Multimedia

EUROKINISSI / ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ

«Αποφεύγω, επί του παρόντος, να σχολιάσω την απόφαση της μη συμμετοχής μου ...

Τρίτη, 15 Σεπτεμβρίου 2009 12:36

«Αποφεύγω, επί του παρόντος, να σχολιάσω την απόφαση της μη συμμετοχής μου στο ψηφοδέλτιο της Ν.Δ. στα Δωδεκάνησα και κυρίως δεν σχολιάζω την διαδικασία που ακολουθήθηκε. Ως στέλεχος, όμως, του κόμματος από ιδρύσεως του, Βουλευτής Δωδεκανήσου από το 1977, με «διαδρομή» και «συμπεριφορά» που την επιβραβεύουν οι συμπατριώτες μου επί 33 χρόνια, δηλώνω ότι μετέχω ενεργά και σ' αυτή την κρίσιμη για τον τόπο μας εκλογική αναμέτρηση, μαζί με ομοϊδεάτες μου Δωδεκανησίους, που απαιτούν, ωστόσο, εξηγήσεις γιατί τους αφαιρέθηκε το δικαίωμα να με κρίνουν και αυτοί, όπως έκαμαν οι συνάδελφοι μου στη Βουλή», δήλωσε ο κ. Παυλίδης.