Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΥΡΩΝΑ

«Σήμερα, συνάντησα ανθρώπους της Θεσσαλονίκης, εργαζομένους, μικρομεσαίους επιχειρηματίες, εκπροσώπους στο Εργατικό Κέντρο, ...

Τετάρτη, 10 Σεπτεμβρίου 2008 16:52

«Σήμερα, συνάντησα ανθρώπους της Θεσσαλονίκης, εργαζομένους, μικρομεσαίους επιχειρηματίες, εκπροσώπους στο Εργατικό Κέντρο, στα Επιμελητήρια. Το συμπέρασμα είναι ένα: Απόγνωση, κραυγή αγωνίας από όλους. Βαθιά κρίση στην Θεσσαλονίκη, βαθιά κρίση στην Βόρεια Ελλάδα, κρίση σε όλη την Ελλάδα», παρατήρησε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Παπανδρέου, μετα τη συνάντησή του με τη Διοίκηση του Εργατικού Κέντρου Θεσσαλονίκης και τα προεδρεία του Επαγγελματικού και Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου, στο πλαίσιο της επίσκεψής του στη Θεσσαλονίκη για την 73η ΔΕΘ.