Multimedia

AΠΕ / ΑΡΧΕΙΟ/ΓΙΩΤΑ ΚΟΡΜΠΑΚΗ

Συγγνώμη από τους οπαδούς της ΝΔ ζητεί σε μία εκ βαθέων συνέντευξή ...

Δευτέρα, 19 Ιανουαρίου 2009 10:10

Συγγνώμη από τους οπαδούς της ΝΔ ζητεί σε μία εκ βαθέων συνέντευξή του στην εφημερίδα «Το Βήμα», ο πρώην υπουργός Γιώργος Βουλγαράκης, σημειώνοντας πως υπήρξε εύκολος στόχος αντικρουόμενων συμφερόντων. Παράλληλα διαψεύδει τις φήμες ότι δεν θα κατέβει και πάλι υποψήφιος στην Α' Αθηνών, ενώ υποστηρίζει πως η υπόθεση Βατοπεδίου δεν είχε καμία σχέση με την παραίτησή του.