Multimedia

AΠΕ / ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΟΓΙΑΝΝΗ

Το 7o Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας επισκέφθηκε το πρωί η υπουργός Παιδείας Αννα ...

Τρίτη, 20 Οκτωβρίου 2009 13:18

Το 7o Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας επισκέφθηκε το πρωί η υπουργός Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου. Η υπουργός δήλωσε στο τέλος της επίσκεψης: «Είχαμε μία πολύ παραγωγική συνάντηση στο 7ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας και το μήνυμα είναι καθαρό: στο ανοικτό σχολείο συμμετέχουν όλοι».