Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΓΙΩΤΑ ΚΟΡΜΠΑΚΗ

Αντιπαράθεση, για άλλη μία φορά, κυβέρνησης και αξιωματικής αντιπολίτευσης, μετά την ομιλία ...

Δευτέρα, 21 Ιουλίου 2008 13:15

Αντιπαράθεση, για άλλη μία φορά, κυβέρνησης και αξιωματικής αντιπολίτευσης, μετά την ομιλία του πρωθυπουργού στο φεστιβάλ της ΟΝΝΕΔ στην Αρχαία Ολυμπία. Συγκεκριμένα, μετά τις καταγγελίες του κ. Κώστα Καραμανλή ότι «Πάει πολύ στην αξιωματική αντιπολίτευση να παριστάνει τον εισαγγελέα», ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης και πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ κ. Γιώργος Παπανδρέου, χαρακτήρισε τον πρωθυπουργό «εμπρηστή της πολιτικής ομαλότητας».