Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΑΪΤΑΣ

Υπερψηφίστηκε επί της αρχής του στην Ολομέλεια της Βουλής το νομοσχέδιο του ...

Τετάρτη, 08 Οκτωβρίου 2008 19:15

Υπερψηφίστηκε επί της αρχής του στην Ολομέλεια της Βουλής το νομοσχέδιο του υπουργείου Πολιτισμού για το Μουσείο Ακρόπολις. Υπέρ τάχθηκαν οι βουλευτές της ΝΔ, ενώ το καταψήφισαν όλα τα κόμματα της αντιπολίτευσης. Τα κόμματα της αντιπολίτευσης εξέφρασαν τις αντιρρήσεις τους για τον τρόπο διοίκησης του Μουσείου, υποστήριξαν ότι δεν συνδέεται με την πολιτική επαναπατρισμού των γλυπτών του Παρθενώνα και χαρακτήρισαν «αποσπασματικό» το νομοσχέδιο.