Multimedia

Οι ταινίες της εβδομάδας

Πέμπτη, 03 Δεκεμβρίου 2015 08:05

Μια απαγορευμένη αγάπη βρίσκει καταφύγιο στο ουζερί του Βασίλη Τσιτσάνη, δύο ερωτευμένες γυναίκες αψηφούν όλα τα κοινωνικά ταμπού, ένα αλλόκοτο πλασματάκι αναλαμβάνει τη φύλαξη του φεγγαριού και μια ομάδα ηθοποιών διεισδύει στη μοναχική ζωή ενός σπουδαίου μας λογοτέχνη, στις ταινίες αυτής της εβδομάδας.

«Ουζερί Τσιτσάνης». Βασισμένο στο ομώνυμο βιβλίο του Γιώργου Σκαμπαρδώνη, το δράμα του Μανούσου Μανουσάκη, «Ουζερί Τσιτσάνης», κάνει ένα ταξίδι στην ιστορία, με προορισμό έναν μεγάλο έρωτα και αφετηρία τις δημιουργίες του Βασίλη Τσιτσάνη, υπό τα νέα ηχητικά σχήματα του Θέμη Καραμουρατίδη, που ντύνει την ταινία με καινούριες ενορχηστρώσεις αγαπημένων τραγουδιών, αλλά και με νέα πρωτότυπα μουσικά ακούσματα.

Βασισμένο στο ομώνυμο βιβλίο του Γιώργου Σκαμπαρδώνη, το δράμα του Μανούσου Μανουσάκη, «Ουζερί Τσιτσάνης», κάνει ένα ταξίδι στην ιστορία, με προορισμό έναν μεγάλο έρωτα και αφετηρία τις δημιουργίες του Βασίλη Τσιτσάνη, υπό τα νέα ηχητικά σχήματα του Θέμη Καραμουρατίδη, που ντύνει την ταινία με καινούριες ενορχηστρώσεις αγαπημένων τραγουδιών, αλλά και με νέα πρωτότυπα μουσικά ακούσματα.

«Ουζερί Τσιτσάνης». Βασισμένο στο ομώνυμο βιβλίο του Γιώργου Σκαμπαρδώνη, το δράμα του Μανούσου Μανουσάκη, «Ουζερί Τσιτσάνης», κάνει ένα ταξίδι στην ιστορία, με προορισμό έναν μεγάλο έρωτα και αφετηρία τις δημιουργίες του Βασίλη Τσιτσάνη, υπό τα νέα ηχητικά σχήματα του Θέμη Καραμουρατίδη, που ντύνει την ταινία με καινούριες ενορχηστρώσεις αγαπημένων τραγουδιών, αλλά και με νέα πρωτότυπα μουσικά ακούσματα.

Βασισμένο στο ομώνυμο βιβλίο του Γιώργου Σκαμπαρδώνη, το δράμα του Μανούσου Μανουσάκη, «Ουζερί Τσιτσάνης», κάνει ένα ταξίδι στην ιστορία, με προορισμό έναν μεγάλο έρωτα και αφετηρία τις δημιουργίες του Βασίλη Τσιτσάνη, υπό τα νέα ηχητικά σχήματα του Θέμη Καραμουρατίδη, που ντύνει την ταινία με καινούριες ενορχηστρώσεις αγαπημένων τραγουδιών, αλλά και με νέα πρωτότυπα μουσικά ακούσματα.

«Ουζερί Τσιτσάνης». Βασισμένο στο ομώνυμο βιβλίο του Γιώργου Σκαμπαρδώνη, το δράμα του Μανούσου Μανουσάκη, «Ουζερί Τσιτσάνης», κάνει ένα ταξίδι στην ιστορία, με προορισμό έναν μεγάλο έρωτα και αφετηρία τις δημιουργίες του Βασίλη Τσιτσάνη, υπό τα νέα ηχητικά σχήματα του Θέμη Καραμουρατίδη, που ντύνει την ταινία με καινούριες ενορχηστρώσεις αγαπημένων τραγουδιών, αλλά και με νέα πρωτότυπα μουσικά ακούσματα.

Βασισμένο στο ομώνυμο βιβλίο του Γιώργου Σκαμπαρδώνη, το δράμα του Μανούσου Μανουσάκη, «Ουζερί Τσιτσάνης», κάνει ένα ταξίδι στην ιστορία, με προορισμό έναν μεγάλο έρωτα και αφετηρία τις δημιουργίες του Βασίλη Τσιτσάνη, υπό τα νέα ηχητικά σχήματα του Θέμη Καραμουρατίδη, που ντύνει την ταινία με καινούριες ενορχηστρώσεις αγαπημένων τραγουδιών, αλλά και με νέα πρωτότυπα μουσικά ακούσματα.

«Ουζερί Τσιτσάνης». Βασισμένο στο ομώνυμο βιβλίο του Γιώργου Σκαμπαρδώνη, το δράμα του Μανούσου Μανουσάκη, «Ουζερί Τσιτσάνης», κάνει ένα ταξίδι στην ιστορία, με προορισμό έναν μεγάλο έρωτα και αφετηρία τις δημιουργίες του Βασίλη Τσιτσάνη, υπό τα νέα ηχητικά σχήματα του Θέμη Καραμουρατίδη, που ντύνει την ταινία με καινούριες ενορχηστρώσεις αγαπημένων τραγουδιών, αλλά και με νέα πρωτότυπα μουσικά ακούσματα.
Nikolas Kominis

Βασισμένο στο ομώνυμο βιβλίο του Γιώργου Σκαμπαρδώνη, το δράμα του Μανούσου Μανουσάκη, «Ουζερί Τσιτσάνης», κάνει ένα ταξίδι στην ιστορία, με προορισμό έναν μεγάλο έρωτα και αφετηρία τις δημιουργίες του Βασίλη Τσιτσάνη, υπό τα νέα ηχητικά σχήματα του Θέμη Καραμουρατίδη, που ντύνει την ταινία με καινούριες ενορχηστρώσεις αγαπημένων τραγουδιών, αλλά και με νέα πρωτότυπα μουσικά ακούσματα.

«Ουζερί Τσιτσάνης». Βασισμένο στο ομώνυμο βιβλίο του Γιώργου Σκαμπαρδώνη, το δράμα του Μανούσου Μανουσάκη, «Ουζερί Τσιτσάνης», κάνει ένα ταξίδι στην ιστορία, με προορισμό έναν μεγάλο έρωτα και αφετηρία τις δημιουργίες του Βασίλη Τσιτσάνη, υπό τα νέα ηχητικά σχήματα του Θέμη Καραμουρατίδη, που ντύνει την ταινία με καινούριες ενορχηστρώσεις αγαπημένων τραγουδιών, αλλά και με νέα πρωτότυπα μουσικά ακούσματα.
Nikolas Kominis

Βασισμένο στο ομώνυμο βιβλίο του Γιώργου Σκαμπαρδώνη, το δράμα του Μανούσου Μανουσάκη, «Ουζερί Τσιτσάνης», κάνει ένα ταξίδι στην ιστορία, με προορισμό έναν μεγάλο έρωτα και αφετηρία τις δημιουργίες του Βασίλη Τσιτσάνη, υπό τα νέα ηχητικά σχήματα του Θέμη Καραμουρατίδη, που ντύνει την ταινία με καινούριες ενορχηστρώσεις αγαπημένων τραγουδιών, αλλά και με νέα πρωτότυπα μουσικά ακούσματα.

«Carol». Η ταινία, «Carol»,αναβιώνει τη Νέα Υόρκη της δεκαετίας του ’50, για να αφηγηθεί μία δυνατή ερωτική ιστορία, που αψηφά όλα τα κοινωνικά ταμπού και δοκιμάζει τη δύναμη της καρδιάς μπροστά στα εμπόδια και τις αλλαγές.

Η ταινία, «Carol»,αναβιώνει τη Νέα Υόρκη της δεκαετίας του ’50, για να αφηγηθεί μία δυνατή ερωτική ιστορία, που αψηφά όλα τα κοινωνικά ταμπού και δοκιμάζει τη δύναμη της καρδιάς μπροστά στα εμπόδια και τις αλλαγές.

«Carol». Η ταινία, «Carol»,αναβιώνει τη Νέα Υόρκη της δεκαετίας του ’50, για να αφηγηθεί μία δυνατή ερωτική ιστορία, που αψηφά όλα τα κοινωνικά ταμπού και δοκιμάζει τη δύναμη της καρδιάς μπροστά στα εμπόδια και τις αλλαγές.

Η ταινία, «Carol»,αναβιώνει τη Νέα Υόρκη της δεκαετίας του ’50, για να αφηγηθεί μία δυνατή ερωτική ιστορία, που αψηφά όλα τα κοινωνικά ταμπού και δοκιμάζει τη δύναμη της καρδιάς μπροστά στα εμπόδια και τις αλλαγές.

«Carol». Η ταινία, «Carol»,αναβιώνει τη Νέα Υόρκη της δεκαετίας του ’50, για να αφηγηθεί μία δυνατή ερωτική ιστορία, που αψηφά όλα τα κοινωνικά ταμπού και δοκιμάζει τη δύναμη της καρδιάς μπροστά στα εμπόδια και τις αλλαγές.

Η ταινία, «Carol»,αναβιώνει τη Νέα Υόρκη της δεκαετίας του ’50, για να αφηγηθεί μία δυνατή ερωτική ιστορία, που αψηφά όλα τα κοινωνικά ταμπού και δοκιμάζει τη δύναμη της καρδιάς μπροστά στα εμπόδια και τις αλλαγές.

«Carol». Η ταινία, «Carol»,αναβιώνει τη Νέα Υόρκη της δεκαετίας του ’50, για να αφηγηθεί μία δυνατή ερωτική ιστορία, που αψηφά όλα τα κοινωνικά ταμπού και δοκιμάζει τη δύναμη της καρδιάς μπροστά στα εμπόδια και τις αλλαγές.

Η ταινία, «Carol»,αναβιώνει τη Νέα Υόρκη της δεκαετίας του ’50, για να αφηγηθεί μία δυνατή ερωτική ιστορία, που αψηφά όλα τα κοινωνικά ταμπού και δοκιμάζει τη δύναμη της καρδιάς μπροστά στα εμπόδια και τις αλλαγές.

«Μιουν, ο φρουρός του φεγγαριού». Η οικογενειακή ταινία κινουμένων σχεδίων των Αλεξάντρ Εμπογιάν και Μπενουά Φιλιπόν, «Μιουν, ο φρουρός του φεγγαριού», μάς ταξιδεύει σε έναν τόπο πολύ μακρινό, όπου ο Ήλιος και η Σελήνη λάμπουν μόνο χάρη στους ηρωικούς φρουρούς τους. Το πιο αλλόκοτο μικρό πλάσμα, ο Μιουν, επιλέγεται - κατά λάθος - να γίνει ο νέος Φύλακας του Φεγγαριού, υπεύθυνος για τον ερχομό της νύχτας και την προστασία του κόσμου των ονείρων.

Η οικογενειακή ταινία κινουμένων σχεδίων των Αλεξάντρ Εμπογιάν και Μπενουά Φιλιπόν, «Μιουν, ο φρουρός του φεγγαριού», μάς ταξιδεύει σε έναν τόπο πολύ μακρινό, όπου ο Ήλιος και η Σελήνη λάμπουν μόνο χάρη στους ηρωικούς φρουρούς τους. Το πιο αλλόκοτο μικρό πλάσμα, ο Μιουν, επιλέγεται - κατά λάθος - να γίνει ο νέος Φύλακας του Φεγγαριού, υπεύθυνος για τον ερχομό της νύχτας και την προστασία του κόσμου των ονείρων.

«Μιουν, ο φρουρός του φεγγαριού». Η οικογενειακή ταινία κινουμένων σχεδίων των Αλεξάντρ Εμπογιάν και Μπενουά Φιλιπόν, «Μιουν, ο φρουρός του φεγγαριού», μάς ταξιδεύει σε έναν τόπο πολύ μακρινό, όπου ο Ήλιος και η Σελήνη λάμπουν μόνο χάρη στους ηρωικούς φρουρούς τους. Το πιο αλλόκοτο μικρό πλάσμα, ο Μιουν, επιλέγεται - κατά λάθος - να γίνει ο νέος Φύλακας του Φεγγαριού, υπεύθυνος για τον ερχομό της νύχτας και την προστασία του κόσμου των ονείρων.

Η οικογενειακή ταινία κινουμένων σχεδίων των Αλεξάντρ Εμπογιάν και Μπενουά Φιλιπόν, «Μιουν, ο φρουρός του φεγγαριού», μάς ταξιδεύει σε έναν τόπο πολύ μακρινό, όπου ο Ήλιος και η Σελήνη λάμπουν μόνο χάρη στους ηρωικούς φρουρούς τους. Το πιο αλλόκοτο μικρό πλάσμα, ο Μιουν, επιλέγεται - κατά λάθος - να γίνει ο νέος Φύλακας του Φεγγαριού, υπεύθυνος για τον ερχομό της νύχτας και την προστασία του κόσμου των ονείρων.

«Μιουν, ο φρουρός του φεγγαριού». Η οικογενειακή ταινία κινουμένων σχεδίων των Αλεξάντρ Εμπογιάν και Μπενουά Φιλιπόν, «Μιουν, ο φρουρός του φεγγαριού», μάς ταξιδεύει σε έναν τόπο πολύ μακρινό, όπου ο Ήλιος και η Σελήνη λάμπουν μόνο χάρη στους ηρωικούς φρουρούς τους. Το πιο αλλόκοτο μικρό πλάσμα, ο Μιουν, επιλέγεται - κατά λάθος - να γίνει ο νέος Φύλακας του Φεγγαριού, υπεύθυνος για τον ερχομό της νύχτας και την προστασία του κόσμου των ονείρων.

Η οικογενειακή ταινία κινουμένων σχεδίων των Αλεξάντρ Εμπογιάν και Μπενουά Φιλιπόν, «Μιουν, ο φρουρός του φεγγαριού», μάς ταξιδεύει σε έναν τόπο πολύ μακρινό, όπου ο Ήλιος και η Σελήνη λάμπουν μόνο χάρη στους ηρωικούς φρουρούς τους. Το πιο αλλόκοτο μικρό πλάσμα, ο Μιουν, επιλέγεται - κατά λάθος - να γίνει ο νέος Φύλακας του Φεγγαριού, υπεύθυνος για τον ερχομό της νύχτας και την προστασία του κόσμου των ονείρων.

«Μιουν, ο φρουρός του φεγγαριού». Η οικογενειακή ταινία κινουμένων σχεδίων των Αλεξάντρ Εμπογιάν και Μπενουά Φιλιπόν, «Μιουν, ο φρουρός του φεγγαριού», μάς ταξιδεύει σε έναν τόπο πολύ μακρινό, όπου ο Ήλιος και η Σελήνη λάμπουν μόνο χάρη στους ηρωικούς φρουρούς τους. Το πιο αλλόκοτο μικρό πλάσμα, ο Μιουν, επιλέγεται - κατά λάθος - να γίνει ο νέος Φύλακας του Φεγγαριού, υπεύθυνος για τον ερχομό της νύχτας και την προστασία του κόσμου των ονείρων.

Η οικογενειακή ταινία κινουμένων σχεδίων των Αλεξάντρ Εμπογιάν και Μπενουά Φιλιπόν, «Μιουν, ο φρουρός του φεγγαριού», μάς ταξιδεύει σε έναν τόπο πολύ μακρινό, όπου ο Ήλιος και η Σελήνη λάμπουν μόνο χάρη στους ηρωικούς φρουρούς τους. Το πιο αλλόκοτο μικρό πλάσμα, ο Μιουν, επιλέγεται - κατά λάθος - να γίνει ο νέος Φύλακας του Φεγγαριού, υπεύθυνος για τον ερχομό της νύχτας και την προστασία του κόσμου των ονείρων.

«Καλή σου νύχτα κυρ - Αλέξανδρε». Στην τηλεταινία του 1981, «Καλή σου νύχτα κυρ - Αλέξανδρε», ο σκηνοθέτης Γιάννης Σμαραγδής δημιούργησε ένα κινηματογραφικό δοκίμιο για τον «Άγιο των ελληνικών γραμμάτων», Αλέξανδρο Παπαδιαμάντη.

Στην τηλεταινία του 1981, «Καλή σου νύχτα κυρ - Αλέξανδρε», ο σκηνοθέτης Γιάννης Σμαραγδής δημιούργησε ένα κινηματογραφικό δοκίμιο για τον «Άγιο των ελληνικών γραμμάτων», Αλέξανδρο Παπαδιαμάντη.

«Καλή σου νύχτα κυρ - Αλέξανδρε». Στην τηλεταινία του 1981, «Καλή σου νύχτα κυρ - Αλέξανδρε», ο σκηνοθέτης Γιάννης Σμαραγδής δημιούργησε ένα κινηματογραφικό δοκίμιο για τον «Άγιο των ελληνικών γραμμάτων», Αλέξανδρο Παπαδιαμάντη.

Στην τηλεταινία του 1981, «Καλή σου νύχτα κυρ - Αλέξανδρε», ο σκηνοθέτης Γιάννης Σμαραγδής δημιούργησε ένα κινηματογραφικό δοκίμιο για τον «Άγιο των ελληνικών γραμμάτων», Αλέξανδρο Παπαδιαμάντη.

«Καλή σου νύχτα κυρ - Αλέξανδρε». Στην τηλεταινία του 1981, «Καλή σου νύχτα κυρ - Αλέξανδρε», ο σκηνοθέτης Γιάννης Σμαραγδής δημιούργησε ένα κινηματογραφικό δοκίμιο για τον «Άγιο των ελληνικών γραμμάτων», Αλέξανδρο Παπαδιαμάντη.

Στην τηλεταινία του 1981, «Καλή σου νύχτα κυρ - Αλέξανδρε», ο σκηνοθέτης Γιάννης Σμαραγδής δημιούργησε ένα κινηματογραφικό δοκίμιο για τον «Άγιο των ελληνικών γραμμάτων», Αλέξανδρο Παπαδιαμάντη.

«Καλή σου νύχτα κυρ - Αλέξανδρε». Στην τηλεταινία του 1981, «Καλή σου νύχτα κυρ - Αλέξανδρε», ο σκηνοθέτης Γιάννης Σμαραγδής δημιούργησε ένα κινηματογραφικό δοκίμιο για τον «Άγιο των ελληνικών γραμμάτων», Αλέξανδρο Παπαδιαμάντη.

Στην τηλεταινία του 1981, «Καλή σου νύχτα κυρ - Αλέξανδρε», ο σκηνοθέτης Γιάννης Σμαραγδής δημιούργησε ένα κινηματογραφικό δοκίμιο για τον «Άγιο των ελληνικών γραμμάτων», Αλέξανδρο Παπαδιαμάντη.

«Καλή σου νύχτα κυρ - Αλέξανδρε». Στην τηλεταινία του 1981, «Καλή σου νύχτα κυρ - Αλέξανδρε», ο σκηνοθέτης Γιάννης Σμαραγδής δημιούργησε ένα κινηματογραφικό δοκίμιο για τον «Άγιο των ελληνικών γραμμάτων», Αλέξανδρο Παπαδιαμάντη.

Στην τηλεταινία του 1981, «Καλή σου νύχτα κυρ - Αλέξανδρε», ο σκηνοθέτης Γιάννης Σμαραγδής δημιούργησε ένα κινηματογραφικό δοκίμιο για τον «Άγιο των ελληνικών γραμμάτων», Αλέξανδρο Παπαδιαμάντη.