Multimedia

REUTERS / CHRISTIAN HARTMANN

Συγχώνευση Publicis και Omnicom

Κυριακή, 28 Ιουλίου 2013 19:00

Ο Μορίς Λέβι, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Publicis και ο Τζον Ρεν, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου σφίγγουν τα χέρια κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στο Παρίσι. Οι διαφημιστικές εταιρείες Publicis και Omnicom ανακοίνωσαν την Κυριακή το σχέδιό τους να συγχωνευτούν δημιουργώντας τον μεγαλύτερο διαφημιστικό όμιλο σε διεθνές επίπεδο, με στοιχεία ενεργητικού που θα ξεπερνούν τα 26 δισεκατομμυρίων ευρώ.