Multimedia

Οι ταινίες της εβδομάδας

Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2015 08:05

Οι ήρωες του «Λαβύρινθου», μετά την απόδρασή τους, μπαίνουν σε νέες επικίνδυνες περιπέτειες, μια θαρραλέα ομάδα προσπαθεί να συλλάβει τον πιο διαβόητο αρχηγό καρτέλ ναρκωτικών, ένας άγνωστος κιθαρίστας γίνεται θρύλος της μουσικής, τα χαριτωμένα Minions αυτονομούνται και ένας νεαρός χάνεται στον απρόσωπο κόσμο ενός μεγάλου Οργανισμού, στις ταινίες αυτής της εβδομάδας.

«Sicario: Ο εκτελεστής». «Sicario: Ο εκτελεστής»: Το αστυνομικό θρίλερ του πολυβραβευμένου σκηνοθέτη Ντενίς Βιλνέβ, με τον - βραβευμένο με Όσκαρ - Μπενίτσιο Ντελ Τόρο, τον - υποψήφιο για Όσκαρ - Τζος Μπρόλιν και τους Έμιλι Μπλαντ και Τζον Μπερντάλ, μας μεταφέρει στην ακανόνιστη γραμμή μεταξύ ΗΠΑ και Μεξικό, η οποία είναι βουτηγμένη στα ναρκωτικά, τη βία, την παράνομη μετανάστευση, τη διαφθορά και το απέραντο σκοτάδι.

«Sicario: Ο εκτελεστής»: Το αστυνομικό θρίλερ του πολυβραβευμένου σκηνοθέτη Ντενίς Βιλνέβ, με τον - βραβευμένο με Όσκαρ - Μπενίτσιο Ντελ Τόρο, τον - υποψήφιο για Όσκαρ - Τζος Μπρόλιν και τους Έμιλι Μπλαντ και Τζον Μπερντάλ, μας μεταφέρει στην ακανόνιστη γραμμή μεταξύ ΗΠΑ και Μεξικό, η οποία είναι βουτηγμένη στα ναρκωτικά, τη βία, την παράνομη μετανάστευση, τη διαφθορά και το απέραντο σκοτάδι.

«Sicario: Ο εκτελεστής». «Sicario: Ο εκτελεστής»: Το αστυνομικό θρίλερ του πολυβραβευμένου σκηνοθέτη Ντενίς Βιλνέβ, με τον - βραβευμένο με Όσκαρ - Μπενίτσιο Ντελ Τόρο, τον - υποψήφιο για Όσκαρ - Τζος Μπρόλιν και τους Έμιλι Μπλαντ και Τζον Μπερντάλ, μας μεταφέρει στην ακανόνιστη γραμμή μεταξύ ΗΠΑ και Μεξικό, η οποία είναι βουτηγμένη στα ναρκωτικά, τη βία, την παράνομη μετανάστευση, τη διαφθορά και το απέραντο σκοτάδι.
Richard Foreman, Jr. SMPSP

«Sicario: Ο εκτελεστής»: Το αστυνομικό θρίλερ του πολυβραβευμένου σκηνοθέτη Ντενίς Βιλνέβ, με τον - βραβευμένο με Όσκαρ - Μπενίτσιο Ντελ Τόρο, τον - υποψήφιο για Όσκαρ - Τζος Μπρόλιν και τους Έμιλι Μπλαντ και Τζον Μπερντάλ, μας μεταφέρει στην ακανόνιστη γραμμή μεταξύ ΗΠΑ και Μεξικό, η οποία είναι βουτηγμένη στα ναρκωτικά, τη βία, την παράνομη μετανάστευση, τη διαφθορά και το απέραντο σκοτάδι.

«Sicario: Ο εκτελεστής». «Sicario: Ο εκτελεστής»: Το αστυνομικό θρίλερ του πολυβραβευμένου σκηνοθέτη Ντενίς Βιλνέβ, με τον - βραβευμένο με Όσκαρ - Μπενίτσιο Ντελ Τόρο, τον - υποψήφιο για Όσκαρ - Τζος Μπρόλιν και τους Έμιλι Μπλαντ και Τζον Μπερντάλ, μας μεταφέρει στην ακανόνιστη γραμμή μεταξύ ΗΠΑ και Μεξικό, η οποία είναι βουτηγμένη στα ναρκωτικά, τη βία, την παράνομη μετανάστευση, τη διαφθορά και το απέραντο σκοτάδι.

«Sicario: Ο εκτελεστής»: Το αστυνομικό θρίλερ του πολυβραβευμένου σκηνοθέτη Ντενίς Βιλνέβ, με τον - βραβευμένο με Όσκαρ - Μπενίτσιο Ντελ Τόρο, τον - υποψήφιο για Όσκαρ - Τζος Μπρόλιν και τους Έμιλι Μπλαντ και Τζον Μπερντάλ, μας μεταφέρει στην ακανόνιστη γραμμή μεταξύ ΗΠΑ και Μεξικό, η οποία είναι βουτηγμένη στα ναρκωτικά, τη βία, την παράνομη μετανάστευση, τη διαφθορά και το απέραντο σκοτάδι.

«Sicario: Ο εκτελεστής». «Sicario: Ο εκτελεστής»: Το αστυνομικό θρίλερ του πολυβραβευμένου σκηνοθέτη Ντενίς Βιλνέβ, με τον - βραβευμένο με Όσκαρ - Μπενίτσιο Ντελ Τόρο, τον - υποψήφιο για Όσκαρ - Τζος Μπρόλιν και τους Έμιλι Μπλαντ και Τζον Μπερντάλ, μας μεταφέρει στην ακανόνιστη γραμμή μεταξύ ΗΠΑ και Μεξικό, η οποία είναι βουτηγμένη στα ναρκωτικά, τη βία, την παράνομη μετανάστευση, τη διαφθορά και το απέραντο σκοτάδι.

«Sicario: Ο εκτελεστής»: Το αστυνομικό θρίλερ του πολυβραβευμένου σκηνοθέτη Ντενίς Βιλνέβ, με τον - βραβευμένο με Όσκαρ - Μπενίτσιο Ντελ Τόρο, τον - υποψήφιο για Όσκαρ - Τζος Μπρόλιν και τους Έμιλι Μπλαντ και Τζον Μπερντάλ, μας μεταφέρει στην ακανόνιστη γραμμή μεταξύ ΗΠΑ και Μεξικό, η οποία είναι βουτηγμένη στα ναρκωτικά, τη βία, την παράνομη μετανάστευση, τη διαφθορά και το απέραντο σκοτάδι.

«Ο λαβύρινθος: Πύρινες δοκιμασίες». «Ο λαβύρινθος: Πύρινες δοκιμασίες»: Μετά τη μεγάλη επιτυχία της πρώτης ταινίας σε ολόκληρο τον κόσμο, το 2014, το δεύτερο κεφάλαιο της μπεστ σέλερ σειράς βιβλίων δράσης και επιστημονικής φαντασίας του Τζέιμς Ντάσνερ, «Maze runner». «Αν η πρώτη ταινία μιλούσε για μία ανέλπιστη απόδραση, η συνέχειά της μιλά για ένα ταξίδι στο άγνωστο» εξηγεί ο σκηνοθέτης.

«Ο λαβύρινθος: Πύρινες δοκιμασίες»: Μετά τη μεγάλη επιτυχία της πρώτης ταινίας σε ολόκληρο τον κόσμο, το 2014, το δεύτερο κεφάλαιο της μπεστ σέλερ σειράς βιβλίων δράσης και επιστημονικής φαντασίας του Τζέιμς Ντάσνερ, «Maze runner». «Αν η πρώτη ταινία μιλούσε για μία ανέλπιστη απόδραση, η συνέχειά της μιλά για ένα ταξίδι στο άγνωστο» εξηγεί ο σκηνοθέτης.

«Ο λαβύρινθος: Πύρινες δοκιμασίες». «Ο λαβύρινθος: Πύρινες δοκιμασίες»: Μετά τη μεγάλη επιτυχία της πρώτης ταινίας σε ολόκληρο τον κόσμο, το 2014, το δεύτερο κεφάλαιο της μπεστ σέλερ σειράς βιβλίων δράσης και επιστημονικής φαντασίας του Τζέιμς Ντάσνερ, «Maze runner». «Αν η πρώτη ταινία μιλούσε για μία ανέλπιστη απόδραση, η συνέχειά της μιλά για ένα ταξίδι στο άγνωστο» εξηγεί ο σκηνοθέτης.

«Ο λαβύρινθος: Πύρινες δοκιμασίες»: Μετά τη μεγάλη επιτυχία της πρώτης ταινίας σε ολόκληρο τον κόσμο, το 2014, το δεύτερο κεφάλαιο της μπεστ σέλερ σειράς βιβλίων δράσης και επιστημονικής φαντασίας του Τζέιμς Ντάσνερ, «Maze runner». «Αν η πρώτη ταινία μιλούσε για μία ανέλπιστη απόδραση, η συνέχειά της μιλά για ένα ταξίδι στο άγνωστο» εξηγεί ο σκηνοθέτης.

«Ο λαβύρινθος: Πύρινες δοκιμασίες». «Ο λαβύρινθος: Πύρινες δοκιμασίες»: Μετά τη μεγάλη επιτυχία της πρώτης ταινίας σε ολόκληρο τον κόσμο, το 2014, το δεύτερο κεφάλαιο της μπεστ σέλερ σειράς βιβλίων δράσης και επιστημονικής φαντασίας του Τζέιμς Ντάσνερ, «Maze runner». «Αν η πρώτη ταινία μιλούσε για μία ανέλπιστη απόδραση, η συνέχειά της μιλά για ένα ταξίδι στο άγνωστο» εξηγεί ο σκηνοθέτης.

«Ο λαβύρινθος: Πύρινες δοκιμασίες»: Μετά τη μεγάλη επιτυχία της πρώτης ταινίας σε ολόκληρο τον κόσμο, το 2014, το δεύτερο κεφάλαιο της μπεστ σέλερ σειράς βιβλίων δράσης και επιστημονικής φαντασίας του Τζέιμς Ντάσνερ, «Maze runner». «Αν η πρώτη ταινία μιλούσε για μία ανέλπιστη απόδραση, η συνέχειά της μιλά για ένα ταξίδι στο άγνωστο» εξηγεί ο σκηνοθέτης.

«Ο λαβύρινθος: Πύρινες δοκιμασίες». «Ο λαβύρινθος: Πύρινες δοκιμασίες»: Μετά τη μεγάλη επιτυχία της πρώτης ταινίας σε ολόκληρο τον κόσμο, το 2014, το δεύτερο κεφάλαιο της μπεστ σέλερ σειράς βιβλίων δράσης και επιστημονικής φαντασίας του Τζέιμς Ντάσνερ, «Maze runner». «Αν η πρώτη ταινία μιλούσε για μία ανέλπιστη απόδραση, η συνέχειά της μιλά για ένα ταξίδι στο άγνωστο» εξηγεί ο σκηνοθέτης.
Ben Rothstein

«Ο λαβύρινθος: Πύρινες δοκιμασίες»: Μετά τη μεγάλη επιτυχία της πρώτης ταινίας σε ολόκληρο τον κόσμο, το 2014, το δεύτερο κεφάλαιο της μπεστ σέλερ σειράς βιβλίων δράσης και επιστημονικής φαντασίας του Τζέιμς Ντάσνερ, «Maze runner». «Αν η πρώτη ταινία μιλούσε για μία ανέλπιστη απόδραση, η συνέχειά της μιλά για ένα ταξίδι στο άγνωστο» εξηγεί ο σκηνοθέτης.

«Ο λαβύρινθος: Πύρινες δοκιμασίες». «Ο λαβύρινθος: Πύρινες δοκιμασίες»: Μετά τη μεγάλη επιτυχία της πρώτης ταινίας σε ολόκληρο τον κόσμο, το 2014, το δεύτερο κεφάλαιο της μπεστ σέλερ σειράς βιβλίων δράσης και επιστημονικής φαντασίας του Τζέιμς Ντάσνερ, «Maze runner». «Αν η πρώτη ταινία μιλούσε για μία ανέλπιστη απόδραση, η συνέχειά της μιλά για ένα ταξίδι στο άγνωστο» εξηγεί ο σκηνοθέτης.

«Ο λαβύρινθος: Πύρινες δοκιμασίες»: Μετά τη μεγάλη επιτυχία της πρώτης ταινίας σε ολόκληρο τον κόσμο, το 2014, το δεύτερο κεφάλαιο της μπεστ σέλερ σειράς βιβλίων δράσης και επιστημονικής φαντασίας του Τζέιμς Ντάσνερ, «Maze runner». «Αν η πρώτη ταινία μιλούσε για μία ανέλπιστη απόδραση, η συνέχειά της μιλά για ένα ταξίδι στο άγνωστο» εξηγεί ο σκηνοθέτης.

«Ο λαβύρινθος: Πύρινες δοκιμασίες». «Ο λαβύρινθος: Πύρινες δοκιμασίες»: Μετά τη μεγάλη επιτυχία της πρώτης ταινίας σε ολόκληρο τον κόσμο, το 2014, το δεύτερο κεφάλαιο της μπεστ σέλερ σειράς βιβλίων δράσης και επιστημονικής φαντασίας του Τζέιμς Ντάσνερ, «Maze runner». «Αν η πρώτη ταινία μιλούσε για μία ανέλπιστη απόδραση, η συνέχειά της μιλά για ένα ταξίδι στο άγνωστο» εξηγεί ο σκηνοθέτης.

«Ο λαβύρινθος: Πύρινες δοκιμασίες»: Μετά τη μεγάλη επιτυχία της πρώτης ταινίας σε ολόκληρο τον κόσμο, το 2014, το δεύτερο κεφάλαιο της μπεστ σέλερ σειράς βιβλίων δράσης και επιστημονικής φαντασίας του Τζέιμς Ντάσνερ, «Maze runner». «Αν η πρώτη ταινία μιλούσε για μία ανέλπιστη απόδραση, η συνέχειά της μιλά για ένα ταξίδι στο άγνωστο» εξηγεί ο σκηνοθέτης.

«Τζίμι Χέντριξ: Η τύχη είναι με τους βιρτουόζους». «Τζίμι Χέντριξ: Η τύχη είναι με τους βιρτουόζους»: Υπογράφοντας το σενάριο και τη σκηνοθεσία αυτής της βιογραφικής ταινίας, ο - βραβευμένος με Όσκαρ - Τζον Ρίντλεϊ δημιουργεί ένα πορτραίτο του θρυλικού Τζίμι Χέντριξ, στο οποίο αποτυπώνει το μεταίχμιο της μεταμόρφωσης του ευαίσθητου νέου μουσικού σε θρύλο. Δυστυχώς, η ταινία δεν περιλαμβάνει κανένα τραγούδι του Χέντριξ, καθώς το ίδρυμα, που διαχειρίζεται τα δικαιώματά του, δεν έδωσε την άδεια στους δημιουργούς της.

«Τζίμι Χέντριξ: Η τύχη είναι με τους βιρτουόζους»: Υπογράφοντας το σενάριο και τη σκηνοθεσία αυτής της βιογραφικής ταινίας, ο - βραβευμένος με Όσκαρ - Τζον Ρίντλεϊ δημιουργεί ένα πορτραίτο του θρυλικού Τζίμι Χέντριξ, στο οποίο αποτυπώνει το μεταίχμιο της μεταμόρφωσης του ευαίσθητου νέου μουσικού σε θρύλο. Δυστυχώς, η ταινία δεν περιλαμβάνει κανένα τραγούδι του Χέντριξ, καθώς το ίδρυμα, που διαχειρίζεται τα δικαιώματά του, δεν έδωσε την άδεια στους δημιουργούς της.

«Τζίμι Χέντριξ: Η τύχη είναι με τους βιρτουόζους». «Τζίμι Χέντριξ: Η τύχη είναι με τους βιρτουόζους»: Υπογράφοντας το σενάριο και τη σκηνοθεσία αυτής της βιογραφικής ταινίας, ο - βραβευμένος με Όσκαρ - Τζον Ρίντλεϊ δημιουργεί ένα πορτραίτο του θρυλικού Τζίμι Χέντριξ, στο οποίο αποτυπώνει το μεταίχμιο της μεταμόρφωσης του ευαίσθητου νέου μουσικού σε θρύλο. Δυστυχώς, η ταινία δεν περιλαμβάνει κανένα τραγούδι του Χέντριξ, καθώς το ίδρυμα, που διαχειρίζεται τα δικαιώματά του, δεν έδωσε την άδεια στους δημιουργούς της.

«Τζίμι Χέντριξ: Η τύχη είναι με τους βιρτουόζους»: Υπογράφοντας το σενάριο και τη σκηνοθεσία αυτής της βιογραφικής ταινίας, ο - βραβευμένος με Όσκαρ - Τζον Ρίντλεϊ δημιουργεί ένα πορτραίτο του θρυλικού Τζίμι Χέντριξ, στο οποίο αποτυπώνει το μεταίχμιο της μεταμόρφωσης του ευαίσθητου νέου μουσικού σε θρύλο. Δυστυχώς, η ταινία δεν περιλαμβάνει κανένα τραγούδι του Χέντριξ, καθώς το ίδρυμα, που διαχειρίζεται τα δικαιώματά του, δεν έδωσε την άδεια στους δημιουργούς της.

«Τζίμι Χέντριξ: Η τύχη είναι με τους βιρτουόζους». «Τζίμι Χέντριξ: Η τύχη είναι με τους βιρτουόζους»: Υπογράφοντας το σενάριο και τη σκηνοθεσία αυτής της βιογραφικής ταινίας, ο - βραβευμένος με Όσκαρ - Τζον Ρίντλεϊ δημιουργεί ένα πορτραίτο του θρυλικού Τζίμι Χέντριξ, στο οποίο αποτυπώνει το μεταίχμιο της μεταμόρφωσης του ευαίσθητου νέου μουσικού σε θρύλο. Δυστυχώς, η ταινία δεν περιλαμβάνει κανένα τραγούδι του Χέντριξ, καθώς το ίδρυμα, που διαχειρίζεται τα δικαιώματά του, δεν έδωσε την άδεια στους δημιουργούς της.

«Τζίμι Χέντριξ: Η τύχη είναι με τους βιρτουόζους»: Υπογράφοντας το σενάριο και τη σκηνοθεσία αυτής της βιογραφικής ταινίας, ο - βραβευμένος με Όσκαρ - Τζον Ρίντλεϊ δημιουργεί ένα πορτραίτο του θρυλικού Τζίμι Χέντριξ, στο οποίο αποτυπώνει το μεταίχμιο της μεταμόρφωσης του ευαίσθητου νέου μουσικού σε θρύλο. Δυστυχώς, η ταινία δεν περιλαμβάνει κανένα τραγούδι του Χέντριξ, καθώς το ίδρυμα, που διαχειρίζεται τα δικαιώματά του, δεν έδωσε την άδεια στους δημιουργούς της.

«Τζίμι Χέντριξ: Η τύχη είναι με τους βιρτουόζους». «Τζίμι Χέντριξ: Η τύχη είναι με τους βιρτουόζους»: Υπογράφοντας το σενάριο και τη σκηνοθεσία αυτής της βιογραφικής ταινίας, ο - βραβευμένος με Όσκαρ - Τζον Ρίντλεϊ δημιουργεί ένα πορτραίτο του θρυλικού Τζίμι Χέντριξ, στο οποίο αποτυπώνει το μεταίχμιο της μεταμόρφωσης του ευαίσθητου νέου μουσικού σε θρύλο. Δυστυχώς, η ταινία δεν περιλαμβάνει κανένα τραγούδι του Χέντριξ, καθώς το ίδρυμα, που διαχειρίζεται τα δικαιώματά του, δεν έδωσε την άδεια στους δημιουργούς της.

«Τζίμι Χέντριξ: Η τύχη είναι με τους βιρτουόζους»: Υπογράφοντας το σενάριο και τη σκηνοθεσία αυτής της βιογραφικής ταινίας, ο - βραβευμένος με Όσκαρ - Τζον Ρίντλεϊ δημιουργεί ένα πορτραίτο του θρυλικού Τζίμι Χέντριξ, στο οποίο αποτυπώνει το μεταίχμιο της μεταμόρφωσης του ευαίσθητου νέου μουσικού σε θρύλο. Δυστυχώς, η ταινία δεν περιλαμβάνει κανένα τραγούδι του Χέντριξ, καθώς το ίδρυμα, που διαχειρίζεται τα δικαιώματά του, δεν έδωσε την άδεια στους δημιουργούς της.

«Minions (&3D)». «Minions (&3D)»: Η τεράστια επιτυχία των ταινιών «Εγώ, ο απαισιότατος» και «Εγώ, ο απαισιότατος 2» έκανε τα κίτρινα πλασματάκια με την παράξενη ακαταλαβίστικη γλώσσα να αυτονομηθούν, αποκτώντας τη δική τους ταινία κινουμένων σχεδίων. Με μόνο τους σκοπό να υπηρετούν τον πιο απαίσιο αφέντη που υπάρχει, αυτά τα σκανταλιάρικα μικροσκοπικά ζιζάνια αποκαλύπτουν τώρα τη δική τους πορεία, από την εποχή της δημιουργίας της Γης προς τη Νέα Υόρκη της δεκαετίας του ’60, αναζητώντας νέο δόλιο αφεντικό, μετά τον Ναπολέοντα, τον Δράκουλα, έναν Αιγύπτιο Φαραώ και έναν φονικό δεινόσαυρο.

«Minions (&3D)»: Η τεράστια επιτυχία των ταινιών «Εγώ, ο απαισιότατος» και «Εγώ, ο απαισιότατος 2» έκανε τα κίτρινα πλασματάκια με την παράξενη ακαταλαβίστικη γλώσσα να αυτονομηθούν, αποκτώντας τη δική τους ταινία κινουμένων σχεδίων. Με μόνο τους σκοπό να υπηρετούν τον πιο απαίσιο αφέντη που υπάρχει, αυτά τα σκανταλιάρικα μικροσκοπικά ζιζάνια αποκαλύπτουν τώρα τη δική τους πορεία, από την εποχή της δημιουργίας της Γης προς τη Νέα Υόρκη της δεκαετίας του ’60, αναζητώντας νέο δόλιο αφεντικό, μετά τον Ναπολέοντα, τον Δράκουλα, έναν Αιγύπτιο Φαραώ και έναν φονικό δεινόσαυρο.

«Minions (&3D)». «Minions (&3D)»: Η τεράστια επιτυχία των ταινιών «Εγώ, ο απαισιότατος» και «Εγώ, ο απαισιότατος 2» έκανε τα κίτρινα πλασματάκια με την παράξενη ακαταλαβίστικη γλώσσα να αυτονομηθούν, αποκτώντας τη δική τους ταινία κινουμένων σχεδίων. Με μόνο τους σκοπό να υπηρετούν τον πιο απαίσιο αφέντη που υπάρχει, αυτά τα σκανταλιάρικα μικροσκοπικά ζιζάνια αποκαλύπτουν τώρα τη δική τους πορεία, από την εποχή της δημιουργίας της Γης προς τη Νέα Υόρκη της δεκαετίας του ’60, αναζητώντας νέο δόλιο αφεντικό, μετά τον Ναπολέοντα, τον Δράκουλα, έναν Αιγύπτιο Φαραώ και έναν φονικό δεινόσαυρο.

«Minions (&3D)»: Η τεράστια επιτυχία των ταινιών «Εγώ, ο απαισιότατος» και «Εγώ, ο απαισιότατος 2» έκανε τα κίτρινα πλασματάκια με την παράξενη ακαταλαβίστικη γλώσσα να αυτονομηθούν, αποκτώντας τη δική τους ταινία κινουμένων σχεδίων. Με μόνο τους σκοπό να υπηρετούν τον πιο απαίσιο αφέντη που υπάρχει, αυτά τα σκανταλιάρικα μικροσκοπικά ζιζάνια αποκαλύπτουν τώρα τη δική τους πορεία, από την εποχή της δημιουργίας της Γης προς τη Νέα Υόρκη της δεκαετίας του ’60, αναζητώντας νέο δόλιο αφεντικό, μετά τον Ναπολέοντα, τον Δράκουλα, έναν Αιγύπτιο Φαραώ και έναν φονικό δεινόσαυρο.

«Minions (&3D)». «Minions (&3D)»: Η τεράστια επιτυχία των ταινιών «Εγώ, ο απαισιότατος» και «Εγώ, ο απαισιότατος 2» έκανε τα κίτρινα πλασματάκια με την παράξενη ακαταλαβίστικη γλώσσα να αυτονομηθούν, αποκτώντας τη δική τους ταινία κινουμένων σχεδίων. Με μόνο τους σκοπό να υπηρετούν τον πιο απαίσιο αφέντη που υπάρχει, αυτά τα σκανταλιάρικα μικροσκοπικά ζιζάνια αποκαλύπτουν τώρα τη δική τους πορεία, από την εποχή της δημιουργίας της Γης προς τη Νέα Υόρκη της δεκαετίας του ’60, αναζητώντας νέο δόλιο αφεντικό, μετά τον Ναπολέοντα, τον Δράκουλα, έναν Αιγύπτιο Φαραώ και έναν φονικό δεινόσαυρο.

«Minions (&3D)»: Η τεράστια επιτυχία των ταινιών «Εγώ, ο απαισιότατος» και «Εγώ, ο απαισιότατος 2» έκανε τα κίτρινα πλασματάκια με την παράξενη ακαταλαβίστικη γλώσσα να αυτονομηθούν, αποκτώντας τη δική τους ταινία κινουμένων σχεδίων. Με μόνο τους σκοπό να υπηρετούν τον πιο απαίσιο αφέντη που υπάρχει, αυτά τα σκανταλιάρικα μικροσκοπικά ζιζάνια αποκαλύπτουν τώρα τη δική τους πορεία, από την εποχή της δημιουργίας της Γης προς τη Νέα Υόρκη της δεκαετίας του ’60, αναζητώντας νέο δόλιο αφεντικό, μετά τον Ναπολέοντα, τον Δράκουλα, έναν Αιγύπτιο Φαραώ και έναν φονικό δεινόσαυρο.

«Minions (&3D)». «Minions (&3D)»: Η τεράστια επιτυχία των ταινιών «Εγώ, ο απαισιότατος» και «Εγώ, ο απαισιότατος 2» έκανε τα κίτρινα πλασματάκια με την παράξενη ακαταλαβίστικη γλώσσα να αυτονομηθούν, αποκτώντας τη δική τους ταινία κινουμένων σχεδίων. Με μόνο τους σκοπό να υπηρετούν τον πιο απαίσιο αφέντη που υπάρχει, αυτά τα σκανταλιάρικα μικροσκοπικά ζιζάνια αποκαλύπτουν τώρα τη δική τους πορεία, από την εποχή της δημιουργίας της Γης προς τη Νέα Υόρκη της δεκαετίας του ’60, αναζητώντας νέο δόλιο αφεντικό, μετά τον Ναπολέοντα, τον Δράκουλα, έναν Αιγύπτιο Φαραώ και έναν φονικό δεινόσαυρο.

«Minions (&3D)»: Η τεράστια επιτυχία των ταινιών «Εγώ, ο απαισιότατος» και «Εγώ, ο απαισιότατος 2» έκανε τα κίτρινα πλασματάκια με την παράξενη ακαταλαβίστικη γλώσσα να αυτονομηθούν, αποκτώντας τη δική τους ταινία κινουμένων σχεδίων. Με μόνο τους σκοπό να υπηρετούν τον πιο απαίσιο αφέντη που υπάρχει, αυτά τα σκανταλιάρικα μικροσκοπικά ζιζάνια αποκαλύπτουν τώρα τη δική τους πορεία, από την εποχή της δημιουργίας της Γης προς τη Νέα Υόρκη της δεκαετίας του ’60, αναζητώντας νέο δόλιο αφεντικό, μετά τον Ναπολέοντα, τον Δράκουλα, έναν Αιγύπτιο Φαραώ και έναν φονικό δεινόσαυρο.

Η θέση . «Η θέση»: Το ασπρόμαυρο δράμα του Ερμάνο Όλμι, το οποίο σατιρίζει το «οικονομικό θαύμα» της Ιταλίας μετά τη μεταπολεμική ανάκαμψη, σκιαγραφώντας με διεισδυτική ματιά τις συνθήκες ζωής και τα φαινόμενα του «εκμοντερνισμού», με επίκεντρο το γραφειοκρατικό σύμπαν των μεγάλων εταιριών, απέσπασε το βραβείο κριτικών στο Φεστιβάλ Βενετίας του 1961.

«Η θέση»: Το ασπρόμαυρο δράμα του Ερμάνο Όλμι, το οποίο σατιρίζει το «οικονομικό θαύμα» της Ιταλίας μετά τη μεταπολεμική ανάκαμψη, σκιαγραφώντας με διεισδυτική ματιά τις συνθήκες ζωής και τα φαινόμενα του «εκμοντερνισμού», με επίκεντρο το γραφειοκρατικό σύμπαν των μεγάλων εταιριών, απέσπασε το βραβείο κριτικών στο Φεστιβάλ Βενετίας του 1961.

Η θέση . «Η θέση»: Το ασπρόμαυρο δράμα του Ερμάνο Όλμι, το οποίο σατιρίζει το «οικονομικό θαύμα» της Ιταλίας μετά τη μεταπολεμική ανάκαμψη, σκιαγραφώντας με διεισδυτική ματιά τις συνθήκες ζωής και τα φαινόμενα του «εκμοντερνισμού», με επίκεντρο το γραφειοκρατικό σύμπαν των μεγάλων εταιριών, απέσπασε το βραβείο κριτικών στο Φεστιβάλ Βενετίας του 1961.

«Η θέση»: Το ασπρόμαυρο δράμα του Ερμάνο Όλμι, το οποίο σατιρίζει το «οικονομικό θαύμα» της Ιταλίας μετά τη μεταπολεμική ανάκαμψη, σκιαγραφώντας με διεισδυτική ματιά τις συνθήκες ζωής και τα φαινόμενα του «εκμοντερνισμού», με επίκεντρο το γραφειοκρατικό σύμπαν των μεγάλων εταιριών, απέσπασε το βραβείο κριτικών στο Φεστιβάλ Βενετίας του 1961.

Η θέση  . «Η θέση»: Το ασπρόμαυρο δράμα του Ερμάνο Όλμι, το οποίο σατιρίζει το «οικονομικό θαύμα» της Ιταλίας μετά τη μεταπολεμική ανάκαμψη, σκιαγραφώντας με διεισδυτική ματιά τις συνθήκες ζωής και τα φαινόμενα του «εκμοντερνισμού», με επίκεντρο το γραφειοκρατικό σύμπαν των μεγάλων εταιριών, απέσπασε το βραβείο κριτικών στο Φεστιβάλ Βενετίας του 1961.

«Η θέση»: Το ασπρόμαυρο δράμα του Ερμάνο Όλμι, το οποίο σατιρίζει το «οικονομικό θαύμα» της Ιταλίας μετά τη μεταπολεμική ανάκαμψη, σκιαγραφώντας με διεισδυτική ματιά τις συνθήκες ζωής και τα φαινόμενα του «εκμοντερνισμού», με επίκεντρο το γραφειοκρατικό σύμπαν των μεγάλων εταιριών, απέσπασε το βραβείο κριτικών στο Φεστιβάλ Βενετίας του 1961.

Η θέση . «Η θέση»: Το ασπρόμαυρο δράμα του Ερμάνο Όλμι, το οποίο σατιρίζει το «οικονομικό θαύμα» της Ιταλίας μετά τη μεταπολεμική ανάκαμψη, σκιαγραφώντας με διεισδυτική ματιά τις συνθήκες ζωής και τα φαινόμενα του «εκμοντερνισμού», με επίκεντρο το γραφειοκρατικό σύμπαν των μεγάλων εταιριών, απέσπασε το βραβείο κριτικών στο Φεστιβάλ Βενετίας του 1961.

«Η θέση»: Το ασπρόμαυρο δράμα του Ερμάνο Όλμι, το οποίο σατιρίζει το «οικονομικό θαύμα» της Ιταλίας μετά τη μεταπολεμική ανάκαμψη, σκιαγραφώντας με διεισδυτική ματιά τις συνθήκες ζωής και τα φαινόμενα του «εκμοντερνισμού», με επίκεντρο το γραφειοκρατικό σύμπαν των μεγάλων εταιριών, απέσπασε το βραβείο κριτικών στο Φεστιβάλ Βενετίας του 1961.