Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΠΕΛΤΕΣ

Για απαξίωση της Παιδείας κατηγόρησε την κυβέρνηση ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Γιώργος ...

Παρασκευή, 29 Φεβρουαρίου 2008 14:22

Για απαξίωση της Παιδείας κατηγόρησε την κυβέρνηση ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Παπανδρέου από το βήμα της Βουλής στο πλαίσιο της συζήτησης της επίκαιρης ερώτησής του στον πρωθυπουργό για την Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.