι - έχει διακριθεί σε πολλά Φεστιβάλ και ήταν η  επίσημη πρόταση του Καναδά για το Όσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας.

«Φελίξ & Μεϊρά». «Φελίξ & Μεϊρά»: Αφηγούμενο την ιστορία μιας νεαρής χασιδικής Εβραίας, η οποία είναι παντρεμένη με παιδί και ερωτεύεται έναν ελεύθερο και ξένοιαστο άνδρα χωρίς δεσμούς και ευθύνες, το αισθηματικό δράμα του Μαξίμ Ζιρού - με τους Χαντάς Γιαρόν, Μαρτίν Ντιμπρέιλ και Λούζερ Τβέρσκι - έχει διακριθεί σε πολλά Φεστιβάλ και ήταν η  επίσημη πρόταση του Καναδά για το Όσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας.

«Φελίξ & Μεϊρά»: Αφηγούμενο την ιστορία μιας νεαρής χασιδικής Εβραίας, η οποία είναι παντρεμένη με παιδί και ερωτεύεται έναν ελεύθερο και ξένοιαστο άνδρα χωρίς δεσμούς και ευθύνες, το αισθηματικό δράμα του Μαξίμ Ζιρού - με τους Χαντάς Γιαρόν, Μαρτίν Ντιμπρέιλ και Λούζερ Τβέρσκι - έχει διακριθεί σε πολλά Φεστιβάλ και ήταν η  επίσημη πρόταση του Καναδά για το Όσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας.

«Φελίξ & Μεϊρά». «Φελίξ & Μεϊρά»: Αφηγούμενο την ιστορία μιας νεαρής χασιδικής Εβραίας, η οποία είναι παντρεμένη με παιδί και ερωτεύεται έναν ελεύθερο και ξένοιαστο άνδρα χωρίς δεσμούς και ευθύνες, το αισθηματικό δράμα του Μαξίμ Ζιρού - με τους Χαντάς Γιαρόν, Μαρτίν Ντιμπρέιλ και Λούζερ Τβέρσκι - έχει διακριθεί σε πολλά Φεστιβάλ και ήταν η  επίσημη πρόταση του Καναδά για το Όσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας.

«Φελίξ & Μεϊρά»: Αφηγούμενο την ιστορία μιας νεαρής χασιδικής Εβραίας, η οποία είναι παντρεμένη με παιδί και ερωτεύεται έναν ελεύθερο και ξένοιαστο άνδρα χωρίς δεσμούς και ευθύνες, το αισθηματικό δράμα του Μαξίμ Ζιρού - με τους Χαντάς Γιαρόν, Μαρτίν Ντιμπρέιλ και Λούζερ Τβέρσκι - έχει διακριθεί σε πολλά Φεστιβάλ και ήταν η  επίσημη πρόταση του Καναδά για το Όσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας.

«Φελίξ & Μεϊρά». «Φελίξ & Μεϊρά»: Αφηγούμενο την ιστορία μιας νεαρής χασιδικής Εβραίας, η οποία είναι παντρεμένη με παιδί και ερωτεύεται έναν ελεύθερο και ξένοιαστο άνδρα χωρίς δεσμούς και ευθύνες, το αισθηματικό δράμα του Μαξίμ Ζιρού - με τους Χαντάς Γιαρόν, Μαρτίν Ντιμπρέιλ και Λούζερ Τβέρσκι - έχει διακριθεί σε πολλά Φεστιβάλ και ήταν η  επίσημη πρόταση του Καναδά για το Όσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας.

«Φελίξ & Μεϊρά»: Αφηγούμενο την ιστορία μιας νεαρής χασιδικής Εβραίας, η οποία είναι παντρεμένη με παιδί και ερωτεύεται έναν ελεύθερο και ξένοιαστο άνδρα χωρίς δεσμούς και ευθύνες, το αισθηματικό δράμα του Μαξίμ Ζιρού - με τους Χαντάς Γιαρόν, Μαρτίν Ντιμπρέιλ και Λούζερ Τβέρσκι - έχει διακριθεί σε πολλά Φεστιβάλ και ήταν η  επίσημη πρόταση του Καναδά για το Όσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας.

«Το μυστικό του δικαστή». «Το μυστικό του δικαστή»: Η γαλλική αισθηματική κομεντί του Κριστιάν Βενσάν συνδέει με απρόβλεπτο τρόπο μια ιστορία αγάπης με μια δικαστική υπόθεση. Με τους Φαμπρίς Λουκινί, Σίντσε Μπαμπέτ Κνούδσεν, Εύα Λαλιέ, Κορίν Μασιερό, Μις Μινγκ και Μαρσιάλ Μπεκλάν, ένας δικαστής κακουργιοδικείου εμπνέει ταυτόχρονα φόβο και σεβασμό, φέροντας το παρατσούκλι «Διψήφιος δικαστής», γιατί επιβάλλει πάντα ποινές τουλάχιστον δέκα ετών.

«Το μυστικό του δικαστή»: Η γαλλική αισθηματική κομεντί του Κριστιάν Βενσάν συνδέει με απρόβλεπτο τρόπο μια ιστορία αγάπης με μια δικαστική υπόθεση. Με τους Φαμπρίς Λουκινί, Σίντσε Μπαμπέτ Κνούδσεν, Εύα Λαλιέ, Κορίν Μασιερό, Μις Μινγκ και Μαρσιάλ Μπεκλάν, ένας δικαστής κακουργιοδικείου εμπνέει ταυτόχρονα φόβο και σεβασμό, φέροντας το παρατσούκλι «Διψήφιος δικαστής», γιατί επιβάλλει πάντα ποινές τουλάχιστον δέκα ετών.

«Το μυστικό του δικαστή». «Το μυστικό του δικαστή»: Η γαλλική αισθηματική κομεντί του Κριστιάν Βενσάν συνδέει με απρόβλεπτο τρόπο μια ιστορία αγάπης με μια δικαστική υπόθεση. Με τους Φαμπρίς Λουκινί, Σίντσε Μπαμπέτ Κνούδσεν, Εύα Λαλιέ, Κορίν Μασιερό, Μις Μινγκ και Μαρσιάλ Μπεκλάν, ένας δικαστής κακουργιοδικείου εμπνέει ταυτόχρονα φόβο και σεβασμό, φέροντας το παρατσούκλι «Διψήφιος δικαστής», γιατί επιβάλλει πάντα ποινές τουλάχιστον δέκα ετών.

«Το μυστικό του δικαστή»: Η γαλλική αισθηματική κομεντί του Κριστιάν Βενσάν συνδέει με απρόβλεπτο τρόπο μια ιστορία αγάπης με μια δικαστική υπόθεση. Με τους Φαμπρίς Λουκινί, Σίντσε Μπαμπέτ Κνούδσεν, Εύα Λαλιέ, Κορίν Μασιερό, Μις Μινγκ και Μαρσιάλ Μπεκλάν, ένας δικαστής κακουργιοδικείου εμπνέει ταυτόχρονα φόβο και σεβασμό, φέροντας το παρατσούκλι «Διψήφιος δικαστής», γιατί επιβάλλει πάντα ποινές τουλάχιστον δέκα ετών.

«Το μυστικό του δικαστή». «Το μυστικό του δικαστή»: Η γαλλική αισθηματική κομεντί του Κριστιάν Βενσάν συνδέει με απρόβλεπτο τρόπο μια ιστορία αγάπης με μια δικαστική υπόθεση. Με τους Φαμπρίς Λουκινί, Σίντσε Μπαμπέτ Κνούδσεν, Εύα Λαλιέ, Κορίν Μασιερό, Μις Μινγκ και Μαρσιάλ Μπεκλάν, ένας δικαστής κακουργιοδικείου εμπνέει ταυτόχρονα φόβο και σεβασμό, φέροντας το παρατσούκλι «Διψήφιος δικαστής», γιατί επιβάλλει πάντα ποινές τουλάχιστον δέκα ετών.

«Το μυστικό του δικαστή»: Η γαλλική αισθηματική κομεντί του Κριστιάν Βενσάν συνδέει με απρόβλεπτο τρόπο μια ιστορία αγάπης με μια δικαστική υπόθεση. Με τους Φαμπρίς Λουκινί, Σίντσε Μπαμπέτ Κνούδσεν, Εύα Λαλιέ, Κορίν Μασιερό, Μις Μινγκ και Μαρσιάλ Μπεκλάν, ένας δικαστής κακουργιοδικείου εμπνέει ταυτόχρονα φόβο και σεβασμό, φέροντας το παρατσούκλι «Διψήφιος δικαστής», γιατί επιβάλλει πάντα ποινές τουλάχιστον δέκα ετών.

«Το μυστικό του δικαστή». «Το μυστικό του δικαστή»: Η γαλλική αισθηματική κομεντί του Κριστιάν Βενσάν συνδέει με απρόβλεπτο τρόπο μια ιστορία αγάπης με μια δικαστική υπόθεση. Με τους Φαμπρίς Λουκινί, Σίντσε Μπαμπέτ Κνούδσεν, Εύα Λαλιέ, Κορίν Μασιερό, Μις Μινγκ και Μαρσιάλ Μπεκλάν, ένας δικαστής κακουργιοδικείου εμπνέει ταυτόχρονα φόβο και σεβασμό, φέροντας το παρατσούκλι «Διψήφιος δικαστής», γιατί επιβάλλει πάντα ποινές τουλάχιστον δέκα ετών.

«Το μυστικό του δικαστή»: Η γαλλική αισθηματική κομεντί του Κριστιάν Βενσάν συνδέει με απρόβλεπτο τρόπο μια ιστορία αγάπης με μια δικαστική υπόθεση. Με τους Φαμπρίς Λουκινί, Σίντσε Μπαμπέτ Κνούδσεν, Εύα Λαλιέ, Κορίν Μασιερό, Μις Μινγκ και Μαρσιάλ Μπεκλάν, ένας δικαστής κακουργιοδικείου εμπνέει ταυτόχρονα φόβο και σεβασμό, φέροντας το παρατσούκλι «Διψήφιος δικαστής», γιατί επιβάλλει πάντα ποινές τουλάχιστον δέκα ετών.

«Το μυστικό του δικαστή». «Το μυστικό του δικαστή»: Η γαλλική αισθηματική κομεντί του Κριστιάν Βενσάν συνδέει με απρόβλεπτο τρόπο μια ιστορία αγάπης με μια δικαστική υπόθεση. Με τους Φαμπρίς Λουκινί, Σίντσε Μπαμπέτ Κνούδσεν, Εύα Λαλιέ, Κορίν Μασιερό, Μις Μινγκ και Μαρσιάλ Μπεκλάν, ένας δικαστής κακουργιοδικείου εμπνέει ταυτόχρονα φόβο και σεβασμό, φέροντας το παρατσούκλι «Διψήφιος δικαστής», γιατί επιβάλλει πάντα ποινές τουλάχιστον δέκα ετών.

«Το μυστικό του δικαστή»: Η γαλλική αισθηματική κομεντί του Κριστιάν Βενσάν συνδέει με απρόβλεπτο τρόπο μια ιστορία αγάπης με μια δικαστική υπόθεση. Με τους Φαμπρίς Λουκινί, Σίντσε Μπαμπέτ Κνούδσεν, Εύα Λαλιέ, Κορίν Μασιερό, Μις Μινγκ και Μαρσιάλ Μπεκλάν, ένας δικαστής κακουργιοδικείου εμπνέει ταυτόχρονα φόβο και σεβασμό, φέροντας το παρατσούκλι «Διψήφιος δικαστής», γιατί επιβάλλει πάντα ποινές τουλάχιστον δέκα ετών.

«Ταξί στην Τεχαράνη». «Ταξί στην Τεχαράνη»: Ο αντιφρονών Ιρανός σκηνοθέτης Τζαφέρ Παναχί, στον οποίο έχει απαγορευτεί, από το ιρανικό καθεστώς, η άσκηση του επαγγέλματός του και η έξοδός του από τη χώρα, υποδύεται έναν άπειρο οδηγό ταξί και κινηματογραφεί τις συνομιλίες του με επιβάτες, καθώς και με μέλη της οικογένειάς του. Με αυτόν τον τρόπο, εξερευνά τον ρόλο του βίντεο και της καταγραφής της εικόνας στην ιρανική κοινωνία και, με τα ελάχιστα μέσα που διαθέτει, σκιαγραφεί ένα αριστοτεχνικό πορτρέτο ενός πολύπλοκου κόσμου.

«Ταξί στην Τεχαράνη»: Ο αντιφρονών Ιρανός σκηνοθέτης Τζαφέρ Παναχί, στον οποίο έχει απαγορευτεί, από το ιρανικό καθεστώς, η άσκηση του επαγγέλματός του και η έξοδός του από τη χώρα, υποδύεται έναν άπειρο οδηγό ταξί και κινηματογραφεί τις συνομιλίες του με επιβάτες, καθώς και με μέλη της οικογένειάς του. Με αυτόν τον τρόπο, εξερευνά τον ρόλο του βίντεο και της καταγραφής της εικόνας στην ιρανική κοινωνία και, με τα ελάχιστα μέσα που διαθέτει, σκιαγραφεί ένα αριστοτεχνικό πορτρέτο ενός πολύπλοκου κόσμου.

«Ταξί στην Τεχαράνη». «Ταξί στην Τεχαράνη»: Ο αντιφρονών Ιρανός σκηνοθέτης Τζαφέρ Παναχί, στον οποίο έχει απαγορευτεί, από το ιρανικό καθεστώς, η άσκηση του επαγγέλματός του και η έξοδός του από τη χώρα, υποδύεται έναν άπειρο οδηγό ταξί και κινηματογραφεί τις συνομιλίες του με επιβάτες, καθώς και με μέλη της οικογένειάς του. Με αυτόν τον τρόπο, εξερευνά τον ρόλο του βίντεο και της καταγραφής της εικόνας στην ιρανική κοινωνία και, με τα ελάχιστα μέσα που διαθέτει, σκιαγραφεί ένα αριστοτεχνικό πορτρέτο ενός πολύπλοκου κόσμου.

«Ταξί στην Τεχαράνη»: Ο αντιφρονών Ιρανός σκηνοθέτης Τζαφέρ Παναχί, στον οποίο έχει απαγορευτεί, από το ιρανικό καθεστώς, η άσκηση του επαγγέλματός του και η έξοδός του από τη χώρα, υποδύεται έναν άπειρο οδηγό ταξί και κινηματογραφεί τις συνομιλίες του με επιβάτες, καθώς και με μέλη της οικογένειάς του. Με αυτόν τον τρόπο, εξερευνά τον ρόλο του βίντεο και της καταγραφής της εικόνας στην ιρανική κοινωνία και, με τα ελάχιστα μέσα που διαθέτει, σκιαγραφεί ένα αριστοτεχνικό πορτρέτο ενός πολύπλοκου κόσμου.

«Ταξί στην Τεχαράνη». «Ταξί στην Τεχαράνη»: Ο αντιφρονών Ιρανός σκηνοθέτης Τζαφέρ Παναχί, στον οποίο έχει απαγορευτεί, από το ιρανικό καθεστώς, η άσκηση του επαγγέλματός του και η έξοδός του από τη χώρα, υποδύεται έναν άπειρο οδηγό ταξί και κινηματογραφεί τις συνομιλίες του με επιβάτες, καθώς και με μέλη της οικογένειάς του. Με αυτόν τον τρόπο, εξερευνά τον ρόλο του βίντεο και της καταγραφής της εικόνας στην ιρανική κοινωνία και, με τα ελάχιστα μέσα που διαθέτει, σκιαγραφεί ένα αριστοτεχνικό πορτρέτο ενός πολύπλοκου κόσμου.

«Ταξί στην Τεχαράνη»: Ο αντιφρονών Ιρανός σκηνοθέτης Τζαφέρ Παναχί, στον οποίο έχει απαγορευτεί, από το ιρανικό καθεστώς, η άσκηση του επαγγέλματός του και η έξοδός του από τη χώρα, υποδύεται έναν άπειρο οδηγό ταξί και κινηματογραφεί τις συνομιλίες του με επιβάτες, καθώς και με μέλη της οικογένειάς του. Με αυτόν τον τρόπο, εξερευνά τον ρόλο του βίντεο και της καταγραφής της εικόνας στην ιρανική κοινωνία και, με τα ελάχιστα μέσα που διαθέτει, σκιαγραφεί ένα αριστοτεχνικό πορτρέτο ενός πολύπλοκου κόσμου.

«Ταξί στην Τεχαράνη». «Ταξί στην Τεχαράνη»: Ο αντιφρονών Ιρανός σκηνοθέτης Τζαφέρ Παναχί, στον οποίο έχει απαγορευτεί, από το ιρανικό καθεστώς, η άσκηση του επαγγέλματός του και η έξοδός του από τη χώρα, υποδύεται έναν άπειρο οδηγό ταξί και κινηματογραφεί τις συνομιλίες του με επιβάτες, καθώς και με μέλη της οικογένειάς του. Με αυτόν τον τρόπο, εξερευνά τον ρόλο του βίντεο και της καταγραφής της εικόνας στην ιρανική κοινωνία και, με τα ελάχιστα μέσα που διαθέτει, σκιαγραφεί ένα αριστοτεχνικό πορτρέτο ενός πολύπλοκου κόσμου.

«Ταξί στην Τεχαράνη»: Ο αντιφρονών Ιρανός σκηνοθέτης Τζαφέρ Παναχί, στον οποίο έχει απαγορευτεί, από το ιρανικό καθεστώς, η άσκηση του επαγγέλματός του και η έξοδός του από τη χώρα, υποδύεται έναν άπειρο οδηγό ταξί και κινηματογραφεί τις συνομιλίες του με επιβάτες, καθώς και με μέλη της οικογένειάς του. Με αυτόν τον τρόπο, εξερευνά τον ρόλο του βίντεο και της καταγραφής της εικόνας στην ιρανική κοινωνία και, με τα ελάχιστα μέσα που διαθέτει, σκιαγραφεί ένα αριστοτεχνικό πορτρέτο ενός πολύπλοκου κόσμου.

«Που να κάνετε την επόμενη εισβολή». «Που να κάνετε την επόμενη εισβολή»: Ο - βραβευμένος με Όσκαρ - Μάικλ Μουρ επανέρχεται με μία πολιτική κωμωδία, που προβλήθηκε στα Φεστιβάλ του Τορόντο και του Βερολίνου. Ο προκλητικός δημιουργός αναλαμβάνει τον ρόλο  του «εισβολέα» και επισκέπτεται μια σειρά εθνών, για να μάθει πώς θα μπορούσαν οι ΗΠΑ να βελτιωθούν ως προς τον τρόπο, με τον οποίο χειρίζονται τα προβλήματα.

«Που να κάνετε την επόμενη εισβολή»: Ο - βραβευμένος με Όσκαρ - Μάικλ Μουρ επανέρχεται με μία πολιτική κωμωδία, που προβλήθηκε στα Φεστιβάλ του Τορόντο και του Βερολίνου. Ο προκλητικός δημιουργός αναλαμβάνει τον ρόλο  του «εισβολέα» και επισκέπτεται μια σειρά εθνών, για να μάθει πώς θα μπορούσαν οι ΗΠΑ να βελτιωθούν ως προς τον τρόπο, με τον οποίο χειρίζονται τα προβλήματα.

«Που να κάνετε την επόμενη εισβολή». «Που να κάνετε την επόμενη εισβολή»: Ο - βραβευμένος με Όσκαρ - Μάικλ Μουρ επανέρχεται με μία πολιτική κωμωδία, που προβλήθηκε στα Φεστιβάλ του Τορόντο και του Βερολίνου. Ο προκλητικός δημιουργός αναλαμβάνει τον ρόλο  του «εισβολέα» και επισκέπτεται μια σειρά εθνών, για να μάθει πώς θα μπορούσαν οι ΗΠΑ να βελτιωθούν ως προς τον τρόπο, με τον οποίο χειρίζονται τα προβλήματα.

«Που να κάνετε την επόμενη εισβολή»: Ο - βραβευμένος με Όσκαρ - Μάικλ Μουρ επανέρχεται με μία πολιτική κωμωδία, που προβλήθηκε στα Φεστιβάλ του Τορόντο και του Βερολίνου. Ο προκλητικός δημιουργός αναλαμβάνει τον ρόλο  του «εισβολέα» και επισκέπτεται μια σειρά εθνών, για να μάθει πώς θα μπορούσαν οι ΗΠΑ να βελτιωθούν ως προς τον τρόπο, με τον οποίο χειρίζονται τα προβλήματα.

«Που να κάνετε την επόμενη εισβολή». «Που να κάνετε την επόμενη εισβολή»: Ο - βραβευμένος με Όσκαρ - Μάικλ Μουρ επανέρχεται με μία πολιτική κωμωδία, που προβλήθηκε στα Φεστιβάλ του Τορόντο και του Βερολίνου. Ο προκλητικός δημιουργός αναλαμβάνει τον ρόλο  του «εισβολέα» και επισκέπτεται μια σειρά εθνών, για να μάθει πώς θα μπορούσαν οι ΗΠΑ να βελτιωθούν ως προς τον τρόπο, με τον οποίο χειρίζονται τα προβλήματα.

«Που να κάνετε την επόμενη εισβολή»: Ο - βραβευμένος με Όσκαρ - Μάικλ Μουρ επανέρχεται με μία πολιτική κωμωδία, που προβλήθηκε στα Φεστιβάλ του Τορόντο και του Βερολίνου. Ο προκλητικός δημιουργός αναλαμβάνει τον ρόλο  του «εισβολέα» και επισκέπτεται μια σειρά εθνών, για να μάθει πώς θα μπορούσαν οι ΗΠΑ να βελτιωθούν ως προς τον τρόπο, με τον οποίο χειρίζονται τα προβλήματα.

«Που να κάνετε την επόμενη εισβολή». «Που να κάνετε την επόμενη εισβολή»: Ο - βραβευμένος με Όσκαρ - Μάικλ Μουρ επανέρχεται με μία πολιτική κωμωδία, που προβλήθηκε στα Φεστιβάλ του Τορόντο και του Βερολίνου. Ο προκλητικός δημιουργός αναλαμβάνει τον ρόλο  του «εισβολέα» και επισκέπτεται μια σειρά εθνών, για να μάθει πώς θα μπορούσαν οι ΗΠΑ να βελτιωθούν ως προς τον τρόπο, με τον οποίο χειρίζονται τα προβλήματα.

«Που να κάνετε την επόμενη εισβολή»: Ο - βραβευμένος με Όσκαρ - Μάικλ Μουρ επανέρχεται με μία πολιτική κωμωδία, που προβλήθηκε στα Φεστιβάλ του Τορόντο και του Βερολίνου. Ο προκλητικός δημιουργός αναλαμβάνει τον ρόλο  του «εισβολέα» και επισκέπτεται μια σειρά εθνών, για να μάθει πώς θα μπορούσαν οι ΗΠΑ να βελτιωθούν ως προς τον τρόπο, με τον οποίο χειρίζονται τα προβλήματα.

«Zoolander 2». «Zoolander 2»: Ο Μπεν Στίλερ σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί στη συνέχεια της κωμωδίας, που σύστησε στο κοινό τα μοντέλα Ντέρεκ και Χάνσελ, που 15 χρόνια μετά την απρόσμενη καταστροφή που τους ανάγκασε να ζήσουν απομονωμένοι, επιστρέφουν στη δουλειά τους. Εκεί, γνωρίζουν τους παράξενους και εκκεντρικούς σχεδιαστές της νέας αυτοκρατορίας της μόδας και αντιλαμβάνονται πως αυτός ο κόσμος δεν είναι πια, όπως τον γνώριζαν.

«Zoolander 2»: Ο Μπεν Στίλερ σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί στη συνέχεια της κωμωδίας, που σύστησε στο κοινό τα μοντέλα Ντέρεκ και Χάνσελ, που 15 χρόνια μετά την απρόσμενη καταστροφή που τους ανάγκασε να ζήσουν απομονωμένοι, επιστρέφουν στη δουλειά τους. Εκεί, γνωρίζουν τους παράξενους και εκκεντρικούς σχεδιαστές της νέας αυτοκρατορίας της μόδας και αντιλαμβάνονται πως αυτός ο κόσμος δεν είναι πια, όπως τον γνώριζαν.

«Zoolander 2». «Zoolander 2»: Ο Μπεν Στίλερ σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί στη συνέχεια της κωμωδίας, που σύστησε στο κοινό τα μοντέλα Ντέρεκ και Χάνσελ, που 15 χρόνια μετά την απρόσμενη καταστροφή που τους ανάγκασε να ζήσουν απομονωμένοι, επιστρέφουν στη δουλειά τους. Εκεί, γνωρίζουν τους παράξενους και εκκεντρικούς σχεδιαστές της νέας αυτοκρατορίας της μόδας και αντιλαμβάνονται πως αυτός ο κόσμος δεν είναι πια, όπως τον γνώριζαν.

«Zoolander 2»: Ο Μπεν Στίλερ σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί στη συνέχεια της κωμωδίας, που σύστησε στο κοινό τα μοντέλα Ντέρεκ και Χάνσελ, που 15 χρόνια μετά την απρόσμενη καταστροφή που τους ανάγκασε να ζήσουν απομονωμένοι, επιστρέφουν στη δουλειά τους. Εκεί, γνωρίζουν τους παράξενους και εκκεντρικούς σχεδιαστές της νέας αυτοκρατορίας της μόδας και αντιλαμβάνονται πως αυτός ο κόσμος δεν είναι πια, όπως τον γνώριζαν.

«Zoolander 2». «Zoolander 2»: Ο Μπεν Στίλερ σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί στη συνέχεια της κωμωδίας, που σύστησε στο κοινό τα μοντέλα Ντέρεκ και Χάνσελ, που 15 χρόνια μετά την απρόσμενη καταστροφή που τους ανάγκασε να ζήσουν απομονωμένοι, επιστρέφουν στη δουλειά τους. Εκεί, γνωρίζουν τους παράξενους και εκκεντρικούς σχεδιαστές της νέας αυτοκρατορίας της μόδας και αντιλαμβάνονται πως αυτός ο κόσμος δεν είναι πια, όπως τον γνώριζαν.

«Zoolander 2»: Ο Μπεν Στίλερ σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί στη συνέχεια της κωμωδίας, που σύστησε στο κοινό τα μοντέλα Ντέρεκ και Χάνσελ, που 15 χρόνια μετά την απρόσμενη καταστροφή που τους ανάγκασε να ζήσουν απομονωμένοι, επιστρέφουν στη δουλειά τους. Εκεί, γνωρίζουν τους παράξενους και εκκεντρικούς σχεδιαστές της νέας αυτοκρατορίας της μόδας και αντιλαμβάνονται πως αυτός ο κόσμος δεν είναι πια, όπως τον γνώριζαν.

«Zoolander 2». «Zoolander 2»: Ο Μπεν Στίλερ σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί στη συνέχεια της κωμωδίας, που σύστησε στο κοινό τα μοντέλα Ντέρεκ και Χάνσελ, που 15 χρόνια μετά την απρόσμενη καταστροφή που τους ανάγκασε να ζήσουν απομονωμένοι, επιστρέφουν στη δουλειά τους. Εκεί, γνωρίζουν τους παράξενους και εκκεντρικούς σχεδιαστές της νέας αυτοκρατορίας της μόδας και αντιλαμβάνονται πως αυτός ο κόσμος δεν είναι πια, όπως τον γνώριζαν.

«Zoolander 2»: Ο Μπεν Στίλερ σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί στη συνέχεια της κωμωδίας, που σύστησε στο κοινό τα μοντέλα Ντέρεκ και Χάνσελ, που 15 χρόνια μετά την απρόσμενη καταστροφή που τους ανάγκασε να ζήσουν απομονωμένοι, επιστρέφουν στη δουλειά τους. Εκεί, γνωρίζουν τους παράξενους και εκκεντρικούς σχεδιαστές της νέας αυτοκρατορίας της μόδας και αντιλαμβάνονται πως αυτός ο κόσμος δεν είναι πια, όπως τον γνώριζαν.

«Zoolander 2». «Zoolander 2»: Ο Μπεν Στίλερ σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί στη συνέχεια της κωμωδίας, που σύστησε στο κοινό τα μοντέλα Ντέρεκ και Χάνσελ, που 15 χρόνια μετά την απρόσμενη καταστροφή που τους ανάγκασε να ζήσουν απομονωμένοι, επιστρέφουν στη δουλειά τους. Εκεί, γνωρίζουν τους παράξενους και εκκεντρικούς σχεδιαστές της νέας αυτοκρατορίας της μόδας και αντιλαμβάνονται πως αυτός ο κόσμος δεν είναι πια, όπως τον γνώριζαν.

«Zoolander 2»: Ο Μπεν Στίλερ σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί στη συνέχεια της κωμωδίας, που σύστησε στο κοινό τα μοντέλα Ντέρεκ και Χάνσελ, που 15 χρόνια μετά την απρόσμενη καταστροφή που τους ανάγκασε να ζήσουν απομονωμένοι, επιστρέφουν στη δουλειά τους. Εκεί, γνωρίζουν τους παράξενους και εκκεντρικούς σχεδιαστές της νέας αυτοκρατορίας της μόδας και αντιλαμβάνονται πως αυτός ο κόσμος δεν είναι πια, όπως τον γνώριζαν.

«Zoolander 2». «Zoolander 2»: Ο Μπεν Στίλερ σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί στη συνέχεια της κωμωδίας, που σύστησε στο κοινό τα μοντέλα Ντέρεκ και Χάνσελ, που 15 χρόνια μετά την απρόσμενη καταστροφή που τους ανάγκασε να ζήσουν απομονωμένοι, επιστρέφουν στη δουλειά τους. Εκεί, γνωρίζουν τους παράξενους και εκκεντρικούς σχεδιαστές της νέας αυτοκρατορίας της μόδας και αντιλαμβάνονται πως αυτός ο κόσμος δεν είναι πια, όπως τον γνώριζαν.

«Zoolander 2»: Ο Μπεν Στίλερ σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί στη συνέχεια της κωμωδίας, που σύστησε στο κοινό τα μοντέλα Ντέρεκ και Χάνσελ, που 15 χρόνια μετά την απρόσμενη καταστροφή που τους ανάγκασε να ζήσουν απομονωμένοι, επιστρέφουν στη δουλειά τους. Εκεί, γνωρίζουν τους παράξενους και εκκεντρικούς σχεδιαστές της νέας αυτοκρατορίας της μόδας και αντιλαμβάνονται πως αυτός ο κόσμος δεν είναι πια, όπως τον γνώριζαν.

«Μικρή Άρκτος». «Μικρή Άρκτος»: Το αισθηματικό δράμα μυστηρίου της Ελισάβετ Χρονοπούλου απέσπασε το 1ο βραβείο στο Τμήμα «Νέες Ματιές» στο Hellas Film Box, στο Βερολίνο. Με τους Σοφία Γεωργοβασίλη, Γιάννη Κοκιασμένο και Διώνη Κουρτάκη, σε ένα ξενοδοχείο ημιδιαμονής, ένας άντρας συλλαμβάνεται, ενώ το αναίσθητο σώμα μιας κοπέλας μεταφέρεται στο ασθενοφόρο. Μέσα στο περιπολικό που διασχίζει την πολύβουη Αθήνα, ο άντρας ανακαλεί το διάστημα των τελευταίων μηνών, προσπαθώντας να καταλάβει τί πήγε λάθος.

«Μικρή Άρκτος»: Το αισθηματικό δράμα μυστηρίου της Ελισάβετ Χρονοπούλου απέσπασε το 1ο βραβείο στο Τμήμα «Νέες Ματιές» στο Hellas Film Box, στο Βερολίνο. Με τους Σοφία Γεωργοβασίλη, Γιάννη Κοκιασμένο και Διώνη Κουρτάκη, σε ένα ξενοδοχείο ημιδιαμονής, ένας άντρας συλλαμβάνεται, ενώ το αναίσθητο σώμα μιας κοπέλας μεταφέρεται στο ασθενοφόρο. Μέσα στο περιπολικό που διασχίζει την πολύβουη Αθήνα, ο άντρας ανακαλεί το διάστημα των τελευταίων μηνών, προσπαθώντας να καταλάβει τί πήγε λάθος.

«Μικρή Άρκτος». «Μικρή Άρκτος»: Το αισθηματικό δράμα μυστηρίου της Ελισάβετ Χρονοπούλου απέσπασε το 1ο βραβείο στο Τμήμα «Νέες Ματιές» στο Hellas Film Box, στο Βερολίνο. Με τους Σοφία Γεωργοβασίλη, Γιάννη Κοκιασμένο και Διώνη Κουρτάκη, σε ένα ξενοδοχείο ημιδιαμονής, ένας άντρας συλλαμβάνεται, ενώ το αναίσθητο σώμα μιας κοπέλας μεταφέρεται στο ασθενοφόρο. Μέσα στο περιπολικό που διασχίζει την πολύβουη Αθήνα, ο άντρας ανακαλεί το διάστημα των τελευταίων μηνών, προσπαθώντας να καταλάβει τί πήγε λάθος.

«Μικρή Άρκτος»: Το αισθηματικό δράμα μυστηρίου της Ελισάβετ Χρονοπούλου απέσπασε το 1ο βραβείο στο Τμήμα «Νέες Ματιές» στο Hellas Film Box, στο Βερολίνο. Με τους Σοφία Γεωργοβασίλη, Γιάννη Κοκιασμένο και Διώνη Κουρτάκη, σε ένα ξενοδοχείο ημιδιαμονής, ένας άντρας συλλαμβάνεται, ενώ το αναίσθητο σώμα μιας κοπέλας μεταφέρεται στο ασθενοφόρο. Μέσα στο περιπολικό που διασχίζει την πολύβουη Αθήνα, ο άντρας ανακαλεί το διάστημα των τελευταίων μηνών, προσπαθώντας να καταλάβει τί πήγε λάθος.

«Μικρή Άρκτος». «Μικρή Άρκτος»: Το αισθηματικό δράμα μυστηρίου της Ελισάβετ Χρονοπούλου απέσπασε το 1ο βραβείο στο Τμήμα «Νέες Ματιές» στο Hellas Film Box, στο Βερολίνο. Με τους Σοφία Γεωργοβασίλη, Γιάννη Κοκιασμένο και Διώνη Κουρτάκη, σε ένα ξενοδοχείο ημιδιαμονής, ένας άντρας συλλαμβάνεται, ενώ το αναίσθητο σώμα μιας κοπέλας μεταφέρεται στο ασθενοφόρο. Μέσα στο περιπολικό που διασχίζει την πολύβουη Αθήνα, ο άντρας ανακαλεί το διάστημα των τελευταίων μηνών, προσπαθώντας να καταλάβει τί πήγε λάθος.

«Μικρή Άρκτος»: Το αισθηματικό δράμα μυστηρίου της Ελισάβετ Χρονοπούλου απέσπασε το 1ο βραβείο στο Τμήμα «Νέες Ματιές» στο Hellas Film Box, στο Βερολίνο. Με τους Σοφία Γεωργοβασίλη, Γιάννη Κοκιασμένο και Διώνη Κουρτάκη, σε ένα ξενοδοχείο ημιδιαμονής, ένας άντρας συλλαμβάνεται, ενώ το αναίσθητο σώμα μιας κοπέλας μεταφέρεται στο ασθενοφόρο. Μέσα στο περιπολικό που διασχίζει την πολύβουη Αθήνα, ο άντρας ανακαλεί το διάστημα των τελευταίων μηνών, προσπαθώντας να καταλάβει τί πήγε λάθος.

«Μικρή Άρκτος». «Μικρή Άρκτος»: Το αισθηματικό δράμα μυστηρίου της Ελισάβετ Χρονοπούλου απέσπασε το 1ο βραβείο στο Τμήμα «Νέες Ματιές» στο Hellas Film Box, στο Βερολίνο. Με τους Σοφία Γεωργοβασίλη, Γιάννη Κοκιασμένο και Διώνη Κουρτάκη, σε ένα ξενοδοχείο ημιδιαμονής, ένας άντρας συλλαμβάνεται, ενώ το αναίσθητο σώμα μιας κοπέλας μεταφέρεται στο ασθενοφόρο. Μέσα στο περιπολικό που διασχίζει την πολύβουη Αθήνα, ο άντρας ανακαλεί το διάστημα των τελευταίων μηνών, προσπαθώντας να καταλάβει τί πήγε λάθος.

«Μικρή Άρκτος»: Το αισθηματικό δράμα μυστηρίου της Ελισάβετ Χρονοπούλου απέσπασε το 1ο βραβείο στο Τμήμα «Νέες Ματιές» στο Hellas Film Box, στο Βερολίνο. Με τους Σοφία Γεωργοβασίλη, Γιάννη Κοκιασμένο και Διώνη Κουρτάκη, σε ένα ξενοδοχείο ημιδιαμονής, ένας άντρας συλλαμβάνεται, ενώ το αναίσθητο σώμα μιας κοπέλας μεταφέρεται στο ασθενοφόρο. Μέσα στο περιπολικό που διασχίζει την πολύβουη Αθήνα, ο άντρας ανακαλεί το διάστημα των τελευταίων μηνών, προσπαθώντας να καταλάβει τί πήγε λάθος.

«Μικρή Άρκτος». «Μικρή Άρκτος»: Το αισθηματικό δράμα μυστηρίου της Ελισάβετ Χρονοπούλου απέσπασε το 1ο βραβείο στο Τμήμα «Νέες Ματιές» στο Hellas Film Box, στο Βερολίνο. Με τους Σοφία Γεωργοβασίλη, Γιάννη Κοκιασμένο και Διώνη Κουρτάκη, σε ένα ξενοδοχείο ημιδιαμονής, ένας άντρας συλλαμβάνεται, ενώ το αναίσθητο σώμα μιας κοπέλας μεταφέρεται στο ασθενοφόρο. Μέσα στο περιπολικό που διασχίζει την πολύβουη Αθήνα, ο άντρας ανακαλεί το διάστημα των τελευταίων μηνών, προσπαθώντας να καταλάβει τί πήγε λάθος.

«Μικρή Άρκτος»: Το αισθηματικό δράμα μυστηρίου της Ελισάβετ Χρονοπούλου απέσπασε το 1ο βραβείο στο Τμήμα «Νέες Ματιές» στο Hellas Film Box, στο Βερολίνο. Με τους Σοφία Γεωργοβασίλη, Γιάννη Κοκιασμένο και Διώνη Κουρτάκη, σε ένα ξενοδοχείο ημιδιαμονής, ένας άντρας συλλαμβάνεται, ενώ το αναίσθητο σώμα μιας κοπέλας μεταφέρεται στο ασθενοφόρο. Μέσα στο περιπολικό που διασχίζει την πολύβουη Αθήνα, ο άντρας ανακαλεί το διάστημα των τελευταίων μηνών, προσπαθώντας να καταλάβει τί πήγε λάθος.

«Η γυνή να φοβήται τον άνδρα» . «Η γυνή να φοβήται τον άνδρα»: Η ασπρόμαυρη κωμωδία του Γιώργου Τζαβέλλα, με τους Μάρω Κοντού και Γιώργο Κωνσταντίνου, η οποία απέσπασε το βραβείο σκηνοθεσίας στο Φεστιβάλ του Σικάγο (ΗΠΑ) 1965, επιστρέφει, 50 χρόνια μετά, έγχρωμη, για να γιορτάσει γεμάτη χρώματα τον μισό της αιώνα. Η ιστορία τους ζεύγους Κοκοβίκου είναι γνωστή και αγαπημένη. Όταν ένας δημόσιος υπάλληλος αποφασίζει να παντρευτεί την κοπέλα με την οποία συζεί και την καταπιέζει για μια δεκαετία, εκείνη αρχίζει να διεκδικεί αυτά, που της είχε  στερήσει τόσα χρόνια.

«Η γυνή να φοβήται τον άνδρα»: Η ασπρόμαυρη κωμωδία του Γιώργου Τζαβέλλα, με τους Μάρω Κοντού και Γιώργο Κωνσταντίνου, η οποία απέσπασε το βραβείο σκηνοθεσίας στο Φεστιβάλ του Σικάγο (ΗΠΑ) 1965, επιστρέφει, 50 χρόνια μετά, έγχρωμη, για να γιορτάσει γεμάτη χρώματα τον μισό της αιώνα. Η ιστορία τους ζεύγους Κοκοβίκου είναι γνωστή και αγαπημένη. Όταν ένας δημόσιος υπάλληλος αποφασίζει να παντρευτεί την κοπέλα με την οποία συζεί και την καταπιέζει για μια δεκαετία, εκείνη αρχίζει να διεκδικεί αυτά, που της είχε  στερήσει τόσα χρόνια.

«Η γυνή να φοβήται τον άνδρα» . «Η γυνή να φοβήται τον άνδρα»: Η ασπρόμαυρη κωμωδία του Γιώργου Τζαβέλλα, με τους Μάρω Κοντού και Γιώργο Κωνσταντίνου, η οποία απέσπασε το βραβείο σκηνοθεσίας στο Φεστιβάλ του Σικάγο (ΗΠΑ) 1965, επιστρέφει, 50 χρόνια μετά, έγχρωμη, για να γιορτάσει γεμάτη χρώματα τον μισό της αιώνα. Η ιστορία τους ζεύγους Κοκοβίκου είναι γνωστή και αγαπημένη. Όταν ένας δημόσιος υπάλληλος αποφασίζει να παντρευτεί την κοπέλα με την οποία συζεί και την καταπιέζει για μια δεκαετία, εκείνη αρχίζει να διεκδικεί αυτά, που της είχε  στερήσει τόσα χρόνια.

«Η γυνή να φοβήται τον άνδρα»: Η ασπρόμαυρη κωμωδία του Γιώργου Τζαβέλλα, με τους Μάρω Κοντού και Γιώργο Κωνσταντίνου, η οποία απέσπασε το βραβείο σκηνοθεσίας στο Φεστιβάλ του Σικάγο (ΗΠΑ) 1965, επιστρέφει, 50 χρόνια μετά, έγχρωμη, για να γιορτάσει γεμάτη χρώματα τον μισό της αιώνα. Η ιστορία τους ζεύγους Κοκοβίκου είναι γνωστή και αγαπημένη. Όταν ένας δημόσιος υπάλληλος αποφασίζει να παντρευτεί την κοπέλα με την οποία συζεί και την καταπιέζει για μια δεκαετία, εκείνη αρχίζει να διεκδικεί αυτά, που της είχε  στερήσει τόσα χρόνια.

«Η γυνή να φοβήται τον άνδρα» . «Η γυνή να φοβήται τον άνδρα»: Η ασπρόμαυρη κωμωδία του Γιώργου Τζαβέλλα, με τους Μάρω Κοντού και Γιώργο Κωνσταντίνου, η οποία απέσπασε το βραβείο σκηνοθεσίας στο Φεστιβάλ του Σικάγο (ΗΠΑ) 1965, επιστρέφει, 50 χρόνια μετά, έγχρωμη, για να γιορτάσει γεμάτη χρώματα τον μισό της αιώνα. Η ιστορία τους ζεύγους Κοκοβίκου είναι γνωστή και αγαπημένη. Όταν ένας δημόσιος υπάλληλος αποφασίζει να παντρευτεί την κοπέλα με την οποία συζεί και την καταπιέζει για μια δεκαετία, εκείνη αρχίζει να διεκδικεί αυτά, που της είχε  στερήσει τόσα χρόνια.

«Η γυνή να φοβήται τον άνδρα»: Η ασπρόμαυρη κωμωδία του Γιώργου Τζαβέλλα, με τους Μάρω Κοντού και Γιώργο Κωνσταντίνου, η οποία απέσπασε το βραβείο σκηνοθεσίας στο Φεστιβάλ του Σικάγο (ΗΠΑ) 1965, επιστρέφει, 50 χρόνια μετά, έγχρωμη, για να γιορτάσει γεμάτη χρώματα τον μισό της αιώνα. Η ιστορία τους ζεύγους Κοκοβίκου είναι γνωστή και αγαπημένη. Όταν ένας δημόσιος υπάλληλος αποφασίζει να παντρευτεί την κοπέλα με την οποία συζεί και την καταπιέζει για μια δεκαετία, εκείνη αρχίζει να διεκδικεί αυτά, που της είχε  στερήσει τόσα χρόνια.

«Η γυνή να φοβήται τον άνδρα» . «Η γυνή να φοβήται τον άνδρα»: Η ασπρόμαυρη κωμωδία του Γιώργου Τζαβέλλα, με τους Μάρω Κοντού και Γιώργο Κωνσταντίνου, η οποία απέσπασε το βραβείο σκηνοθεσίας στο Φεστιβάλ του Σικάγο (ΗΠΑ) 1965, επιστρέφει, 50 χρόνια μετά, έγχρωμη, για να γιορτάσει γεμάτη χρώματα τον μισό της αιώνα. Η ιστορία τους ζεύγους Κοκοβίκου είναι γνωστή και αγαπημένη. Όταν ένας δημόσιος υπάλληλος αποφασίζει να παντρευτεί την κοπέλα με την οποία συζεί και την καταπιέζει για μια δεκαετία, εκείνη αρχίζει να διεκδικεί αυτά, που της είχε  στερήσει τόσα χρόνια.

«Η γυνή να φοβήται τον άνδρα»: Η ασπρόμαυρη κωμωδία του Γιώργου Τζαβέλλα, με τους Μάρω Κοντού και Γιώργο Κωνσταντίνου, η οποία απέσπασε το βραβείο σκηνοθεσίας στο Φεστιβάλ του Σικάγο (ΗΠΑ) 1965, επιστρέφει, 50 χρόνια μετά, έγχρωμη, για να γιορτάσει γεμάτη χρώματα τον μισό της αιώνα. Η ιστορία τους ζεύγους Κοκοβίκου είναι γνωστή και αγαπημένη. Όταν ένας δημόσιος υπάλληλος αποφασίζει να παντρευτεί την κοπέλα με την οποία συζεί και την καταπιέζει για μια δεκαετία, εκείνη αρχίζει να διεκδικεί αυτά, που της είχε  στερήσει τόσα χρόνια.

«Η γυνή να φοβήται τον άνδρα» . «Η γυνή να φοβήται τον άνδρα»: Η ασπρόμαυρη κωμωδία του Γιώργου Τζαβέλλα, με τους Μάρω Κοντού και Γιώργο Κωνσταντίνου, η οποία απέσπασε το βραβείο σκηνοθεσίας στο Φεστιβάλ του Σικάγο (ΗΠΑ) 1965, επιστρέφει, 50 χρόνια μετά, έγχρωμη, για να γιορτάσει γεμάτη χρώματα τον μισό της αιώνα. Η ιστορία τους ζεύγους Κοκοβίκου είναι γνωστή και αγαπημένη. Όταν ένας δημόσιος υπάλληλος αποφασίζει να παντρευτεί την κοπέλα με την οποία συζεί και την καταπιέζει για μια δεκαετία, εκείνη αρχίζει να διεκδικεί αυτά, που της είχε  στερήσει τόσα χρόνια.

«Η γυνή να φοβήται τον άνδρα»: Η ασπρόμαυρη κωμωδία του Γιώργου Τζαβέλλα, με τους Μάρω Κοντού και Γιώργο Κωνσταντίνου, η οποία απέσπασε το βραβείο σκηνοθεσίας στο Φεστιβάλ του Σικάγο (ΗΠΑ) 1965, επιστρέφει, 50 χρόνια μετά, έγχρωμη, για να γιορτάσει γεμάτη χρώματα τον μισό της αιώνα. Η ιστορία τους ζεύγους Κοκοβίκου είναι γνωστή και αγαπημένη. Όταν ένας δημόσιος υπάλληλος αποφασίζει να παντρευτεί την κοπέλα με την οποία συζεί και την καταπιέζει για μια δεκαετία, εκείνη αρχίζει να διεκδικεί αυτά, που της είχε  στερήσει τόσα χρόνια.