Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Με επικεφαλής τους Δημάρχους Αμαρουσίου Γιώργο Πατούλη, Ηρακλείου Σ. Γεωργόπουλο, Κηφισιάς Ν. Χιωτάκη και Πεύκης Γ. Θεοδωρακόπουλο, εκατοντάδες κάτοικοι των παραπάνω Δήμων διαδήλωσαν για τη διάνοιξη της Λεωφόρου Κύμης μέχρι την Εθνική Οδό, στη Συγκέντρωση Διεκδίκησης που οργανώθηκε και πραγματοποιήθηκε χτες στον κόμβο της Λεωφόρου Κύμης με την Αττική Οδό.