Από το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:
Έπειτα από 12 χρόνια καθυστερήσεων, αναβολών και δικαστικών προσφυγών, ολοκληρώνεται η Κτηματογράφηση στον μεγαλύτερο Δήμο της χώρας, στον Δήμο της Αθήνας.
Σήμερα, πραγματοποιήθηκε σύσκεψη στο Δημαρχείο της Αθήνας μεταξύ του Υπουργού Περιβάλλοντος & Ενέργειας, Κωστή Χατζηδάκη, του αρμόδιου υφυπουργού, Δημήτρη Οικονόμου, του Δημάρχου Αθηναίων, Κώστα Μπακογιάννη και της Διοίκησης του Κτηματολογίου με θέμα την ολοκλήρωση της κτηματογράφησης στην Αθήνα καθώς και περαιτέρω δράσεις συνεργασίας.
Στη σύσκεψη έγινε αναλυτική παρουσίαση της εξέλιξης της Ανάρτησης στον Δήμο Αθηναίων από τον Γενικό Διευθυντή του Κτηματολογίου, Στέφανο Κοτσώλη με τη συμμετοχή του Προέδρου, Δημήτρη Σταθάκη.