Multimedia

AΠΕ / ΓΟΥΛΙΕΛΜΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ

Το εκλογικό κέντρο της ΝΔ στο Σύνταγμα επισκέφθηκε ο πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής. ...

Σάββατο, 06 Ιουνίου 2009 16:40

Το εκλογικό κέντρο της ΝΔ στο Σύνταγμα επισκέφθηκε ο πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής. Παρόντες ήταν όλοι οι υποψήφιοι ευρωβουλευτές του κυβερνώντος κόμματος, τους οποίους ο κ. Καραμανλής ευχαρίστησε για τον αγώνα που έδωσαν κατά τη διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας.