Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΥΡΩΝΑ

«Με την πρότασή μας για το δημοψήφισμα δίνουμε οξυγόνο στη Δημοκρατία γιατί ...

Τετάρτη, 02 Απριλίου 2008 11:21

«Με την πρότασή μας για το δημοψήφισμα δίνουμε οξυγόνο στη Δημοκρατία γιατί αποτελεί βασικό μέσο να δίνεται ο λόγος στο λαό μεταξύ των εκλογικών αναμετρήσεων» τόνισε χθες ο αρχηγός του ΠΑΣΟΚ, Γιώργος Παπανδρέου, στη συζήτηση του αιτήματος των κομμάτων της αντιπολίτευσης για διεξαγωγή δημοψηφίσματος επί του ψηφισθέντος ασφαλιστικού νομοσχεδίου. Κατηγόρησε δε την κυβέρνηση ότι αφού επαναλαμβάνει ότι το ασφαλιστικό έχει την υποστήριξε της πλειοψηφίας του ελληνικού λαού τότε θα έπρεπε να είχε την τόλμη να προχωρήσει στη διενέργεια δημοψηφίσματος.