Multimedia

EUROKINISSI / ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ

Την ενίσχυση του θεσμού του «Αστυνομικού της Γειτονιάς» με την εφαρμογή ενός ...

Παρασκευή, 05 Φεβρουαρίου 2010 16:34

Την ενίσχυση του θεσμού του «Αστυνομικού της Γειτονιάς» με την εφαρμογή ενός νέου μέτρου αστυνόμευσης, κατά το οποίο ο αστυνομικός ανά τακτά χρονικά διαστήματα θα περνάει από τα σπίτια όλων των πολιτών, προανήγγειλε από τη Θεσσαλονίκη, ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.