Multimedia

AΠΕ / ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΠΕΛΤΕΣ

Τα μέλη του Κέντρου Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων (ΚΕΘΕΑ) και τις οικογένειες αυτών ...

Τρίτη, 02 Δεκεμβρίου 2008 16:37

Τα μέλη του Κέντρου Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων (ΚΕΘΕΑ) και τις οικογένειες αυτών δέχθηκε σήμερα το μεσημέρι, ο πρόεδρος της Δημοκρατίας Κάρολος Παπούλιας και η σύζυγός του Μαίη. Μιλώντας προς τα μέλη ο κ. Παπούλιας είπε πως «βρισκόμαστε εδώ γιατί θέλουμε να τονίσουμε την πίστη μας στο ότι ο αγώνας για την απεξάρτηση και την κοινωνική επανένταξη μπορεί να κερδηθεί».