Multimedia

AΠΕ / ΟΡΕΣΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ

Μήνυμα στην Αγκυρα έστειλε η υπουργός Εξωτερικών Ντόρα Μπακογιάννη μετά τη συνάντησή ...

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2009 15:27

Μήνυμα στην Αγκυρα έστειλε η υπουργός Εξωτερικών Ντόρα Μπακογιάννη μετά τη συνάντησή της με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, τον οποίο ενημέρωσε για την πορεία των εθνικών θεμάτων.