Multimedia

EUROKINISSI / Γ.ΝΙΚΟΛΑΙΔΗΣ

Αναστηλωτικά έργα στο Θέατρο του Διονύσου θα χρηματοδοτήσει η Νομαρχία της Αθήνας, ...

Τετάρτη, 25 Νοεμβρίου 2009 15:40

Αναστηλωτικά έργα στο Θέατρο του Διονύσου θα χρηματοδοτήσει η Νομαρχία της Αθήνας, σε συνεργασία με το Σωματείο «Διάζωμα» και το Υπουργείο Πολιτισμού. Το ποσό, που εγκρίθηκε ομόφωνα από το νομαρχιακό συμβούλιο, φτάνει τα 6 εκ. ευρώ. Παρουσιάζοντας την πρωτοβουλία της Νομαρχίας Αθηνών, ο υπουργός Πολιτισμού, Παύλος Γερουλάνος, έκανε λόγο για «έναν διαφορετικό τρόπο, μια νέα νοοτροπία, στο πώς βλέπουμε τον πολιτισμό» και υπογράμμισε πως «ο πολιτισμός στη χώρα μας και η προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς δεν είναι υπόθεση μόνο ενός υπουργείου».