Multimedia

EUROKINISSI / ΑΝΤΩΝΗΣ ΠΑΣΒΑΝΤΗΣ

Ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Παύλος Γερουλάνος στη συνέντευξη που έδωσε σχετικά ...

Πέμπτη, 14 Ιανουαρίου 2010 17:39

Ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Παύλος Γερουλάνος στη συνέντευξη που έδωσε σχετικά με την κατάσταση στην ΕΡΤ επεσήμανε ότι σε αυτή την πρώτη φάση με την παρούσα διοίκηση «καταφέραμε να εξοικονομήσουμε δέκα εκατομμύρια ευρώ, τη στιγμή που κληρονομήσαμε μια πολύ αρνητική κατάσταση, κυρίως λόγω της αναξιοκρατίας, της σπατάλης και του κακού τρόπου λειτουργίας».