Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Μήνυμα στο εσωτερικό του κόμματός του, ότι δεν θα ανεχθεί την εσωστρέφεια, έστειλε ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς, μιλώντας στο έκτακτο συνέδριο της ΟΝΝΕΔ. «Η κόκκινη γραμμή που θέτω είναι η γραμμή της ενότητας και στη νεολαία και στο κόμμα, εκείνο που δεν θα επιτρέψω και δεν θα ανεχθώ, είναι να επιστρέψουμε στην εσωστρέφεια και στη νεολαία και στο κόμμα», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Σαμαράς.