Multimedia

EUROKINISSI / ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ

Την τιμωρία των υπευθύνων της κρίσης ζήτησε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας από ...

Δευτέρα, 03 Μαΐου 2010 11:20

Την τιμωρία των υπευθύνων της κρίσης ζήτησε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας από τον Πρωθυπουργό κατά την συνάντησή τους στην Προεδρικό Μέγαρο.

Πρέπει να υπάρξει δικαιοσύνη και να παταχθεί η φοροδιαφυγή και η ατιμωρησία, τόνισε ο Κ. Παπούλιας κατά τη συνομιλία του με τον Πρωθυπουργό.