Multimedia

REUTERS / TIM WIMBORNE

Η Αυστραλή Εμμα Σνόουσιλ κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο τρίαθλο γυναικών, στους ...

Δευτέρα, 18 Αυγούστου 2008 10:22

Η Αυστραλή Εμμα Σνόουσιλ κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο τρίαθλο γυναικών, στους Ολυμπιακούς αγώνες του Πεκίνου, αφήνοντας στη δεύτερη θέση την Βανέσα Φερνάντεζ (Πορτογαλία) και στην τρίτη την συμπατριώτισσα της, Εμμα Μόφατ.