Multimedia

AΠΕ / ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΠΕΛΤΕΣ

Συζήτηση με τους μαθητές του 4ου Ενιαίου Λυκείου Γαλατσίου είχε σήμερα η ...

Τετάρτη, 02 Δεκεμβρίου 2009 17:59

Συζήτηση με τους μαθητές του 4ου Ενιαίου Λυκείου Γαλατσίου είχε σήμερα η υπουργός Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου. Αντικείμενο του διαλόγου η μαθητική ζωή, οι σχέσεις των μαθητών και των εκπαιδευτικών, το δικαίωμα της συμμετοχής, τα αδιέξοδα της βίας και ευρύτερα θέματα που απασχολούν τους νέους.