Αθήνα, 4 Φεβρουαρίου 2021, Μνημόνιο Συνεργασίας και Συναντίληψης υπεγράφη σήμερα μεταξύ της ΔΕΠΑ Εμπορίας και του Εθνικού Μετσόβειου Πολυτεχνείου, με αντικείμενο την ανταλλαγή τεχνογνωσίας σε θέματα που αφορούν στη χρήση και εκμετάλλευση του φυσικού αερίου.
Η υπογραφή του Μνημονίου αποτελεί έμπρακτη αναγνώριση του κομβικού ρόλου της ακαδημαϊκής εκπαίδευσης των μηχανικών για την ενεργειακή αυτονόμηση της χώρας, καθώς και του κρίσιμου ρόλου των ιδιωτικών ενεργειακών φορέων για τη βιώσιμη ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας και τη συνεχή βελτίωση της ευημερίας της ελληνικής κοινωνίας, στηριζόμενη στο τρίπτυχο «Περιβάλλον, Κοινωνία, Οικονομία».