Multimedia

AΠΕ / ΜΑΡΟΓΙΑΝΝΗ ΜΑΡΙΑ

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κάρολος Παπούλιας (Κ) έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίτα του ...

Παρασκευή, 16 Ιανουαρίου 2009 15:15

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κάρολος Παπούλιας (Κ) έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίτα του προσωπικού της Προεδρίας, στο Προεδρικό Μέγαρο.