Multimedia

AΠΕ / ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΑΪΤΑΣ

Λύθηκε το θέμα της πληρωμής των καθαριστριών των σχολείων, οι οποίες θα ...

Πέμπτη, 05 Νοεμβρίου 2009 14:31

Λύθηκε το θέμα της πληρωμής των καθαριστριών των σχολείων, οι οποίες θα πληρωθούν ως το Δεκέμβριο, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της υπουργού Παιδείας Αννας Διαμαντοπούλου, η οποία είχε συνάντηση με το προεδρείο της Κεντρικής Ενωσης Δήμων και Κοινοτήτων Ελλάδας. Η κ. Διαμαντοπούλου έκανε λόγο για μια νέα συνεργασία για τη σχολική στέγη μεταξύ υπουργείου και Τοπικής Αυτοδιοίκησης.