Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΤΟΛΗΣ

Στην εκτίμηση ότι το 2009 θα είναι μια δύσκολη χρονιά για τον ...

Τετάρτη, 08 Οκτωβρίου 2008 11:54

Στην εκτίμηση ότι το 2009 θα είναι μια δύσκολη χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό προέβη ο υπουργός τουριστικής ανάπτυξης Αρης Σπηλιωτόπουλος από το βήμα του 7ου Συνεδρίου του ΣΕΤΕ με θέμα: «Τουρισμός και Ανάπτυξη».