Multimedia

EUROKINISSI / ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΟΝΗΣ

Τους «Γιατρούς του Κόσμου» συνεχάρη για το έργο τους ο πρόεδρος του ...

Δευτέρα, 22 Δεκεμβρίου 2008 14:54

Τους «Γιατρούς του Κόσμου» συνεχάρη για το έργο τους ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Παπανδρέου, κατά την επίσκεψή του στο Ανοιχτό Πολυϊατρείο και τον Ξενώνα της ανθρωπιστικής οργάνωσης, όπου συνομίλησε με τους υπεύθυνους γιατρούς, τους εργαζόμενους, τους εθελοντές και μετανάστες.