Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΝΙΚΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΗΣ

«Το θέμα του ονόματος (της ΠΓΔΜ) είναι τόσο δύσκολο και δεν χρειάζεται ...

Παρασκευή, 22 Αυγούστου 2008 12:45

«Το θέμα του ονόματος (της ΠΓΔΜ) είναι τόσο δύσκολο και δεν χρειάζεται να το επιβαρύνουμε με άλλα θέματα. Θα πρότεινα να τα αφήσουμε κατά μέρος και να ασχοληθούμε με το θέμα του ονόματος και να προσπαθήσουμε να βρούμε λύση», υπογράμμισε σήμερα ο ειδικός μεσολαβητής του ΟΗΕ, Μάθιου Νίμιτς, σε δηλώσεις του μετά τη συνάντησή του με τον Έλληνα διαπραγματευτή, πρέσβη Αδαμάντιο Βασιλάκη, στη Θεσσαλονίκη.