Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Ολοκληρώθηκε η διαδικασία αδειοδότησης της νέας μονάδας ηλεκτροπαραγωγής από φυσικό αέριο της ΔΕΗ στο Αλιβέρι, ισχύος 417 MW και πολύ σύντομα θα γίνει η θεμελίωσή της, ανακοίνωσε σήμερα ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης.