Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Εκτός Κ.Ο. της Νέας Δημοκρατίας, με απόφαση του Πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή, ετέθη ο βουλευτής Δράμας Σταύρος Δαϊλάκης, ο οποίος όπως τόνισε δεν το περίμενε. «Ο Καραμανλής είναι ένα άλογο καλό που δεν πρέπει να βγαίνει δεύτερο. Από ένα κόμμα δωματίου, όπως είναι το ΠΑΣΟΚ», πρόσθεσε ο κ. Δαϊλάκης. «Καταφέραμε να κάνουμε κόμμα το ΠΑΣΟΚ», ανέφερε χαρακτηριστικά. Ο κ. Δαϊλάκης ζήτησε με χθεσινές του δηλώσεις την παραίτηση του κυβερνητικού εκπροσώπου Θ.Ρουσόπουλου και του διευθυντή του πολιτικού γραφείου του πρωθυπουργού Γ.Αγγέλου.