Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΣΠΥΡΟΣ ΠΑΝΤΑΖΑΤΟΣ

Ο Παναθηναϊκός πήρε τη νίκη επί του Ατρομήτου με 2-0 και εξακολουθεί ...

Δευτέρα, 29 Οκτωβρίου 2007 10:13

Ο Παναθηναϊκός πήρε τη νίκη επί του Ατρομήτου με 2-0 και εξακολουθεί να καταδιώκει την ΑΕΚ. Οι «πράσινοι» εκμεταλλεύτηκαν με τον καλύτερο τρόπο τη γρήγορη αποβολή του Ανατολάκη και με γκολ των Παπαδόπουλου, Σαλπιγγίδη έφτασαν σε μια σχετικά άνετα νίκη.