Multimedia

EUROKINISSI / PETROS GIANNAKOURIS/POOL

Κατά την ομιλία του στο ανώτατο συμβούλιο Ελλάδος - Τουρκίας ο κ. ...

Παρασκευή, 14 Μαΐου 2010 18:47

Κατά την ομιλία του στο ανώτατο συμβούλιο Ελλάδος - Τουρκίας ο κ. Παπανδρέου καλωσόρισε θερμά τον κ. Ερντογάν και τους υπουργούς που τον συνοδεύουν, καθώς «ήρθαν μαζί, όχι μόνο για να ανταλλάξουμε απόψεις, αλλά για να αποφασίσουμε και να συμφωνήσουμε σε πολύ σημαντικά για τις δυο χώρες μας ζητήματα, που ενδυναμώνουν τη συνεργασία και ανοίγουν μια νέα προοπτική σε αυτή την ιστορική για τις δυο χώρες συνάντηση».