Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟ

Με επικεφαλής τους Δημάρχους Αμαρουσίου Γιώργο Πατούλη, Ηρακλείου Σ. Γεωργόπουλο, Κηφισιάς Ν. ...

Τετάρτη, 04 Ιουλίου 2007 00:00

Με επικεφαλής τους Δημάρχους Αμαρουσίου Γιώργο Πατούλη, Ηρακλείου Σ. Γεωργόπουλο, Κηφισιάς Ν. Χιωτάκη και Πεύκης Γ. Θεοδωρακόπουλο, εκατοντάδες κάτοικοι των παραπάνω Δήμων διαδήλωσαν για τη διάνοιξη της Λεωφόρου Κύμης μέχρι την Εθνική Οδό, στη Συγκέντρωση Διεκδίκησης που οργανώθηκε και πραγματοποιήθηκε χτες στον κόμβο της Λεωφόρου Κύμης με την Αττική Οδό.