Multimedia

AΠΕ / ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΑΪΤΑΣ

«Επιλέξαμε τη σωτηρία», δήλωσε ο πρωθυπουργός Γ. Παπανδρέου από το βήμα της ...

Παρασκευή, 21 Μαΐου 2010 11:42

«Επιλέξαμε τη σωτηρία», δήλωσε ο πρωθυπουργός Γ. Παπανδρέου από το βήμα της Βουλής, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του Αλ. Τσίπρα σχετικά με την επιδείνωση των κοινωνικών δεικτών, παραδέχθηκε πάντως πως εκτός των περιστολών απαιτείται και ανάπτυξη.