Multimedia

EUROKINISSI / ΗΛΙΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Ολοκληρώθηκε η διαδικασία αδειοδότησης της νέας μονάδας ηλεκτροπαραγωγής από φυσικό αέριο της ...

Τρίτη, 11 Αυγούστου 2009 15:36

Ολοκληρώθηκε η διαδικασία αδειοδότησης της νέας μονάδας ηλεκτροπαραγωγής από φυσικό αέριο της ΔΕΗ στο Αλιβέρι, ισχύος 417 MW και πολύ σύντομα θα γίνει η θεμελίωσή της, ανακοίνωσε σήμερα ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης.