Multimedia

Οι ταινίες της εβδομάδας

Πέμπτη, 15 Οκτωβρίου 2015 08:05

Η σκληρότητα του σύγχρονου εργοδοτικού συστήματος, η αχαλίνωτη φιλοδοξία ενός αδίστακτου γκάνγκστερ, η σκοτεινή ανάκτηση καταπιεσμένων αναμνήσεων, μια τρυφερή συμφιλίωση με τον χρόνο, τα μυστήρια ενός αινιγματικού τόπου και ένα  ντροπιαστικό μάθημα ζωής για ενήλικους ξετυλίγονται στη μεγάλη οθόνη, αυτήν την εβδομάδα.

«Ανίερη συμμαχία». Τα γεγονότα, που αποτυπώνονται, στην «Ανίερη συμμαχία» είναι η αληθινή ιστορία μιας ανίερης συμμαχίας, η οποία ξέφυγε από κάθε όριο, επιτρέποντας σε έναν Ιρλανδό μαφιόζο να διεισδύσει στους κύκλους της έννομης τάξης, να αποκτήσει έλεγχο και να γίνει ένας από τους πιο αδίστακτους και διαβόητους γκάνγκστερ στην ιστορία της Βοστόνης.

Τα γεγονότα, που αποτυπώνονται, στην «Ανίερη συμμαχία» είναι η αληθινή ιστορία μιας ανίερης συμμαχίας, η οποία ξέφυγε από κάθε όριο, επιτρέποντας σε έναν Ιρλανδό μαφιόζο να διεισδύσει στους κύκλους της έννομης τάξης, να αποκτήσει έλεγχο και να γίνει ένας από τους πιο αδίστακτους και διαβόητους γκάνγκστερ στην ιστορία της Βοστόνης.

Ανίερη συμμαχία . Τα γεγονότα, που αποτυπώνονται, στην «Ανίερη συμμαχία» είναι η αληθινή ιστορία μιας ανίερης συμμαχίας, η οποία ξέφυγε από κάθε όριο, επιτρέποντας σε έναν Ιρλανδό μαφιόζο να διεισδύσει στους κύκλους της έννομης τάξης, να αποκτήσει έλεγχο και να γίνει ένας από τους πιο αδίστακτους και διαβόητους γκάνγκστερ στην ιστορία της Βοστόνης.

Τα γεγονότα, που αποτυπώνονται, στην «Ανίερη συμμαχία» είναι η αληθινή ιστορία μιας ανίερης συμμαχίας, η οποία ξέφυγε από κάθε όριο, επιτρέποντας σε έναν Ιρλανδό μαφιόζο να διεισδύσει στους κύκλους της έννομης τάξης, να αποκτήσει έλεγχο και να γίνει ένας από τους πιο αδίστακτους και διαβόητους γκάνγκστερ στην ιστορία της Βοστόνης.

Ανίερη συμμαχία . Τα γεγονότα, που αποτυπώνονται, στην «Ανίερη συμμαχία» είναι η αληθινή ιστορία μιας ανίερης συμμαχίας, η οποία ξέφυγε από κάθε όριο, επιτρέποντας σε έναν Ιρλανδό μαφιόζο να διεισδύσει στους κύκλους της έννομης τάξης, να αποκτήσει έλεγχο και να γίνει ένας από τους πιο αδίστακτους και διαβόητους γκάνγκστερ στην ιστορία της Βοστόνης.

Τα γεγονότα, που αποτυπώνονται, στην «Ανίερη συμμαχία» είναι η αληθινή ιστορία μιας ανίερης συμμαχίας, η οποία ξέφυγε από κάθε όριο, επιτρέποντας σε έναν Ιρλανδό μαφιόζο να διεισδύσει στους κύκλους της έννομης τάξης, να αποκτήσει έλεγχο και να γίνει ένας από τους πιο αδίστακτους και διαβόητους γκάνγκστερ στην ιστορία της Βοστόνης.

Ανίερη συμμαχία . Τα γεγονότα, που αποτυπώνονται, στην «Ανίερη συμμαχία» είναι η αληθινή ιστορία μιας ανίερης συμμαχίας, η οποία ξέφυγε από κάθε όριο, επιτρέποντας σε έναν Ιρλανδό μαφιόζο να διεισδύσει στους κύκλους της έννομης τάξης, να αποκτήσει έλεγχο και να γίνει ένας από τους πιο αδίστακτους και διαβόητους γκάνγκστερ στην ιστορία της Βοστόνης.

Τα γεγονότα, που αποτυπώνονται, στην «Ανίερη συμμαχία» είναι η αληθινή ιστορία μιας ανίερης συμμαχίας, η οποία ξέφυγε από κάθε όριο, επιτρέποντας σε έναν Ιρλανδό μαφιόζο να διεισδύσει στους κύκλους της έννομης τάξης, να αποκτήσει έλεγχο και να γίνει ένας από τους πιο αδίστακτους και διαβόητους γκάνγκστερ στην ιστορία της Βοστόνης.

Ανίερη συμμαχία . Τα γεγονότα, που αποτυπώνονται, στην «Ανίερη συμμαχία» είναι η αληθινή ιστορία μιας ανίερης συμμαχίας, η οποία ξέφυγε από κάθε όριο, επιτρέποντας σε έναν Ιρλανδό μαφιόζο να διεισδύσει στους κύκλους της έννομης τάξης, να αποκτήσει έλεγχο και να γίνει ένας από τους πιο αδίστακτους και διαβόητους γκάνγκστερ στην ιστορία της Βοστόνης.

Τα γεγονότα, που αποτυπώνονται, στην «Ανίερη συμμαχία» είναι η αληθινή ιστορία μιας ανίερης συμμαχίας, η οποία ξέφυγε από κάθε όριο, επιτρέποντας σε έναν Ιρλανδό μαφιόζο να διεισδύσει στους κύκλους της έννομης τάξης, να αποκτήσει έλεγχο και να γίνει ένας από τους πιο αδίστακτους και διαβόητους γκάνγκστερ στην ιστορία της Βοστόνης.

Ο νόμος της αγοράς . Στην ταινία «Ο νόμος της αγοράς»  ένας απολυμένος εργάτης προσπαθεί να επιβιώσει στη σύγχρονη Γαλλία της υποβαθμισμένης εργατικής τάξης και των σκληρών εργοδοτικών πρακτικών. Αγωνίζεται να μην το βάζει κάτω και να αντιστέκεται, όμως αυτό που αντιμετωπίζει είναι το αδυσώπητο πρόσωπο ενός καπιταλιστικού συστήματος, που εκμηδενίζει συνεχώς τον εργαζόμενο.

Στην ταινία «Ο νόμος της αγοράς» ένας απολυμένος εργάτης προσπαθεί να επιβιώσει στη σύγχρονη Γαλλία της υποβαθμισμένης εργατικής τάξης και των σκληρών εργοδοτικών πρακτικών. Αγωνίζεται να μην το βάζει κάτω και να αντιστέκεται, όμως αυτό που αντιμετωπίζει είναι το αδυσώπητο πρόσωπο ενός καπιταλιστικού συστήματος, που εκμηδενίζει συνεχώς τον εργαζόμενο.

Ο νόμος της αγοράς . Στην ταινία «Ο νόμος της αγοράς»  ένας απολυμένος εργάτης προσπαθεί να επιβιώσει στη σύγχρονη Γαλλία της υποβαθμισμένης εργατικής τάξης και των σκληρών εργοδοτικών πρακτικών. Αγωνίζεται να μην το βάζει κάτω και να αντιστέκεται, όμως αυτό που αντιμετωπίζει είναι το αδυσώπητο πρόσωπο ενός καπιταλιστικού συστήματος, που εκμηδενίζει συνεχώς τον εργαζόμενο.

Στην ταινία «Ο νόμος της αγοράς» ένας απολυμένος εργάτης προσπαθεί να επιβιώσει στη σύγχρονη Γαλλία της υποβαθμισμένης εργατικής τάξης και των σκληρών εργοδοτικών πρακτικών. Αγωνίζεται να μην το βάζει κάτω και να αντιστέκεται, όμως αυτό που αντιμετωπίζει είναι το αδυσώπητο πρόσωπο ενός καπιταλιστικού συστήματος, που εκμηδενίζει συνεχώς τον εργαζόμενο.

Ο νόμος της αγοράς . Στην ταινία «Ο νόμος της αγοράς»  ένας απολυμένος εργάτης προσπαθεί να επιβιώσει στη σύγχρονη Γαλλία της υποβαθμισμένης εργατικής τάξης και των σκληρών εργοδοτικών πρακτικών. Αγωνίζεται να μην το βάζει κάτω και να αντιστέκεται, όμως αυτό που αντιμετωπίζει είναι το αδυσώπητο πρόσωπο ενός καπιταλιστικού συστήματος, που εκμηδενίζει συνεχώς τον εργαζόμενο.

Στην ταινία «Ο νόμος της αγοράς» ένας απολυμένος εργάτης προσπαθεί να επιβιώσει στη σύγχρονη Γαλλία της υποβαθμισμένης εργατικής τάξης και των σκληρών εργοδοτικών πρακτικών. Αγωνίζεται να μην το βάζει κάτω και να αντιστέκεται, όμως αυτό που αντιμετωπίζει είναι το αδυσώπητο πρόσωπο ενός καπιταλιστικού συστήματος, που εκμηδενίζει συνεχώς τον εργαζόμενο.

Σκοτεινή ανάμνηση. Το θρίλερ του Αλεχάντρο Αμεναμπάρ, «Σκοτεινή ανάμνηση», αντλεί έμπνευση από μία σειρά συμβάντων στις ΗΠΑ, τη δεκαετία του ’80. Ένας ντεντέκτιβ ερευνά την υπόθεση μιας κοπέλας, η οποία κατηγορεί τον πατέρα της για ένα αποτρόπαιο έγκλημα. Όταν αυτός το ομολογεί, χωρίς, όμως, να θυμάται το παραμικρό,  επιστρατεύεται ένας ψυχολόγος, για να τον βοηθήσει να ανακτήσει τις καταπιεσμένες του αναμνήσεις.

Το θρίλερ του Αλεχάντρο Αμεναμπάρ, «Σκοτεινή ανάμνηση», αντλεί έμπνευση από μία σειρά συμβάντων στις ΗΠΑ, τη δεκαετία του ’80. Ένας ντεντέκτιβ ερευνά την υπόθεση μιας κοπέλας, η οποία κατηγορεί τον πατέρα της για ένα αποτρόπαιο έγκλημα. Όταν αυτός το ομολογεί, χωρίς, όμως, να θυμάται το παραμικρό,  επιστρατεύεται ένας ψυχολόγος, για να τον βοηθήσει να ανακτήσει τις καταπιεσμένες του αναμνήσεις.

Σκοτεινή ανάμνηση. Το θρίλερ του Αλεχάντρο Αμεναμπάρ, «Σκοτεινή ανάμνηση», αντλεί έμπνευση από μία σειρά συμβάντων στις ΗΠΑ, τη δεκαετία του ’80. Ένας ντεντέκτιβ ερευνά την υπόθεση μιας κοπέλας, η οποία κατηγορεί τον πατέρα της για ένα αποτρόπαιο έγκλημα. Όταν αυτός το ομολογεί, χωρίς, όμως, να θυμάται το παραμικρό,  επιστρατεύεται ένας ψυχολόγος, για να τον βοηθήσει να ανακτήσει τις καταπιεσμένες του αναμνήσεις.

Το θρίλερ του Αλεχάντρο Αμεναμπάρ, «Σκοτεινή ανάμνηση», αντλεί έμπνευση από μία σειρά συμβάντων στις ΗΠΑ, τη δεκαετία του ’80. Ένας ντεντέκτιβ ερευνά την υπόθεση μιας κοπέλας, η οποία κατηγορεί τον πατέρα της για ένα αποτρόπαιο έγκλημα. Όταν αυτός το ομολογεί, χωρίς, όμως, να θυμάται το παραμικρό,  επιστρατεύεται ένας ψυχολόγος, για να τον βοηθήσει να ανακτήσει τις καταπιεσμένες του αναμνήσεις.

Σκοτεινή ανάμνηση. Το θρίλερ του Αλεχάντρο Αμεναμπάρ, «Σκοτεινή ανάμνηση», αντλεί έμπνευση από μία σειρά συμβάντων στις ΗΠΑ, τη δεκαετία του ’80. Ένας ντεντέκτιβ ερευνά την υπόθεση μιας κοπέλας, η οποία κατηγορεί τον πατέρα της για ένα αποτρόπαιο έγκλημα. Όταν αυτός το ομολογεί, χωρίς, όμως, να θυμάται το παραμικρό,  επιστρατεύεται ένας ψυχολόγος, για να τον βοηθήσει να ανακτήσει τις καταπιεσμένες του αναμνήσεις.

Το θρίλερ του Αλεχάντρο Αμεναμπάρ, «Σκοτεινή ανάμνηση», αντλεί έμπνευση από μία σειρά συμβάντων στις ΗΠΑ, τη δεκαετία του ’80. Ένας ντεντέκτιβ ερευνά την υπόθεση μιας κοπέλας, η οποία κατηγορεί τον πατέρα της για ένα αποτρόπαιο έγκλημα. Όταν αυτός το ομολογεί, χωρίς, όμως, να θυμάται το παραμικρό,  επιστρατεύεται ένας ψυχολόγος, για να τον βοηθήσει να ανακτήσει τις καταπιεσμένες του αναμνήσεις.

Σκοτεινή ανάμνηση. Το θρίλερ του Αλεχάντρο Αμεναμπάρ, «Σκοτεινή ανάμνηση», αντλεί έμπνευση από μία σειρά συμβάντων στις ΗΠΑ, τη δεκαετία του ’80. Ένας ντεντέκτιβ ερευνά την υπόθεση μιας κοπέλας, η οποία κατηγορεί τον πατέρα της για ένα αποτρόπαιο έγκλημα. Όταν αυτός το ομολογεί, χωρίς, όμως, να θυμάται το παραμικρό,  επιστρατεύεται ένας ψυχολόγος, για να τον βοηθήσει να ανακτήσει τις καταπιεσμένες του αναμνήσεις.

Το θρίλερ του Αλεχάντρο Αμεναμπάρ, «Σκοτεινή ανάμνηση», αντλεί έμπνευση από μία σειρά συμβάντων στις ΗΠΑ, τη δεκαετία του ’80. Ένας ντεντέκτιβ ερευνά την υπόθεση μιας κοπέλας, η οποία κατηγορεί τον πατέρα της για ένα αποτρόπαιο έγκλημα. Όταν αυτός το ομολογεί, χωρίς, όμως, να θυμάται το παραμικρό,  επιστρατεύεται ένας ψυχολόγος, για να τον βοηθήσει να ανακτήσει τις καταπιεσμένες του αναμνήσεις.

Youth. Ήρωές της ταινίας «Youth» είναι δύο 80άχρονοι άνδρες, οι οποίοι προσπαθούν να συμφιλιωθούν με το τέλος που έρχεται, παρατηρώντας με τρυφερότητα και περιέργεια τις ζωές των γύρω τους, από την απόσταση που τους δίνει η ηλικία τους.

Ήρωές της ταινίας «Youth» είναι δύο 80άχρονοι άνδρες, οι οποίοι προσπαθούν να συμφιλιωθούν με το τέλος που έρχεται, παρατηρώντας με τρυφερότητα και περιέργεια τις ζωές των γύρω τους, από την απόσταση που τους δίνει η ηλικία τους.

Youth. Ήρωές της ταινίας «Youth» είναι δύο 80άχρονοι άνδρες, οι οποίοι προσπαθούν να συμφιλιωθούν με το τέλος που έρχεται, παρατηρώντας με τρυφερότητα και περιέργεια τις ζωές των γύρω τους, από την απόσταση που τους δίνει η ηλικία τους.

Ήρωές της ταινίας «Youth» είναι δύο 80άχρονοι άνδρες, οι οποίοι προσπαθούν να συμφιλιωθούν με το τέλος που έρχεται, παρατηρώντας με τρυφερότητα και περιέργεια τις ζωές των γύρω τους, από την απόσταση που τους δίνει η ηλικία τους.

Youth. Ήρωές της ταινίας «Youth» είναι δύο 80άχρονοι άνδρες, οι οποίοι προσπαθούν να συμφιλιωθούν με το τέλος που έρχεται, παρατηρώντας με τρυφερότητα και περιέργεια τις ζωές των γύρω τους, από την απόσταση που τους δίνει η ηλικία τους.

Ήρωές της ταινίας «Youth» είναι δύο 80άχρονοι άνδρες, οι οποίοι προσπαθούν να συμφιλιωθούν με το τέλος που έρχεται, παρατηρώντας με τρυφερότητα και περιέργεια τις ζωές των γύρω τους, από την απόσταση που τους δίνει η ηλικία τους.

Youth. Ήρωές της ταινίας «Youth» είναι δύο 80άχρονοι άνδρες, οι οποίοι προσπαθούν να συμφιλιωθούν με το τέλος που έρχεται, παρατηρώντας με τρυφερότητα και περιέργεια τις ζωές των γύρω τους, από την απόσταση που τους δίνει η ηλικία τους.

Ήρωές της ταινίας «Youth» είναι δύο 80άχρονοι άνδρες, οι οποίοι προσπαθούν να συμφιλιωθούν με το τέλος που έρχεται, παρατηρώντας με τρυφερότητα και περιέργεια τις ζωές των γύρω τους, από την απόσταση που τους δίνει η ηλικία τους.

Αρκαδία Χαίρε . Τιμημένο με το βραβείο της FIPRESCI (Διεθνούς Ένωσης Κριτικών Κινηματογράφου) για την καλύτερη ελληνική ταινία, στο 18o Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, το ντοκιμαντέρ του Φίλιππου Κουτσαφτή, «Αρκαδία χαίρε», είναι μια περιπλάνηση στο χθες και το σήμερα της Αρκαδίας.

Τιμημένο με το βραβείο της FIPRESCI (Διεθνούς Ένωσης Κριτικών Κινηματογράφου) για την καλύτερη ελληνική ταινία, στο 18o Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, το ντοκιμαντέρ του Φίλιππου Κουτσαφτή, «Αρκαδία χαίρε», είναι μια περιπλάνηση στο χθες και το σήμερα της Αρκαδίας.

Αρκαδία Χαίρε . Τιμημένο με το βραβείο της FIPRESCI (Διεθνούς Ένωσης Κριτικών Κινηματογράφου) για την καλύτερη ελληνική ταινία, στο 18o Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, το ντοκιμαντέρ του Φίλιππου Κουτσαφτή, «Αρκαδία χαίρε», είναι μια περιπλάνηση στο χθες και το σήμερα της Αρκαδίας.

Τιμημένο με το βραβείο της FIPRESCI (Διεθνούς Ένωσης Κριτικών Κινηματογράφου) για την καλύτερη ελληνική ταινία, στο 18o Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, το ντοκιμαντέρ του Φίλιππου Κουτσαφτή, «Αρκαδία χαίρε», είναι μια περιπλάνηση στο χθες και το σήμερα της Αρκαδίας.

Αρκαδία Χαίρε . Τιμημένο με το βραβείο της FIPRESCI (Διεθνούς Ένωσης Κριτικών Κινηματογράφου) για την καλύτερη ελληνική ταινία, στο 18o Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, το ντοκιμαντέρ του Φίλιππου Κουτσαφτή, «Αρκαδία χαίρε», είναι μια περιπλάνηση στο χθες και το σήμερα της Αρκαδίας.

Τιμημένο με το βραβείο της FIPRESCI (Διεθνούς Ένωσης Κριτικών Κινηματογράφου) για την καλύτερη ελληνική ταινία, στο 18o Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, το ντοκιμαντέρ του Φίλιππου Κουτσαφτή, «Αρκαδία χαίρε», είναι μια περιπλάνηση στο χθες και το σήμερα της Αρκαδίας.

Αρκαδία Χαίρε . Τιμημένο με το βραβείο της FIPRESCI (Διεθνούς Ένωσης Κριτικών Κινηματογράφου) για την καλύτερη ελληνική ταινία, στο 18o Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, το ντοκιμαντέρ του Φίλιππου Κουτσαφτή, «Αρκαδία χαίρε», είναι μια περιπλάνηση στο χθες και το σήμερα της Αρκαδίας.

Τιμημένο με το βραβείο της FIPRESCI (Διεθνούς Ένωσης Κριτικών Κινηματογράφου) για την καλύτερη ελληνική ταινία, στο 18o Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, το ντοκιμαντέρ του Φίλιππου Κουτσαφτή, «Αρκαδία χαίρε», είναι μια περιπλάνηση στο χθες και το σήμερα της Αρκαδίας.

Λούστρο παπουτσιών  . Η ταινία - ορόσημο του ιταλικού νεορεαλισμού, «Λούστρο παπουτσιών», σκηνοθετημένη από τον Βιτόριο Ντε Σίκα, το 1946, ήταν η πρώτη ξενόγλωσση ταινία, που τιμήθηκε με Όσκαρ. Ήρωές της είναι δύο ανήλικα παιδιά, που εργάζονται ως λούστροι παπουτσιών.

Η ταινία - ορόσημο του ιταλικού νεορεαλισμού, «Λούστρο παπουτσιών», σκηνοθετημένη από τον Βιτόριο Ντε Σίκα, το 1946, ήταν η πρώτη ξενόγλωσση ταινία, που τιμήθηκε με Όσκαρ. Ήρωές της είναι δύο ανήλικα παιδιά, που εργάζονται ως λούστροι παπουτσιών.

Λούστρο παπουτσιών  . Η ταινία - ορόσημο του ιταλικού νεορεαλισμού, «Λούστρο παπουτσιών», σκηνοθετημένη από τον Βιτόριο Ντε Σίκα, το 1946, ήταν η πρώτη ξενόγλωσση ταινία, που τιμήθηκε με Όσκαρ. Ήρωές της είναι δύο ανήλικα παιδιά, που εργάζονται ως λούστροι παπουτσιών.

Η ταινία - ορόσημο του ιταλικού νεορεαλισμού, «Λούστρο παπουτσιών», σκηνοθετημένη από τον Βιτόριο Ντε Σίκα, το 1946, ήταν η πρώτη ξενόγλωσση ταινία, που τιμήθηκε με Όσκαρ. Ήρωές της είναι δύο ανήλικα παιδιά, που εργάζονται ως λούστροι παπουτσιών.

Λούστρο παπουτσιών  . Η ταινία - ορόσημο του ιταλικού νεορεαλισμού, «Λούστρο παπουτσιών», σκηνοθετημένη από τον Βιτόριο Ντε Σίκα, το 1946, ήταν η πρώτη ξενόγλωσση ταινία, που τιμήθηκε με Όσκαρ. Ήρωές της είναι δύο ανήλικα παιδιά, που εργάζονται ως λούστροι παπουτσιών.

Η ταινία - ορόσημο του ιταλικού νεορεαλισμού, «Λούστρο παπουτσιών», σκηνοθετημένη από τον Βιτόριο Ντε Σίκα, το 1946, ήταν η πρώτη ξενόγλωσση ταινία, που τιμήθηκε με Όσκαρ. Ήρωές της είναι δύο ανήλικα παιδιά, που εργάζονται ως λούστροι παπουτσιών.