Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΟΓΙΑΝΝΗ

O υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Γιώργος Σουφλιάς τόνισε ότι η εσωστρέφεια που υπάρχει στην ...

Τρίτη, 30 Σεπτεμβρίου 2008 15:49

O υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Γιώργος Σουφλιάς τόνισε ότι η εσωστρέφεια που υπάρχει στην κυβέρνηση έπρεπε να σταματήσει, σημειώνοντας πως αυτή την απόφαση έλαβε και η Κεντρική Επιτροπή της ΝΔ «δυστυχώς εμφανίστηκε αυτό το φαινόμενο με τον κ. Δαϊλάκη και έπρεπε να ληφθεί αυτή η απόφαση», κατέληξε.