Multimedia

AΠΕ / ΠΑΥΛΟΣ ΜΑΚΡΙΔΗΣ

«Η κυβέρνηση έχει εγκαταλείψει την υγεία» ανέφερε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Γιώργος ...

Τετάρτη, 22 Απριλίου 2009 12:55

«Η κυβέρνηση έχει εγκαταλείψει την υγεία» ανέφερε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Παπανδρέου μετά από την επίσκεψή του στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο και δήλωσε εξοργισμένος για το δημοσιονομικό έλλειμμα και τα «80 δισ. επιπλέον δημόσιο χρέος τα τελευταία πέντε χρόνια».