Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Εκτός Κ.Ο. της Νέας Δημοκρατίας, με απόφαση του Πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή, ετέθη ...

Τρίτη, 30 Σεπτεμβρίου 2008 12:59

Εκτός Κ.Ο. της Νέας Δημοκρατίας, με απόφαση του Πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή, ετέθη ο βουλευτής Δράμας Σταύρος Δαϊλάκης, ο οποίος όπως τόνισε δεν το περίμενε. «Ο Καραμανλής είναι ένα άλογο καλό που δεν πρέπει να βγαίνει δεύτερο. Από ένα κόμμα δωματίου, όπως είναι το ΠΑΣΟΚ», πρόσθεσε ο κ. Δαϊλάκης. «Καταφέραμε να κάνουμε κόμμα το ΠΑΣΟΚ», ανέφερε χαρακτηριστικά. Ο κ. Δαϊλάκης ζήτησε με χθεσινές του δηλώσεις την παραίτηση του κυβερνητικού εκπροσώπου Θ.Ρουσόπουλου και του διευθυντή του πολιτικού γραφείου του πρωθυπουργού Γ.Αγγέλου.