Multimedia

AΠΕ / ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΠΛΕΝΤΖΑΣ

Ψήφισε λίγο μετά τις 5 το απόγευμα, στο εκλογικό κέντρο που λειτουργεί ...

Κυριακή, 29 Νοεμβρίου 2009 18:24

Ψήφισε λίγο μετά τις 5 το απόγευμα, στο εκλογικό κέντρο που λειτουργεί στο συνεδριακό Κέντρο «Ι. Βελλίδης», ο υποψήφιος πρόεδρος της ΝΔ Παναγιώτης Ψωμιάδης.